راهنمای خرید و بررسی بخارشوی بایترون BSX-4000

بررسی بخار شوی بایترون BSX-4000

بخار شوی بایترون مدل 4000 - BSX با وزنی حدود 5/3 کیلوگرم ساخت کشور چین است. این بخار شور مناسب برای شستشوی زمین، شیشه، دیوار، پرده و .... بخار شور مناسبی است. در واقع این بخار شور بایترون برای انواع سطوح مناسب است. این بخار شور دارای 20 تکه تجهیزات جانبی است. مدت زمانی که این بخار شوی لازم دارد تا تولید بخار کند 10 دقیقه است. ظرفیت مخزن بخار شوی بایترون مدل 4000 - BSX  یک و چهل یک لیتر و طول سیم آن 3 متر است. توان مصرفی که این بخار شوی نیاز دارد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد 1500 وات است. 

دستگاه بخارشوی بایترون مدل BSX-4000 یک دستگاه بسیار با کیفیت و پر قدرت از شرکت بایترون است. این دستگاه دارای قفل کودک و ایمنی بر روی دسته دارد. دسته این بخار شوی به صورت تفنگی است. این بخارشوی به دلیل سرعت در آماده شدن و تولید بخار مناسب جهت شستشوی سریع و هچنین انواع سطوح سبب شده است کاربر به راحتی از آن به سادگی استفاده نماید. این دستگاه دارای تایرهایی است که حمل و نقل آن را آسان نموده است.

بخارشوی بایترون مدل BSX-4000

مشخصات 
ابعاد ۴۵×۳۵ سانتی‌متر
وزن 5000 گرم
مناسب برای دیوار
شیشه
زمین
ظرفیت مخزن آب1.42
توام مصرفی 1500
لوازم جانبیکیف لوازم جانبی، کفی زمین شوی، فرچه فلزی و مویی، پیمانه، سری شیشه شوی، حوله، فرچه اسکاچی


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین و ارزان ترین بخارشوی های موجود در بازار

بخار شوی بایترون  دارای دو چرخ در زیر و یک دستگیره است که باعث می‌شود انتقال آن روز زمین سهل‌تر گردد. همچنین دارای یک در پوشش ایمنی مخزن است و دکمه ایمنی و دکمه بخار نیز روی این دستگاه تعبیه شده است. بخارشوی بایترون مدل  BSX-4000 12 عدد سری بخار شوی دارد. بدنه مخزن این بخار شوی آنتی‌باکتریال است. همانطور که گفته شد این بخارشوی داراه لوازم جانبی است و برای آن هم کیف تعبیه شده است.


این محصول دارای پیمانه آب است. برس‌های فلزی و مویی نیز دارد. اگر در هنگام نظافت قصد دارید سطح زبری را تمیز کنید این محصول دارای فرچه زبر نیز هست. بخار شوی بایترون دارای یک دستگیر تفنگی است و شما می‌توانید از طریق شیشه پاک کن آن به راحتی شیشه‌های مورد نظر و دور از دسترس را به راحتی نظافت نمایید.

مدت زمان قابل استفاده پس از آماده شدن این دستگاه 40 دقیقه به صورت مدام است. گفتنی است طول کابل برق دستگاه 5 متر و نیم است. 

گفتنی است بر روی دستگاه یک نمایشگر عقربه‌ای از فشار خروجی یا بار دستگاه قرار دارد که دارای 6 بار است. اما خروجی بخار دستگاه 4 بار است. فشار خروجی دستگاه به واسطه ی ولوم سمت راست در تصویر بالا قابل تنظیم نیز هست.

سخن آخر

از مهمترین ویژگی های مهم بخار شوی بایترون دارا بودن کیف لوازم جانبی است. کیف سبب نگهداری هرچه بهتر از دستگاه و گم نشدن سری‌های مختلف دستگاه و همچنین نظم بخشیدن به نگهداری از دستگاه می‌شود. همچنین بخاردهی عالی، قدرت تمیزکنندگی خوب و مناسب برای از بین بردن لکه چربی، مناسب بودن جنس بدنه، ظریف و کوچک بودن دستگاه از خصوصیتهای خوب این دستگاه است. 

این دستگاه دارای گارانتی دو ساله‌ی شرکت بایترون و همچنین دارای خدمات پس از فروش بلند مدت نیز هست. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.