صندل زنانه: معرفی و خرید 10 مدل صندل زنانه جدید و شیک

راهنمای خرید صندل زنانه جدید

یکی از کفش هایی که هر زنی باید در کمد خود داشته باشد صندل تابستانی است. چه چیزی بهتر از پیدا کردن یک جفت صندل راحت است؟ صندل زنانه برای روزهای گرم و برای مواقعی که نیاز به پوشیدن سریع یک جفت کفش دارید، یک ضرورت مطلق برای کلکسیون کفش های زنانه است. صندل ها که با کفی صاف یا پاشنه دار موجود هستند، در سبک ها و رنگ های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند.

امروز در چی بگیر به معرفی بهترین و جدیدترین مدل صندل زنانه می پردازیم.

باید و نباید‌های انتخاب صندل زنانه

  • صندل باید به میزان کافی بندهای محافظت کننده داشته باشد تا تعادل پا را حفظ کند.
  • صندلی انتخاب کنید که به خوبی پا درون آن قرار بگیرد تا مجبور نشوید پاها را هنگام راه رفتن جمع کنید چون این کار باعث کشیده شدن عضلات پا و تورم می‌شود.
  • صندل‌ لژدار جایگزین مناسبی برای نوع پاشنه بلند هستند و حس راحتی بیشتری به پا می‌دهند. همچنین صندل زنانه با پاشنه یکسره احساس راحتی بیشتری به پا می‌دهد.
  • پوشیدن صندل در هنگام انجام تمرینات جسمی و دوچرخه سواری و همچنین بازی‌های ورزشی مناسب نیست.
  • در انتخاب سایز صندل زنانه دقت کنید، طوری نباشد که پاشنه و پنجه پا از آن بیرون بزند.
  • کفش‌ های تابستانی و صندل بهتر است دارای منفذهایی باشند که هوا را به پا برسانند.

معرفی چند مدل صندل زنانه جدید و شیک

صندل زنانه کیتو یک مدل با زیره پلی اورتان و کاملا طبی می‌باشد. طبی بودن و راحتی صندل زنانه کیتو و همچنین شکل ظاهری ساده و زیبای آن؛ این صندل زنانه را مناسب برای فعالیت روزمره و همچنین مهمانی و محیط کار کرده است. 

صندل زنانه مدل طبی از صندل‌های با دوام و باکیفیت است که به دلیل سادگی و راحتی در تمام طول روز قابل استفاده می‌باشد. قیمت صندل زنانه طبی باران با توجه به کیفیت آن کاملا مناسب می‌باشد. 

صندل زنانه مدل طبی یکی از انواع صندل‌های شیک و ساده است که مورد پسند بسیاری از خانم‌ها برای مهمانی و جلسات رسمی است. 

صندل زنانه پاما از برند شناخته شده پاما می‌باشد، که دارای استاندارهای جهانی است و  کیفیت ساخت و طراحی بالایی دارد به این منظور که سبب تنفس طبیعی پا می‌شود و در طولانی مدت پاها را خسته نمی‌کند.

همانطور که می‌دانید، چرم یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد ساخت کیف و کفش می‌باشد چون علاوه بر دوام بالایی که دارد بسیار راحت و استاندارد است. این مدل نیز با طراحی ساده و امروزی طرفداران بسیاری دارد.

صندل زنانه نیکتا یکی دیگر از محصولاتی است که با بهره‌گیری از زیره پلی اورتان کاملا سبک و مقاوم و همچنین رویه چرم صنعتی کیفیت و دوام بالایی دارد و همچنین حالت ارگونومی پا را حفظ کرده و باعث احساس راحتی هنگام استفاده می‌شود. 

صندل زنانه مجلسی شیک و جدید

با گرم شدن هوا و رسیدن بهار وقت آن می‌رسد که پوتین‌ها و کفش‌های زمستانی را در کمد بگذارید و به فکر صندل و کفش‌های تابستانه باشید و خود را آماده‌ی روزهای داغ تابستان و سفرهای بهاری بکنید. قطعا شما هم شنیده‌اید که پا قلب دوم ما است. شاید همین جمله کافی باشد تا بگویم لازم است زمانی را که برای خرید یک جفت کفش و صندل قرار می‌دهید باید بسیار بیشتر از زمانی باشد که صرف خریدهای دیگر می‌کنید.

اما حقیقت این که بیشتر طراحان صندل آنقدر که به زیبایی و جلوه‌ی پا در کفش توجه می‌کنند، به راحتی آن نمی‌پردازند. این موضوع کمی کار شما را در این انتخاب دشوار می‌کند. به شما کمک می‌کنیم که انتخابی درست داشته باشید و سلامتی را فدای زیبایی نکنید.

سخن آخر:

علاقه‌ای که خانم‌ها به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند دارند بر هیچکس پوشیده نیست اما حقیقت این است که اگر شما ساعت‌های طولانی این کفش‌ها را بپوشید خطری جدی سلامتی شما را تهدید می‌کند. این کفش‌ها با اینکه پاها را زیباتر نشان می‌دهند اما با توزیع نامساوی وزن موجب در کمر و التهاب پاها می‌شوند و البته این یکی از زیان‌های این کفش‌ها بر سلامتی شما است.

کفش‌های پاشنه بلند را فقط در موقعیت‌های خاص مثل مهمانی‌ها بپوشید!

اگر خیلی به پوشیدن آن‌ها علاقه دارید و به شما حس اعتماد به نفس می‌دهد، توصیه می‌کنم در مناسبات خاص مثل عروسی‌ها و مهمانی‌ها برای ساعت‌های کوتاه بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - صندل زنانه

با سلام ... مطلب تون عالی بود ... ولی بهتر بود چند نمونه صندل مجلسی هم برای خرید می گذاشتید ..

23 تیر 1401 - 10:00

پاسخ
نظرات چی بگیر - صندل زنانه

خوشحالیم که مورد پسند شما واقع شده. چشم در اولین فرصت صندل زنانه مجلسی هم اضافه می شود.

23 تیر 1401 - 12:18