پلیور زنانه: 15 مدل پلیور زنانه شیک و باکیفیت + قیمت روز

15 مدل از بهترین پلیور زنانه مناسب فصل سرما

پلیور نوعی پوشاک است که جلوی آن بسته، نیم تنه بوده و آستین بلند است و فرق آن با ژاکت دقیقاً در همین جلو بسته بودن پلیور است. در گذشته و به طور سنتی پلیورها از پشم بافته می‌شده‌اند اما در روزگار کنونی برای تهیه پلیورها از الیاف مصنوعی هم استفاده می‌شود.

پلیور دارای بافت و جنسهای مختلفی هستند. از آن جمله می‌توان به پلیورهای پشمی، کشمیری، پنبه‌ای، نخی، الیاف مصنوعی، کتانی و ... اشاره نمود. 

همچنین پلیورها دارای انواع مدل و یقه‌های گوناگونند. از جمله انواع یقه‌های پلیور به یقه برگردان، یقه اسکی، یقه هفت، یقه گرد و یقه ایستاده را می‌توان نام برد.

پلیورها بیشتر مناسب فصل سرما و زمستانند. آنها هم در مد، جایگاه خود را به دست آورده‌اند. شما می‌توانید برای یک ظاهر شیک زمستانی از پلیورها کمک بگیرید، رنگها را مد نظر داشته باشید. در لباسهای زمستانی پلیورها جزو محبوب‌ها هستند. برای خرید و آشنایی بیشتر با جدیدترین مدلهای پلیور به ادامه مقاله توجه نمایید. 

پلیور زنانه اسمارا یک برندی آلمانی است و از ویسکوز و پلی آمید تهیه شده است. قد این محصول تا روی کمر پایین می‌آید و فرم این لباس معمولی است. این محصول را برای موارد روزمره می‌توان به راحتی استفاده نمود.

پلیور زنانه اچ اند ام با جنس موهر، پلی اکریلیک و پلی آمید است. فرم این پلیور آزاد بوده و قد آن هم تا روی باسن پایین می‌آید. از این پلیور برای موارد رسمی، مجلسی و روزمره می‌توانید استفاده نمایید برای نگهداری بهتر این پلیور حتما به راهنمای درج شده بر روی لیبل کالا مراجعه نمایید.

پلیور زنانه یو اس پولو تهیه و تولید شده از جنس اکریلیک، پلی آمید و اسپان است. تن خور این پلیور اسلیم‌فیت بوده و آزاد نیست دارای بافت ظریف و نسبتاً نازکی نیز هست. 

قد این پلیور تا روی باسن بوده و  فرم معمولی دارد. 

پلیور زنانه مون‌سا مدل 163129367 دارای جنسی از اکریلیک  و الیاف نخی است. طرح این پلیور زنانه ساده و قد آن هم تا روی باسن پایین می‌آید. یقه آن همانطور که در تصویر هم پیداست گرد است و دارای آستین‌های بلندی است.  این پلیور دارای جنسی لطیف و دوختی خوب است. 

پلیور زنانه نیزل مدل I038001138209170-138 که در تصویر ملاحظه می‌کنید از جنس بافت تولید شده است. زمینه این پلیور زنانه طرح‌دار است. قد آن تا روی باسن پایین می‌آید. یقه این لباس گرد است و آستینهای آن هم بلند. 

پلیور زنانه ایزی دو مدل 218112572 مورد نظر یک پلیور زیبای یقه اسکی است. جنس این پلیور از الیاف نخی است. طرح آن ساده و در عین حال بسیار شیک و لطیف است. قد این پلیور زنانه تا روی باسن پایین می‌آید و یقه آن اسکی است. همانطور که در تصویر هم دیده می‌شود آستین‌های آن هم بلند است.

پلیور زنانه اسمارا مدل Par1361از جنس الاستین، پلی استر و ویسکوز تهیه و تولید شده است. طرح این پلیور زنانه ساده است. قد این پلیور تا روی باسن پایین می‌آید. یقه این پلیور زیبا هفت است و آستین‌های آن هم بلند است. 

پلیور زنانه سیدونا مدل SI02174-004که در تصویر دیده می‌شود از جنس بافت است. طرح‌دار است و قد آن هم تا روی کمر پایین می‌آید. یقه آن همانطور که در تصویر هم پیداست گرد است و آستین آن هم بلند. 

پلیور زنانه کد 9979 که ملاحظه می‌کنید از جنس پلی‌استر تهیه و تولید شده. این پلیور زنانه دارای طرح ساده است. قد این پلیور تا روی باسن پایین می‌آید. یقه این پلیور زنانه اسکی و آستین بلند است.

پلیور زنانه مدل 358455721 از جنس ژاکارد تهیه و تولید شده است. یقه این پلیور گرد است و مدل آستین آن هم سه ربع . آستین این پلیور به صورت کیمونو بوده و لبه آستین و پایین لباس دوخت جداگانه‌ای دارد. طرح پارچه این پلیور زیبا حروف انگلیسی و سیم خاردار است. این پلیور مناسب برای مهمانی و دورهمی و  استفاد روزمره است.

پلیور زنانه مدل ZG23دارای جنسی از بافت است. این پلیور به گونه‌ای است که زمینه آن طرح‌دار است. قد آن نیم تنه و یقه آن هم گرد است. آستین‌های این پلیور نیم تنه زنانه بلند است. 

پلیور زنانه مدل پشم شتر، تولید شده به صورت تک سایز است. در واقع جنس این پلیور پشمی زنانه از پشم شتر است. طرح آن ساده است و قد آن هم تا روی باسن پایین می‌‌آید. گفتنی است یقه این لباس گرد و دارای آستین‌های بلند است. 

پلیور زنانه دیجی استایل بیسیک مدل 173110643 را در تصویر ملاحظه می‌کنید. جنس این پلیور زنانه از اکریلیک و نخ  است. طرح آن ساده و قد آن هم تا روی باسن پایین می‌آید. یقه این پلیور زنانه ایستاده و دارای آستین‌های بلند است. 

پلیور زنانه مدل 358455709 که می‌بینید یک پلیور زنانه از جنس بافت ضخیم است و مواد تشکیل دهنده آن  الیاف مصنوعی است. یقه این لباس گرد بوده و مدل آستین‌های آن هم سه ربع است. مدل آستین این پلیور زنانه کیمونو است و لبه آستین و پایین لباس دوخت جداگانه و تمیزی دارد. طرح پارچه حروف انگلیسی و سیم خاردار است. شما از این پلیور برای مهمانی و دورهمی هم می‌توانید استفاده نمایید.

پلیور زنانه مو مدل MO-6282342دارای جنسی از ویسکوز است. طرح این پلیور زنانه آبی رنگ ساده است و  قد آن هم تا زیر باسن پایین می‌آید. یقه این لباس گرد بوده و دارای آستین‌های بلند است. 

نکاتی کلیدی برای نگهداری هرچه بهتر پلیور

چگونه پلیورهای بافتنی خود را بشوریم؟

همانطور که از پوشیدن و استفاده از لباسهای زمستانی بالاخص، پلیورهای زیبا بهره جستید وقت آن است که نحوه نگهداری از آنهارا نیز بدانید. تا پس از استفاده چندین ماهه از آن، بتوانید پلیورهای خود را برای سال آینده خوب نگهداشته و بتوانید مجددا آن‌ها را بپوشید:

  • اولین قدم برای نگهداری خوب این مدل لباسها، نگاه کردن و خواندن لیبلی است که بر روی لباس دوخته شده است. به طور کامل آنجا توضیحی درباره نحوه شستشوی و مدل نگهداری آن آورده شده است.
  • بهتر است آنها را با دست بشویید.
  • پس از شستشو با دست مدتی لباس را در حالتی صاف قرار دهید تا تمام آب لباس تخلیه شود.
  • بهتر است برای آب گرفتنی لباس خود را خیلی نپیچانید.
  • اگر قصد دارید آنها را در ماشین لباس شویی بیاندازید بهتر است پشت رو شوند.
  • در ماشین لباس شویی با دمای کم و در دور کند شستشو شوند.
  • در استفاده از نرم کننده لباس اغراق نکنید
  • پس از شستشو مرحله خشک کردن می‌رسد. پلیورهای بافتنی خود را آویزان نکنید. بهتر است آن را در سطحی صاف خشک کنید.
  • از اتو کردن لباسهای بافتنی خود به شدت بپرهیزید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.