خرید و قیمت بهترین کیف و کوله پشتی مدرسه (دخترانه و پسرانه)

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی مدرسه

و باز هم شعر همیشگی و زیبای : باز هم بوی ماه مهر بوی ماه مدرسه....

باورش سخت است که بازگشت به مدرسه نزدیک است! همان‌قدر که تابستان را دوست دارم و نمی‌خواهم پایان یابد، بوی بازگشت به مدرسه را در هوا دوست دارم. چیزی هیجان انگیز در مورد یک سال تحصیلی جدید با شروعی تازه وجود دارد. کتاب های جدید، مدادهای تراشیده، لباس های نو و البته کوله پشتی نو. در این زمان از سال ما تبلیغات زیادی برای خرید کوله پشتی می‌بینیم و سخت است که یک انتخاب خوب داشته باشیم.

جدای از ظاهر کیف مدرسه، نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید کیف و کوله پشتی برای کودک خود در نظر داشته باشید. در این مقاله از چی بگیر فهرستی از چیزهایی که باید در مورد آنها فکر کنید را جمع آوری کرده ایم ... بسیاری از نکات ارائه شده از رایج ترین سوالات مشتری ما الهام گرفته شده است. امیدوارم کمک کند! و در خریدهای مدرسه خود موفق باشید!

بررسی و قیمت کیف و کوله پشتی مدرسه 

انتخاب یک کیف با کیفیت یک صرفه اقتصادی برای شما دارد چرا که فرزند شما می‌تواند حداقل دو سال متوالی از آن استفاده کند. کوله پشتی دخترانه ساراسا به دلیل اینکه از بهترین متریال دنیا ساخته شده کیفیت بالایی دارد و در برابر پارگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است. البته وزن سبک آن و پشته طبی و سایز استاندارد آن خیال شما را از سلامت فرزندتان راحت می‌کند.

  • وزن: 300 گرم 
  • ضد آب با قابلیت شستشو
  • دو بند قابل تنظیم با پشته طبی 
  • چهار جیب داخلی و دو جیب خارجی

این کوله‌پشتی از هر جهت برای یک کیف مدرسه مناسب است. پارچه مرغوب با مقاومت در برابر ضربه و تعداد جیب‌های زیاد و محل نگهداری قمقمه و خودکار و همچنین وزن سبک آن را مناسب استفاده روزمره برای مدرسه می‌کند.

  • وزن : 640 گرم 
  • پنج عدد جیب خارجی و دارای جیب داخلی 
  • قابلیت شستشو دارد.

کوله پشتی بچگانه با ابعاد: ارتفاع 24 سانتی‌متر و عرض 20 سانتی متر با تنوع و رنگ‌های زیبا مناسب بچه‌های مهد کودک و پیش دبستان.

کوله پشتی دخترانه با طراحی زیبا و اسپرت ساخته شده از پارچه‌ی چرم و ضد آب. این کوله یک کوله‌ی جادار که برای مدرسه و حمل وسایل زیاد کاملا مناسب است. پشت کوله دارای پد طبی عرقگیر و بندها طبی ، ماساژور و عرقگیر هستند.

  • وزن: 490 گرم
  • دارای سه جیب خارجی
  • جدا مدادی ست با کیف

کوله پشتی پسرانه طرح هری پاتر که دارای محل نگهداری لپ‌تاپ و قمقمه و اسناد می‌باشد. وزن این کیف زیبا با طراحی جدید 450 گرم است و دارای یک جیب داخلی و یک جیب خارجی است.

این کوله پشتی دخترانه و باکیفیت از جنس پلی استر و وزن سبک یک انتخاب بسیار مناسب برای کودکان است. بندهای این کوله پشتی قابل تنظیم است. 

  • وزن 150 گرم
  • دارای 5 جیب خارجی و یک جیب داخلی



ابعاد ۴۵x۴۰x۱۷ سانتی‌متر
وزن850 گرم
تعداد جیب خارجی3 عدد
دسته قابل تنظیمدارد



ابعاد۴۴x۲۸x۲۳ سانتی‌متر
وزن185 گرم
جنسپلی استر
بندهای قابل تنظیمدارد
تعداد جیب خارجی4 عدد



ابعاد۳۹x۱۵x۴۱ سانتی‌متر
وزن350 گرم
جنسپارچه
تعداد جیب خارجی3 عدد
رنگبندی دارد



ابعاد۲۸x۱۵x۳۸ سانتی‌متر
وزن500 گرم
تعداد جیب خارجی 5 عدد
محفظه نگهداری تبلت دارد
پشتی ضدتعریقدارد



ابعاد۲۸x۱۸x۴۶ سانتی‌متر
وزن300 گرم
جنسبرزنت

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

معیارهای چی بگیر برای خرید بهترین مارک کوله پشتی مدرسه

معرفی بهترین مارک کوله پشتی مدرسه

بهترین سایز برای کوله پشتی پسرانه و دخترانه:

کوله پشتی های 30 سانتی در 38 تا 43 سانتی متر، همه کاره ترین سایز برای اکثر بچه های سن مدرسه است. نه خیلی بزرگ است که نتوانند آن را حمل کنند و نه خیلی کوچک است که نتوانید کتاب ها و تغذیه کودک را داخل آن جا کنید. گوشه های مربعی کوله پشتی اجازه می دهد تا فضای بیشتری برای جا دادن چیزها وجود داشته باشد.

طراحی کوله پشتی:

کوله پشتی ها انواع ویژگی های عالی را در طراحی خود دارند. یک جا بطری آب که معمولا برای اکثر کوله پشتی های کودکان استاندارد است. اطمینان حاصل کنید که یک نقطه در کوله پشتی برای دسترسی آسان به برنامه کودک شما وجود دارد.

از آنجایی که کوله پشتی راهی برای ابراز احساسات کودکان است، ما می‌خواهیم مدل‌هایی را پیدا کنیم که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه شوند.

دوام کیف و کوله پشتی:

پلی استر همه کاره ترین ماده است. محکم است و به راحتی پاره نمی شود. نایلون سبک وزن است اما به راحتی مستعد گیر کردن و پارگی است. چرم سنگین است و حمل آن برای کودکان سخت است. آستر داشتن کیف مدرسه هم بسیار مهم است. 

ما در این راهنما به دنبال کوله‌پشتی‌ های خوش‌ساخت و باکیفیت بودیم که بتواند در کل سال تحصیلی و بعد از آن دوام بیاورد.

راحتی کیف مدرسه:

وقتی صحبت از انتخاب کوله‌ پشتی برای بچه‌ها می‌شود، معمولاً راحتی نادیده گرفته می‌شود، زیرا آرم یا رنگ تنها چیزی است که آنها به آن اهمیت می‌دهند، اما در پایان روز معمولاً بچه‌هایی هستند که با حمل این کوله‌ ها راه می‌روند. اطمینان حاصل کنید که بالشتک بند و پشتی کیف آنها راحت باشد. بچه‌ها معمولاً تکالیف و پروژه‌های زیادی را به خانه می‌آورند تا به شما نشان دهند و باید تکالیف زیادی را انجام دهند. فراتر از لوگوی فانتزی نگاه کنید و مطمئن شوید که آنها راحت هستند. 

قابلیت تنظیم:

اطمینان حاصل کنید که کوله پشتی کودک شما قابل تنظیم است. احتمالاً فرزند شما در روز اول مدرسه یک لباس نازک می‌پوشد. به روزهای سرد و لباس های ضخیم تر هم فکر کنید. داشتن قابلیت تنظیم تسمه ها برای تناسب با کودک ضروری است. جدا از آب و هوا، بچه ها همیشه در حال رشد هستند و برای تنظیم مناسب کوله پشتی خود نیاز به یک کوله قابل تنظیم دارند.

ویژگی‌های یک کوله پشتی مدرسه مناسب و استاندار چیست؟

معرفی بهترین برند کیف مدرسه خارجی

  • هنگام خرید کوله‌ پشتی مدرسه به جثه دانش آموز توجه کنید و از خرید کوله‌های بزرگ و نامناسب با سن آن‌ها بپرهیزید.
  • کوله پشتی باید سبک باشد تا حمل آن راحت باشد و فشار مضاعف به بدن وارد نکند.
  • کوله‌ پشتی سنگین موجب می‌شوند سر فرد به سمت جلو و کمر بیش از پیش قوس‌دار شود که این حالت فشار زیادی به عضلات گردن و پشت وارد می‌کند.
  • توجه کنید که کوله پشتی از بالا از خط شانه بالاتر نرود و از پایین تا سه سانت بالاتر از خط کمر باشد.(موازات ناف در ناحیه پشتی). و همچنین عرض آن از عرض بدن دانش آموز بیشتر نشود.
  • دو بند یا تسمه کوله پشتی نباید باریک باشند، این دو بند باید حداقل عرض 5cm داشته باشند. داشتن پد داخل این بندها از ویژگی‌های خوب محسوب می‌شود.
  • دو بند کوله از قسمت جلویی روی سینه‌ها قرار بگیرند.
  • وقتی کوله پشتی را می‌پوشید، نباید شانه‌ها به سمت جلو یا خیلی عقبتر از حالت طبیعی قرار بگیرند. 
  • وجود بند کمری می‌تواند فشار وارده را بر کل بدن تقسیم کند و از مزیت‌های یک کوله پشتی مناسب است.
  • وزن کوله پشتی مناسب دانش آموزان باید حداکثر 15 درصد وزن بدن آن‌ها باشد. البته این مقدار برای کودکان ابتدایی با جثه کوچک تا 10 درصد است.
  • داشتن چند جیب برای کوله‌پشتی بچه‌ها بسیار کاربردی است.
  • به بچه‌ها اجازه ندهید وسایل اضافی که نیاز ندارند، را هر روز با خو حمل کنند. تا جایی که امکان دارد با کمترین وسیله به مدرسه بروند.
  • بندهای کوله‌ پشتی را طوری تنظیم کنید که کاملا متقارن باشند تا تعادل و تقسیم وزن یکسان باشد.
  • حمل کوله‌ پشتی حداکثر تا 20 الی 30 دقیقه مجاز است و بیشتر از آن برای بدن مضر است.
  • به کودکان یاد دهید که همیشه باید دو بند کوله‌پشتی را روی شانه قرار دهند و از حمل آن با یک بند اجتناب کنند. اگر کوله‌ی آن‌ها بند کمری دارد حتما آن را ببندید.
  • وسایل و کتاب‌های سنگین را در قسمت عقب نزدیک به پشت بدن و وسایل سبکتر را در قسمت جلویی قرار دهید.
  • کوله پشتی را روی میز قرار دهید تا بلند کردن و حمل آن راحت‌تر شود.

آیا کوله‌ پشتی چرخدار برای کودکان مناسب هستند؟

پاسخ به این سوال بستگی به مسیر رفت و آمد دانش آموز دارد. اگر فرزند شما با سرویس به مدرسه می‌رود یا اینکه مسیر رفت و آمدش پله و جاهایی وجود دارد که دانش آموز باید کیف را خود حمل کند نوع چرخدار مناسب نیست. چون این کیف وزن بیشتری نسبت به نوع معمولی دارند و اگر نیاز باشد جاهایی مثل سوار و خارج شدن از سرویس یا پله‌ها و ...خود آن را حمل کند اصلا مناسب نیست. اما اگر هر روز یک مسیر کوتاه مستقیم دارد می‌توانید به خرید کوله پشتی چرخدار فکر کنید چون فشاری به بدن وارد نمی‌کند و از این نظر مناسب است.

مناسب ترین کوله‌ پشتی برای پیش دبستانی‌ها کدام است؟

انتخاب کیف و کوله‌ پشتی برای بچه‌های پیش دبستانی هم باید با توجه به سلیقه‌ی بچه‌ها انتخاب شود. بچه‌ها در این سن رنگ‌های شاد و عروسکی را ترجیح می‌دهند و جز این نکته این کیف یا کوله‌ ها حتما باید بسیار سبک باشند.

سخن آخر:

از شهریور ماه که ماه خرید و آماده شدن دانش آموزان برای مدرسه است، می‌شود بوی ماه پر خاطره مهر را حس کرد. همگام با بچه‌ها نگرانی پدر مادرها هم زیاد می‌شود و هم‌پای فرزندانشان با شوق و اشتیاق ‌فراوان به فکر تهیه و خرید لوازم مدرسه می‌افتند.

البته که همگام شدن با کودکی که برای اولین بار پا به دنیای جدیدی میگذارد و پر است از شوق و سوال و اشتیاق، زیباست و همانقدر همگام شدن با دانش آموزی که الفبا را تمرین کرده و گمان می‌کند تمام زندگی را از بر است و یا دانش آموزی که می‌رود جدول ضرب و دو دوتا چهارتا بیاموزد و گمان می‌کند وظیفه‌ای بس بزرگ و خطیر به عهده دارد با همان ترس‌ها و نگرانی‌هایش بیشتر از آنچه فکرش را بکنید زیبا و لذت‌بخش است و زیباتر می‌شود اگر این اشتیاق را به چشمان منتظر دیگر دانش آموزان نیز هدیه دهیم.

در میان تمام لوازم مورد نیاز مدرسه انتخاب کیف مدرسه و کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان تقریبا مهم‌ترین قسمت خرید است که باید با دقت کافی و رعایت اصول استاندارد مربوطه انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.