جدیدترین و شیک ترین ست شال و کلاه زنانه و دخترانه

راهنمای خرید جدیدترین  شال و کلاه زنانه و دخترانه

پاییز و زمستان که از راه می‌رسد انتخاب اکسسوری‌های زمستانه یکی از خریدهای جذاب و داغ می‌شود. شال و کلاه زمستانی نیز یکی از این اکسسوری‌ها است که نه تنها شما را از سوز سرما نگه می‌دارد، بلکه تیپ شما را جذاب و متفاوتتر می‌کند.

در انتخاب شال و کلاه به نکاتی توجه کنید که هم هارمونی رنگ زیبایی مناسب پوست خود انتخاب کنید و هم جنسی انتخاب کنید که شما را در فصل سرد کاملا گرم نگه دارد.

هدیه دادن شال یا کلاه به عزیزان نیز در این فصل مرسوم است و می‌تواند یک هدیه کاربردی باشد که نشان می‌دهد سلامتی طرف مقابل برای شما مهم است.

جدیدترین مدل کلاه و شال گردن دخترانه

چند مدل از کلاه شال گردن دخترانه و زنانه و شال تک برای شما انتخاب کرده‌ایم که خریدی دلپذیر و راحت‌تر داشته باشید.

ست کلاه و شال گردن مدل 4650

شال و کلاه اسپرت و زیبا در رنگ طوسی که از جنس بافتنی کشبافت است و شما را از سوز سرما کاملا گرم نگه‌می‌دارد و همچنین می‌تواند یک هدیه زیبا و کاربردی باشد.

ست کلاه و شال گردن و دستکش بافتنی تارتن مدل کریسمس 20010

اگر به دنبال شال و کلاه با طرح خاص و متفاوت هستید این مدل از برند خوش نام تارتن که طرح کریسمس دارد برای شما مناسب است. تشکیل شده از 50% پشم و دارای الیاف ریز بافت برای حفاظت کامل در برابر سرما است. بسته بندی شیک این محصول آن را مناسب هدیه به عزیزانتان می‌کند.

ست کلاه و شال گردن بافتنی کد S-02014

این شکل شال و کلاه از جنس نخ ترک اکریلیک درجه یک است. شال گردن با طول دو متر کاملا مناسب محافظت در برابر سرما است. تنوع در رنگ و قیمت مناسب از ویژگی‌های مثبت این محصول است.

ست کلاه و شال گردن بافتنی سام مدل 116 کد 30779

 این مدل شال و کلاه اسپرت است که هم مناسب خانم‌ها و هم آقایان است. طراحی جدید و کیفیت بالا محصول مورد استقبال قرار گرفته و یکی از محصولات پرفروش است. کلاه به صورت کج روس سر قرار می‌گیرد و شال رینگی است که علاوه بر زیبایی، استفاده از آن راحت است.

ست کلاه و شال گردن بافتنی مدل sh.21

ست شال و کلاه بسیار شیک و  دخترانه که برای محافظت از سرما ;کاملا مناسب است. این مدل که دستبافت است و تنوع در رنگبندی دارد با قیمت مناسب و ظاهری شیک و با کیفیت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ست کلاه و شال گردن بافتنی تارتن کد 20018

این شال و کلاه از برند خوش نام تارتن است که بسیار مناسب روزهای سرد زمستان است. شال در این مدل دارای الیاف ریز بافت است که به خوبی از شما در برابر سرما محافظت می‌کند. طراحی ساده و رنگبندی زیبا این محصول مناسب خانم‌ها و آقایان شیک پوش است که به راحتی با استایل پاییز یا زمستان شما ست می‌شود.

ست شال گردن و کلاه بافتنی ثمین مدل Butterfly

یک محصول از برند شناخته شده ثمین که می‌تواند یک هدیه شیک به عزیزانتان باشد. شال در این مدل 140 طول دارد و کلاه دارای بافتی ساده و زنجیره‌ای شکل است.  کلاه با یگ گل که روی آن مروارید است تزیین شده و زیبایی آن را بیشتر کرده. این شال و کلاه زنانه دستبافت با کیفیت بالا است.

رنگبندی متنوع و دستبافت بودن از نکات مثبت آن است.

ست کلاه و شال گردن و دستکش بافتنی سام مدل 105 کد 30749

این کلاه و شال رینگی با طرح برجسته و بافتنی زیبا به همراه ساق‌ها یک ست زیبا و شیک را تشکیل داده‌اند. کیفیت بالا محصول این ست را یار همیشگی شما حداقل در چند زمستان می‌کند به خصوص اگر با دست شسته شود قطعا چندین سال متوالی می‌توانید از آن استفاده کنید.

رنگبندی متنوع، کیفیت بالا و داشتن یک کلاه بزرگ اسپرت و شال رینگی متفاوت آن از نکات مثبت این ست است.

ست کلاه و شال گردن بافتنی مدل M

ست شال گردن و کلاه مدل فرانسوی تشکیل شده از نخ درجه یک اکریلیک و مدل فرانسوی و بافت آن طرحدار است. رنگ گرم و زیبای این مدل مناسب فصل سرد زمستان است.

تنوع رنگی با رنگ‌های متفاوت و شاد مناسب سلیقه‌های متفاوت است.

ست کلاه و شال گردن و ساق دست بافتنی مدل MOLINE کد 30748-3T

یک ست شامل کلاه و شال گردن و ساق دست که یک ست باکیفیت مناسب با طراحی روز است. این محصول علاوه بر کیفیت بالا دارای رنگبندی متنوعی نیز هست.

ست کلاه و شال گردن بافتنی کد M0108-1

یک ست زیبای مردانه که کلاه دو لایه‌ی آن علاوه بر پوشانندگی کامل در برابر سرما جنس و کیفیت خوبی نیز دارد و تشکیل شده از صد در صد نخ مرغوب اکرلیک است. طول شال این مدل 160 سانتی‌متر است. قیمت مناسب و رنگبندی متنوع از نکات مثبت آن است.

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل 50318 رنگ طوسی

ست شال و کلاه دخترانه از جنس بافت کشبافت، اکریلیک است، یک شال و کلاه طرحدار زیبا مناسب برای دختران 7 تا 18 سال که علاوه بر زیبایی، پوشانندگی کاملی برای سرما ایجاد می‌کند. تنوع رنگی و قیمت مناسب این محصول از نکات مثبت آن است.

ست کلاه و شال گردن بافتنی سام مدل 130 کد 30756-MA

شال و کلاه اسپرت و زیبا که هم مناسب آقایان و هم خانم‌ها است، کیفیت بالا به همراه طراحی جدید و مدرن و تنوع در رنگبندی این محصول را تبدیل به یک ست زمستانی عالی کرده است.

ست کلاه و شال گردن بافتنی مدل فرانسوی کد C2021

مشخصات
جنس اکرولیک
نوع سرپوشکج

ست کلاه و شال گردن بافتنی مدل Z-012

مشخصات
جنساکرولیک
مدلکلاه فرانسویی/شال رینگی

ست كلاه و شال گردن بافتنی زنانه كد SHB3-LGR

مشخصات
جنساکرولیک
جزییاتدستبافت/ شستشو با دمای کمتر از 40

ست کلاه و شال گردن و ساق دست بافت سام مدل 258

مشخصات
جنسبافت
رنگبندی دارد


در ادامه بخوانید : بارانی زنانه :خرید جدیدترین مدل بارانی زنانه ترک و ارزان

در انتخاب ست شال و کلاه زمستانی به چند نکته توجه کنید: 

  • کیفیت محصول باید خوب باشد تا حفاظت کافی در برابر سرما داشته باشد و با اولین شستشو کهنه و نخ نما نشود.
  • انتخاب رنگ هم بسیار مهم است باید اول رنگ مناسب با پوست خود و دوم رنگ مناسب با فصل پاییز و زمستان انتخاب کنید.
  • معمولا رنگ‌های خنثی به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند،  قرار دادن یک شال زمستانه با رنگ خنثی استایل پاییزی شما را بسیار شیک می‌کند.

سخن آخر: 

امید است سایت چی بگیر کمکی در انتخاب ست شال و کلاه با کیفیت و زیبا به شما کرده باشد، آرز.مندیم در پاییز و زمستان پیش رو دلتان گرم و تنتان سلامت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.