قیمت و خرید بهترین مدل روتختی (دونفره و تک نفره)

راهنمای خرید روتختی دونفره و تک نفره 

اتاق خواب محل آرامش و استراحت افراد است، چیدمان آن اگر به درستی انجام شود قطعا محبوب‌ترین محل در یک خانه است. یکی از وسایلی که نقش بسزایی در دکوراسیون اتاق خواب دارد، تخت و روتختی آن است. روتختی می‌تواند فضای یک اتاق را مدرن یا سنتی، سلطنتی یا ساده کند و فضای اتاق را گرم یا سرد نشان دهد. در حقیقت یک روتختی بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید در نوع سبک و زیبایی اتاق شما تاثیر دارد.

برای خرید بهترین روتختی به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید زیباترین مدل روتختی عروس با قیمت مناسب

برای انتخاب بهترین روتختی مناسب اتاق خود باید فاکتورهایی را در نظر بگیریم که با هم بررسی می‌کنیم:

سایز روتختی

ابتدا بهتر است از سایز دقیق تخت و تشک خود مطمئن شوید و بعد سرویس روتختی را سفارش دهید. روتختی در ابعاد یک و دونفره و همچنین روتختی بچه گانه در بازار موجود است.

ابعاد روتختی یک و دو نفره استاندارد به شرح زیر است:

ابعاد روتختی یک نفره160*220 سانتی‌متر
ابعاد روتختی دونفره200*220 سانتی‌متر
ابعاد روتختی دونفره220*240 سانتی‌متر

کیفیت جنس روتختی

اگر بیشتر هزینه کنید و یک محصول باکیفیت که با چند بار شستشو رنگ عوض نکند و ثبات کیفیت و رنگ داشته باشد، بخرید، بهتر است تا اینکه مجبور شوید خیلی زود روتختی دیگری بگیرید و باز هزینه کنید. معمولا روتختی‌ها از جنس پنبه، ساتن و مخمل هستند. بهتر است قبل از خرید روش های شستشوی روتختی را مطالعه کنید تا در شستشو دچار اشتباه نشوید.

رنگ و طرح روتختی

انتخاب طرح و رنگ کاملا سلیقه‌ای است، اما در اینجا هم توجه کنید که رنگ روتختی تاثیر زیادی در اتاق شما دارد. اگر وسایل اتاق و رنگ دیوار ساده و سرد است، روتختی با رنگبندی گرم و طرحدار انتخاب کنید و برعکس. در این مورد استفاده از رنگ‌های تضاد زیبایی اتاق را دو چندان می‌کند. 

برای انتخاب روتختی عجله نکنید!

اگر هنوز چیدمان اتاق خوابتان را تمام نکرده‌اید، بهتر است روتختی نخرید و صبر کنید که یک روتختی مناسب با سایر وسایل و به خصوص نوع تخت خود انتخاب کنید. هماهنگی رنگ دیوار با رنگ روتختی نیز مهم است که بنابر سلیقه یا رنگ هماهنگ داشته باشند یا تضاد رنگی زیبا ایجاد کنند.

معرفی بهترین مدل روتختی دونفره و تک نفره:

سرویس خواب مدل هارت یک نفره 4 تکه

سرویس لحاف روتختی مدل الیزا دونفره 5 تکه

سرویس روتختی مدل RT21 دونفره 5 تکه

سرویس لحاف روتختی آنیکاهوم مدل ماژان یک نفره چهار تکه

 سرویس لحاف روتختی آنیکاهوم مدل مادیس یک نفره چهار تکه

این روتختی یک نفره و 4 تکه شامل لحاف، روبالشی، روتشکی و کاور کوسن است. که جنس همه‌ی اجزای آن از پنبه  و بسیار مرغوب است. این ست روتختی یک نفره و بسیار اسپرت و زیبا است. در دکوراسیون رنگ طوسی کاربرد زیادی دارد و این روتختی طوسی به دلیل طرح ساده و رنگ خنثی که در آن به کار برده شده، به راحتی با هر اتاقی ست می‌شود.

سرویس ملحفه کاورست هارمونی مدل Star7-02 دونفره شش تکه

سرویس روتختی دو نفره و از شش تکه تشکیل شده از جنس پنبه و پلی استر است. کاور لحاف زیپی و دارای بندیک برای اتصال راحت‌تر به لحاف است. پارچه‌ی این محصول از پارچه رزیتا تبریز است، که دوام بالایی دارد. البته پارچه محصول کمی نازک است که نقطه ضعف آن محسوب می‌شود ولی دوام و کیفیت پارچه و قیمت مناسب آن از نکات مثبت این روتختی زیبا و ارزان محسوب می‌شود. این روتختی زیبا دارای رنگ بندی است و در رنگ‌هایی مانند صورتی، فیروزه‌ایی و طوسی قابل سفارش میباشد. 

 سرویس روتختی مدل گلوری طرح سنگی کد 06 دونفره 10 تکه

این روتختی دونفره بعنوان روتختی عروس برای جهیزیه بسیار عالی و زیباست. این ست 10 تکه است و شامل ملحفه، رو بالشی، رو تختی، کوسن می‌باشد. جنس این روتختی پلی کتان است و بسیار باکیفیت و خاص است. این روتختی شامل دو عدد رانر ویک کوسن دانتل دوزی بسیار زیبا است. اگر به دنبال یک روتختی بسیار زیبا و خاص هستید این یک پیشنهاد عالی است. 

سرویس روتختی کاتن باکس مدل bamboo دو نفره 6 تکه

ست روتختی دونفره کاتن باکس 6 تکه است و شامل روکش لحاف، ملحفه، رو بالشی است. ابعاد روکش لحاف این روتختی 220*200 است. جنس این روتختی زیبا ترکیبی از ساتن و گنبه می‌باشد و بسیار زیبا و شکیل است. شما می‌توانید شستشوی این سرویس روتختی هم بوسیله دست است و هم بوسیله ماشین لباسشویی.

روتختی دونفره مدل gp سایز 200 × 190 سانتیمتر

روتختی دو نفره قلاب بافی مناسب برای دوستداران کارهای دستی است. جنی این روتختی از کاموا مرغوب است و مناسب برای افراد خاص پسند می‌باشد. 

سرویس روتختی ایپونج مدل Sandiego Flowerکد Ep-004372 دو نفره 4تکه

سرویس روتختی از برند ایپونج از جنس پنبه است و 4 تکه می‌باشد. روکش لحاف، روبالشی و روتشکی تکه‌های این روتختی را شامل می‌شود.این روتختی برای تخت‌هایی با ابعاد 220*200 مناسب است. برای شستشوی این ست روتختی زیبا بهتر است از خشکشویی استفاده شود. 

سرویس روتختی مل رز مدل پرتی یک نفره 3 تکه

این روتختی یک نفره دخترانه با رنگ بنفش بسیار مناسب برای دختران نوجوان می‌باشد. این روتختی 3 تکه است و جنس آن رنفورس می‌باشد. تکه‌های این روتختی دخترانه شامل روبالشی، روتشکی و لحاف می‌باشد. 

روتختی مادام کوکو مدل Automne یک نفره سایز 160x200 سانتی متر

روتختی مادام کوکو یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی این لیست است. جنس آن از پنبه است و یک تکه می‌باشد.

سرویس روتختی لومانا مدل AVES یک نفره 2 تکه

روتختی لومانا یک نفره است و از رنگبندی جذابی برخوردار است. این روتختی هم مناسب اتاق دختر بچه‌ها است و هم پسر بچه‌ها. شامل 2 تکه است و جنس آن رنفورس می‌باشد. 

سرویس روتختی مدل 0013 یک نفره 4 تکه

مورد بعدی این روتختی بسیار زیبا و خاص برای کودکان استو دارای رنگبندی است. روتختی طوسی آن برای اتاق پسرها و روتختی صورتی مناسب برای دختران است. جنس ایت روتختی جنس این روتختی رنفورس است و 4 تکه می‌باشد. ملحفه، رو بالشی، رو تختی و کاور کوسن.

سرویس روتختی مدل SY004 دو نفره 6 تکه

سرویس روتختی زیبا که شامل روبالشی، روتختی، روتشکی و کاور کوسن است. این سرویس زیبا از جنس ساتن و پنبه است که با طرح ساده و زیبا و تنوع در رنگبندی طرفداران زیادی دارد.

سخن آخر:
مهم‌ترین مسئله در انتخاب روتختی مناسب این است که آرامش لازم برای خواب و استراحت کافی بعد از یک روز پرمشغله را برای شما ایجاد کند. روتختی باید نرم و لطیف و اتاق خواب پر از آرامش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.