آینه دستشویی: 20مدل جدید آینه سرویس بهداشتی + قیمت

نکات مهم برای خرید آینه سرویس بهداشتی

همه دوست دارند که خانه‌ای رویایی با طراحی بسیار خاص داشته باشند. آینه سرویس بهداشتی یکی از وسایلی است که با کوچکترین تغییر در آن می‌توان تغییرات بزرگی را در ظاهر سرویس بهداشتی ایجاد کرد. طرح و مدل ست آینه سرویس بهداشتی فضا را زیبا و صمیمانه‌تر می‌کند. جنس و طرح‌های جدید آینه دستشویی کمی انتخاب را سخت‌تر کرده است. در این نوشته از چی بگیر از صفر تا صد خرید ست آینه و باکس سرویس بهداشتی گفتیم، با ما همراه باشید.

انواع آینه سرویس بهداشتی:

  • آینه دستشویی بلوتوث‌دار
  •  سرویس آینه دستشویی دیواری
  •  ست آینه و باکس سرویس بهداشتی
  •  آینه دستشویی LED دار

سرویس آینده دستشویی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

آینه سرویس بهداشتی با نور LED

در مدل‌های جدید آینه سرویس بهداشتی‌های جدید از نور LED استفاده می‌شود، این نور به شما فضایی را هدیه می‌دهد که با خیال راحت در آینه روشویی دستشویی آرایش کنید و همچنین در مصرف انرژی برق هم صرفه‌جویی کنید. اگر تزیینات خانه شما به سک مدرن و مینیمال است و دوست دارید در فضایی روشن آرایش کنید از این نوع آینه سرویس بهداشتی غافل نشوید.

آینه دستشویی ضد خش:

ست سرویس بهداشتی، از آن دست وسایلی است که شاید سالی یکبار آن را در خانه تغییر دهید و در این مدت طولانی باید از وسیله‌ای استفاده کنید که دوام بالایی داشته باشد. ضد خش بودن آینه دستشویی بسیار مهم است و به این ویژگی در هنگام خرید آینه دستشویی توجه کنید.

باکس سرویس بهداشتی:

مدل بسیاری از ست آینه سرویس بهداشتی جدید تغییر زیادی کرده است. یکی از این تغییرات که مناسب سلیقه هر خانواده مدرن است، وجود باکس‌ سرویس بهداشتی در کنار آینه است. در ست آینه و باکس سرویس بهداشتی مواد لازم خود مانند:‌مسواک، خمیر دندان، نخ دندان، دهان شویه و... را نگه دارید.

قیمت انواع مدلهای آینه دستشویی

آینه سرویس بهداشتی مدل 4060 -215

وزن۵۰۰ گرم
جنسپی وی سی
شکلچهار گوش

آینه آتریکس مدل بک لایت کد AM010

ابعاد۶۰*۶۰*۲ سانتی متر
وزن۲۵۰۰ گرم
ابعاد بسته بندی۶۳*۶۳*۵ سانتی متر
وزن بسته بندی۳۰۰۰ گرم
جنسشیشه

ست آینه و باکس سرویس بهداشتی تجسم مدل KIYANOSH50

ابعاد بسته بندی۱۰*۵۲*۵۲ سانتی متر
وزن بسته بندی۵۴۰۰ گرم
جنسباکس

آینه آتریکس  مدل بک لایت کد AM01

ابعاد۶۰*۶۰*۲ سانتی متر
ابعاد بسته بندی۶۰*۶۰*۵ سانتی متر
وزن۳۰۰۰ گرم
جنسشیشه
شکلدایره

 آینه مدل دلارا 1

ابعاد۲*۱۵*۱۹ سانتی متر
وزن۲۰۲ گرم
ابعاد بسته بندی۲*۱۶*۲۰ سانتی متر
وزن بسته بندی۲۰۵ گرم
جنسچوب

آینه آتریکس مدل بک لایت کد AM08

ابعاد۶۰*۶۰*۲ سانتی متر
وزن۲۵۰۰ گرم
ابعاد دسته بندی۶۳*۶۳*۵ سانتی متر
وزن بسته بندی۳۰۰۰ گرم
جنسشیشه

آینه سرویس بهداشتی خونه خاص مدل Linear

وزن۱۰۰۰ گرم
جنسپی وی سی
شکلچهار گوش

آینه سرویس بهداشتی الف مدل دلسا 4

ابعاد۵*۴۴*۴۴ سانتی متر
وزن۱۰۷۵ گرم
ابعاد دسته بندی۵*۴۵*۴۵ سانتی متر
وزن دسته بندی۱۰۸۰ گرم
جنسچوب

آینه مدل دلارا 3

ابعاد۵*۳۴*۴۹ سانتی متر
وزن۱۱۷۰ گرم
ابعاد بسته بندی۵*۳۵*۵۰ سانتی متر
وزن دسته بندی۱۱۷۵ گرم
جنسچوب


در ادامه بخوانید : جکوزی چیست؟ خرید 15 مدل وان حمام ساده و جکوزی خانگی


در ادامه بخوانید : حوله حمام: راهنمای انتخاب و خرید انواع حوله(دستی،سر،استخری...)

چگونه آینه دستشویی را اندازه بگیریم؟

فرقی نمی‌کند که چه سبک و مدل آینه سرویس بهداشتی را دوست داشته باشید، اگر اصول اندازه‌گیری آن را رعایت کنید، تا سال‌ها خیالتان راحت می‌شود. برای زیبایی و کارایی بیشتر آینه سرویس بهداشتی را انتخاب کنید که عرض کمتری نسبت به سینک روشویی داشته باشد. 

از نظر طول هم قد متوسط عضو خانواده را تصور کرده و یک فوت بالاتر از خط چشم او را اندازه بگیرید. این میزان از اندازه طول علاوه بر زیبایی و جلوه بهتر، کاربردی‌تر است. این روزها در ست آینه سرویس بهداشتی از آینه‌ هایی کم عرض ولی با طول بیشتر استفاده می‌کنند.

آیا می‌توان از آینه عادی به عنوان آینه دستشویی استفاده کرد؟

حمام و دستشویی مکان‌هایی هستند که به نسبت دیگر اتاق‌های خانه در طول روز، با رطوبت بیشتری روبرو هستند. این رطوبت علاوه بر کاشی و دیوارها به روی شیشه آینه و قاب آن می‌نشیند. پس از آینه‌های معمولی در حمام و دستشویی نمی‌توان استفاده کرد. اگر شما تنها زندگی می‌کند و خانواده پر جمعیتی ندارید و علاوه بر آن مصرف روزانه کمتری دارید، می‌توانید از آینه‌های عادی هم استفاده کنید.

آینه دستشویی قاب‌دار بهتر است یا بدون قاب؟ آینه دستشویی ارزان

سبک‌های مختلفی برای طراحی آینه روشویی وجود دارد. اگر شما کلاسیک پسندید و دوست دارید که تزیینات خانه رنگ و بوی سنتی داشته باشد، حتما از آینه دستشویی با قاب استفاده کنید. سرویس آینه دستشویی بدون قاب برای خانه‌هایی با سبک مینیمال و ساده مد شده است. 

اگر به فکر آینه دستشویی ارزان هستید، از آینه‌ بدون قاب استفاده کنید، با این کار از محیط زیست به دلیل پایداری محافظت کردید.

سرویس آینه دستشویی باید از چه جنسی باشد؟

بخار و رطوبت به اندازه‌ای در حمام و دستشویی زیاد است، که باید در انتخاب جنس وسایل این اتاق‌ها توجه بیشتری داشت. آینه دستشویی از جنس چوب، پلاستیک، برنز و... هستند. اگر در طول روز از حمام و دستشویی زیاد استفاده می‌کنید و بخار در این اتاق‌ها جمع می‌شود، جنس چوبی انتخاب خوبی برای آینه روشویی شما نیست.

اگر این اتاق‌ها محفظه‌هایی برای خارج شدن بخار و رطوبت دارند، طرح های آینه دستشویی با جنس چوب زیبایی دیگری به حمام و دستشویی می‌دهند. قیمت آینه دستشویی در بازار بسیار متفاوت است، طرح‌های قاب دار و چوبی از دیگر انواع آن قیمت بالاتری دارند. اگر به دنبال آینه دستشویی ارزان هستید، سرویس آینه دستشویی با جنس پلاستیک و طرح‌هایی زیبا را می‌توانید تهیه کنید.

نحوه نصب آینه سرویس بهداشتی

حالا که با استفاده از راهنمایی‌های بالا خرید آینه دستوشیی را پشت سر گذاشتی، نوبت تزیین دستشویی با ست آینه سرویس بهداشتی است. نصب آینه دستشویی بسیار راحت است و حتی خودتان می‌توانید آن را انجام دهید. 

  1. اول دیوار و محلی که دوست دارید ست سرویس بهداشتی خود را در آنجا قرار دهید، مشخص کنید. البته مواظب باشید که محل انتخاب شده، بر روی لوله قرار نگرفته باشد.
  2. با توجه به اندازه‌ای که در هنگام خرید آینه دستشویی به آن توجه کردید، در محلی نصب شود که هر عضو خانواده با قد‌های متفاوت بتوانند خود را در آن ببینند.
  3.  محلی که آینه دستشویی در آن نصب می‌شود، باید کاملا صاف باشد، پس اگر صاف نیست محل دیگری را انتخاب و یا با ابزار خاص آن را صاف کنید. حالا که خیالتان از صاف بودن دیوار راحت شد، محل نصب را با ماژیک و... مشخص کنید. علامت مور نظرتان را خیلی بزرگ نزنید.
  4.  محل مشخص شده را با مته سوراخ کنید. در هنگام سوراخ کردن مواظب باشید که به دیگر نقاط آسیبی نرسانید.
  5.  از پیچ  و میخ ضد آهن استفاده کنید. در هنگام نصب آینه روشویی دستشویی از دیگران کمک بگیرید تا کاملا صاف در جای خود قرار بگیرد.

نحوه تمیز کردن آینه سرویس بهداشتی:

تمیز کردن آینه دستشویی نباید یک کار سخت یا وقت گیر باشد. برای داشتن یک آینه کاملا تمیز و بدون رگه، فقط نکات زیر را دنبال کنید:

  • از سرکه سفید و یک پارچه نرم برای تمیز کردن آینه، لکه‌های خمیردندان و جرم استفاده کنید.
  • اطراف و لبه‌های ست سرویس بهداشتی را با سرکه و پنبه یا یک مسواک قدیمی تمیز کنید.
  • چهار قسمت آب را با یک قسمت سرکه مخلوط کرده و در یک بطری اسپری بریزید و سپس محلول را روی یک پارچه نرم یا مستقیماً روی آینه اسپری کنید.
  • آینه را از یک طرف به سمت دیگر با پارچه پاک کنید، اما هرگز به صورت دایره ای پاک نکنید.
  • در مرحله بعد، آینه را با یک پارچه تمیز با استفاده از همان حرکت یک طرفه به طرفین خشک کنید، آینه شما باید درخشان و تمیز و بدون رگه باشد.
  • برای پاک کردن جرم از آینه حمام از سرکه سفید و یا شویندهای موجود در بازار استفاده کنید.

صفر تا صد خرید آینه دستشویی

امروزه دستشویی کاربردهای دیگری برای انسان دارد و برای همین تزیینات آن برای هر خانه و خانواده‌ای جایگاه ویژه دارد. برای آرایش روزانه نیاز به محیطی روشن با فضایی باز است، آینه سرویس بهداشتی LED دار بهترین گزینه برای آرایش‌های روزانه شما است. فرقی نمی‌کند که سنتی پسند باشید و یا از طرح‌های مدرن و خاص برای تزیینات خانه استفاده کنید، ست آینه و باکس سرویس بهداشتی در هزاران طرح و مدل در بازار موجود است و در این نوشته از سایت چی بگیر به شما کمک کردیم تا بهترین خرید آینه دستشویی را داشه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.