راهنمای خرید و قیمت بهترین وسایل آشپزخانه (فانتزی و جدید)

راهنمای خرید وسایل آشپزخانه فانتزی و جدید

خرید هوشمندانه لوازم آشپزخانه یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در هزینه و زمان است. وقتی به همه گزینه‌ها نگاه می‌کنید، از صرفه‌جویی در مصرف انرژی گرفته تا مدل‌ های با طراحی پیشرفته و مدل‌ های کم‌هزینه، خرید وسایل آشپزخانه می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد، چگونه انتخاب کنید؟ در این مقاله از چی بگیر نکاتی وجود دارد که شما را در فرآیند خرید راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا در تصمیمات خرید وسایل آشپزخانه درست اقدام کنید.

برای خرید وسایل آشپزخانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

هنگام خرید لوازم وسایل آشپزخانه باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. که شامل بهره وری انرژی، گارانتی و قیمت مناسب است. با در نظر گرفتن این فاکتورها باید وسایلی را پیدا کنید که نه تنها در مدت زمان طولانی تری به شما خدمات خوبی ارائه می دهند، بلکه کارکرد آنها ارزان تر نیز خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر نکات زیر را بخوانید.

  • اندازه و فضا: اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه آشپزخانه است. اگر آشپزخانه شما کوچک است، احتمالاً یک یخچال بزرگ بهترین انتخاب برای شما نخواهد بود. اما اگر فضای زیادی دارید، نیاز به وسایل بزرگ‌تر را نیز می‌توانید بررسی کنید. 
  • در کنار فضا، چیز دیگری که باید به آن فکر کنید اندازه است. اگر دارای یک خانواده پرجمعیت هستید، باید اندازه و وسایل را قبل از خرید بررسی کنید. به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی 6 کیلویی برای خانواده پرجمعیت کاربردی ندارد. همچنین هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی خود باید به اندازه آن فکر کنید.
  • سبک و استایل آشپزخانه: قبل از اینکه انتخاب، به سبک چیدمان خود فکر کنید. شما زمان زیادی را در آشپزخانه صرف آشپزی خواهید کرد، بنابراین مهم است که از زیبایی کلی آشپزخانه خود راضی باشید. مطمئن باشید که وسایلی که انتخاب می کنید با سایر وسایل خانه شما به خوبی هماهنگ باشند.
  • بهره وری انرژی: یکی از کارهایی که شما قطعاً می خواهید انجام دهید این است که به دنبال وسایلی باشید که انرژی کارآمدی داشته باشند. و به قولی کم مصرف باشند. هنگامی که این نوع محصولات را انتخاب می کنید، به کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها کمک می کنید. این به شما کمک می کند تا با گذشت زمان در هزینه ها صرفه جویی کنید.

قیمت لوازم آشپزخانه؟

این یکی از بزرگترین عوامل شما در هنگام انتخاب وسایل جدید خواهد بود. هنگام خرید باید بودجه خود را در نظر بگیرید، که برای یک کالای بی کیفیت هزینه زیادی نکنید. به همین دلیل است که باید یک  برند مورد اعتماد را انتخاب کنید. اگر به دنبال گزینه هایی با قیمت های مختلف هستید، باید به بررسی ها و نظرات نیز توجه زیادی داشته باشید. مصرف کنندگان می خواهند به شما بگویند که در مورد این کالا چه فکری می کنند و چقدر برای آنها کارآمد بوده است.

معرفی جدیدترین لوازم آشپزخانه

این سرویس پخت 8 پارچه با قیمتی مناسب برای افرادی است که دنبال محصول با کیفیت داخلی هستند. این سرویس ساخته شده از آلومینیوم با گرانیتی است. این سرویس پخت 8 پارچه زرساب شامل سه قابلمه با سایزهای 28، 24 و 20 و یک تابه سایز 24 است که گنجایش‌های متنوعی دارند.

این محصول دارای رنگ بندی متنوعی است و این مزیت به شما کمک می کند تا انتخاب خوبی داشته باشید.

این محصول از شرکت صنعتی زرساب است. این شرکت در سال 1361 با هدف توليد ظروف آشپزخانه نچسب با کيفيت جهت صادرات و مصارف داخل کشور با بهره‌گيری از کليه استانداردهای مرتبط داخلی و بين المللی با استفاده از بهترين مواد اوليه اروپايی مانند P.T.F.E، پودر رنگ و ... تاسيس گردیده و تا اکنون با بهترین محصولات در پی خدمات به مشتریان است.

طراحی خوب این قهوه جوش در پنج دقیقه یه قهوه خوب با طعم عالی را نصیب شما می‌کند. این قهوه جوش با ابعاد 13*10*18 سانتی متر و وزن 350 گرم  با جنس استیل بدنه و قیمت مناسب می‌تواند شما را در میزبانی عصرانه یاری دهد.

تابه کبابی 3 کاره صبا دارای مینی فر، کباب پز و یک توری سیمی است. با خرید این تابه شما میتوانید ماهی، گوشت مرغ و سبزیجات را به راحتی سرخ کنید و حتی می‌توانید به راحتی یک کیک را که طرز تهیه آن در بروشور پیوست وجود دارد، درست کنید. کارایی این محصول شما را شگفت زده خواهد کرد.

خردکن و همزن دستی از بهترین و پرکاربرد ترین محصولات جهت پخت و پز است. برای آماده سازی هر نوع غذایی معمولا به خرد کردن پیاز، هویج و یا سبزی نیاز است. این دستگاه می‌تواند کاملا شما را یاری دهد.  این دستگاه دارای یک تیغه‌ی چهارپر و بسیار تیز در دو ردیف است که روی محور خود به چرخش درمی‌آید. علاوه‌بر تیغه، یک همزن با پایه نیز در بسته‌بندی محصول وجود دارد که می‌توانید از آن برای هم‌زدن تخم‌مرغ یا مایع کیک و... استفاده کنید. این دستگاه با ابزاری ساده موجب شده است تا شما شستشوی راحتی نیز بعد از هر بار استفاده داشته باشید.

تمامی کدبانوها و افراد علاقه مند به آشپزی، برای پختن غذایی لذیذ نیاز به وسایل و امکانات کافی دارند از جمله این وسایل ست‌های چاقو هستند که هر چاقویی کارایی خاص خودش را داشته باشد.

 چاقویهای winner المان که طراحی ان در شرکت جی فی نی انجام شده و از کیفیت بسیار بسیار استثنایی برخوردار هستند و جزو با کیفیت تریت کاردهای دنیا می‌باشد که محصولی منحصر بفرد می باشد. جنس تیغه‌ها وانادیوم اصل با شناسه 5CR15MOV است که از بهترین انواع تیغه‌هاست همچنین جنس دسته ها نیز از استیل و پلیمر است.

ظرف دیزی سنگی کد 747 با ابعاد 3 در 27 در 27 سانتی‌متر را مشاهده می‌کنید. وزن این دیزی سنگی حدود 4 و نیم کیلوگرم است و در ایران تولید شده است. جنس بدنه این دیزی سنگی زیبا که بسیار جادار نیز هست و شکل ظاهری خوبی نیز دارد از گرانیت است. با روکشی از گرانیت. این ظرف به گونه‌ای طراحی شده است که دسته‌های آن متصل به خود بدنه هستند. این ظرف برای ظرفیت 8 نفر مناسب است. 

ظرف پخت پیرکس مدل classic با ابعاد 22 در 34 در 6 سانتی‌متر مناسب برای قراردادن در فر و ماکروویو است. این محصول حدود 1300 گرم وزن دارد و در فرانسه تولید شده است. جنس بدنه این ظرف زیبا پیرکس است. دارای دو عدد دسته متصل به بدنه نیز هست. این ظرف که ابعاد و عمق مناسبی برای پخت و پز دارد قابلیت تحمل دمای 40- تا 300+ سانتیگراد را داراست.

سرویس قابلمه 8 پارچه مدل D105 ساخته شده از آلومینیوم است. وزن این سرویس قابلمه سبک بوده و برای خانواده‌های کم جمعیت انتخاب مناسبی خواهد بود. 

سرویس قابلمه گرانیتا زرساب 10 پارچه با در شیشه ای مدل GT-7500G با رضایت فراوان از طرف مصرف کنندگان را پیش رو دارید. ساختار بدنه این سرویس از آلومینیوم است و جنس روکش آن از گرانیت . این محصول در ایران تولید شده است. اجزاء این سرویس عبارتند از: یک قابلمه سایز 28 گرانیتا به همراه در شیشه‌ای ، یک قابلمه سایز 24 گرانیتا به همراه در شیشه‌ای، یک قابلمه سایز 20 گرانیتا به همراه در شیشه‌ای، یک نیم قابلمه سایز 28 گرانیتا به همراه در شیشه‌ای، یک تابه تک دسته سایز 24 گرانیتا و یک تابه تک دسته سایز 20 گرانیتا.  سایز و اندازه‌های محصولات این سرویس بسیار پرکاربرد و ضروری هستند. 


در ادامه بخوانید : قاشق و چنگال: خرید و قیمت 15 مدل جدیدترین سرویس قاشق و چنگال


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت 10 مدل دستگاه سبزی خردکن (پارس خزر، سبزایران، دسینی)

برای تمیز کردن انواع وسایل آشپزخانه چه ترفندی به کار ببریم؟

تمیز کردن و تمیز نگاه داشتن ظروف مصرفی و ظروف تزئینی در منزل بسیار زمان بر و وقت‌گیر است. به همین دلیل بهتر است سریع‌ترین راه‌ها را برای تمیز کردن آنها بدانیم:

  • برای شستن و تمیز کردن ظروف کریستالی بهترین روش، استفاده از سرکه و آب گرم است. با ترکیب نسبت یک  سرکه و سه آب گرم، به راحتی می‌توانید این ظروف را برق بیاندازید. 
  • برای برق انداختن ظروف نقره می‌توانید از محلول‌های مخصوص این کار استفاده نمایید اما در صورت عدم داشتن آن محلولها می‌توانید از روغن زیتون برای تمیز کردن آنها بهره ببرید. 
  • برای تمیز کردن ظروف آلومینیومی هم شما می‌توانید از سرکه استفاده کنید. مقداری سرکه را گرم کنید و آن را درون قابلمه آلومینیومی مورد نظر بریزید و با اسفنج یا اسکاچ به تمام نقاط داخل ظرف بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید. 

سخن آخر

بهترین لوازم خانگی آنهایی هستند که نیازهای اصلی شما را برآورده می‌کنند و در عین حال زندگی شما را آسان تر می‌کنند. در این نوشتار از چی بگیر سعی کردیم نیازهای شما را در نظر بگیریم.  اگر در مورد لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه یا هر چیز دیگری سؤالی دارید، به  راهنمای خرید ما نگاهی بیندازید، و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سرویس پخت و پز قیمت انواع سرویس پخت و پز