لباس راحتی زنانه: معرفی بهترین و ارزان ترین لباس راحتی زنانه

نکات مهم برای انتخاب لباس راحتی زنانه شیک

لباس راحتی که داخل منزل پوشیده می‌شود به اندازه لباس مهمانی و بیرون دارای اهمیت است. لباسهایی که داخل منزل و یا در هنگام استراحت به تن می‌کنید معمولاً باید طوری باشند که شما با پوشیدن آنها احساس راحتی و آرامش داشته باشید.

انواع لباسهای راحتی زنانه عبارتند از : 

پیراهن زنانه، ست تاپ و شلوارک زنانه، ست بلوز و شلوار زنانه، تیشرت زنانه، شلوار راحتی زنانه، لباس خواب زنانه و ...

معرفی بهترین مدل‌ لباس راحتی زنانه 

ست تیشرت و شلوارک زنانه افراتین طرح هاوایی کد 6525 رنگ شیری

ست تیشرت و شلوارک زنانه افراتین طرح هاوایی دارای فرم جذب با تن خور بسیار شیک و عالی است. تیشرت این ست تا روی باسن پایین می‌آید و جنس این ست از پلی استر و ویسکوز تولید شده است. یقه این ست گرد و آستین آن کوتاه است. شلوارک آن هم تا بالای زانو پایین می‌آید. پارچه این ست، طرح‌دار بوده و تولید کننده آن کشورمان ایران است.

ست تاپ و شلوارک زنانه طرح زرافه

ست تاپ و شلوارک زنانه طرح زرافه دارای فرم معمولی است و تیشرت آن دارای یقه گرد و بدون آستین تولید شده است. قد تیشرت آن تا روی کمر و جنس این ست از ویسکوز است. شلوارک آن دارای کمر است و از پارچه طرح‌دار تولید شده است. قد این شلوارک تا بالای زانو است.

ست تاپ و شلوارک فمیلی هوم ور طرح گربه

ست تاپ و شلوارک فمیلی هوم ور طرح گربه تولید کشور خودمان ایران است. این ست دارای یک تیشرت یقه گرد با آستین کوتاه است که قد تیشرت آن تا روی باسن می‌آید. جنس این ست تاپ و شلوارک از نخ است و شلوارک آن که تا زیر زانو می‌آید طرح‌دار است. شما می‌توانید از این ست تاپ و شلوارک برای روزمره استفاده نمایید.

پیراهن زنانه کد H2002T-R

این پیراهن زنانه با تن خوری شیک و عالی تهیه و تولید شده در کشورمان ایران است.. جنس این پیراهن زنانه بسیار نرم و تهیه شده از درصد بسیار بالایی از نخ است. و ضد حساسیت می‌باشد. طرح پارچه آن ساده است. این پیراهن قابلیت شستشو در ماشین لباس‌شویی را دارد. شما می‌توانید از این پیراهن در منزل و یا در مهمانی‌های خودمانی استفاده نمایید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

پیراهن زنانه افراتین مدل ستاره کد 9531 رنگ طوسی

این پیراهن زنانه بسیار شیک و ساده می‌باشد.مناسب برای استفاده در خانه است. جنس این پیراهن از ویسکوز و پلی‌استر است. دامن این پیراهن مدل فون دارد و قد لباس 85 سانتی‌متر می‌باشد. شما می‌توانید این پیراهن را در لباسشویی و با آب سرد بشورید.

پیراهن زنانه مدل BR041 رنگ خردلی

این پیراهن زیبا از پارچه‌ی کاملا نخی تهیه شده است. بنابراین احتمال آبرفت( در حدود 5 سانت) برای لباس وجود دارد. یقه‌ی لباس مدل رومی است و قد پیراهنم تقریبا بلند است. 

سرهمی زنانه مدل RZ-HA81037-SAR-SU رنگ سرمه ای

یکی دیگر از لباس‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها برای استفاده روزمره، لباس‌های سرهمی است. این مدل سرهمی از پارچه نخی و بسیار خنک تهیه شده و برای فصل تابستان بسیار کاربردی است. این لباس فری سایز است و مناسب برای سایز 36 تا 42 می‌باشد. 

ست تی شرت و شلوارک زنانه مدل 358034326

این تیشرت شلوارک بسیار زیبا و باکیفیت ساخت ایران می‌باشد. جنس آن از نخ ویسکوز است. این ست هم فری سایز است و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد.

ست تاپ و شلوار زنانه کوزا مدل 3711 رنگ خردلی

این ست تاپ و شلوارک زنانه از برند کوزا می‌باشد. جنس آن از پنبه و نخ است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. در توضیحات این لباس راحتی زنانه آمده است که 96% پارچه آن از پنبه است. شما می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از حساسیت این لباس زیبا را بپوشید. 

ست تی شرت و شلوار زنانه ناربن مدل 1521409-9354

اگر از طرفداران رنگ‌های ملایم هستید این ست لباس راحتی نخی زنانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ست دارای جدول سایز بندی است و جنس ان از الیاف نخی می‌باشد. برای شستشوی این لباس دقت کنید که حداکثر دمای آب 30 درجه سانتی گراد باشد. 

نکات مهم برای خرید لباس راحتی زنانه

جنس لباس‌ راحتی زنانه

در هنگام خرید لباس‌های راحتی منزل، از جنس لباس‌ها غافل نشوید، لباس‌ها باید از جنسی باشند که پس از شستشو ظاهر خود را از دست ندهند و یا کج و کوله نشوند. لباس‌های داخل منزل قاعدتاً بیشتر از لباس‌های دیگر شستشو می‌شوند پس انتخاب جنس خوب در لباس‌های راحتی و داخل منزل را مد نظر داشته باشید.

لباس‌هایی که قصد دارید در داخل خانه به تن کنید باید دارای جنس نرم و لطیفی داشته باشند. جریان هوا کامل بتواند در داخل الیاف لباس‌های راحتی منزل در جریان باشد تا پوست آسیب نبیند. الیاف مصنوعی مثل پلی‌استر یا نایلون، باعث جلوگیری از حرکت هوا خواهند شد و همین عدم حرکت هوا موجب تحرکات پوستی و حساسیت‌ها خواهند شد. لباس راحتی نخی زنانه یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. 

شما با خیالی آسوده می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه تشکیل شده باشند. هم لطیف هستند و هم اینکه جریان هوا در داخل این لباس‌ها به راحتی در حرکتند.

لباس‌ها باید انعطاف‌پذیر باشند و زیبا نیز دیده شوند. مثلا لباس‌های ست بلیز و شلوار، تاپ و شلوارک و تونیک، این حس را به بیننده می‌دهد که، پوشنده لباس مرتب و شیک است. 

رنگ لباس‌ راحتی زنانه

همچنین رنگها را فراموش ننمایید. چون در منزل محدودیت انتخاب رنگ در پوشش وجود ندارد، بنابراین می‌توانید از هر رنگی که به دلخواهتان هست استفاده نمایید. بهتر است از رنگهای پرانرژی استفاده کنید تا شادابی را به چهره و پوست شما بدهد.

طرح لباس‌ راحتی

در نظر داشته باشید   علاوه بر رنگ و پارچه لباسهای خانگی طرح‌‌ها نیز مهم هستند البته کش سانی پارچه‌هایی که از آنها لباس‌های راحتی و داخل منزل را تهیه می‌نمایند به راحت‌تر بودن این لباس‌ها کمک شایانی می‌نماید.

معیار آب و هوا در انتخاب لباس راحتی زنانه

در هنگام خرید لباس‌های راحتی به آب و هوا و فصلی که درآن هستید نیز دقت نمایید. مثلا در هنگام تابستان از لباس‌های نازک و خنک و کمی گشاد استفاده نمایید و در فصل سرما از لباس‌های ضخیم‌تری استفاده کنید که بدن شما را به خوبی گرم نگه دارد.

اینکه به طور حضوری یا اینترنتی خرید می‌نمایید کاملا به شما و صرف‌ زمانی که می‌نمایید بستگی دارد. یادآور می‌شویم در هر دو حالت به راهنمای شستشو و مواد تشکیل دهنده الیاف آن لباس توجه نمایید.

سخن آخر: در یک دستورالعمل کلی در انتخاب لباس‌های راحتی داخل منزل می‌توان گفت: در هنگام خرید لباسهای راحتی، به رنگ و طرح‌ها توجه نمایید. به لطافت و زمختی پارچه لباسها دقت نمایید. مدلهای مختلف لباسهای راحتی را پیش رو داشته باشید. از تکنیک ست کردن لباسها و رنگهای مکمل بهره ببرید. فرم بدن و رنگ پوستتان را فراموش نکنید هرچند می‌توانید بدون حساسیت به این مطلب آخری لباس مورد نظرتان را انتخاب کرده بر تن نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.