5 تا از بهترین ایرپاد های شیائومی + معرفی بهترین ایرپاد شیائومی

هدفون بی سیم شیائومی، راهنمای خرید: 5 مدل از بهترین ایربادهای شیائومی 

استفاده از هدفون های بیسیم با پیشرفت تکنولوژی، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر انواع مختلف هدفون‌ ها با مارک‌ها و برندهای مختلف در بازار موجود است که انتخاب را بسیار سخت و خسته‌کننده می‌کند. در این نوشته ما قصد داریم کار را برای شما آسان کنیم. بنابراین یک لیست از بهترین هدفون‌ شیائومی  و ایرپاد شیائومی برای شما آماده کرده‌ایم. این لیست هر چیزی که نیاز هست برای انتخاب یک هدفون مناسب به‌ ویژه در بین هدفون های شیائومی که با بودجه شما هم سازگار باشد، به شما ارائه می‌دهد. امیدواریم بعد از خواندن این متن بهترین ایربادی که ارزش خریدن را دارد، بیابید.

ایربادز بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

ویژگی های کلیدی

Airdots دارای بلندگوهای 7.2 میلی‌متری دینامیک و کاهش نویز محیطی هوشمند DSP برای ایجاد صدای کاملاً واضح و بدون وقفه است.

مشخصات هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots
پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5.0
فوق العاده سبک با وزن 4.1
  • ضد گرد و غبار و ضد آب با استانداردIPX4
  • طراحی اسپلیت هر دو گوشی
دکمه چند منظوره
  • 4 ساعت عمر باتری و 12 ساعت استقامت
  • ایربادز 40 میلی‌آمپری
  • 7.2 میلی‌متری دینامیک
  • کاهش نویز محیطی هوشمند با پردازش دیجیتالی سیگنال ها (DSP)

ایربادز بی‌سیم شیائومی مدل  Redmi AirDots بسیار شبیه به ایرپادهای اپل است. این ایرفون دارای قیمت مناسب و کیفیت صدای مطلوب است.

این ایربادز شیائومی دکمه های فیزیکی چند منظوره‌ای برای پشتیبانی از کنترل صوتی و فعال کردن دستیار صوتی گوشی دارد. عمر باتری 4 ساعت دوام می‌آورد. اگر به ایرپادهای اپل علاقه دارید ولی قیمتشان برای‌تان زیاد است، این مدل ایربادز شیائومی بسیار نزدیک به خواسته شماست.

چیزی که من در مورد این ایربادز دوست دارم این است که هنگام استفاده از آنها، برجستگی کمی دارند و به ندرت جلب توجه می‌کنند. طراحی این ایربادز مینیمال، شیک و سبک است و سری گوشی سیلیکونی دارد. بنابراین تناسب آن نیز شگفت‌انگیز است. همچنین کیفیت صدا این ایربادز بسیار عالی و بلند است.

Redmi AirDots یک دکمه چند منظوره در پنل بیرونی‌اش دارد که از طریق آن می‌توانید اکثر قابلیت‌های آن را کنترل کنید. برای عملکردهایی که نمی‌توانید از طریق دکمه چند منظوره کنترل کنید، یک دستیار صوتی در اختیار شما قرار داده!

 ویژگی های کلیدی  هدفون بی سیم شیائومی مدل redmi buds 4

کیفیت صدا با صدای متعادلی بدون ایجاد اختلال در صدای بیس و سه‌صدایی و نیز نسبت به قیمت قابل توجه است. عمر باتری آن هم چشمگیر است و با یک بار شارژ تا 6 ساعت قابل استفاده می‌باشد و باکس شارژ از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

مشخصات هدفون بی سیم شیائومی مدل redmi buds 4
پشتیبانی از بلوتوث 5.2 
سبک با وزن 55 گرم
1 ساعت زمان شارژ (ایرباد)
3 ساعت زمان شارژ (باکس شارژ)
ضد آب با استاندارد IP54
پورت شارژ USB-C
تقریباً 6 ساعت پخش صدا
25 ساعت پخش صدا با جعبه شارژ
حذف نویز هوشمند 35 دسی‌بل

اگرچه Buds4 و Buds4Pro از سری ایربادهای استریو بی‌سیم واقعی هستند، 

از نظر کارایی و طراحی با هم فاصله زیادی دارند. اگر فکر می‌کردید که Redmi Buds4Pro مقرون به صرفه است، دوباره فکر کنید چرا که Buds4 قیمت بسیار کمتری دارد، اما باز هم به اندازه 4Pro کارایی ندارد. 

نکته اصلی فروش این هدفون قابلیت ANC آنهاست که می‌تواند صداهای با فرکانس متوسط و پایین را به طور موثری کاهش دهد. 

بر اساس آزمایش این ایربادز، سطوح ANC برای استفاده روزانه ایده‌آل هستند و به راحتی می‌توانند محیطی بی‌صدا را برای شما فراهم کنند تا در آرامش به موسیقی خود گوش دهید.

همچنین این هدفون ضد آب است که بسیار عالی است زیرا می‌توانید آنها را در باران یا هنگام شنا استفاده کنید. تنها چیزی که در مورد این ایربادز دوست نداشتم این است که از شارژ بی‌سیم یا اتصالات دوگانه همانند مدل Buds4Pro، پشتیبانی نمی‌کند.

Haylou GT1 Pro اندازه فوق العاده جیبی مدل قبلی خود را حفظ کرده است. کیف شارژ آن آنقدر کوچک است که می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید، اما قادر است  گوشی شما را سه بار به طور کامل شارژ کند.

Haylou GT1pro اصلی به خاطر جمع و جور بودنش محبوب  است. 

شما با این هدفون به راحتی می توانید کار کنید. یک ضربه موسیقی را پخش یا متوقف می‌کند، دو ضربه در سمت راست آهنگ را جلو می‌برد. دو ضربه در سمت چپ باعث می‌شود آهنگی را برگردانید. 

کیفیت مکالمه تلفنی GT1 pro نیز در بین هایلوهای مختلف بهترین است. سر و صدای اطراف شما را به طور پیوسته کاهش می‌دهد. صدای شما بلند و واضح به نظر می‌رسد. به طور کلی کیفیت صدا درGT1 pro  با این اندازه و قیمت کاملاً قابل قبول است.

همچنین مقاومت در برابر تعریق آن را برای استفاده در حین انجام ورزش ایده آل می‌کند.

عمر باتری فاکتور مهمی است که باید در بررسی Xiaomi Haylou GT1 Pro در نظر بگیریم. از آنجایی که این هدفون کوچک و جمع و جور است، با باتری کوچک 43 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. اگرچه باتری کوچک است، اما باز هم زمان پخش آن تقریباً 3.5 ساعت است.

مزایا هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro: 

  • کیس عمر باتری را افزایش می‌دهد و دارای نشانگر وضعیت باتری است
  • سبک وزن
  • کیفیت صدای خوب 
  • قیمت مناسب

معایب هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro:

  • کیس کمی حجیم تر از مدل های قبلی است و دارای پورت Micro-USB است.

ویژگی های هدفون بی‌ سیم هایلو مدل GT1 Pro 

مشخصات
رتبه بندی مقاومت در برابر آبIPX5
عمر باتری گوشی ها3.5 ساعت
کنترل لمسی جند منظورهدارد
نسخه بلوتوثبلوتوث 5
نشانگر سطح نمایش باتریدارد
زمان شارژ کامل1.5 ساعت
ظرفیت باتری800 میلی آمپر ساعت


به طور کلی Redmi Buds 3 Pro هدفون سطح مناسبی از نویز اطراف را مسدود می کند. این هدفون از سه میکروفون استفاده می‌کند تا صدا را به شما برساند، بنابراین نیازی نیست برای چت‌های کوتاه هدفون خود را بردارید.

Buds 3 Pro از طریق بلوتوث 5.2 به گوشی شما متصل می شود.

در این هدفون شیائومی یک/ دوبار ضربه برای پخش/مکث اختصاص داده شده است. 

با سه ضربه زدن آهنگ بعدی را پلی می‌کنید .

کیفیت صدا و تناسب Redmi Buds 3 Pro دارای درایورهای دینامیک 9 میلی متری و سه میکروفون در هر طرف است. به جرات می‌گویم که Buds 3 Pro کیفیت صدای بالاتر از حد متوسط را ارائه می دهد. متأسفانه، شما نمی توانید هیچ گونه تنظیماتی در نمایه صدای هدفون انجام دهید، بنابراین تنها گزینه شما تنظیم خروجی صدا در دستگاه متصل یا برنامه موسیقی است.

مزایای هدفون Redmi Buds 3 Pro 

  • عمر باتری خوب
  • دارای میکروفون حذف نویز
  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • دارای USB Type-C 
  • دارای حذف نویز فعال

معایب هدفون Redmi Buds 3 Pro 

  • سنسور دما ندارد
  • کنترل از راه دور دوربین داخلی ندارد

ویژگی های خاص Redmi Buds 3 Pro  

مشخصات
اتصال بیسیمبلوتوث 5.2
زمان شارژ هدفونیک ساعت
زمان شارژ کیستقریبا 2.5
مدت زمان تماس3 ساعت
زمان پخش موسیقی6 ساعت 
پورت شارژنوع c


در ادامه بخوانید : هدست گیمینگ:خرید و قیمت 7 مدل بهترین (هدفون و هدست گیمنگ)

بهترین ایرباد شیائومی: Xiaomi Airdots pro 2

بالاترین رتبه در بین هدفون‌ های شیائومی در لیست ما به Xiaomi Airdots pro 2 اختصاص می‌یابد. این نوع ایربادها بهترین هدفون شیائومی لقب می‌گیرد، زیرا بسیار بیشتر از یک کپی از ایرپادهای اپل برای کاربران اندروید که طرح مشابهی می‌خواهند کاربرد دارد. آن‌ها خیلی بیشتر از مبلغی که برای خریدش پرداخته‌اید به کار شما می‌آید و حتی کیفیتی بسیار بالاتر ایرپاد 2 در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به خاطر همین ارزش خریدن دارد. شارژ سریع آن در یک ساعت به شما امکان گوش دادن بی‌وقفه به موزیک خواهد داد.

مهم‌ترین دلیلی که افراد معمولاً ایرپادهای اپل را انتخاب می‌کنند این است که استفاده از آن خیلی راحت است و اگر بخواهیم صادق باشیم برای کسانی که پرمشغله هم هستند این ویژگی خیلی مهم است. 

خوشبختانه شیائومی نیز این موضوع را در نظر گرفته و با همگام‌سازی اتوماتیک هر وسیله‌ای که به آن متصل می‌شوید کار را آسان کرده است، ویژگی‌ای که باعث شد ما این مدل را در صدر لیست خود قرار بدهیم. البته این‌همه ماجرا نیست، شما می‌توانید وضعیت شارژ ایربادها را نیز به‌ راحتی چک کنید.

" بهترین جایگزین Apple AirPods 2"

درحالی‌که عمر 4 ساعته باتری آن خیلی هم ایده‌آل نیست، اما با استفاده از جعبه شارژ آن می‌توانید زمان بیشتری برای شارژ باتری‌های آن داشته باشید. دیگر لازم نیست هنگامی‌که به موزیک گوش می‌دهید و ناگهان کسی با شما شروع به صحبت می‌کند موسیقی را قطع کنید، فقط کافی است یکی از ایربادها را از گوش خود خارج کنید؛ به همین خاطر است که ما آن را بهترین هدفون شیائومی می‌نامیم. 

کنترل سایر کارکردهای این هدفون تنها از طریق لمس گوشی‌های آن انجام می‌شود، حتی اگر این کار برای شما سخت است می‌توانید از ویژگی دستیار مجازی آن استفاده کنید. علاوه بر این‌ها، سبکی ایربادها و قابلیت گرفتن صداهای نویز، قطعاً برای شما تجربه جذاب استفاده از Airpods Pro 2 را تکرار می‌کند.

مزایا هدفون Air dost PRO2:

  • کیفیت باورنکردنی صدای موزیک
  • طراحی مینیمالیست آن
  • شارژ سریع
  • صدای تماس واضح
  • همگام‌سازی اتوماتیک
  • وزن بسیار سبک آن
  • قابلیت گرفتن صداهای مزاحم اطراف

معایب Air dost PRO2 :

  • اندازه آن ممکن است برای همه مناسب نباشد.
  • ایربادهای آن خیلی حجیم هستند.

ویژگی‌های خاص Air dost PRO2

زمان پخش موزیک:

4 ساعت پخش بی‌وقفه

عمر باتری با احتساب استفاده از جعبه شارژ:

14 ساعت

قابلیت لمسی:

دارد

وزن هر ایرباد:

4.5 گرم

ورژن بلوتوث:

بلوتوث 5.0

امتیاز شیائومی به آن 4.8 از 5 است. 

هدفون شیائومی برای عاشقان رنگ سفید:  Xiaomi Mi Airdots

مدل Xiaomi Airdots ازنظر استحکام بهترین هدفون شیائومی است. اگرچه ایربادهای آن از پلاستیک ساخته‌شده اما همین مواد پلاستیکی لایه خارجی از آسیب به آن‌ها به‌ویژه زمانی که خیس می‌شوند، جلوگیری می‌کند. رنگ سفید این ایربادها هم بسیار زیبا است. توجه داشته باشید که فقط ایربادهای آن زیبا نیستند، جعبه شارژ آن‌هم جلوه خاصی دارد. درپوش جعبه شارژ نیز از ماده مات و شفافی ساخته‌شده است که علاوه بر مقاومت بالا به زیبایی آن نیز افزوده است.

" مدل Mi AirDots برای سلیقه‌های مینمالیسم و کسانی که طرفدار رنگ سفید هستند گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این در مقایسه با Haylou GT1 PRO این مدل کیفیت بهتری نیز دارد."

برای روشن کردن ایربادها کافی است فقط از جعبه شارژ خارج شود. قابلیت لمسی آن کنترل کاربردها را بسیار آسان کرده است، اما جون ایربادها داخل گوش فرو نمی‌روند کمی استفاده از آن را سخت می‌کند. در حالت مونو می‌توانید تا 5 ساعت بی‌وقفه موزیک پخش‌کنید. سبکی و کوچک بودن هم به ویژگی‌های خوب آن می‌افزاید.

مزایا هدفون شیائومی  Xiami Mi Airdost:

  • حذف نویز
  • جفت شدن اتوماتیک
  • قابلیت حمل راحت
  • رنگ سفید خیره‌کننده ایرباد
  • کیفیت جنس خوب و بادوام

معایب   Xiaomi Mi Airdots:

  • ویژگی لمسی بودن در تاچ‌های ناگهانی دردسرساز می‌شود.
  • دستیار صدای چینی

ویژگی‌های خاص Xiaomi Mi Airdots

مدت‌زمان پخش موزیک:

4 ساعت پخش مداوم

زمان آماده‌به‌کار (Standby Time):

12 ساعت

قابلیت لمس:

دارد

وزن هر ایرباد:

4.2 گرم

استاندارد ضد آب بودن:

 IPX4

ورژن بلوتوث:

بلوتوث 5.0

امتیاز شیائومی به آن 4.5 از 5.

کدام هدفون شیائومی بهتر است؟

خب! بر اساس فهرستی که ما تهیه کردیم، مدل Xiaomi AirDots Pro 2 عنوان بهترین مدل هدفون شیائومی را به خود اختصاص داد. امیدواریم این لیست به شما در انتخاب یک هدفون مناسب کمک کند. این لیست بر اساس آزمایش هرکدام از هدفون‌ها و بررسی مزایا و معایب آن‌ها تهیه‌ شده است. مدل Xiaomi AirDots Pro 2 بهترین نوع هدفون شیائومی شناخته شد، زیرا طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و اتصال آن بی‌نقص است. مدل Haylou GT1 Pro رتبه دوم را گرفت، فقط به این خاطر که عمر باتری آن خیلی خوب نیست؛ اما به نظر می‌رسد فوق‌العاده سبک باشد و به همین دلیل برای فعالیت‌های بیرون از خانه خیلی خوب است.

از سوی دیگر مدل Haylou GT2 برای زمانی که مدام در سفر هستید خیلی خوب است، چون مشکل تماس ناگهانی و قطع موزیک یا تماس را ندارد. مدل Redmi Airdots هم در بین این هدفون‌ها ارزان‌ترین بود و مدل  Mi Airdots  نیز برای کسی که به رنگ سفید علاقه دارد و مقاومت بالا می‌خواهد عالی است. اینکه کدام‌یک از این هدفون‌ها را بالاخره انتخاب کنید کاملاً بستگی به هدف و نوع کاربرد شما دارد که ارزش خرید آن را داشته باشد.

آیا ایربادز مدل Mi AirDots میکروفون دارد؟ 

بله، مدل Mi Airdots دارای یک میکروفون است که می‌توانید به راحتی از آن برای پاسخ دادن به تماس هایتان استفاده کنید. این ایربادزهای شیائومی از نظر اندازه نسبتاً کوچک هستند و ممکن است هنگام استفاده در گوشی های آن کمی پژواک را تجربه کنید، اما این امر بر روی عملکرد کلی این ایربادز تأثیری ندارد.

آیا ایربادز شیائومی مدل AirDots قابلیت حذف نویز دارد؟

حقیقت این است ایربادز مدل ایرداتس شیائومی، ویژگی حذف نویزی که متوجه شدیم در سایر ایربادز‌ها رایج است را ندارد. با این حال، این ایربادز‌ها دارای یک کاهنده صدای پس‌زمینه غیرفعال هستند که از نشت موسیقی جلوگیری می‌کند و به شما صدایی اکوستیک می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناشناس

ممنون برای من خیلی مفید بود و مدلی که مدنظرم بود انتخاب کردم

22 اردیبهشت 1402 - 22:50

پاسخ
نظرات چی بگیر - اکبر

خیلی مقاله خفنی بود ...

14 مهر 1401 - 02:18

پاسخ
نظرات چی بگیر - پروانه رضایی

ممنون بابت مقاله خیلی خوبتون. توی سایت موبوتل از شیائومی ردمی بادز 4 پرو خیلی تعریف شده. شما توصیه میکنید این هدفون رو؟ نسخه جدیدتر ردمی بادز 3 هست که شما تعریف کردید. ممنون میشم راهنمایی کنید.

27 تیر 1401 - 12:38

پاسخ
نظرات چی بگیر - سبحان

این مقاله فقط به صرف پر کردن مقاله نوشته نشده بود مقاله با ارزشی هستش برای خرید یک ایرپاد اقتصادی و با کیفیت

21 تیر 1401 - 17:27

پاسخ
نظرات چی بگیر - سبحان

خوشحال هستیم که مورد پسند شما قرار گرفت .

23 تیر 1401 - 00:53

نظرات چی بگیر - ناشناس

حکم

9 تیر 1401 - 19:07

پاسخ
نظرات چی بگیر - درویش علی عظمتی

سلام وقت بخیر لطفان راهنمای بفرما ید ای پاد خوب وراحت در گوش باشه میخام قیمت حدود دو الا دو نیم باشه

18 آبان 1400 - 16:02

پاسخ
نظرات چی بگیر - درویش علی عظمتی

سلام، محصولات معرفی شده در لیست بالا بهترین محصولات از نظر خریداران و افرادی که استفاده کرده اند، شما میتونید از بین محصولات بالا بر اساس بودجه خود یکی رو انتخاب کنید .

21 آبان 1400 - 22:20

نظرات چی بگیر - پنج تنی

سلام خسته نباشید من یک ایرپاد خوب و کاربردی میخوام قیمتش هم فکر میکنم 1 میلیون کافی باشه با این وجود کدوم یکی از اینها بهتره؟

22 تیر 1400 - 17:42

پاسخ
نظرات چی بگیر - پنج تنی

هدفون بی‌ سیم هایلو GT1 Proخیلی خیلی عالیه من چند ساله دارم و به همه پیشنهادش می کنم قیمتشم فکر کنم الان حدود 800 باشه ولی واقعا خوبه

9 اردیبهشت 1402 - 11:10

نظرات چی بگیر - کاربر

ببخشید الان از توی دیجی کالا اولین ایرپاد رو نگاه کردم قیمت نزده بود ولی ازش تعریف شده بود و اون یک ایرپاد مشابه اون بود میشه با این شرایطی ک من دارم یه ایرپاد خوب معرفی کنید؟.

17 خرداد 1400 - 18:10

پاسخ
نظرات چی بگیر - کاربر

با عرض سلام و خسته نباشید من یه ایرپاد کاربردی میخوام مقاومت هم برام مهمه و البته کیفیت صدا و بودن چون قراره زیاد توی گوشم باشه و برای همین نمی خوام به گوشم آسیب بزنه نخوام مقاوم باشه چون هندزفری قبلیم یکمش زیر پا اومد و خراب شد قیمت هم نگاه میکردم ایرپاد اول زده بود ۵۸۵ت خوبه همین حدود پانصد عالیه کدوم ایرپاد با این شرایط بهتره؟

17 خرداد 1400 - 18:02

پاسخ
نظرات چی بگیر - فاطمه

شادی جان مدل اول از همه بهتره چون هم کیفیت صداش خیلی خوبه هم صدا های دور بر رو میگیره

13 خرداد 1400 - 14:59

پاسخ
نظرات چی بگیر - فاطمه

من ایرپاد مدل دوم رو دارم یه بار از دستم توی برف افتاده هیچیش نشد و این که داخل جعبه شارژش شارژ زخیره میکنه خیلی عالیه خود ایرپاد ها خیلی کوچیکن به خاطر همین با دقت زیاد پیداس از زیر مو ها یا روسری که اصلا قابل تشخیص نیس به خاطر همین واسه تقلب تو امتحانات هم خیلی خوبه من ساعت های طولانی توی گوشم بوده گوشم کوچیکه ولی اصلا باعث درد نشده

13 خرداد 1400 - 14:57

پاسخ
نظرات چی بگیر - فاطمه

سلام آقا فاطمه

8 شهریور 1400 - 20:38

نظرات چی بگیر - صدف

کامل ترین مقاله ایی بود که راجبه ایرپاد شیائومی خوندم

4 خرداد 1400 - 01:13

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

چرت بود

30 اردیبهشت 1400 - 16:45

پاسخ
نظرات چی بگیر - شادی

میتونم بپرسم کدوم یکی برای گیم خوبه؟

6 فروردین 1400 - 00:39

پاسخ
نظرات چی بگیر - شادی

بپرس

31 شهریور 1400 - 12:44

نظرات چی بگیر - شادی

به نظر من ایرپادهای شیائومی qcy g1یکی از خوشگلترین مدل های qcy است نمیدونم چرا اسمش را در مدل های بالا نیاوده بهترین گزینه برای بازی طراحی بسیار جذاب کیفیت صدای موسیقی عالی چراغ های ال ای دی ان جذابیت ان را در شب دو چندان میکند من خودم دام و ازش استفاده میکنم عمر باتری بالا حدود 8 ساعت موسیقی 6ساعت بازی پنل لمسی داری برنامه مخصوص به خود در گوشی خلاصه تو گوگل نوشته مخصوص گیمر ها اما به نظر من برای همه چیز عالیه

9 شهریور 1401 - 11:49

نظرات چی بگیر - ناشناس

بسیار سپاسگذارم

5 فروردین 1400 - 12:41

پاسخ
نظرات چی بگیر - علی رضا

ممنون از مقاله خوبتون . خیلی کامل توضیح دادید .

9 اسفند 1399 - 10:37

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

خیلی ایرپاد خوبیه واقعا هم قیمتش خوبه هم کیفیتش .

7 اسفند 1399 - 01:35

پاسخ