دستبند طلا ظریف: خرید 15 مدل دستبند طلا زنانه (ارزان قیمت)

از دیگر زیور آلات زنانه، استفاده از دستبندهای طلاست. دستبندهای طلا نیز مانند دیگر زیورآلات در هزاران مدل طراحی شده‌اند. اما در بین قشر جوان، دستبندهای طلای ظریف، طرفداران بسیار دارد. از آنجایی که قیمت طلا روزبه‌روز در حال افزایش است و قیمت طلا نیز به صورت گرمی محاسبه می‌شود، برای طرفداران پروپا قرص طلا، به صرفه‌تر آن است که از طلاهایی با مدل ظریف استفاده کنند.

پیشنهاد ما برای کسانی که وقت و فرصت کافی ندارند تا در بازار دنبال دستبند مورد علاقشان باشند، مطالعه این مقاله است. با مطالعه این مقاله چندین مدل زیبا از هزاران مدل دستبند را خواهید دید، امیدواریم بتوانید از این خرید اینترنتی لذت ببرید. 

 

دستبند طلای 18 عیار زنانه پندار گلد مدل DM61

دستبند طلای 18 عیار پندار گلد مدل DM61 یک دستبندی اسپرت و بسیار پرطرفدار است. این دستبند دارای طرح کارتیه است با ابعاد تقریبی 4/0 در 3 سانتی‌متر. این دستبند دارای مهره تزیینی مشکی رنگ ساده است که قطر هر مهره هم 6/0 سانتی‌متر است.

نحوه بسته شدن این دستبند به صورت گره‌ای است. 

دستبند طلا 18 عیار زنانه کد 67031

دستبند طلا 18 عیار زنانه کد 67031 ، دستبندی زیبا و جذاب برای بانوان خاص پسند است. طول تقریبی دستبند 18 سانتی‌متر است و از طریق قفل به راحتی بسته می‌شود. طرح پلاک این دستبند گل است و ابعاد تقریبی هر گل 1 در 1 سانتی‌متر است. 

دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل 1305

دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل 1305 ترکیبی از طلا و سنگ است. طول تقریبی این دستبند حدود 5/16 سانتی‌متر است. مدل این دستبند یک مدل کلاسیک است. در واقع از دانه‌های دایره‌ای متصل به هم تشکیل شده است. 

قفل این دستبند به شکل دایره طراحی شده و انتهای این دستبند که به شکل حرفهست، داخل قفل دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد. نحوه بسته شدن زیورآلات، قفل آویزی آن است. در انتهای این دستبند زنانه نیز از آویز گوی مارکو که در آن سنگ عقیق بکار رفته استفاده شده است.

دستبند طلا 18 عیار زنانه دُرج مدل DB10

دستبند طلا 18 عیار زنانه دُرج مدل DB10 با طول تقریبی 19 سانتی‌متر . این دستبند به راحتی با قفل ساده باز و بسته می‌شود. 

طرح آویز آن هم شش‌ضلعی است که در روی مچ دست بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود. 

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل S1250

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل S1250 دستبندی جذاب با ترکیبی از طلا و صدف است. طول تقریبی دستبند 18 سانتی‌متر است. البته این دستبند به صورت گره‌ای باز و بسته می‌شود. طرح پلاک این دستبند طلا اسپیرال بوده و ابعاد آن هم 7/1 در 7/1 سانتی‌متر است. این دستبند با متریال صدف طبیعی و یک پلاک طلا با طرح مارپیچ، طراحی و ساخته شده است. 

دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0977 طرح استار

دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0977 دستبندی ساده و مناسب برای کنار ساعت انداختن است. در عین سادگی بسیار شکیل نیز هست. این دستبند دارای قفلی ساده است. 

دستبند طلا 18عیار زنانه کد 2-B141

دستبند طلا 18عیار زنانه کد 2-B141  با طول تقریبی دستبند 16 سانتی‌متر است. نحوه بسته شدن این دستبند طلای زنانه مکانیکی است و در مچ دست بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

دستبند طلا 18 عیار زنانه نیوانی مدل DA326

دستبند طلا 18 عیار زنانه نیوانی مدل DA326 یک دستبندی زیبا ترکیبی از سنگ و طلا است. طول تقریبی این دستبند5/16 سانتی‌متر است. 

این دستبند دارای قفل ساده است. زنجیر آن هم دارای فرم حلقه‌ای است. این دستبند شیک و دخترانه تزیین شده با مروارید است. 

دستبند طلا 18 عیار دخترانه مایا ماهک مدل MB1143

دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB1143 با طول تقریبی 14 سانتی‌متر است. اگر طول تقریبی دستبند را ذکر می‌کنیم به دلیل آن است که شما با مچ دست خود سانت بزنید که بزرگ و یا کوچک نشود. این دستبند زیبای طلا ، با پلاک طلایی که در وسط زنجیر است بسیار خودنمایی خواهد نمود. 

دستبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل DG2

دستبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل DG2 دستبندی با مدلی جدید و دوست داشتنی است. طول تقریبی دستبند 18 سانتی‌متر است و برای مچ دستی با ضخامت متوسط مناسب است. همچنین این دستبند از طریق قفلی ساده باز و بسته می‌شود. برای خرید این دستبند زیبا کافی است وارد لینک مورد نظر شوید. 

دستبند النگویی طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی کد 67147

دستبند النگویی طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی کد 67147 دستبندی طلا با چند آویز زیبا است. اگر قادر هستید که طلایی با گرم بالا بخرید. این دستبند یک پیشنهاد فوق‌العاده است. این دستبند با قفل ساده باز و بسته می‌شود و بسیار در مچ دست زیبا است. 

دستبند طلا 18 عیار زنانه الماسین آذر کد Golsadaf01

دستبند طلا 18 عیار زنانه الماسین آذر کد Golsadaf01 با قطر پلاک حدوداً 2 سانتی‌متر است. هانطور که در تصویر هم کاملا واضح دیده می‌شود این دستبند ترکیبی از طلا و مروارید است. طول تقریبی دستبند 18 سانتی‌متر بوده و از طریق گره انتهای دستبند باز و بسته می‌شود. 

طرح پلاک روی دستبند گل است که بسیار زیبا است. لازم به توضیح است که مروارید به کار رفته در این دستبند از نوع پلاستیک نیست. بلکه مروارید شل جزو مرواریدهای مصنوعی با کیفیت است. که با مروایدهای طبیعی برابری می‌کنند و از ویژگی های مهم آن یکسان بودن مرواریدها است. همچنین نخ به کار رفته، نخ ابریشم درجه یک و کمی نازک بوده اما بسیار مقاوم است. که به مرور کش نمی آیند و شل نمی‌شود اما نسبت به حرارت اصلا مقاوم نیستند. در زمان استفاده از دستبند از تماس مستقیم آن با حرارت زیاد و آتش خودداری نمایید.

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg211

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg211 طول تقریبی دستبند 18 سانتی‌متر است. طرح پلاک این دستبند زیبا کارتیه است. دخترانه و بسیار اسپرت و پرطرفدار. قفل این دستبند، قفل کشویی با آبکاری طلایی دارای قابلیت ریگلاژ (مناسب برای سایز دست اکثر خانم ها) است. 

جالب است بدانید که بند این دستبند قابل شستشو است و رعایت بهداشت و شستشو مرتب آن با آب و کف برای ماندگاری، دوام و شفافیت بیشتر آن الزامیست.

دستبند النگو طلا 18 عیار زنانه آلند کد D33

دستبند النگو طلا 18 عیار زنانه آلند کد D33  با طول تقریبی دستبند 17 سانتی‌متر است. حتما قبل از خرید سایز مچتان را در نظر داشته باشید. این دستبند زیبا می‌تواند زینت بخش دستان شما باشد و بهترین هدیه برای بهترین بانوی مورد نظر شما. این دستبند از طریق قفلی ساده به راحتی باز و بسته می‌شود.

دستبند طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا مدل TIFANI کد DA12

دستبند طلا 18 عیار زنانه گالری یار طلا مدل TIFANI کد DA12  در تصویر دیده می‌شود. طول تقریبی دستبند 19 سانتی‌متر است و دارای یک قفل ساده است. این دستبند قابلیت ارتجاعی و فنری دارد. و همچنین دارای زنجیر برای تنظیم اندازه نیز هست.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل زنجیر طلا زنانه (زنجیر طلا مدل کارتیه، باکس...)


در ادامه بخوانید : 15 مدل از جدیدترین ست حلقه نامزدی (ارزان ترین)

برای خرید اینترنتی دستبند طلا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای داشتن استایل خوب و جذاب، داشتن یک دستبند شیک طلا، می‌تواند کامل‌کننده ظاهرتان باشد. به همین منظور دقت داشته باشید، که برای خرید عجله‌ای نیست. زیرا شما در حال خرید اینترنتی هستید و مدتها و ساعتها وقت برای خرید این طلای جذاب دارید.
  • همچنین قبل از خرید در نظر بگیرید که چه رنگ طلایی مد نظر شماست. سفید، رز گلد یا طلایی. اینگونه انتخابهای خود را محدود نمایید.
  • زمانی که طلا را خریداری کردید، وزن آن را حتما در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که با طلای شما فاکتور معتبر خرید ارسال می‌شود، و وزن آن هم یکی است. روزه شک‌دار نگیرید.
  • در هنگام انتخاب و خرید دستبند، قطر و ضخامت زنجیر دستبند را در نظر بگیرید. به شما کمک میکند که در دستان خود آن را تصور کنید.
  • از مهمترین نکاتی که باید آن را در هنگام  خرید هر نوع طلا و یا زیورآلاتی در نظر بگیرید، در نظر گرفتن استایل خودتان است. اگر فردی درشت اندام هستید بهتر است از اکسسوری‌های خیلی ظریف استفاده نکنید، آنها بر روی بدن شما زیاد خودنمایی نخواهند نمود. بنابراین در هنگام خرید و انتخاب طلا و زیورآلات، فرم بدن را مد داشته باشید.
  • اگر خوش تیپ دیده شدن شما برایتان خیلی مهم است، می‌توان ظاهر و استایلتان را با دستبند خود ست کنید.
  • شما می‌توانید از دستبندهای مهره‌ای همزمان با ساعت استفاده کنید. البته این قاعده و اصول خاصی نیست. بلکه بسیار سلیقه‌ای است.
  • اما مساله دیگر که از اهمیت برخوردار است، این است که اگر شما دوست دارید، دستبند، یا هر نوع اکسسوری که دارید، به تنهایی دیده شود و جلوه داشته باشد؛ می‌توانید آن را جدا در یک مچ و ساعت را در یک مچ دیگر ببندید.
  • حتی اگر دوست دارید که دستبندهای شما پررنگ‌تر و پرطمطراق‌تر دیده شوند، می‌توانید از چند دستبند در یک مچ استفاده کنید.

چند نکته مهم برای نگهداری بهتر از انواع طلا 

  • بهتر است قبل از هرگونه شستشو و یا استحمام ، به دلیل جلوگیری از برخورد مواد شیمیایی و شوینده طلاها را از بدن جدا کنید. مثلا، اگر جزو افرادی هستید که از استخر زیاد استفاده می‌کنید، بهتر است در هنگام شنا طلایی به همراه نداشته باشید، زیرا کلر باعث مات و بدرنگ شدن طلا می‌شود.
  • اگر قطعه طلایی دارید که ظریف و یا کمی جنس آن خشک است، با دقت با آن رفتار کنید. ممکن است به سرعت دچار شکستگی شود.


در ادامه بخوانید : 20 مدل انگشتر طلا زنانه ارزان مناسب هدیه به همراه لینک خرید


در ادامه بخوانید : 5 نکته مهم برای انتخاب ساعت مچی زنانه+خرید ساعت مچی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.