باشگاه خانگی: معرفی و خرید وسایل مورد نیاز بدنسازی در منزل

وسایل لازم برای بدنسازی در خانه؟

چرا باید ورزش کنیم؟ جواب این سوال قطعا برای همه روشن است، شاید زیباترین دلیل آن این باشد که بگویم ورزش کنید تا شاد باشید، این شادی حسی از اعتماد به نفس و زندگی هدفدار را در شما به وجود می‌آورد. رخوت و سستی و بی‌حوصلگی را دور می‌کند و به طرز شگفت انگیزی می‌بینید که انگار بدنتان را جادو کرده‌اید!

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قول یک شنبه‌ی رویایی برای شروع ورزش را به خود داده‌اید باید بگویم که آن شنبه هرگز نمی‌رسد مگر آنکه شما بخواهید و همین امروز ورزش کردن را شروع کنید. اگر از علاقمندان به ورزش کردن هستید اما زمان کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید و یا پرداخت حق عضویت و هزینه‌های باشگاه برایتان مشکل است ورزش کردن در محیط خانه با چند وسیله‌ی ساده می‌تواند یک راه عالی باشد. شما می‌توانید باشگاه کوچک خانگی خود را داشته باشید. اما چطور؟ با چی بگیر همراه باشید...

فواید ورزش کردن:

  •  افزایش قدرت و انعطاف پذیری
  •  اینکه همیشه جوان و شاداب یاشید 
  •  افزایش اعتماد به نفس 
  •  داشتن بدنی مقاوم در برابر بیماری‌ها 
  •  خواب راحت و تمرکز بیشتر 
  •  کاهش بیماری‌های قلبی و...
  • و از همه مهم‌تر برای اینکه همیشه خوش هیکل و خوشتیپ باشید! ورزش کنید 

برای باشگاه چی نیاز داریم؟

دمبل ایروبیک روکش دار 3 کیلوگرمی مدل 01-Pink بسته دو عددی

 دمبل‌ها دارای روکش پلاستیکی مرغوب با کیفیت بالا برای جلوگیری از زنگ زدگی  و دوام بیشتر می‌باشند، که با داشتن یک جفت از آن‌ها نیازی به داشتن وسایل گرانقیمت باشگاه ندارید و به راحتی خیلی از حرکات بدنسازی و ایروبیک و ورزش‌های دیگر را می‌توانید انجام دهید. دمبل‌ها یکی از پایه‌ای ترین و مهم‌ترین وسایلی هستند که بسیاری ازحرکات ورزشی به خصوص حرکات ورزش بدنسازی را به راحتی می‌توانید با آن‌ها انجام دهید.

کش بدنسازی مدل Elastic Treadmill کد 9701 به همراه پد یدک

کش بدنسازی که با آن می‌توانید بیش از 200 حرکت ورزشی انجام دهید و جهت تقویت عضلات و چربی سوزی از آن بهره بگیرید. همچنین می‌توانید دو دسته را به هم وصل کنید و دوی ثابت بدون نیاز به تردمیل انجام دهید. کش بدنسازی یک سی دی آموزشی نیز دارد.

توپ بدنسازی پیلاتس تایتان فیتنس مدل GYM BALL 75Cm

توپ بدنسازی پیلاتس تایتان فیتنس که یکی از اصلی ترین کاربردهای آن اصلاح حالت نشستن است و فشارهای وارد بر کمر و زانو را برمی‌دارد و در استفاده‌ی طولانی مدت حالت نشستن شما را اصلاح و دردهای کمر را برطرف می‌کند. جز این برای بسیاری از حرکات دیگر مثل شنا رفتن و دراز نشست و حرکات ایروبیک کاربرد فراوانی دارد و موجب تقویت عضلات بدن می‌شود.

کش بدنسازی کد 01

کش بدنسازی به دلیل خاصیت کشسانی و مقاومت بالایی که دارد  ورزش کردن را برای شما بسیار لذت‌ بخش می‌کند، کافی است گیره‌ی تعبیه شده در آن را بالای درب قرار دهید و با بستن درب بسیاری از حرکات از جمله‌ی جلوبازو، زیربغل و اسکوات را انجام دهید.

کش ورزشی تن زیب مدل پوند 65

با کش ورزشی تن زیپ می‌توانید ورزش‌های متعددی به صورت نشسته، ایستاده و خوابیده انجام دهید و عضلات شکم، ران، باسن، کمر و پشت خود را تقویت کنید.

میل بارفیکس تن زیب مدل Three Bar

یکی دیگر از وسایل کاربردی و ضروری در هر خانه‌ای بارفیکس است. این مدل با قابلیت تنظیم اندازه‌ای که دارد قابلیت نصب در چارچوب‌های مختلف تا عرض 95 سانتی متر را دارد، همچنین میله‌ی آهنی و با دوام و دستگیره‌های لاستیکی که مقاومت دست را هنگام ورزش بالا می‌برد، این محصول را از دیگر محصولات متمایز کرده است.

دوچرخه ثابت مارشال فیتنس مدل 110B

دوچرخه ثابت ایستاده مارشال یک نمونه باکیفیت برای انجام ورزش‌های هوازی و سوزاندن کالری چه در خانه چه در باشگاه می‌باشد. انجام حرکات با دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی و تنفسی و افزایش کارایی آن‌ها می‌‌شود.

تردمیل کینگ اسمیت مدل R2

تردمیل کینگ اسمیت یک مدل بسیار باکیفیت و دوام است که به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند و همچنین قابلیت تاشو بودن برای مصرف خانگی بسیار مناسب است. تردمیل کینگ اسمیت موتور قدرتمندی دارد اما در عین حال صدای کمی تولید می‌کند. وزن محصول بسیار سبک و کارایی‌های قابل توجه‌ای دارد.

آموزش تصویری تناسب اندام با توپ سوئیسی نشر پانا

مچ بند بدنسازی مدل Z2 بسته 2 عددی


در ادامه بخوانید : معرفی و خرید بهترین تردمیل موجود در بازار

چرا داشتن یک باشگاه کوچک خانگی خوب است؟

وسایل لازم برای بدنسازی در خانه

حالا وقت آن رسیده‌ که تمام بهانه‌ها را کنار بگذارید و بعد از تهیه چند وسیله ورزشی، موسیقی دلخواهتان را بگذارید و بدون استرس در کنار خانواده ورزش کنید و حتی آن‌ها را به ورزش کردن ترغیب کنید. بعد از مدتی متوجه می‌شوید که ورزش کردن عادت هرروزه‌ی شما شده، چون هیچ استرس و نگرانی بخاطر دیر رسیدن و آماده شدن و تمام بهانه‌های دیگر ندارید.

چطور در خانه ورزش کنیم؟وسایل ورزشی خانگی برای نوجوانان

شنبه ای که مدت‌ها منتظرش بودید را همین امروز بسازید و جسم و روح خود را شاداب کنید.

می‌توانید به راحتی با دیدن چند کلیپ ساده آموزش ببینید. یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های تناسب اندام بدنسازی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده، ورزشی که بسیار در حفظ تناسب اندام و استحکام استخوان‌ها و البته زیبایی فرم بدن تاثیر دارد.

سخن آخر: 

هرگز نگو هرگز! چون محدودیت‌ها هم مثل ترس یک توهم هستند.(مایکل جردن قهرمان بسکتبال)

بهتر است برای تناسب اندام و سلامتی خود همین امروز دست به کار شوید و باشگاه خانگی خود را با ساده‌ترین امکانات بسازید. در این نوشتار از چی بگیر سعی کردیم بهترین و ساده ترین لوازم برای ساختن یک باشگاه کوچک ورزشی را به شما معرفی کنیم. امیدواریم توانسته باشیم در این راه کمک کوچکی به شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - یلدا

برای من که قصد دارم در دوران بارداری و کودکی فرزندم توی خونه ورزش کنم عالی بود. ممنون

20 اسفند 1400 - 18:55

پاسخ
نظرات چی بگیر - یلدا

بسیار خوشحالیم که مورد استفاده شما قرار گرفته است.

22 اسفند 1400 - 09:55