20 مدل پوتین و بوت زنانه شیک و نیم پوتین زنانه چرم (جدیدترین)

جدیدترین مدل پوتین زنانه برای فصل سرما

برای اینکه از فصل سرما به سلامت عبور کنیم نیاز به تجهیزاتی است. یکی از این تجهیزات و وسایل خریدن و پوشیدن یک بوت و نیم بوت با جنس عالی و خوب است تا به سلامت از سرما گذر کنیم.

گذر از سرما، قسمتی از کارکرد یک بوت و یا چکمه زمستانی است. بدین معنی که، یک بوت علاوه بر گرم نگه داشتن پا باید زیبایی نیز داشته باشد و نمای خوبی به فرد استفاده کننده بدهد. انواع چکمه و بوت در سایزهای مختلف وجود دارد ولی برای خرید یک بوت باید در نظر داشت که از آن برای چه زمانی و چه موقعیتی و چه مدت زمانی می‌خواهید استفاده نمایید. 

اگر در شهری سرماخیز هستید و مجبورید از جورابهای کلفت‌تری استفاده کنید، یادتان باشد که بوت خود را یک سایز بزرگتر بخرید تا برای استفاده‌های طولانی مدت به پا فشار وارد نشود. در هنگامی که قصد خرید یک بوت را دارید به ساق پایتان دقت کنید، پاشنه‌ها قابلیت پهن و چاق‌تر نشان دادن ساق پا را دارند. بهتر است مناسب با اندامتان یک انتخاب مناسب برای پایتان داشته باشید.

مد را فراموش نکنید و در هنگام خرید یک بوت، تناسب آن را با لباسهایی که قصد پوشیدنشان را دارید در نظر بگیرید. مد و طراحی‌های بوت و چکمه، این امکان را به افراد داده است تا برای هر موقعیتی یک بوت مناسب با آن شرایط را به پا کنند. مثلا برای کوهنوری می‌توانید از بوتهای مناسب برای کوهنوردی استفاده کنید.

بوتها انواع و اقسامی دارند که به چند مدل از آنها اشاره می‌کنیم؛ نیم بوت‌های پاشنه مبلی، نیم بوت‌های پاشنه استیلتو یا میخی، نیم بوت زنانه با پاشنه های بلند و پهن و .... 

جالب است بدانید بر خلاف نظر عامه، این قبیل کفشها فقط مناسب زمستان و پاییز نیستند، بلکه شما قادر خواهید بود از نیم بوتهایی که ارتفاع ساقشان کوتاه و به مچ پا نزدیک است هم در بهار استفاده نمایید.

معرفی پوتین و نیم پوتین شیک موجود در بازار

نیم بوت چرم با زیره طبی مناسب برای کسانی که به دنبال یک نیم بوت طبی با قیمت مناسب هستند. این نیم بوت مناسب خانهای جوان است که در طو روز زیاد راه می‌روند و ممکن است فعالیت زیادی داشته باشند. به دلیل یکسره بودن زیره این محصول و اینکه ارتفاع ساق تا مچ پا را می‌پوشاند، فشار به کل سطح کف پا پخش می‌شود و ماهیچه‌ پشت پا احساس خستگی نمی‌کند.

نیم بوت زنانه شیفر با جنسی از چرم طبیعی تولید ایران است. نیم بوت شیفر با پاشنه و زیره یکسره است و ارتفاع ساق این نیم بوت تا بالای مچ پا را در بر می‌گیرد.

این نیم بوت در بغل زیپ دارد و به همین جهت نحوه پوشیدن آن بسیار راحت است. ارتفاع لژ این نیم بوت حدود 3 سانتی‌متر است و به دلیل راحتی این کفش، برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. برای نگهداری و تمیز کردن این نبم بوت بهتر است از دستمال نمدار و یا واکس و روغن مخصوص استفاده کنید.

نیم بوت زنانه تولید ایران در پاییز و زمستان 2019 است. این نیم بوت از مواد مصنوعی ساخته شده است و قیمت آن در مقایسه با کفشهایی که از چرم طبیعی هستند بسیار مناسب‌تر است. این نیم بوت شیک برای استفاده روزمره مناسب است و به دلیل دارا بودن لژ یک سره و پهن استفاده از آن راحت است

این نیم بوت تا بالای مچ پارا می‌گیرد نوک پهنی دارد و از طریق بند باز و بسته می‌شود. لازم به ذکر است که جنس رویه کفش ورنی چروک و از مواد نسوز ساخته شده است. 

برای نگهداری و تمیز کردن این نیم بوت  می‌توان از دستمال نمدار استفاده نمود. گفتنی است زیره آجدار این نیم بوت مناسب برای سطوح لغزنده(زمین بارانی و برفی) است.

بوت زنانه مدل استار تهیه شده از جنس چرم مصنوعی است. به دلیل فرم ظاهری این نیم بوت برای استفاده روزمره، اداری و رسمی نیز می‌تواند مناسب باشد. همانطور که در تصویر پیداست ارتفاع ساق این نیم بوت تا بالای مچ پا می‌آید مدل پاشنه آن تخت است. 

نحوه نحوه بسته شدن این نیم بوت بند است و کشور تولید کننده آن نیز ایران است.

نیم بوت زنانه گابور تهیه شده از چرم طبیعی است و در کشور آلمان تولید شده است. این نیم بوت به دلیل فرم ظاهری برای استفاده روزمره مناسب است. از طریق زیپ باز و بسته می‌شود دارای پاشنه و لژ یکسره 3 سانتیمتری است و همین امر این نیم بوت را برای استفاده روزمره جزو بهترین‌ها کرده است. 

ارتفاع ساق این نیم بوت تا بالای مچ پا است دارای رویه ساده است ودر قسمت لبه کفش دارای الیاف پولیشی است. تمیز کردن این نیم بوت توسط دستمال نمدار یا روغن یا واکس مخصوص صورت می‌گیرد.

نیم بوت زنانه شیفر از جنسچرم طبیعی و تولید ایران است. مدل پاشنه این نیم بوت پهن و ارتفاع ساق آن تا بالای مچ پا است. رویه این نیم بوت طرح دار است و نحوه بسته شدن آن هم با زیپ است. رویه کفش دارای پاپیون تزئینی از جنس چرم قرار دارد که باعث شده است کفش از حالت خیلی ساده خارج و زیبایی خاصی به آن بخشیده شود. ارتفاع لژ این کفش حدود 5 و نیم سانتی‌متر است.

این نیم بوت مناسب استفاده روزمره و اداری و حتی مجلسی نیز هست. برای تمیز نگه داشتن و سالم ماندن این کفش بهتر است از واکس‌های مخصوص، واکس و روغن مخصوص استفاده نمایید.

نکته‌ی پایانی: همانطور که قبلا هم متذکر و یادآور شدیم در انتخاب بوت دقت کنید. دنیای گوناگون و رنگارنگ مد این امکان را به ما داده است تا برای هر موقعیتی چندین انتخاب داشته باشیم. اما در شرایط کنونی صرفه‌جویی حرف اول را می‌زند. عاقلانه است شما بوت، نیم‌بوت و چکمه‌ای را انتخاب کنید که با بیش از یک مدل از لباسهایتان همخوانی داشته باشد و در چندین شرایط بتوان از آن استفاده کرد. همچنین استایل خود را بشناسید، آن را در نظر بگیرید و متناسب با آن کفش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.