راهنمای خرید و قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

راهنمای خرید و قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

این روزها می‌توانید بدون مراجعه به پزشک یا سالن آرایشی، در منزل خود به راحتی با صرف هزینه و مدت زمانی کوتاه‌تر از همیشه و با استفاده از دستگاه لیزر خانگی، از موهای زاید بدن خود خلاص شوید. سوال این است که هنگام خرید بهترین دستگاه لیزر رفع موهای زائد در منزل، با توجه به تعداد گزینه‌های موجود و طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها، چگونه تصمیم بگیریم کدام مدل را انتخاب کنیم؟

هدف ما در این مقاله از سایت چی بگیر این است که ضمن ارائه توصیه‌هایی بر اساس تحقیقات صورت گرفته، مواردی که باید هنگاه خرید دستگاه لیزر خانگی در نظر بگیرید برایتان بازگو کنیم. و به معرفی بهترین دستگاه لیزر خانگی بپردازیم. با ما همراه باشید:

معرفی بهترین مارک لیزر خانگی

اگر می‌خواهید یکی از  بهترین لیزرهای خانگی و با قیمت مناسب را تهیه کنید ما به شما  لیزر موهای زائد اینفیس را پیشنهاد می‌دهیم. این لیزر خانگی توانایی از بین بردن موهای زائد را بدون آسیب رساندن به پوست دارد و دارای 5 سرعت متفاوت است. این دستگاه دارای 900000 شات مفید است و مجهز به نمایشگر LCD می‌باشد. 

در دستگاه لیزر بدن رمینگتون از تکنولوژی تابش نور بر روی پوست برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. منبع تغذیه این دستگاه برق خانگی می‌باشد. همچنین مجهز به نمایشگر LED  است. 

مشخصات
وزن 470 گرم
قابلیت تنظیم سرعت دارد
تعداد سری3 عدد
اقلام همراه عینک UV سری HR (رفع موهای زائد) سری SR (جوانسازی پوست) سری AC (رفع آکنه)

مشخصات
منبع انرژیبرق خانگی
وزن400 گرم
اقلام عینک UV سری HR (رفع موهای زائد) سری SR (جوانسازی پوست) سری AC (رفع آکنه) پایه نگهداری دستگاه
قابلیت تنظیم سرعتدارد
تعداد سری3 عدد

مشخصات
منبع انرژیآداپیتور برق
تکنولوژی اصلاحIPL
نشانگر LEDدارد
اقلام همراه عینک ضد اشعه/ آداپتور /دفترچه راهنما
قابلیت تنظیم سرعتدارد

مشخصات
منبع انرژیآداپتور برق
تکنولوژی اصلاحلیزر
وزن300 گرم
اقلام همراهدفترچه راهنما
عینک محافظ اشعه UV
تیغ اصلاح
آداپتور و کابل آداپتور
سری مربعی و سری مخصوص آکنه
صفحه نمایش لمسیدارد
تعداد سری2 عدد

مشخصات
منبع انرژیبرق خانگی
تعداد سری 2 عدد
تکنولوژی اصلاحIPL

برای خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی به چه نکاتی دقت کنیم؟

در لیزرهای خانگی ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌شود و هزینه آنها به طور قابل توجهی از یک محصول به محصول دیگر متفاوت است. تصمیم گیری درباره اینکه کدام ویژگی برای شما مهم است و بنابراین ارزش پرداخت آن را دارد، می‌تواند گیج کننده باشد. قیمت بهترین دستگاه لیزر خانگی را می‌توانید از لیست بالا بردارید. 

تنظیمات قدرت

کارایی و سرعتی که با آن می‌توان به نتایج دلخواه دست یافت، تحت تأثیر سطح توان دستگاه خواهد بود. داشتن یکسری تنظیمات مفید است زیرا قسمت‌های مختلف بدن کم و بیش حساس هستند و نیاز به میزان خاصی از تابش برای رفع موهای خود دارند. با توجه به اینکه میزانی از درد را تجربه خواهید کرد، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا در پایین‌ترین سطح به عنوان آزمایش، برای هر ناحیه شروع کنید و سپس مطابق میزان دلخواه خودف توان را به حداکثر راحتی برسانید.

تهیه دستگاهی با طیف وسیعی از تنظیمات قدرت ضروری است زیرا قسمت های مختلف بدن کمتر یا بیشتر حساس هستند. یک دستگاه تنظیم قدرت قابل تنظیم ارزش خرید دارد زیرا می توان از همان دستگاه برای از بین بردن موهای زائد در تمام قسمت های بدن از جمله حساس ترین قسمت ها استفاده کرد.

اندازه نقطه

اندازه نقطه دستگاه لیزر برای پوشاندن نواحی بزرگ مو نقش بسیار مهمی دارد. هرچه اندازه لکه بزرگتر باشد، پوشاندن مناطق بزرگتر به راحتی آسان تر خواهد بود. اگر دستگاهی را با اندازه لکه بسیار کوچک انتخاب کنید، پوشاندن نواحی وسیعی از پوست مانند پاها و قفسه سینه بسیار دشوار و همچنین زمان بر خواهد بود.

اگر می‌خواهید مناطق کوچک‌تری از مو مانند خط بیکینی را درمان کنید، دستگاهی با اندازه کوچک‌تر دقیق‌تر خواهد بود.

مهم است که توجه داشته باشید که اندازه نقطه بین 1 سانتی متر تا 6 سانتی متر است، بنابراین باید دستگاه لیزر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

ایمنی دستگاه لیزر خانگی

ویژگی های ایمنی همه دستگاه های لیزر یکسان ساخته نمی شوند. مدل های ارزان قیمت موجود در بازار فاقد ویژگی های ایمنی هستند. بنابراین، هنگامی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارید، ابتدا ویژگی های ایمنی داخلی آن را بررسی کنید.

برخی از دستگاه‌ها دارای عینک ایمنی فیلترشده ویژه هستند تا از چشم شما محافظت کنند.

برخی از آن‌ها دارای ویژگی اضافی کدهای امنیتی هستند که هر بار قبل از استفاده باید وارد شوند. اگر کودکان در خانه باشند این ممکن است یک نکته جذاب و ایمن باشد.

صفحه نمایش LED در دستگاه لیزر خانگی

داشتن صفحه نمایش برای سهولت و راحتی شما است و فقط خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که در صورت وجود، ارزش پرداخت هزینه اضافی را برایتان دارد یا خیر.

مزایای نمایشگر در لیزر 

  • نشانگر باتری کم
  • جایگزینی کارتریج سبک
  •  LED اطلاعات مختلفی را نمایش می‌دهد به عنوان مثال سطح قدرت در هنگام استفاده، الگوی تخلیه، مدت زمان پالس

دستگاه لیزر خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

ما بهترین مارک دستگاه‌ لیزر خانگی را که در حال حاضر در بازار موجود است بررسی کرده‌ایم، همه برای کسانی که دارای رنگ پوست روشن‌ و موهای تیره هستند مناسب هستند.

هم زنان و هم مردان می‌توانند از این دستگاه‌ لیزر خانگی برای موهای زائد استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این درمان ممکن است برای آقایان در مقایسه با خانم ها بیشتر طول بکشد، به دلیل تراکم بیشتر موها و جنس موی مردان.

و درکل هیچ کدام از دستگاه‌ های لیزر خانگی برای پوست تیره یا موهای روشن، خاکستری یا قرمز مناسب نیستند و عملکرد خوبی ارائه نمی‌دهند. در حال حاضر، اگر پوست تیره تری دارید و مایل به استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای موهای زائد هستید، لازم است در یک کلینیک با یک دستگاه مناسب به دنبال درمان حرفه‌ای باشید.

اگر موهای روشن، خاکستری یا قرمز دارید، تنها گزینه دائمی حذف موهای زائد در حال حاضر برای شما الکترولیز است.

قیمت دستگاه لیزر خانگی چقدر است؟

دستگاه‌ های لیزر خانگی یک سرمایه‌گذاری است و مانند بسیاری از چیزهایی که به دست می‌آورید، هزینه پرداخت می‌کنید. سازندگان این دستگاه ها به طور مستمر در تلاش هستند تا از نظر ویژگی‌ها و عملکرد دستگاه‌هایشان از یکدیگر پیشی بگیرند و این بدان معناست که هر روز شاهد نمونه های پیشرفته تر دستگاه لیزر هستیم. بنابراین در هنگام خرید دقت کنید که با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. 

نمونه های آورده شده در این مطلب از چی بگیر بهترین و به روزترین دستگاه های لیزر خانگی هستند و شما با کلیک بر روی لینک هر کدام می‌توانید قیمت لیزر خانگی مورد نظر خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.