14 مدل از بهترین سرویس قابلمه تفلون و گرانیتی

14 مدل از بهترین سرویس قابلمه تلفون و گرانیتی

سرویس‌های پختو پز در آشپزخانه جایگاه ویژه‌ای دارند. در روزگاری که کوچکترین نیازمندیهای افراد توسط جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده‌اند، جالب است که بدانید سرویسهای پختو پز ازین قاعده مستنثی نشده‌اند.

به دلیل سالم‌تر بودن غذاهای طبخ شده در قابلمه و سرویسهای پختو پز، تولید کنندگان آن، دست به نوآوری و خلاقیت زده‌اند. از تکنولوژی نانو برای تهیه ابزار آلات آشپزی استفاده کرده‌اند. مثلا قسمت تحتانی این محصولات را طوری ساخته‌اند که از شعله پخش کن بی‌نیاز شوند و شعله یکسان به همه قسمتهای تابه و یا قابلمه برسد. همچنین متخصصین مواد تشکیل دهنده لایه درونی سرویسهای پختو پز را با تکنولوژی نانو گرانیت می‌سازند تا بدین ترتیب غذاهای طبخ شده سالم‌تر باشند و کمتر با مواد تشکیل دهنده قابلمه و تابه‌ها ترکیب شده باشند. 

با به‌کارگیری تکنولوژی جدید، حتی دربهای این قابلمه و تابه‌ها طوری ساخته شده‌اند که سوپاپ‌دار بوده و بخار می‌تواند به راحتی از آن خارج شود و جنس دربها نیز از شیشه‌هایی با تحمل حرارت بالا ساخته می‌شوند و یا از پیرکس نشکن و ضد حرارت هستند و در قسمتهایی که استیل به کار رفته از استیلهای ضد زنگ استفاده شده است. در ادامه توجه شما را به بهترین‌های بازار جلب می‌کنیم.

سرویس پخت و پز 20 پارچه گرانیتی فونیکس ظروف دایکاست آلومینیومی یا چدنی هستند. در تولید این گونه ظروف از مواد ذوب شده شمش آلومینیوم استفاده می‌شود که این سبک جدید تولید، باعث به وجود آمدن ظروف بسیار مقاومتر با کارایی و ماندگاری بسیار بالاتر از محصولات قدیمی شده است.

سرویس 20 پارچه پخت‌وپز با روکش گرانیت، دارای درپوش‌های پیرکس با رینگ سیلیکونی است دسته‎‌های این سرویس از جنس بدنه بوده و دارای روکشی ساخته شده از پلاستیک هستند. این محصول قابل استفاده روی انواع گاز بوده و  کفی ضدخش دارد.

تعداد پارچه

20

قابلمه در سایزهای

20 – 24 – 28 و 32

تابه‌ها در سایز

28  و 24

تابه دو طرفه

1 عدد

ست 6 تکه ابزار آشپزی

3 عدد کفگیر، 1 عدد ملاقه و 2 عدد قاشق

سرویس قابلمه 16 پارچه هوم کینگ ساخته و تولید شده در کشور چین است. جنس رویه این سرویس از گرانیت مرغوب ضد خش و نچسب ساخته شده است. تمامی قابلمه‌ها و تابه همراه با درب پیرکس با رینگ استیل است. به دلیل طراحی آرگونومیک زیر قابلمه‌ها و تابه‌ها، حرارت کاملا به صورت یکدست در تمام نقاط پخش می‌شود. همچنین موضوع حاضر اهمیت این است که در تابه دوبل یا دو طرفه رژیمی این سرویس، نیاز به کمترین میزان روغن دارد و این موضوع سلامت غذای شما را دوچندان خواهد کرد.

ساختار بدنه این محصول از چدن است. قابل ذکر است یک ست کفگیر و ملاقه نیز به همراه این سرویس است.

تعداد پارچه

16

قابلمه در سایزهای

16- 20 – 24 – 28 و 32

تابه‌در سایزهای

28 و یک تابه دو طرفه

 

سرویس قابلمه 12 پارچه پیلاو از گرانیت اصل است و کیفیت آن درجه یک. این سرویس دارای یک تابه دو طرفه رژیمی نیز هست. این ست دارای رنگهای متنوعی نیز هست.

رنگ گرانیت داخل ظروف همرنگ با گرانیت بدنه است. همچنین جنس بدنه کلیه سرویس‌ها ظروف از 5 لایه ساخته شده و تکنولوژی به‌کار رفته در قسمت تحتانی سبب شده است که این محصول از شعله پخش کن بی‌نیاز  باشد. مواد تشکیل دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت با فرمول گیاهی ساخته شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی بوده و این محصول را جهت پخت و پز سالمتر ارائه می‌کند. 

درب این سرویس با جدیدترین استاندارد بین‌المللی در این زمینه ساخته شده و جنس به‌کار رفته درآن شامل استیل با قابلیت ضد زنگ و شیشه محدب آب‌دیده با قابلیت تحمل حرارت بالا ساخته شده است.

 

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

20 – 24 – 28 

تابه‌در سایزهای

28 و 32

 

این سرویس پخت‌وپز گرانیتی ساخت و تولید شده در کشور ترکیه است. دارای رنگ‌بندی است که مطابق با کیفیت روز دنیا ساخته شده است. این محصول از گرانیت نچسب در شرکت پیفلون تهیه شده است.

لایه میانی این سرویس از جنس دایکاست آلومینیوم درجه یک ساخته شده است که باعث می‌شود پخش شدن حرارت به صورت کاملا یکدست در بین تمام نقاط این ظروف می شود. طراحی زیبا و منحصر به فرد، دستگیره‌های یکپارچه با بدنه، درب شیشه‌ای پیرکس سوپاپ دار، رنگ بدنه سیلیکونی مقاوم و دستگیره درب از جنس باکالیت نسوز از مزایای تهیه این سرویس است.

دربهای قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های این محصول از پیرکس نشکن همراه سوپاپ اطمینان و نوار زهوار تمام استیل می‌باشد که در پخت بهتر غذا به شما کمک می‌کند.

 

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

18 – 22 – 26 و 30

تابه در سایزهای

26 و 30 

 

سرویس قابلمه ۹پارچه فورته مدل دینو ساخته وتولید شده در ایران است. بدنه این محصول از چدن بوده و جنس روکش آن از گرانیت است. این سرویس هم ماهیتابه تک دسته دارد هم دو دسته. تمامی دربها پیرکس بوده و خود قابلمه‌ها گرانیتی و نچسب هستند.

 

تعداد پارچه

9

قابلمه در سایزهای

18 – 22 – 26 

تابه در سایزهای

22 و 28 

سرویس قابلمه 10 پارچه هافمن ساخته شده از چدن با روکشی از جنس نانو گرانیت طبیعی است. این محصول یک محصولی جدید از کمپانی هافمن است. جنس بدنه کلیه این سرویس از 5 لایه ساخته شده و تکنولوژی بکار رفته در قسمت تحتانی، این محصول را از شعله پخش کن بی‌نیاز می‌کند.

به دلالیل وجود سلایق مختلف در خرید این محصول در رنگ‌های متنوع عرضه شده است. جنس دستگیره این سرویس با جنس بکاررفته در بدنه (چدن) همسان بوده و در نتیجه هرگز دستگیره‌ها آسیب نمی‌بینند. این محصول ساخت کشور کره است. 

درب این سرویس پیرکس و مطابق با استاندارد روز جهان ساخته شده است.

تعداد پارچه

10

قابلمه در سایزهای

18 – 22 – 26 و 30

تابه در سایز

26 


محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

سرویس قابلمه گرانیتا زرساب 10 پارچه با در شیشه‌ای مدل GT-7500Gبا ساختار بدنه‌ای از آلومینیوم است. 

جنس روکش ابن سرویس قابلمه از گرانیت است. این سرویس دارای قیمت مناسب، با بسته‌بندی عالی و بدنه محکم و طراحی زیبا است. این سرویس قابلمه ساخت کشور ایران است. 

تعداد پارچه

10

قابلمه در سایزهای

20 – 24 – 28 و نیم قابلمه

تابه در سایز

24 - 20 

 

سرویس قابلمه چدنی لایف اسمایل مدل FLCMدارای سه عدد قابلمه چدنی در اندازه‌های16- 20 - 24 با درب شیشه‌ای بسیار بادوام و دسته‌های نسوز است. دسته‌های قابلمه از جنس خود بدنه یعنی چدنی است. ساختار بدنه این سرویس 6 پارچه آلومینیوم و چدن است. جنس روکش این سرویس گرانیتی است.

کفه بیرونی قابلمه طوری طراحی شده است که گرما را بسیار سریع جذب خود کرده و در نتیجه قابلمه سریعتر از سایر قابلمه‌ها داغ خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که طراحی فوق العاده کف بیرونی آن باعث می‌شود قابلمه مدتی تمام داغ بماند و در نتیجه غذای شما بعد از خاموش کردن شعله گاز مدتی داغ بماند.  

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

16 – 20 – 24 

تابه در سایزهای

ندارد

 

سرویس قابلمه 4 پارچه عروس مدل نلیا کد A1019با تعداد 2 عدد قابلمه و یک تابه است. ساختار بدنه این سرویس قابلمه 4 نفره آلومینیوم و جنس روکش آن هم گرانیت است. کشور تولید کننده این سرویس قابلمه گرانیتی ایران است. گفتنی است که این سرویس قابلمه دارای کیفیت عالی، کاربردی و زیبا و دوست داشتی است. 

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

14 

تابه در سایزهای

16

 

سرویس قابلمه 10 پارچه دالغا مدل Full-Aاز جنس دایکاست آلمینیوم (چدن) ذخیم بوده و با طراحی ویژه قسمت تحتانی ظروف باعث می‌شود حرارت به صورت کاملا یکدست در بین تمام نقاط این ظروف پخش شود. به جهت استفاده از گرانیت در پوشش خارجی این سرویس در برابر حرارات کاملا مقاوم می‌باشد به صورتیکه کدر نمی‌شوند و این امر باعث شستشوی راحت این ظروف می شود. جنس روکش این سرویس گرانیت است و در ایران تولید شده است.

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

18 – 22 – 26 و 30

تابه در سایز

26 

 

سرویس قابلمه و تابه 9 پارچه پی ام تی مدل pm 09با ساختار بدنه‌ای از آلومینیوم و جنس روکشی از گرانیت است. این سرویس در ترکیه ساخته شده است. 

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

20 – 22 – 28 

تابه در سایز

28 

 

سرویس قابلمه4 پارچه ام جی اس مدل IC 2832با ساختار بدنه‌ای از آلومینیوم و جنس روکشی از گرانیت را در تصویر ملاحظه می‌کنید. سرویس ام جی اس، یک سرویس خوب و در عین حال پرکاربرد است.

تعداد پارچه

12

قابلمه در سایزهای

28 و 33

تابه در سایز

ندارد

 

سرویس قابلمه ۸ پارچه مدل دلسا دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 28،24،20 و یک عدد ماهیتابه در سایز 28 است. جنس بدنه آن از آلومینیوم و  جنس روکش آن هم از گرانیت است. این محصول در ایتالیا تولید شده است. درب این محصول دارای پیرکس سوپاپ‌دار است. 

برای خرید ظروف تفلون یادتان باشد:

علامت استاندارد جزو جدا نشدنی از ظروف تفلون هستند. به مارکی که می‌خرید توجه کنید. علامت استاندارد بر روی هر قطعه و توضیحات نگهداری از آن به طور کل شما را در اصالت کالا یاری می‌نماید.

 

برای نگهداری هرچه بهتر از ظروف تفلون باید نکات زیر را رعایت نمایید.

ظروف تفلون را هرگز تعمیر نکنید

این ظروف را نباید فریز کنید

این ظروف نباید با ماشین ظرفشویی شسته شوند.

این ظروف نباید با پودر لباسشویی شسته شوند.

این ظروف را با آب سرد خنک نکنید. 

از قاشق مناسب برای طبخ غذا درون این ظروف استفاده کنید.

غذای کودک را درون قابلمه‌های تفلونی تهیه نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.