انتخاب و خرید بهترین جاروشارژی موجود در بازار

جاروشارژی چیست و دلایل استفاده از آن در خانه؟

جاروبرقی یکی از محصولاتی است که با حذف انواع آلودگی و گرد و غبار، نقش مهمی در تمیز نگه داشتن منزل و محل کار شما دارد. با کمک جاروبرقی به راحتی می‌توانید خاک و ذرات آلوده را از سطح اتاق پاک کرده و در محیطی سالم و بدون گرد و غبار زندگی کنید. گرچه انواع مختلفی از جاروبرقی در بازار وجود دارد، اما بسیاری از مردم مدل‌های دستی را ترجیح می‌دهند. این دسته از جاروها از نظر اندازه، جمع و جور، قابل حمل و سبک وزن هستند و می‌توان از آنها برای تمیز نگه داشتن منزل و محل کار و پاکسازی انواع گرد و غبار استفاده کرد.

بنابراین، از روش‌های سنتی تمیز کردن فاصله بگیرید. یک جارو شارژی تهیه کنید تا از راحتی استفاده از آن شگفت‌زده شوید. با این حال قبل از تصمیم گیری نهایی، قیمت، ویژگی‌ها و انواع مارک‌های موجود در بازار را بررسی و مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 جارو شارژی برای تمیز‌کردن چه مکان‌هایی مناسب است؟

این جاروها می‌توانند در تمیز کردن مکان‌های مختلفی به کمک شما بیایند. با ما در ادامه همراه بمانید تا با کارایی‌های شگفت‌انگیز این جاروها بیشتر آشنا شوید:

 گرفتن موهای اضافی حیوان خانگی بوسیله‌ی جاروی شارژی

جاروبرقی‌های بزرگ برای تمیز کردن کفپوش‌های چوبی و سطوح خانه ایده‌آل هستند. اما  تمیز کردن موهای زائد حیوانات خانگی با استفاده از جاروبرقی‌های بزرگ دشوار است. اینجاست که یک جارو شارژی می‌تواند کمک شایانی باشد. جاروهای شارژی به راحتی می‌توانند به جاهایی مثل گوشه‌ها و سه کنج‌ها، که دسترسی به آنها دشوار است بروند و آنجا را تمیز کنند و از این طریق احتمال ابتلای افراد خانه به آسم و انواع حساسیت‌ها را کاهش می‌دهند.

 نو کردن لوازم داخلی، بالش، تابلو فرش‌ها بوسیله‌ی جارو شارژی

 نو کردن لوازم داخلی، بالش، تابلو فرش‌ها بوسیله‌ی جارو شارژی



روش‌های سنتی تمیز کردن کف و ‌اثاثیه، عوامل ایجاد آلرژی یا گرد و غبارهای بسیار ریز را از بین نمی‌برد. جاروبرقی‌های معمولی نمی‌توانند بسیاری از قسمت‌های یک اتاق همچون روی تخت خواب‌، روی بالش وقسمت‌هایی از فرش و پرده‌ها را پاک کنند اما جاروهای شارژی به دلیل اندازه و شکل استفاده به راحتی می‌توانند، موهای حیوان خانگی و گرد و غبارهای ریز، عوامل ایجاد آلرژی و حتی موجودات سیار کوچک را از بالش، فرش و یا لوازم داخلی منزل پاک کند. یک جارو شارژی قوی باعث می‌شود تختخواب و اثاثه منزل بدرخشند و همچنین بوی بد را از بین می‌برد.

 ماشین خود بوسیله‌ی یک جارو شارژی تمیز کنید

   ماشین خود بوسیله‌ی یک جارو شارژی تمیز کنید

جاروهای شارژی برای تمیز کردن اتومبیل‌های شما هم بسیار ایده‌آل هستند. کابین‌های اتومبیل دارای باکتری‌های زیاد، کنه‌های ساکن در میان گرد و غبار و ویروس‌ها هستند و می‌توانند منجر به مشکلاتی برای سلامت انسان‌ها شوند، به همین دلیل جارو کردن فضای داخل ماشین بسیار ضروری است. جارو شارژی تمیز کردن صندلی‌ها و کفپوش‌های اتومبیل را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

 جاروشارژی عوامل آلرژی‌زا را کاهش می دهد

طاقچه پنجره‌ها، به دلیل این که صفحاتی درمجاورت فضای باز هستند و معمولا دسترسی برای تمیز کردن آنها سخت است، عوامل آلرژی‌زای زیادی را روی سطح خود دارند. جارو شارژی وسیله‌ایست که از تجمع عوامل بیماری‌زا در این مناطق جلوگیری می‌کند. جارو برقی دستی این امکان را به شما می‌دهد که نقاط دور از دسترس را عاری از عوامل آلرژی‌زا کنید.

معرفی بهترین جاروشارژی‌های موجود در بازار

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420


اطلاعات بیشتر و خرید

جاروشارژی بلک‌انددکر یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای جاروشارژی است. قدرت موتور این جارو 27.5 است. کیفیت بالای این جارو به علت مکش خوب و فوق‌العاده‌ایی است که دارد. نوع باتری این جاروشارژی از نوع لیتیوم با ولتاژ باتری 14.4 می‌باشد. میزان شارز دهی باتری 10 دقیقه است. و مدت مورد نیاز این دستگاهر برای شارژ کامل 4 ساعت می‌باشد. دارای فیلتر قابل شستشو و میزان صدای 85 دسی‌بل است. گنجایش مخزن آین دستگاه 0/44 لیتر است و با یک سری اضافه به شما تحویل داده می‌شود. ناگفته نماند که این جارو به علت موتور قدرتمندی که دارد صدای تقریبا بلندی دارد و می‌توان گفت تنها نکته‌ی منفی این جارو شارژی همین مورد است.

نظرات مثبت افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند:نظرات منفی افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند
شارژدهی خوبصدای تقریبا بلند
امکان جدا شدن قطعات و شستشوی آنهامدت طولانی شارژ شدن
فیلتر با کیفیت
کیفیت ساخت و جنس عالی


جاروی شارژی بوش مدل BBH Move 4

جاروی شارژی بوش مدل BBH Move 4


اطلاعات بیشتر و خرید

جاروشارژی بوش مدل  BBH Move 4 از سری جاروهایی است که هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده می‌توانید از آن استفاده کنید. این جارو قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. قدرت موتور این دستگاه 100 وات است و موتور آن اینورتر است. همچنین قابلیت تنظیم موتور را نیز دارد. ولتاژ باتری این دستگاه 18 وات است و میزان شارژدهی باتری 36 دقیقه است. گنجایش مخزن این دستگاه 0.3 لیتر و دارای فیلتر قابل شستشو می‌باشد.

نظرات مثبت افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند:
نظرات منفی افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند
مکش عالی
وزن تقریبا سنگین
کیفیت ساخت و ظاهر زیبا
زمان شارژ طولانی
شارژ دهی مناسب

تاشو بودن جارو

جارو شارژی الکترولوکس مدل ZB3105

جارو شارژی الکترولوکس مدل ZB3105


اطلاعات بیشتر و خرید

قدرت موتور این جاروشارژی الکترولوکس 72 وات است و از مکش بالایی برخوردار می‎‌باشد. همچنین میزان شارژدهی باتری آن 30 دقیقه است. و شما  4 ساعت زمان لازم دارید برای شارژ شدن کامل باتری این جاروشارژی. این جارو قابلیت استفاده در دو شکل را دارد و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد. 

نظرات مثبت افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند:
نظرات منفی افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند
کیفیت ساخت بالاصدای تقریبا بلند
شارژدهی باتری عالی
زیبایی ظاهری
قابل استفاده در دو حالت

جارو شارژی کنوود مدل HV190

جارو شارژی کنوود مدل HV190

اطلاعات بیشتر و خرید

همانطور که می‌دانید گروه تولیدی کنوود یکی از معتبرترین سازنده‌های وسایل برقی و دیجیتالی خانه می‌باشد. جاروشارژی کنوود مدلHV190 یک وسیله‌ی مناسب و کاملا ضروری در هر خانه می‌باشد. این جاروشارژی مناسب سطوح خشک و تر است. این جارو دارای یک سری پلاستیکی برای جمع آوری مایعات ریخته شده بر روی زمین می‌باشد. همچنین مجهز به دو برش برای جمع آوری مایعات و دارای فیلتر قابل شستشو می‌باشد. شما می‌توانید این جارو شارژی را با شارزر فندکی ماشین شارز کنید و داخل اتومبیل خود را بوسیله‌ی آن تمیز کنید. این دستگاه از مکش بالایی برخوردار است 14.4 وات. میزان شارژدهی باتری آن 15 تا 20 دقیقه است. وزن این دستگاه حدود یک کیلوگرم است. 

جاروی تخت خواب دیرما مدل cm800

جاروی تخت خواب دیرما مدل cm800

اطلاعات بیشتر و خرید

برای از بین بردن گرد و غبار، حشرات ریز، کنه‌ها و موارد آلرژی زای موجود در تخت خواب و تشک ها می‌توانید از این جاروشارژی کوچک با مکش فوق‌العاده‌اش استفاده کنید. همانطور که می‌دانید کنه و ساس تخت خواب در انتقال هپاتیت B و خارش و حساسیت‌های شدید نقش دارند و شما بوسیله‌ی ایت دستگاه می‌توانید با خیال راحت از یک حواب خوب لذت ببرید. قدرت موتور این دستگاه 450 وات می‌باشد. مجهز به لامپ ماوراء بنفش برای از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها. این دستگاه قابلیت ایجاد حرارت تا 50 درجه برای از بین بردن ویروس‌ها و خشک کردن سطح تخت خواب را دارد. 

جارو شارژی بوش مدل BHN1840L

جارو شارژی بوش مدل BHN1840L

اطلاعات بیشتر و خرید

جارو شارژی بوش مدل BHN1840L از نوع دستی و بی‌سیم می‌باشد. مدت زمان لازم برای شارژ شدن باتری آن 4 تا 5 ساعت است و میزان شارژدهی آن 40 دقیقه می‌باشد. باتری این دستگاه از نوع لیتیومی می‌باشد. این نوع از باتری بسیار بادوام و قدرتمند می‌باشد و قابلیت کارکرد طولانی مدت را دارد. به همراه این دستگاه یک نازل مخصوص گوشه‌ها به شما ارائه می‌شود و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از آن کابینت‌ها و گوشه‌های مبل را تمیز کنید.

نظرات مثبت افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند:
نظرات منفی افرادی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند
مکش و قدرت بالاصدای بلند
شارژدهی مناسببدون استند نگهدارنده
وزن مناسب عدم مکش مایعات
همراه داشتن نازل گوشه‌ها

نتیجه گیری:

 جارو شارژی برای تمیز کردن گرد و غبار، خاک و انواع آلودگی از سطوح، بسیار کارآمد است. از آنجا که اندازه این جاروها کوچک است، و همچنین قابل حمل و سبک نیز هستند به راحتی می توانید از آنها استفاده کرده و در نهایت آنهارا جمع کنید. بنابراین، برای تمیز کردن سریع، مؤثر و راحت، جارو  شارژی را به خانه خود دعوت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.