زیباترین ریسه های ال ای دی مناسب برای دکوراسیون خانه

14 مدل از زیباترین ریسه‌های ال ای دی

یکی از جدیدترین تزئیینات داخلی اتاق‌ها و دکوراسیون استفاده از ریسه‌های تزئینی ال ای دی مفتولی و لامپ رشته‌ای سوزنی هستند. این ریسه‌ها در عین مصرف بسیار پایین، نور و زیبایی بسیار خیره کننده‌ای دارند. یکی از دلایل محبوبیت این ریسه‌ها انعطاف‌پذیر بودن آنهاست. همین امر شما را قادر می‌سازد تا ریسه‌ها را به هر حالت و شکلی که تمایل دارید، در آورید. همچنین این ریسه‌های نوری، بی‌خطر هستند و نصب و راه‌اندازی آنها احتیاج به دانش و مهارت خاصی ندارد. 

کاربرد این ریسه‌های ال ای دی در همه جای منزل ممکن است. در هرجا که شما فکرش را بکنید. زیر کابینت، لبه پله‌ها، لبه‌های تخت و میز، کناره‌های دیوارها و اپن، تزئیین روی دیوار و کچ بری‌های روی سقف، کناف‌ها، بین کابینتهای آشپزخانه، در اتاق پرو، کنار آیینه‌ها، تزئیینات کریسمس و شبهای عید یا هرجایی که شما دوست دارید. این ریسه‌ها این امکان را به فرد می‌دهد تا مکان مورد نظرش را به صورت خلاقانه نورپردازی نماید.

زمانی که این ریسه‌های ال ای دی به صورت مخفی استفاده می‌شوند و سطح و اطراف آن را نوردهی می‌کنند جذابیت آن مکان بیشتر نشان داده می‌شود. ریسه‌های ساختمانی که پنهانی در نمای ساختمان به کار برده می‌شوند دقیقا همین کار را انجام می‌دهند. ریسه ساختمانی به صورت کلاف‌های طویلی هستند که در طول رشته مسی روکش‌دار تعبیه می‌شوند.

علاوه بر زیبایی که این ریسه‌های ال ای دی به مکان مورد نظر می‌دهند مزایای از قبیل؛ مصرف پایین این ریسه‌ها، نصب آسان و راحت، حمل آسان، انعطاف‌پذیری بالا، توزیع نور و درخشندگی عالی و بالا، داشتن ریموت کنترل در صورت نیاز، داشتن طول ریسه به میزان دلخواه، کاربردهای چند منظوره، داشتن نور با تنوع بالا و .... را شامل می‌شوند. این مواردی که گفته شد همگی در توصیف ریسه‌ها و مقبولیت استفاده از آنها بود.

امید است با اطلاعاتی که در بالا ذکر شدند شما بهترین انتخاب را از مواردی که در زیر آمده است داشته باشید.

ریسه ال ای دی تک سبد مدل deco56 سایز 5 متری

ریسه ال ای دی تک سبد مدل deco56 سایز 5 متری با شکل ظاهری شبیه ریسه است و با تعداد 300 عدد LED زینت بخش محافل شما خواهد بود. زاویه نوردهی این ریسه 180 درجه است. این ریسه دارای 16 رنگ بسیار زیبا و جذاب با نوار پشت چسبدار است. شما می‌توانید از این ریسه که دارای کنترل نیز هست در دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید. 

نورها و تنوع رنگی آن بسیار زیاد، جذاب و دلفریب است و نوردهی آن حالت بسیار زیبایی را به منزل شما می‌دهد. این ریسه دارای آداپتور است که شما به راحتی از طریق کنترل و راه دور می‌توانید نور آن را کنترل و تغییر دهید. همچنین طول سیم این آداپتور 2 متر و نیم است.

بازده توان مصرفی

51 تا 75 وات

ولتاژ

12 ولت

فرکانس عملکرد

60 – 50 هرتز

دارای آداپتور

 20 آمپری

ریسه ال ای دی مفتولی کد MU5 طول 5 متر

ریسه ال ای دی مفتولی کد MU5 طول 5 متر به صورت ریسه شکل با زاویه نوردهی 360 درجه است. این ریسه با تعداد 100 عدد LED زینت بخش محافل شما خواهد بود. این ریسه قابلیت استفاده در آب نیز هست. منبع تغذیه این ریسه LED  شارژر موبایل، تلویزیون‌ها و رادیو پخش‌های دارای پورت  USB، کامپیوتر و ... هستند.

استفاده از اینLED  راحت و آسان است و شما می‌توانید از آن برای تزئین مراسم جشن، اتاق، تزئین لوازم، دکوراسیون، عکاسی و ...  استفاده نمایید. 

میزان روشنایی

100 لومن

ولتاژ

5/4 ولت

رده انرژی

+A

طول عمر

15000 ساعت

ریسه ال ای دی طرح چتر

ریسه ال ای دی طرح چتری شکل که خیلی شکیل و زیبا است. وزن کل این چتر و ریسه همزمان حدود نیم کیلوگرم است. این ریسه به صورت سیم طوری بر روی چتر قرار دارد. از آن برای تزیین می‌توانید استفاده نمایید.

 ریسه ال ای دی طرح ماه و ستاره کد 1000 طول 2.5 متر

ریسه ال ای دی طرح ماه و ستاره کد 1000 طول 5/2 متر است. این ریسه زیبا دارای زاویه نوردهی 360 درجه است. این ریسه دارای مصرف پایین برق است و همچنین دارای 8 افکت مختلف به وسیله کلیدش است. مستقیم با برق شهری کار می‌کند. در این ریسه 3 عدد ماه بزرگ، 3 عدد ستاه بزرگ و 6 عدد ستاره کوچک وجود دارد. این رسه بسیار زیبا، مناسب برای دکوراسیون است.

بازده توان مصرفی

5/10 تا 20 وات

ولتاژ

220 ولت

فرکانس عملکرد

60 – 50 هرتز

دارای آداپتور

20 آمپری

رده انرژی

A

ریسه لامپ ال ای دی مدل گل رز6 متری

ریسه لامپ ال ای دی مدل گل رز6 متری شکیل و برای نوردهی و زیباسازی دکوراسیون استفاده می‌شود. این ریسه دارای 73 عدد ال ای دارد با زاویه نوردهی 360 درجه. 

بازده توان مصرفی

55وات

ولتاژ

220 ولت

میزان روشنایی

400 لومن

رده انرژی

++A

ریسه ال ای دی طرح ستاره طول 4 متر

ریسه ال ای دی طرح ستاره 5 متری از نوع سیمی است که دارای محافظ پلاستیکی است. این ریسه دارای 28 عدد ال ای دی است و زاویه نوردهی آن 360 درجه است. رده انرژی این ریسه ++A است.

ریسه ال ای دی مدل RGB J طول ۵ متر

ریسه ال ای دی مدل RGB J طول ۵ متر را درتصویر می‌بینید. این ریسه بسیار از طرف کاربران مورد توجه بوده است. ابعاد این ریسه ۱۸x۱۸x۹ سانتی‌متر است. بسیار سبک است و لامپ و چراغ‌های این ریسه دارای محافظ است. جنس محافظ هم از پلاستیک است. از مشخصات این ریسه پرطرفدار تنظیم نور و رنگ مناسب، خوش ساخت، رنگ‌های زیبا و جذاب و قیمت مناسب در عین کیفیت است. ولتاژ این ریسه 12 ولت است. 

ریسه ال ای دی کد Christmas Light طول 5 متر

ریسه ال ای دی کد Christmas Light طول 5 متر، که حبابی شکل بوده و 40 عدد حباب LED  دارد. شما می‌توانید با استفاده از این ریسه مکان موردنظر را ریسه‌کشی کرده و از تنوع رنگ آن لذت ببرید. گفتنی است که این نوع ریسه برای نورمخفی مناسب نیست و فقط برای آذین‌بندی جشن‌ها و اعیاد می‌باشد. حالت نوردهی این محصول به صورت «چندرنگ» است.

ریسه ال ای دی طرح برگ طول 5 متر

ریسه ال ای دی طرح برگ طول 5 متر و وزن 7 گرم یک ریسه تزئینی بسیار زیبا است. ابعاد این ریسه زیبا ۵۰۰x۹x۲ سانتی‌متر است. زاویه نوردهی آن ۳۶۰  است. این ریسه زیبا به صورت سیمی با تزئینات برگ است. گفتنی است که طراحی بسیار زیبایی دارد و راندمان مصرف انرژی آن هم بسیار پایین است. این ریسه از طرف مصرف کنندگان بسیار مورد علاقه بوده و از استفاده آن راضی هستند.

ریسه ال ای دی کد 100-LED طول 10 متر

ریسه ال ای دی کد 100-LED طول 10 متر بسیار سبک وزن است. تعداد 100 عدد  LEDدارد و ولتاژ آن هم ۲۲۰ ولت است. این ریسه سوزنی زیبا با رنگ های نور متنوع (چند رنگ، سبز، قرمز، آبی و نارنجی) و رقص نورهای بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش جشن ها و میهمانی ها است. این ریسه دارای دو شاخه است و استفاده از آن بسیار آسان است. کافی است دوشاخه را به پریز وصل کنید با دریایی از نور مواجهه خواهید شد. در این ریسه با توان ۵۵ وات را با زدن یک کلید، می‌توانید انواع رقص نور را داشته باشید. آهسته یا تند و از ترکیب رنگ های متنوع. این نوع ریسه برای نورمخفی مناسب نیست و فقط برای آذین بندی جشن ها و اعیاد می باشد


دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.