10 مدل پیراهن ساحلی ارزان و شیک برای خانم ها (پرفروش ترین)

برای خرید پیراهن ساحلی به نکات زیر دقت کنید:

هنگامی که به مقصد سفر تابستانی فکر می‌کنید، بلافاصله ساحل به ذهن اکثر مردم می‌آید. خواه استراحتگاه زوجین باشد، یا تعطیلات خانوادگی، و یا یک سفر کوتاه به ساحل که همه می خواهند بهترین ظاهر خود را داشته باشند. ما سعی کرده‌ایم بهترین مدل‌های پیراهن ساحلی را برای شما به نمایش بگذاریم با ما همراه باشید.

پیراهن ساحلی ارزان

  • پیراهن‌های ساحلی معمولا، لباسهایی هستند که روی مایو در کنار دریا پوشیده می‌شوند. ممکن است کوتاه، بلند، از جنس پارچه حریر یا نخی باشند. اغلب از پارچه‌های طرح دار و رنگ روشن برای پیراهنهای ساحلی استفاده می‌شود. برای تزیین این لباسها معمولا از تورهای پهن و نازک و یا قلاب باقی‌های نازک استفاده می‌شود. انصافاً هم این تزئینات ساده و کوچک تاثیر شگرفی در زیبایی و خاص شدن این لباسها دارند.
  • لباسهای ساحلی معمولا در قسمت سرشانه لخت هستند و زیبایی سرشانه ها و گردن را به راحتی به رخ می‌کشانند.  برای مدلهای ساحلی نباید زیاد هم سخت گرفت. بلکه جسور باشید و دل به دریا بزنید. از رنگهای تند و زیبا استفاده کنید. و پیراهنهای نخی و نازک و گشاد را با یک صندل اسپرت ست کنید.
  • برای ست‌های ساحلی می‌توانید علاوه بر صندل از کلاه‌های حصیری با لبه‌های پهن بهره ببرید. عینک‌های آفتابی بزرگ را نیز فراموش نکنید. این عینکها قابلیت خاص‌تر جلوه دادن شما را دارند. برای اینکه بتوانید زیبایی پیراهن ساحلی خود را دو چندان کنید از کیف های کنفی و ساحلی می‌توانید استفاده کنید. کیفهای چرم ریشه‌دار نیز انتخاب مناسبی خواهند بود. اما کیفهای کنفی بزرگ فوق العاده به نظر می‌رسند. 
  • پوشیدن لباس‌های ساحلی که در پشت گردن بسته می‌شوند را در لیست خود قرار دهید. در عین سادگی جزییات زیبایی را می‌توانند به نمایش بگذارند. این پیراهن‌ها می‌توانند ساده باشند و یا با تصویری از برگهای استوایی و گلهای درشت پوشیده شده باشند. انتخاب نوع آن کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. حتی اگر از لباسهای ساده استفاده می‌کنید نیز نگران نباشید در کنار آن می‌توانید از دستمال سر، یا گردنبندهای بلند برای روی پیراهن خود استفاده کنید. 
  • استفاده از یک کیف یا صندلی که جنس آنها براق یا شب نما نیز باشد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هم خواهد توانست شما را از سادگی خارج کند و هم نقطه توجه و مرکز دید دیگران باشید. صندلهایی که بندهای آنها کل ساق پا را می پوشانند نیز می‌توانند انتخاب دیگری باشد که خود جذابیت پیراهن‌های ساحلی را صدچندان می‌کند.
  • در این میان صندل‌هایی با پاشنه‌های کنفی را نیز نادیده نگیرید. می‌توانند تا حد زیادی شما را برای استایل ساحلی کمک نمایند. از سربندهای حریر نیز برای در امان نگه داشتن موهای خود از شن و ماسه نیز می‌توانید استفاده کنید.

خلاصه اینکه می‌توانید با انتخابهایی ساده، ظاهری متفاوت را برای یک آبتنی یا حمام آفتاب در کنار ساحلی زیبا داشته باشید. روزهای گرم سال نزدیکند و هدیه ما به شما دسترسی و خرید آسان، برای انتخاب پیراهن‌های ساحلی و شیک است. در این مقاله از سایت چی‌بگیر ما بهترین مدل‌های پیراهن ساحلی را برای شما ارائه می‌دهیم:

معرفی بهترین مدل‌ پیراهن‌ ساحلی

پيراهن ساحلی زنانه کد 5002

پیراهن ساحلی زنانه با جنس نخ و قد بلند دارای طرحی بسیار بسیار زیبا و تابستانی است. یقه آن کش دوزی دارد و همانطور که دیده می‌شود آستین ندارد.در بین بالا تنه و پایین تنه کمر کش دوزی شده‌ای وجود دارد و شما به صورت روزمره در تابستان می‌توان به راحتی از این پیراهن ساحلی زیبا استفاده نمود و به خاطر یقه کش دوزی شده آن قابلیت آن را دارد که تا روی سرشانه نیز کشیده شود. که آن هم مدل زیبایی به پیراهن می‌دهد.

پیراهن ساحلی زنانه مدل BR046 رنگ سبز یشمی

پیراهن ساحلی زنانه از جنس نخ تولید شده است. قد این پیراهن خوش رنگ و رویایی ماکسی است و در قسمت پایین تنه آزاد است. آستین ندارد و یقه آن گرد است. همچنین می‌توانید قد لباس را بوسیله‌ی بند روی سرشانه تنظیم کنید. 

طرح ساده این پیراهن و رنگ زیبای آن زیبایی خاصی به آن داده است. برای استفاده روزمره می‌توانید به آن اطمینان کنید.

پیراهن ساحلی زنانه مدل ps-3

جنس این پیراهن ساحلی زنانه از نخ است و با رنگ و طرح زیبایی که دارد در انتظار این است که شما آن را خریداری نمایید و در کنار ساحل پوشیده قدم بزنید. همانطور که در تصویر این پیراهن هم آمده است قد این پیراهن ماکسی است و پایین تنه آن توسط کمری که حالت کش دوزی دارد از بالا تنه جدا شده است و یقه آن گرد است. به خاطر طرح زیبا در عین حال ساده‌ای که این پیراهن دارد به راحتی می‌توانید به صورت روزمره از آن استفاده نمایید.

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل 4859743

این پیراهن ساحلی زنانه زیبا جنسی ترکیب شده از نخ، ویسکوز و پلی استر دارد. قد این پیراهن ماکسی و بلند است. آستین ندارد. طرح پارچه این پیراهن طوری طراحی شده است که قابلیت پوشیده شدن در روزمره و مجلس را به فرد می‌دهد. در قسمت کمر نیز دارای چینهای ریزی است که فرم دل پسندی را به این پیراهن زیبا داده است. با پوشیدن این پیراهن کنار دریا تابستان خود را رویایی کنید. این پیراهن زیبا از تولیدات کشور آلمان است.

پیراهن ساحلی زنانه مدل Tiger K

این سارافون تابستانه زیبا از جنس پلی استر-کرپ است و با طرح پلنگی زیبایی که دارد می‌توانید یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. این پیراهن دارای یقه گرد است که بوسیله‌ی دو بند تزیین شده است. پایین تنه‌ی این پیراهن ساحلی پلیسه و بسیار خاص طراحی شده. قد این پیراهن 135 سانتی‌متر است.

پیراهن ساحلی زنانه اچ اند ام مدل Hme09

این پیراهن ساحلی از برند محبوب اچ اند ام می‌باشد. از حنس بسیار باکیفیتی تولید شده. قد این پیراهن ماکسی است و فرم یقه‌ی آن کش دوزی شده و حالت برگردان دارد. شما می‌توانید از این پیراهن بصورت روزمره و هم در مهمانی‌ها استفاده کنید.

پیراهن ساحلی زنانه کد SH-S2

پيراهن ساحلي زنانه با جنس عالی و نخ قادر است شما را در روزهای گرم تابستانی همراهی کند. طرح‌های زیبا و رنگ شاد این پیراهن از ویژگی‌های مثبت آن محصوب می‌شود.  قد این پیراهن ماکسی است و آستین آن کوتاه است. یقه آن گرد است و حالت پیراهن آزاد و مناسب تابستان است و لب دریا است. این پیراهن رنگین را به صورت روزمره می‌‌توانید استفاده نمایید.

پیراهن ساحلی زنانه اسمارا مدل Es562

این پیراهن ساحلی زنانه جنس ویسکوز- پلی استر دارد. قد آن ماکسی و بلند است. همانطور که طرح‌های این پیراهن زیبا را می‌بینید بی‌اختیار به یاد دریا و ساحل خواهید افتاد. در قسمت کمر بالا و پایین تنه از همدیگر با یک کش دوزی ظریف جدا شده‌اند. این پیراهن با طرح های زیبا و رویایی قابلیت استفاده در روزمره و مهمانی‌های خودمانی را داراست. گفتنی است این پیراهن از تولیدات کشور آلمان است.

پيراهن ساحلی زنانه کد 206

پيراهن ساحلی زنانه از جنس نخ و پوشیده شده با طرح و رنگ و نقشی بسیار زیباست. این پیراهن از مدل ماکسی تبعیت می کند بی آستین است. همانطور که ازظاهر این پیراهن نیز پیداست این مدل برای استفاده روزمره در تابستان بسیار مناسب است زیرا هم فرم آن آزاد است و هم از جنس نخ است.

پیراهن ساحلی زنانه ریوا مدل Msh 28

این پیراهن زیبا از برند ریوا مناسب برای طرفداران رنگ مشکی است. در قسمت کمر این پیراهن کش استفاده شده و دامن آن مدل پلیسه است. 


در ادامه بخوانید : دامن زنانه: خرید و قیمت 15 مدل دامن زنانه مجلسی (شیک ترین)


در ادامه بخوانید : سارافون زنانه:20 مدل سارافون زنانه شیک و مجلسی

بهترین رنگ پیراهن برای پوشیدن در ساحل چه رنگی است؟

قیمت انواع پیراهن ساحلی زنانه

پوشیدن پیراهن سفید همیشه انتخاب خوبی است. این رنگ را با رنگ‌ های خنثی همراه کنید تا ظاهری دلپذیر و در عین حال تاثیرگذار داشته باشید که با هر پس‌زمینه‌ای هماهنگ می‌شود. چه دریک روزی ابری باشید و چه در نور خورشید یا غروب آفتاب، پوشیدن سفید رنگ آبی اقیانوس و دریا را برجسته می کند. همچنین با تمام رنگ های پوست و رنگ مو عالی به نظر می رسد. اگر به دنبال رنگ‌آمیزی هستید، از سایه‌های آبی، فیروزه‌ای استفاده کنید زیرا با پس‌زمینه خنثی شن‌ها خودنمایی می‌کنند.

چه چیزهایی را در ساحل نباید بپوشید؟

کفشهای پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند خود را برای یک مهمانی کنار بگذارید. حتی در سواحل کفش پاشنه دار نپوشید. راه رفتن در شن و ماسه با پوشیدن آن کفش های پاشنه بلند می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

علاوه بر این، شما نمی خواهید کفشهایتان را با خیساندن آنها در آب نمک و شن خراب کنید. به جای آن دمپایی بپوشید و احساس راحتی و خنکی کنید.

آرایش غیر ضد آب 

دخترا، اگر خیلی به آرایش علاقه دارید، لوازم آرایشی ضد آب با کیفیت بالا بخرید و مقدار کمی از آن را بزنید. اگر بتوانید بدون آرایش بمانید شگفت انگیز است. یک کرم برنزه کننده عالی برای پوستتان پیدا کنید. اگر به دنبال مراقبت از صورت خود هستید، کرم های ضد آفتاب خوب را در دسترس داشته باشید. یک ضد آفتاب خوب از پوست شما در برابر اشعه های خشن خورشید محافظت می کند. نور خورشید در ساحل می تواند بسیار داغ باشد و به همین دلیل، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

کفش ورزشی

مانند کفش پاشنه بلند، راه رفتن با کفش در ساحل آسان نیست. علاوه بر این، ماسه به راحتی در کفش ها نفوذ می کند و باید کفش های خود را در بیاورید و با پای برهنه راه بروید. بهتر است بدون کفش راه بروید.

جواهرات 

طلاهای شما در داخل جعبه جواهرات امن تر هستند. شما یک قدم تا از دست دادن حلقه نامزدی فاصله دارید. تمام جواهرات خود را در هتل نگهداری کنید.

لباس تیره رنگ

شما مدت طولانی در معرض آفتاب خواهید بود و گرمای زیادی را جذب خواهید کرد. اگر به پوشیدن لباس مشکی فکر می‌کنید و معتقدید که از بقیه روز در زیر نور آفتاب لذت خواهید برد، اشتباه می‌کنید. لباس های گشاد و سبکی را انتخاب کنید که با آنها احساس راحتی کنید و آفتاب سوخته نشوید.

سخن آخر: تعطیلات ساحلی سفری مناسب برای آرامش و لذت بردن از همراهی خانواده یا دوستانتان است. فقط به این دلیل که آرامش دارید، به این معنی نیست که نمی توانید زیبا هم به نظر برسید. امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید پیراهن ساحلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک تعطیلات به یاد ماندنی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.