خرید اینترنتی دوازده مدل چتر ارزان و با کیفیت

راهنمای خرید چتر ارزان

اولین ارمغان پاییز و زمستان برای ما باران و برف‌های خاطره‌انگیز آن است، پاییز به باران‌های زیبا و همیشگی‌اش معروف است. در هرجایی از ایران عزیزمان که باشید حتما هرازگاهی صورتتان مهمان قطرات باران پاییز شده و آن را لمس کرده‌اید. اما من فکر میکنم قدم زدن زیر باران وقتی لذت‌بخش می‌شود که ترس از خیس شدن و سرماخوردگی بعد از آن نباشد. امروزه‌ چتر ها در رنگها و طرح‌های متفاوتی تولید می‌شوند. جالب است بدانید که اولین چترها برای باران و برف مورد استفاده قرار نگرفتند، بلکه به منظور جلوگیری از تابش آفتاب بر سر ثروتمندان و بزرگان مصر بودند.

کاربردی دیگری که چتر ها امروزه پیدا کردند، استفاده از آن‌ها برای گرفتن عکس‌های زیبای پاییزی و گاها عکس‌های عروسی است. دختران جوان چتر هایی رنگارنگ بر سر خود می‌گیرند و در حالی که گونه‌هایش از سرما گل انداخته، ریزش برگ‌های پاییزی را می‌نگرند. 

اما از همه‌ی این‌ها که بگذریم اگر قصد دارید یک چتر خوب و کاربردی دارید، با ما همراه باشید. 

معرفی بهترین مارک چتر دخترانه شیک و جدید

چتر شیشه ای مدل kh_9 کد 94

این مدل چتر به علت شفاف بودن رویه‌ی آن به چتر شیشه‌ایی معروف است. و طرفداران خاص خود را دارد. بی‌شک دیدن خوردن قطرات باران به روی این چتر زیبایی منحصربه‌فردی دارد. 

این چتر به وسیله‌ی یک ضامن که روی دسته‌ی آن قرار دارد باز و بسته می‌شود. دسته‌ی این چتر از پلاستیک محکم و مرغوبی ساخته شده است. 

چتر جی هوی مدل UB 051

محصول پیشنهادی بعدی چتر جی هوی می‌باشد که جنس فریم آن فلز و جنس رویه‌ از پلی‌استر است. شما می‌توانید این چتر را بوسیله‌ی ضامن باز کنید ستون چتر از فلز باکیفیت ساخته شده و دارای 8 پره‌ی فلزی می‌باشد. قیمت چتر با توجه به کیفیت محصول مناسب می‌باشد.

چتر تانک کد 100

مشخصات
وزن 430 گرم
جنس پارچهپلی استر
جنس فریمفلز
نحوه باز شدنضامن دار
جنس دسته پلاستیک
نوع ستونساده
اقلام همراهکیف

چتر مدل رنگین کمان کد 1002

چتر مدل رنگین کمان با طرح و رنگ زیبا یک گزینه مناسب برای در امان ماندن از باران و هم مدلی مناسب برای عکاسی در طبیعت می‌باشد. جنس پارچه از پلی استر و جنس ستون فلزی است. دسته عصایی چتر از پلاستیک می‌باشد. قیمت مناسب و کارایی خوب محصول آن را به یک گزینه مناسب برای طرفداران این طرح تبدیل کرده است. 

چتر مدل uau77

این مدل یک چتر دخترانه شیک و بسیار باکیفیت است. که دارای رنگبندی کرم، قهوه‌ایی و سرخابی می‌باشد. جنس پارچه این چتر دخترانه از پلی استر است و فریم آن فلزی می‌باشد. بوسیله یک ضامن کوچک باز می‌شود و در حالت باز 55 سانتی متر و در حالت بسته 17 سانتی متر طول دارد. 

چتر مدل naabsell-UV04

مشخصات
جنس دستهپلاستیک
نوع ستونتلسکوپی
جنس پارچه ضد اشعه uv
نحوه باز شدن ضامن دار
اقلام همراه کیف

چتر ویکتوریناکس مدل 96079

مشخصات
وزن 450 گرم
جنس پارچهنایلون
نحوه باز شدنضامن دار
نحوه بسته شدنکششی
نوع ستون ساده
جنس ستونپلاستیک

چتر مدل تمام اتوماتیک ضد باد

مشخصات
وزن300 گرم
جنس پارچه کتان
جنس فریمپلی کربنات
نوع دسته کارابین
جنس دستهچرم مصنوعی
نوع ستون تلسکوپی

چتر گابل مدل  Izumi 229064

مشخصات
وزن361
جنس پارچهپارچه
جنس فریمفلز
نحوه باز شدنضامن دار
نحوه بسته شدنتاشو
نوع دستهساده
جنس دستهپلاستیک

چتر هپی سوان مدل 643

مشخصات
وزن360 گرم
جنس پارچهپلی استر
جنس فریمفلزی
نحوه باز شدنضامن دار
جنس دستهپلاستیک
نوع ستون تلسکوپی
اقلام همراه کیف

چتر شوان مدل 30/2 کد 018

چتر شوان از یک برند معروف و معتبر است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب پیشنهاد می‌شود.

این مدل چتر شوان نوع تلسکوپی با دسته فلزی مقاوم است که هر زمان بخواهید به راحتی جمع می‌شود و در کاور قرار می‌گیرد. پارچه آن پلی استر ضد آب است که به سرعت خشک می‌شود.  وزن چتر 400 گرم است که برای حمل و استفاده روزانه بسیار مناسب است. نحوه‌ی باز و بسته شدن آن ضامن‌دار است.

گارانتی دو ساله چتر شوان، شما را از کیفیت محصول مطمئن می‌کند.

چتر آر اس تی مدل RS258

مدل پیشنهادی بعدی چتر آر اس تی نوع تلسکوپی با دسته فلزی مقاوم است. پارچه استفاده شده برای سایه‌بان پلی استر ضد آب است که علاوه بر کیفیت پارچه باعث خشک شدن سریعتر چتر شما می‌‌شود. این چتر 450 گرم وزن و ستون تلسکوپی دارد که آن را مناسب حمل روزانه و استفاده راحت کرده است. نحوه‌ی باز و بسته شدن با ضامن می‌باشد.

نقطه ضعف: قیمت بالا، اگر قصد دارید برای خرید چتر خیلی هزینه نکنید مدل‌های ارزانتر از چتر آر اس تی را انتخاب کنید. 

چتر شیائومی مدل ZDS01XM

برند شیائومی تولید کننده چترهای با کیفیت با ویژگی‌هایی مانند اتوماتیک بودن دسته هنگام باز و بسته شدن و وجود لایه دوم برای جلوگیری از اشعه ماورا بنفش است. چترهای شیائومی قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر چترها دارند.

این چتر شیائومی طراحی تاشو و اتوماتیک دارد. جنس دسته از آلومینیوم و جنس پارچه از پلی استر است. لایه‌ی دوم چتر اشعه ماورابنفش را دفع می‌کند و آن را مناسب استفاده در هوای آفتابی نیز می‌سازد. وزن این چتر شیائومی 420 گرم است. طراحی سبک و منحصر به فردی دارد که آن را از سایر برندها مجزا می‌کند. 

نقطه ضعف: چترهای شیائومی قیمت بالایی دارند. 

انواع مختلف چتر را بشناسید:

خرید چتر ارزان قیمت

بهتر است ابتدا با انواع چتر آشنا شوید بعد بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را تا خرید چتر خوب و ارزان همرایی کنیم. 

چتر عصایی:

 چترهای عصایی سایه‌بان‌های بزرگی دارند و فاقد قطعات متحرک و تاشونده هستند به همین دلیل طول عمر بیشتری دارند و همچنین چون سایه‌بان آن‌ها بزرگ است برای افرادی که باهم به پیاده روی می‌روند بسیار مناسب هستند. معمولا آن‌ها را از جنس استیل یا آلومینیوم می‌سازند و اسکلت بندی محکمی دارند. اما چترهای عصایی بزرگ هستند و معمولا سنگین و به این دلیل که تا نمی‌شوند فضای زیادی اشغال می‌کنند.

پس اگر فقط دوام و استحکام و پوشش دهی زیاد برایتان اولویت است، چتر عصایی گزینه مناسبی برای شما است.

چتر تاشو: 

نوع دیگری از چترها، چترهای تاشونده هستند که سبکند و حمل راحت‌تری دارند. چتر تاشونده بیشتر مناسب دانشجویان و یا کارمندانی است که هرروز باید با خود چتر حمل کنند. این چترها چون تا می‌شوند به راحتی در کیف و کوله جا می‌شوند اما نکته دیگر این است که چتر تاشونده استحکام و دوام کمتری نسبت به چترعصایی دارد و همچنین کوچک هستند و بیشتر آن‌ها مناسب یک نفر است.

چتر آفتابی: 

اگر قصد خرید یک چتر به منظور جلوگیری از آفتاب دارید بهتر است چتری انتخاب کنید که رنگ آن خیلی تیره یا خیلی روشن نباشد و همچنین سایه‌بان بزرگی داشته باشد. 

قبل از خرید چتر به این نکات دقت کنید:

  • اسکلت چتر باید محکم و ضد زنگ و همچنین سبک باشد. معمولا دسته چترها را از آلومینیوم و استیل ضد زنگ می‌سازند که هم سبکند و هم مقاوم. 
  • اندازه قوس سایه‌بان چتر را در نظر بگیرید و بر اساس معیاری که پایینتر گفتیم مشخص کنید چتر یک نفره می‌خواهید یا دو نفره در این صورت خرید چتر برای شما راحت‌تر می‌شود.
  • جنس پارچه چتر بسیار مهم است و باید جنس مقاوم و ضد آبی داشته باشد. پارچه‌های چتر را معمولا از پلی استر یا نایلون که ضد آب هستند، می‌سازند.
  • دسته چتر باید خوش دست و راحت باشد.
  • چتر باید سبک باشد تا در مسیرهای طولانی موجب آزردگی شما نشود. 
  • قیمت چتر نیز از دیگر فاکتورهای انتخاب چتر خوب می‌باشد. هر چند قیمت بسیار بالا هرگز تضمین کننده کیفیت صد در صدی محصول نبوده است اما برای خرید چتر ابتدا ویژگی‌ها و کیفیت را در نظر بگیرید چون یک چتر باکیفیت تا سال‌های متوالی همراه شما خواهد بود و خرید شما قطعا اقتصادی و به صرفه است.

چتر عصایی بخرم یا چتر تاشو؟

در نظر بگیرید که چتر برای چه کاربردی می‌خواهید. اگر هر روز مسیر طولانی تا محل کار یا دانشگاه دارید و از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید و بعد از رسیدن می‌خواهید چتر را در کیف یا کوله خود بگذارید، انتخاب چتر تاشو و سبک برای شما مناسب‌تر است. اما اگر چتری می‌خواهید که دوام بیشتری داشته باشد و در پیاده‌روی‌های طولانی با خانواده همراهیتان کند چتر عصایی گزینه بهتری است.

چطور بهترین اندازه چتر را انتخاب کنم؟

در هنگام خرید چتر این سوال برای شما هم پیش آمده که  آیا این چتر سایه‌بان کافی برای یک نفر را دارد یا مناسب چند نفر است؟ 

اگر فروشنده به این موضوع اشاره نکرد بهتر است بدانید اگر اندازه قوس سایه‌بان کمتر از 50 اینچ یا 127 سانتی متر باشد مناسب یک نفر است. اگر بیشتر از 60 اینچ یا 152 سانتی باشد بیش از یک نفر می‌تواند از آن چتر استفاده کنند. 

در بالا لیستی از انواع چترهای موجود در بازار برای شما فراهم کرده‌ایم تا انتخابی راحت و آسوده داشته باشید. 

سخن آخر:

انتخاب و خرید چتر مانند دیگر خریدهای پاییز بسیار لذت بخش است. فقط کافی است کمی حوصله به خرج دهید تا خریدی اقتصادی داشته باشید که تا سال‌ها همراه شما باشد. در خرید چتر حتما به نوع چتر، مدل و جنس دسته و فریم و اندازه آن توجه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.