فلاسک: معرفی و قیمت بهترین مارک فلاکس چای(استیل)

راهنمای خرید فلاسک‌ 

نوشیدن آب فقط برای رفع تشنگی نیست. بدن ما با نوشیدن آب،‌‌‌ علاوه بر رفع تشنگی، مواد مغذی لازم برای زنده ماندن را بدست می‌آورد. اما وجود آلاینده‌ها در آب، تأثیر بسیار منفی بر سلامت انسان‌ها دارد. به همین دلیل هم هست که شما نه تنها باید به فرآیند تصفیه آب توجه کنید بلکه باید به نحوه ذخیره آب هم اهمیت دهید. بسیاری از ما‌‌‌ عادت داریم که آب را در بطری‌های پلاستیکی مصرف کنیم،‌‌ و متاسفانه تاثیر ماده مضری همچون نیترات را نادیده می‌گیریم. پلاستیک‌ها از مواد شیمیایی مضر و BPA ساخته می‌شوند، و این موضوع می‌تواند منجر‌ به بیماری‌های زیادی در انسان شود. یک حرکت هوشمندانه برای نگه داری آب، ذخیره آن در فلاسک‌ استیل است. از شما دعوت می‌کنم تا انتها با این مقاله از چی بگیر همراه ما باشید تا بهتر متوجه شوید که چرا باید از فلاسک‌ استفاده کرد.

فلاسک استنلی مدل Go 2 حجم 0.5 لیتر

وزن 730 گرم
ابعاد ۷.۶۲ * ۷.۶۲ * ۲۰.۰۶ سانتی‌متر
گنجایش0.5 لیتر 
جنساستیل با روکش سرامیک
ویژگی ها توانایی نگه داشتن گرمت آب را تا 6 ساعت و سرما را تا 35 ساعت دارد. مناسب برای نگه داری یخ

 فلاسک مدل Camping ظرفیت 0.520 لیتر

وزن 400 گرم
ابعاد۷x۷x۲۶ سانتی‌متر
گنجایش0.520 لیتر
جنس استیل روکش دار 
نوع سریپیچی

فلاسک هنری مدل Roxana 450 ظرفیت 0.45 لیتر

وزن 320 گرم
ابعاد ۷ × ۷ × ۲۲ سانتی‌متر
گنجایش 0.45 لیتر 
جنسفلزی
قابلیت سرمایشی و گرمایشیدارد

فلاسک ایکیا کد 703.538.90 ظرفیت 1 لیتر

ابعاد۱۸x۱۰x۳۰ سانتی‌متر
وزن 700 گرم
نوع سریپیچی
جنس بدنهپلاستیک abs
گنجایش1-2 لیتر

فلاکس دوقلوی اس تی آ مدل لوکس گنجایش 2 لیتر

ابعاد
۲۶x۱۸x۳۲ سانتی‌متر
جنس بدنه استیل 
گنجایش2 لیتر 
نوع عایقشیشه

فلاسک ام جی اس مدل 001 گنجایش 1.3 لیتر

ابعاد۱۳x۱۳x۳۰ سانتی‌متر
وزن900 گرم
نوع سریفشاری
گنجایش1.3 لیتر 
جنس بدنهاستیل ضد زنگ

فلاسک بونیتو مدل SS20KA ظرفیت 2 لیتر

ابعاد ۱۵x۱۵x۲۸ سانتی‌متر
وزن733 گرم
گنجایش1-2 لیتر
جنس بدنهاستیل 

فلاسک ایکیا مدل UTRUSTNING گنجایش 1 لیتر

ابعاد۲۹*۱۰*۱۰ سانتی‌متر
وزن 630 گرم
نوع سریپیچی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ 

مزایای استفاده از فلاسک:

حفظ دمای نوشیدنی شما

یک لیوان نوشیدنی خنک در یک روز گرم، چیزی ست که برای حس تازگی و خنک شدن به آن احتیاج دارید. اما اگر دائم سفر می‌کنید یا نوشیدن آب داخل بطری‌های پلاستیکی را دوست ندارید، فلاسک‌ استیل ضد زنگ، گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند. بر اساس گزارش‌های سازمان جهانی بهداشت ذخیره و نگه داری نوشیدنی‌ها در بطری‌های پلاستیکی بسیار مضر است زیرا نه تنها باعث حفظ دمای نوشیدنی‌های گرم یا سرد نمی‌شود بلکه میزان مواد شیمیایی موجود در آن ها را افزایش می‌دهد. استفاده از فلاسک‌ استیل نه تنها دمای نوشیدنی‌های گرم یا سرد را ثابت نگه می‌دارد بلکه آنها را از نظر نفوذ مواد شیمیایی مضر هم حفظ می‌کند.

سازگاری با محیط زیست 

آلودگی هوا و آب، برای همه انسانها در سراسر جهان نگران کننده است. یکی از مهمترین عوامل آلودگی هوا و آب، استفاده از بطری‌های پلاستیکی ست. انباشته کردن بطری‌های پلاستیکی در آب منجر به آلودگی بیش از حد آب‌ها می‌شود و در عین حال سوزاندن بطری‌های پلاستیکی هم، آلودگی هوا را به دنبال دارد. اما راه حل این موضوع چیست؟ قطعا بهترین راه حل استفاده از وسایل جایگزین به جای استفاده از بطری‌های پلاستیکی است. درحقیقت با استفاده از وسایل جایگزین مثل فلاسک یا قمقمه‌های استیل ضد زنگ، می‌توانیم از مزایای آنها استفاده کنیم. از آنجا که در ساخت این فلاسک‌ها از مواد طبیعی استفاده می‌شود، آنها گزینه‌های سازگاری با محیط زیست هستند. فلاسک‌های استیل ضد زنگ قابل بازیافت هستند و این موضوع باعث می‌شود که آنها محصولاتی 100 درصد سازگار با محیط زیست باشند.

بهداشتی بودن فلاکس

طبق تحقیقات، بطری‌های پلاستیکی دارای باکتری‌هایی هستند که می‌تواند منجر به مشکلاتی برای سلامتی  انسان‌ها شوند. فلاسک‌ استیل غیر واکنشی هستند، و به همین دلیل حتی با وجود نگه داری آب داغ، مواد سازنده آن دچار فعل و انفعال نمی‌شوند. علاوه بر این، فلاسک‌ استیل باکتری‌ها را جمع نمی‌کنند، و این موضوع استفاده از آنها را بسیار ایمن می‌کند. 

کیفیت و دوام فلاسک‌

متاسفانه بطری‌های پلاستیکی بسیار بی‌دوام هستند و فقط برای یکبار استفاده ساخته شده اند. و به راحتی کج می‌شوند. فلاسک‌ های استیل در مقایسه با بطری‌های پلاستیکی بسیار بادوام‌تر هستند. بهترین قسمت استفاده از آن‌ها، این است که آن‌ها قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هم هستند. تقریباً در هر شرایطی می‌توان از فلاسک‌های استیل استفاده کرد، به همین دلیل است که ورزشکاران و افرادی که عادت به مسافرت‌های مکرر دارند طرفدار اصلی این فلاسک‌ها هستند.

شستشوی راحت فلاسک استیل

وقتی که مدت‌های طولانی از بطری‌های پلاستیکی استفاده می‌کنید، رنگ آنها مایل به زرد می‌شود و این موضوع بسیار زننده‌ای است. با این حال، فلاسک‌ استیل هیچ لکه‌ای ایجاد نمی‌کنند و تمیز کردن آنها هم آسان است. فقط باید فلاسک را با آب جوش بشویید تا بو یا هر لکه دیگری در آن از بین برود. اگر فلاسک به شستشوی بیشتر نیاز داشت، مقدار مساوی از جوش شیرین و سرکه را در آب مخلوط کنید و این مخلوط را در فلاسک ضدزنگ بریزید و اجازه بدهید تمام طول شب در آن باقی بماند.

به یاد داشته باشید:

اگرچه بطری‌های پلاستیکی به طور‌ گسترده مورد استفاده‌ قرار می گیرند، اما‌ استفاده‌ زیاد از آنها منجر به بروز مشکلاتی برای سلامتی انسان‌ها می‌شود و همچنین استفاده از آنها به محیط زیست هم آسیب می‌رساند. فلاسک‌ استیل یک جایگزین ایمن و بهداشتی برای بطری‌های پلاستیکی هستند، و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. فلاسک‌های عایق بندی شده نه تنها دمای نوشیدنی‌ها را حفظ می‌کنند، بلکه ظرفیت‌های متفاوتی هم دارند، و این موضوع استفاده از آنها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.