شلوارک زنانه: خرید و قیمت 15 مدل شلوارک زنانه شیک و اسپرت

راهنمای خرید شلوارک زنانه اسپرت

استفاده از شلوارک برای خانم‌ها تقریباً به معنای راحتی است. و از آنجایی که خانم‌ها تمایل زیادی به پوشیدن شلوارک در هر موقعیتی (راحتی، اسپورت، مجلسی) دارند، این لباس طرفدارا بسیاری دارد. به دلیل استقبال خانم‌ها، این محصول در انواع مختلفی تولید و توزیع شده است. انواع آنها عبارتند از: شلوارک‌های نخی، لی، کتان، حریر و .... که هر کدام هم طرفداران بسیار دارد. این محصول پرطرفدار، اغلب قیمتی بیشتر از شلوار دارد. و در فصل گرما نیز ممکن است شما آن را با قیمت بیشتری تهیه کنید. در ادامه تیم چی‌بگیر پرطرفدارترین این محصول را برایتان جمع‌آوری نموده است. 

شلوارک زنانه مدل کتان

شلوارک زنانه مدل کتان تهیه شده از جنس الیاف نخی و کتان است. قد این شلوارک تا روی باسن پایین می‌آید اما دارای فاق کوتاه است. گفتنی است این شلوارک زنانه زیبا فرمی بسیار خوب بر روی بدن دارد و از نظر کیفیت موارد به کار رفته و کیفیت دوخت و طراحی می‌توان نمره عالی به آن داد.

شلوارک زنانه مدل 56985

شلوارک زنانه مدل 56985 دارای جنسی از نخ است. بنابراین بسیار نرم و سبک است. طرح این شلوارک زنانه نخی ساده است و قد آن هم تا روی زانو پایین می‌آید. نوع فاق این شلوارک زنانه بلند است و برای کسانی که بر روی این مساله حساس هستند بسیار مناسب است. قسمت پایین شلوارک در واقع آن حلقه پایین شلوارک از جنس کش است. و به پا فشار نمی‌آورد. مواد به کار رفته در تهیه و تولید این شلوارک دارای کیفیت خوبی است.

شلوارک زنانه کد 1315

شلوارک زنانه کد 1315 طرحی ساده دارد. جنس این شلوارک زنانه اسپرت جین است و قد آن هم تا زیر باسن پایین می‌آید. گفتنی است نوع فاق این شلوارک متوسط است و مناسب بوده و بسیار شیک است. فرم لباس روی بدن بسیار زیبا می‌نماید.

شلوارک زنانه کیکی رایکی مدل BB3399-101

شلوارک زنانه کیکی رایکی مدل BB3399-101  تهیه شده از الیاف نخی است. یک شلوارک مجلسی شیک است که از جلو حالت دامن را به خود گرفته است. قد این شلوارک کوتاه است و تا بالای زانو پایین می‌آید. اما نوع فاق این شلوارک متوسط است و از آنجایی که این شلوارک فری سایز است سبب می‌شود که مطابق میل اکثر افراد باشد. این شلوارک تهیه شده از100 درصد الیاف نخی است بنابراین نگهداری خاصی را می‌طلبد. بهتر است این شلوارک زنانه شیک با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود و همچنین با دمای کم اتوکشی شود. توصیه می‌شود از خشک کن برای خشک کردن آن استفاده نشود. این محصول تولید شده در ایران است. 

شلوارک زنانه اسمارا مدل 4381398

شلوارک زنانه اسمارا مدل 4381398 دارای بر چسب کیفیت است. این بدان معنی است که این شلوارک نخی هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. در واقع جنس این شلوارک زنانه از نخ و پلی‌استر است. طرح ساده‌ای دارد. گفتنی است که قد این شلوارک تا زیر زانو پایین می‌آید. نوع فاق این شلوارک زنانه متوسط است. از آنجایی که کشور تولید کننده این شلوارک زنانه آلمان است، بهتر است به سایز آن دقت کنید. سایزهای آلمانی کمی بزرگتر از سایزهای ایرانی هستند. 

شلوارک زنانه مدل J004bl رنگ آبی

شلوارک زنانه مدل J004bl رنگ آبی دارای جنسی از جین است. طرح آن ساده بوده و دارای فاقی متوسط است. از آنجایی که جنس این شلوارک جین است و از مدل جین‌های کشسانی است راحت در بدن جا باز می‌نماید. کمر این شلوارک جین هم زیپ دارد و هم دکمه . این شلوارک دارای دوجیب در جلو و دو جیب در قسمت پشت شلوارک است و بر روی کمر آن هم پل وجود دارد و می‌توان از کمربند استفاده نمود.

برای نگهداری هرچه بهتر این شلوارک بهتر است آن را با آب سرد شسته کنید و در دمای بسیار پایین و به آرامی آن را  اتوکشی کنید.

شلوارک زنانه کد 244

شلوارک زنانه کد 244 یک شلوارک زیبا و طلایی بسیار زیبا را در تصویر می‌بینید. جنس این شلوارک مجلسی از اکریلیک است و طرح ساده‌ای دارد. قد این شلوارک کوتاه است و تا پایین باسن پایین می‌آید. نوع فاق این شلوارک شیک متوسط است. گفتنی است که این شلوارک دارای آستردار است. 

شلوارک زنانه اچ اند ام کد 00212

شلوارک زنانه اچ اند ام کد 00212 دارای جنسی از پلی‌استر است طرح‌دار است و قد آن کوتاه است. نوع فاق این شلوارک راحت زنانه متوسط است.

شلوارک زنانه دیوایدد کد 00210

شلوارک زنانه دیوایدد کد 00210 جنس این شلوارک زیبا از جین است. طرح آن ساده است. قد آن کوتاه است و تا زیر باسن پایین می‌آید. نوع فاق این شلوارک کوتاه است. 

شلوارک زنانه سوپردرای مدل W19S11101V-21

شلوارک زنانه سوپردرای مدل W19S11101V-21 جنس آن از الیاف نخی است. طرح آن ساده است. قد این شلوارک زیبا و بسیار شیک تا زیر زانو پایین می‌آید نوع فاق این شلوارک زیبا بلند است. گفتنی است جنس این شلوارک تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی است. برای شستشوی بهتر این شلوارک بهتر است آن را با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد شستشو کنید. و آن را با دمای کم اتوکشی کنید. برای نگهداری بهتر آن از خشکشویی و خشک کن استفاده نشود.

شلوارک زنانه مدل SA21

شلوارک زنانه مدل SA21 جنسی از پارچه دارد و طرح آن ساده است. قد آن کوتاه است. نوع فاق این شلوارک زنانه پارچه‌ای متوسط است. جنس این شلوارک تمام کش است. گفتنی است که این شلوارک قابلیت کاهش و افزایش سایز کمر از داخل کمر را دارد.

 شلوارک زنانه کد 82

شلوارک زنانه کد 82 جنسی از مودال و لاکرا دارد. پارچه آن هم طرح‌دار است. قد این شلوارک شیک زنانه کوتاه است. نوع فاق آن هم متوسط است. جلوی این شلوارک زیبا حریر کار شده است. 

شلوارک زنانه مدل ریشدار کد 1314

شلوارک زنانه مدل ریشدار کد 1314 را در تصویر می‌بینید، جنس این شلوارک از تنسل و جین است. قد این شلوارک تا زیر باسن پایین می‌آید. نوع فاق این شلوارک متوسط است. 

شلوارک زنانه مدل 169

شلوارک زنانه مدل 169 دارای جنسی از مودال و پلی اورتان است. طرح آن ساده است. قد این شلوارک کوتاه است. نوع فاق این شلوارک متوسط است. گفتنی است که این شلوارک آستر دارد و در چین تولید شده است.

شلوارک زنانه مدل زیپ دار رنگ آبی

شلوارک زنانه مدل زیپ دار رنگ آبی بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. جنس این شلوارک از کتان است و تن خور آن بسیار شیک است. قد این شلوارک تا زیر باسن پایین می‌آید. نوع فاق آن هم کوتاه است. جنس کتان این شلوارک ظریف و لطیف است.

در هنگام خرید شلوارک زنانه نکات زیر را در نظر داشته باشید:

سایز مناسب شلوارک زنانه

در نظر گرفتن اندازه مناسب، برای خرید یک شلوارک از اصلی‌ترین نکات است. اگر قصد خرید شلوارک به صورت آنلاین را دارید، حتما به جدول سایز که معمولا همراه این محصول است دقت نمایید. از این طریق دیگر محصولی را با سایز اشتباه نخواهید خرید. مخصوصا هنگامی که این محصول تولید داخل نباشد، مثلا در اروپا تولید شده باشد، این مساله را در نظر داشته باشید که سایزهای اروپایی معمولا کمی بزرگتر از همان سایز در داخل و یا مدل‌های چینی آن هستند. 

فاق شلوارک زنانه

نوع فاق شلوارک‌های زنانه پس از آیتم اندازه مناسب، از مهمترین نکات است. در شلوارک‌هایی که قد آنها تا بالای زانو است، بهتر است فاق شلوارک بلندتر باشد، قطعا با آن احساس بهتری خواهید داشت. شلوارک‌هایی با سایز متوسط، معمولاً برای همه افراد مناسب است. اگر قصد دارید بلیز یا تی‌شرتی با قد کوتاه بپوشید به فاق شلوارک توجه کنید. ببینید کدام مدل مناسب شلوارک شماست. 

کاربرد

مساله بعدی در خرید یک شلوارک مناسب نوع کاربردی آن است. در هنگام خرید فراموش نکنید آن را برای چه منظوری تهیه می‌کنید، قصد استفاده در منزل را دارید یا برای مهمانی‌ها آن را می‌خواهید. قطعا مدل این شلوارک‌ و جنس آن‌ها متفاوت است.

شستشوی شلوارک زنانه

در هنگام خرید شلوارک مخصوصاً به صورت آنلاین در نظر داشته باشید که نحوه شستشوی آنها چگونه است. آیا می‌توانید آن را داخل خشک کن بیاندازید یا خیر. در چه دمایی باید شستشو شوند. مخصوصا اگر شلوارکی که شما تمایل به خرید آن دارید از جنس نخ باشد باید در هنگام شستشو و خشک کردن آن، مساله شستشو را نیز در نظر داشته باشید. 

دکمه یا زیپ

همچنین در نظر داشته باشید که شلوارک مد نظر شما برای باز و بسته شدن از دکمه و زیپ استفاده می‌کند یا اینکه به صورت یکسره است. معمولا شلوارک‌هایی که زیپ و کمر و دکمه دارند، محکم‌تر هستند اما شلوارک‌هایی که در کمر دارای کش است معمولا برای مصارف خانگی و راحتی استفاده می‌شوند. 


در ادامه بخوانید : دامن زنانه: خرید و قیمت 15 مدل دامن زنانه مجلسی (شیک ترین)


در ادامه بخوانید : تیشرت و شلوار زنانه: خرید بهترین ست تیشرت و شلوار زنانه(ترک)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.