خرید و قیمت انواع گن لاغری زنانه (ساعت شنی،شورت گنی)

خرید بهترین گن، گن لاغری زنانه و گن ساعت شنی

از سریع‌ترین راه حلهایی که برای حفظ تناسب اندام به ذهن می‌رسد، پوشیدن گن است. انواع مختلف گن کمک می‌کند تا فرد بتواند پهلوها، شکم، سینه، ران و باسن را متناسب‌تر با کاهش سایز نشان دهد. شاید اولین گن‌ تولید شده، با خاصیت درمانی روانه بازار شدند. کسانی که جراحی‌های شکمی داشتند معمولا به توصیه پزشک از گن استفاده می کنند زیرا پوشیدن گن باعث تسریع در بهبود جراحی می‌شود.

 معمولا این نوع گن‌ باید از شب تا صبح پوشیده شده باشند و فقط ساعت کمی از روز می توان آنها را استفاده نکرد. این عمل موجب کم شدن التهاب قسمتی که جراحی شده است خواهد شد.

انواع مختلف گن‌ لاغری :

  • گن شکم و پهلو 
  • گن لاغری ران پا
  • گن نیم تنه و بالاتنه
  • گن بازو
  • گن یکسره و تمام بدن

حتی گاهی ورزشکاران نیز برای سفت‌تر شدن عضلات خود از گن استفاده می‌کنند. گن‌ قادر است تا درصد بالایی به رفع سلولیت‌ ها و چربی‌ های زائد بدن کمک نمایند. حتی سطح چربی‌سوزی را افزایش داده و لاغری را تسریع بخشند. پوشیدن گن‌ باعث خواهد شد بدن خوش فرم‌تر به نظر آید. البته آنچه که به نظر می آید این است که گن‌ به تنهایی باعث از بین رفتن چربی‌های اضافه نخواهند شد بلکه پوشیدن گن مناسب همراه با یک رژیم غذایی مناسب و ورزش موجب چربی سوزی و کاهش وزن خواهد شد. پس گن‌ ها باعث لاغری و چربی سوزی نخواهند شد.

مهم‌ترین خاصیت پوشیدن گن تاثیر آنی است که بر اندام‌ ها می‌گذارد. به محض پوشیدن، بدن صاف‌تر و سایز کوچک‌تر به نظر می رسد که همین امر موجب رضایت و خوشحالی خواهد شد. همچنین پوشیدن گن‌، خصوصا آنهایی گن لاغری هستند و مطابق استانداردهای جهانی هستند. باعث تسریع در گردش خون، بالا رفتن تعریق و کم شدن آب میان بافتی و در صورت استفاده مداوم موجب چربی سوزی خواهند شد.

معرفی بهترین گن لاغری شکم و پهلو

گن زنانه آن چری کد 2-997

گن زنانه آنچری مدل تاپی تهیه شده از جنس لاتکس مرغوب و ساخت کشور کلمبیاست. به دلیل  فنرهایی که در کنار قزن‌ها در این گن تعبیه شده است از تاخوردگی و جمع شدن این گن بر روی بدن جلوگیری می‌شود. زمانی که شما این گن را به تن کنید فرم زیبایی به پهلوها و کمر خود خواهید داد. به دلیل استفاده مواد مرغوب در تهیه این گن، مناسب برای پوستهای حساس است و شما به راحتی در مهمانی‌ها، مجالس و حتی در ورزش و روزانه نیز می توانید از این گن استفاده نمایید. 

بعد از استفاده به راحتی می توانید این گن را شستشو نمایید. در ضمن جالب است بدانید جنس این گن طوری است که در هنگام استفاده از آن بدن چربی سوزی خواهد نمود. کاهش حداقل 2 سایز را با استفاده از این گن انتظار داشته باشید.

گن لاغری چربی سوز ساعت شنی مدل آرون کد 1693

گن لاغری چربی سوز مدل آرون بوسیله قزن بسته می‌شود. و از جمله مزایای آن می‌توان به 

چربی سوزی شکم و پهلو، کاهش یک الی دو سایز به محض پوشیدن و فرم دهی عالی اشاره کرد. 

گن لاغری شکم و پهلو ساعت شنی با 6 قزن کد 532

گن لاغری ساعت شنی با 6 قزن تهیه شده از بهترین پارچه لاتکس و پوشش‌دهی مناسب است. همانطور که در اسم گن هم آمده است 6 قزن دارد که بسته می‌شود و 9 فنر برای جلوگیری از تاخوردگی و لول شدن گن وجود دارد. از تکنولوژی جدید و به روز برای طراحی و ساخت این گن استفاده شده است. این گن محصولی از کشور کلمبیاست و از جنس لاتکس طبیعی با رویه کتان ضد حساسیت ساخته شده است. این گن ساعت شنی را شما در مراسم‌ها و حتی روزانه می‌توانید بر تن نمایید. 

با این گن شما حداقل 3 سانتیمتر کاهش سایز خواهید داشت. شما با پوشیدن گن لاغری ساعت شنی به کمر و پهلوهای خود فرم مناسبی خواهید داد.

گن زنانه فرم ایزی مدل CL0100

گن زنانه فرم ایزی مدل CL0100 شلوارکی است که در درون کمر آن نوارهای لاستیکی وجود دارد تا بر روی بدن ثابت بماند و حرکت نکند. جنس این گن از پلی‌آمید و الاستین تهیه شده است. همچنین سازنده اصلی این گن کشور ترکیه است. این گن یک گن درجه یک و با کیفیت است. خوشبختانه این گن دارای راهنمای انتخاب سایز نیز هست. یعنی نسبت به سایز شما، گن مناسب شما را معرفی خواهد نمود.

گن لاغری زنانه فاجات مدل 11053

گن لاغری زنانه فاجات یکی از بهترین گن‌های موجود در بازار است. این گن از الیاف ویول تکس تشکیل شده است که با یک تکنولوژی مخصوص مواد معدنی، گیاهی مناسب را در تماس با پوست بدن قرار می‌دهد. این مواد تا حدود 20 بار شستشو در این گن وجود دارند.  همانطور که در تصویر مشخص است این گن تا بالای زانو را می‌پوشاند دارای سوتین و یک سره است. با قزن بسته می شود و تا سه درجه فشار قابل تنگ‌تر شدن است.

از مهم‌ترین نکاتی که در مورد این گن مورد توجه قرار می‌گیرداین است که از زیر لباس به هیچ وجه سایه نمی‌اندازد و به غیر از استفاده برای زیبایی، لاغری و تناسب اندام کاربرد درمانی نیز دارد. برای کسانی که جراحی شکمی انجام داده‌اند و به توصیه دکتر باید از گن استفاده نمایند. همچنین فاق این گن طوری طراحی شده است که برای اجابت مزاج به راحتی باز و بسته می شود و لازم نیست که گن را از تن در بیاورید.

گن لاغری اسکالپتینگ کلتس مدل MA-829

گن لاغری اسکالپتینگ کلتس از طریق زیپ و قزن بسته می‌شود. ترکیب ساعت شنی را دارد و به شما کمک خواهد کرد تا اندامی مناسب داشته باشید. جنس این گن از الیاف لاتکس تشکیل شده است و شما می‌توانید از آن در مجالس، مهمانی ها و حتی استفاده روزمره، پیاده روی و ورزش نیز از این گن استفاده نمایید.  گن لاغری اسکالپتیک یک گن فرم دهنده و لاغری سریع و بی درد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر اینکه با پوست شما و طبیعت سازگار است، حساسیت هم نخواهد داد و به محض پوشیدن یک الی دو سایز کم خواهید نمود.

گن لاغری ساعت شنی مدل 997

گن لاغری ساعت شنی مدل 997 جز گن‌هایی است که به محض پوشیدن کاهش سایز خواهید داشت. و اگر برای مهمانی و مجالس نیاز به کم کردن سایز فوری دارید پیشنهاد ما به شما این گن است. زیرا باعث می شود تا شکم و پهلوها خوش تراش جلوه نماید.  این گن از طریق قزن بسته می‌شود و قابلیت تنگ‌تر شدن نیز دارد. و از زیر لباس نیز سایه نمی‌اندازد و دیده نمی‌شود. برای شستشوی این گن از آب ولرم و صابون استفاده نمایید. پس از شستشو گن را نچلانید.

گن زنانه شاتل مدل پادار

گن زنانه شاتل مناسب برای لاغری کل بدن است. نوع این گن لاغری یکسره است و نحوه بسته شدن آن کشی می‌باشد. این گن لاغری یکسره سوتین دار است و جنس آن از پلی استر است. 


در ادامه بخوانید : خرید شیک ترین لباس زیر زنانه(ست لباس خواب، شورت و سوتین زنانه)

برای خرید یک گن خوب به این نکات دقت کنید

در اینجا به توضیح مختصری از عوامل مهم برای خرید یک محصول می پردازیم:

اندازه محصول را بررسی کنید

اندازه محصول را هنگام خرید بررسی کنید، زیرا افراد مختلف هنگام استفاده از محصولات نیازهای متفاوتی دارند. بنابراین مهم است که قبل از خرید هر محصول به سایز آن توجه کنید تا بتواند تمام نیازهای شما را از نظر اندازه برآورده کند.

استفاده راحت 

هنگام خرید گن لاغری شکم و پهلو از سهولت استفاده آن اطمینان حاصل کنید تا پس از خرید، هنگام استفاده از آن با مشکل مواجه نشوید. اطمینان حاصل کنید که محصول کاربر پسند است تا حتی افرادی که تجربه زیادی ندارند بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکل یا ناراحتی از آن استفاده کنند.

دوام و ماندگاری 

 باید در نظر بگیرید که گن خوب برای شکم چقدر دوام خواهند داشت. این به این دلیل است که برای شما مهم است که چیزی بخرید که برای سال ها نیازهای شما را برآورده کند. اگر افراد زیادی از یک محصول خاص بدون هیچ مشکلی استفاده کرده اند، به این معنی است که بادوام است و می تواند هدف شما را به خوبی انجام دهد.

بهترین برند گن لاغری

شما باید یک محصول از مارک معتبر را خریداری کنید. زیرا قبل از خرید توسط افراد زیادی تست شده و اثربخشی آن ثابت شده است. 

قیمت گن لاغری

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مهم است که صرفاً به قیمت یک چیز نگاه نکنید. در عوض، شما باید قیمت‌ها را بین فروشندگان مختلف مقایسه کنید و ببینید کدام یک کیفیت بهتر و دوام بالاتی دارد و نیازهای شما را برطرف می‌کند.

رعایت چند نکته‌ی اساسی برای خرید بهترین گن لاغری شکم و پهلو

  • پس از استفاده گن‌ را، با دست و با صابون و آب ولرم شستشو و از چلاندن آنها خودداری کنید. 
  • برای شستن گن از مواد شوینده قوی استفاده ننمایید. 
  • حتما به ضد حساسیت بودن گن‌ توجه کنید. 
  • از  گن‌ هایی با برندهای معروف استفاده نمایید. 
در انتخاب سایز گن دقت نمایید. گن لاغری را انتخاب کنید که مناسب سایز و شرایط شما باشد. از پوشیدن گن‌ های کوچک خودداری نمایید.
  • اگر به توصیه پزشک از گن لاغری استفاده می نمایید، یادتان باشد مطابق دستورات عمل کنید.

سخن آخر

اگر به دنبال کمکی برای حفظ تناسب اندام خود هستید یا به راهنمایی نیاز دارید که از کجا شروع کنید، بهترین گن های لاغری شکم را با توجه به بودحه خود انتخاب کنید. در این مقاله از چی بگیر به شما یک نمای کلی از گزینه های مورد نظر دادیم. گن لاغری شکم و پهلو های زیادی در بازار وجود دارد. کدام یک را باید بخرید؟ ما 10 مورد از محبوب ترین محصولات را در این مقاله بررسی و رتبه بندی کرده‌ایم. امیدواریم بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناشناس

شکم بند لاغری چربی سوز یکی میخوام سفارش بدم

21 فروردین 1401 - 01:51

پاسخ
نظرات چی بگیر - سنا

می خوام این فیلم گن زن هارا ببینم

9 آذر 1400 - 20:04

پاسخ
نظرات چی بگیر - مهدیس

گن لاغری ساعت شنی خیلی خوب و عالی بود. مخصوصا برای زیر لباس مجلسی اصلا جمع نمیشه

18 اسفند 1399 - 23:29

پاسخ
نظرات چی بگیر - مهدیس

دوست عزیز با کلیک بر روی گزینه اطلاعات بیشتر که در زیر هر محصول قرار دارد می توانید به راحتی هر کدام از محصولات را که تمایل دارید خریداری کنید.

21 فروردین 1401 - 21:32