چاقوی آشپزخانه: 12 مدل بهترین ست چاقو(قیمت روز)

بهترین چاقو آشپزخانه

محال است شما وارد آشپزخانه‌ای بشوید و چاقو را در آنجا نبینید. از اساسی‌ترین وسایل آشپزی و آشپزخانه وجود انواع و اقسام چاقوهااست. همچنین انتخاب چاقوی مناسب، با نوع آشپزی در ارتباط است. از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرید چاقو، سبک طراحی چاقو، آب‌بندی استادانه، جنس چاقو و در نهایت زیبایی و راحتی آن است.

در مجموع چاقوها به انواع و اقسام مختلفی تقسیم می‌شوند که مهمترین‌ آنها عبارتند از:

  • چاقوی سرآشپز، چاقویی همه‌کاره است که برش دادن و خورد کردن را به راحتی انجام می دهد.
  • چاقوی سبزیجات، که مخصوص پوست کندن میوه‌جات و سبزیجات، خراشیدن پوست آنها و درآوردن هسته است.
  • چاقوی پوست کن، مناسب تزیینات میوه و سبزیجات و برش داده لایه‌های نازک است.
  • چاقوی مخصوص استخوان، این چاقو مناسب درآوردن تیغ‌های مرغ و ماهی و خورد کردن گوشت است.
  • چاقوی نان، با دندانه‌ها و تیغه بلند مناسب برای خورد کردن گوشتهای نازک، بریدن کیک و نان است.
  • چاقوی قصابی ویا چاقوی سلاخی، مناسب تکه تکه کردن گوشت، هندوانه و آناناس و .. است.
  • چاقوی پنیر، چاقویی سوراخدار با لبه‌ای گرد برای مالیدن پنیر بر روی نان

از انواع دیگر چاقوها می‌توان به چاقو حکاکی، چاقو قصابی، ساطور، چاقو سانتوکو، چاقو سالمون، چاقو استیک، چاقو خردکن، چاقو تزیینات و چاقو گوجه اشاره کرد. که هر کدام از اینهایی که نام برده شد کارهای مخصوص به آنچه که طراحی شده‌اند را به خوبی انجام می‌دهند. 

به طور کلی ستهای چاقو هم، طوری طراحی شده‌اند که هر کدام کار مخصوص به خود را انجام دهند. معمولا آنها برای خرد کردن گوشت و مرغ، نان، برشهای ظریف و خورد کردن سبزیجات مناسب هستند.

خرید و قیمت بهترین مارک چاقو

در ادامه شما را با بهترین چاقو موجود در بازار آشنا می‌کنیم. برای خرید هر یک از آنها کافی است بر روی لینک آن کلیک نمایید.

ست چاقوی آشپزخانه 3 پارچه زنجان مدل بهرامی

ست چاقوی آشپزخانه 3 پارچه زنجان مدل بهرامی ست چاقویی است که در تصویر می‌بینید. این ست چاقو در ایران ساخته شده است و جنس بدنه آن از استیل است. جنس دسته هم از پلاستیک است. 

توصیه می‌شود برای تیز کردن و صیقلی نمودن تیغه چاقو از چاقو تیزکن استیل زنجان استفاده شود.

ست چاقو 5 پارچه کرکماز مدل A5500

ست چاقو 5 پارچه کرکماز مدل A5500 در ترکیه ساخته شده است. این ست شامل چاقوی مخصوی پوست‌گیری 10سانتیمتری، چاقوی همه کاره 5/12 سانتیمتری، چاقوی مخصوص بریدن و برش زدن 5/15 سانتیمتر و چاقوی مخصوص سر آشپز 17 سانتیمتری.

جنس بدنه همگی این چاقوها از استیل و جنس دسته آنها نیز از باکالیت است. این ست کاملا تیز و دست‌ساز است.

ست چاقو 7 پارچه جی فی نی کد 0741

ست چاقو 7 پارچه جی‌ فی نی محصولی از کشور ایتالیا است. جنس بدنه و دسته از استیل است. این سرویس شامل؛ کارد کوچک دم دستی، کارد متوسط و کارد گوشت است. کارد سر آشپز این ست دارای شیار مخصوص روی تیغه کارد بوده و این امر می‌تواند به سرآشپزهای حرفه‌ای بسیار کمک کننده باشد.

این ست دارای 1 عدد چاقو تیزکن اشانتیون فوق العاده عالی است.

ست چاقو 6 پارچه باریکو مدل Rainbow

ست چاقو 6 پارچه باریکو مدل Rainbow ساخت کشور چین است. جنس بدنه استیل بوده و جنس دسته آن هم از ترکیبی از استیل و پلاستیک است. این ست شامل 5 چاقو با دسته‌های ارگونومیک و روکش سیلیکونی هستند. همچنین این محصول دارای تیغه‌های استیل با روکش نچسب است.

مشخصات این ست به این قرار است؛ طول تیغه چاقوی سانتوکو 18 سانتی‌متر (چاقوی سبز رنگ)، طول تیغه چاقوی سرآشپز 20 سانتی‌متر (چاقوی آّبی رنگ)، طول تیغه‌ چاقوی مخصوص برش 20 سانتی‌متر (چاقوی نارنجی رنگ)، طول تیغه چاقوی برش 5/12سانتی‌متر (سرخابی) و طول تیغه‌ چاقوی همه کاره 5/9 سانتی‌متر (صورتی)، این ست دارای یک استند از جنس پلاستیک به ابعاد 16 × 5/22 سانتی‌متر نیز هست. این ست کاربردی قابلیت قرار دادن کارد در هر نقطه‌ای از جاکاردی بدون جاگذاشتن هرگونه اثر بر روی رشته‌های آن است.

چاقو آشپزخانه وینر مدل W.04.411

چاقو آشپزخانه وینر مدل W.04.411 وزنی حدود 150 گرم دارد. این چاقوی کاربردی دارای برندی آلمانی است. جنس بدنه آن از استیل و جنس دسته استیل آن هم  ABSاست. کارد با تیغه وانادیوم لیزری ساخت شرکت WINNER  آلمان است. 

این چاقو دارای دسته و بدنه یک تکه است و برای دم دستی محصولی عالی و بسیار تیز است. همچنین بسیار مناسب خورد کردن گوشت و سبزی است. تیغه این محصول جدید بوده و دارای شناسنامه است.

ست چاقو 2 پارچه الماس مدلp001 به همراه قندشکن

ست چاقو 2 پارچه الماس مدلp001  به همراه قندشکن در یک جعبه بسیار شیک و زیبا عرضه می‌شود. جنس بدنه تمامی محصولات داخل جعبه از استیل است و جنس دسته آن هم از چوب است.

 تیغه چاقوی بزرگ 15 سانتیمتر و چاقوی کوچکتر 11 سانتیمتر است. ارتفاع دسته قند شکن هم 23 سانتیمتر است. برای خرید این محصول شکیل می‌توانید از لینک زیر عکس وارد شوید.

ست چاقو آشپزخانه 5 پارچه اوریچ مدل ER-0050

ست چاقو آشپزخانه 5 پارچه اوریچ مدل ER-0050 از استیل و یا فولاد ضد زنگ (Stainless Steel) است به همین دلیل به‌راحتی تمیز می‌شود. جنس بدنه این سرویس از استیل و جنس دسته از عایق پلاستیک است.

این سرویس چاقو 5 تکه شامل : 2 نوع چاقو، ساطور، پوست کن و قیچی است. این ست همگی مقاوم، زیبا و تیز هستند. این ست دارای یک جعبه فلزی است، همچنین طراحی و حکاکی بسیار زیبا روی چاقوها قرار دارد. این چاقوها بسیار تیز هستند مواظب دستهایتان باشید.

ست چاقو آشپزخانه 2 پارچه زنجان مدل مرادلو

ست چاقو آشپزخانه 2 پارچه زنجان مدل مرادلو چاقویی کاملا وطنی و ساخت زنجان است. جنس بدنه این چاقوها از استیل و جنس دسته آنها هم از فیبر بامبو است. برای یک آشپزی دلپذیر شما نیاز دارید که ابزار خوب و عالی داشته باشید. برای تهیه این محصول عالی لینک را لمس کنید. همچنین برای تیز کردن و صیقلی نمودن تیغه چاقو از چاقو تیزکن استیل زنجان استفاده نمائید.

ست چاقو استیل مروارید زنجان مجموعه 6 عددی

ست چاقو استیل مروارید زنجان مجموعه 6 عددی است که شامل 4 سایز چاقوی آشپزخانه برای مصارف عادی آشپزی، یک عدد چاقوی قصابی مناسب خرد کردن گوشت و یک عدد مسغل برای تیز کردن چاقو می‌باشد. 

یک استند چوبی زیبا برای استفاده راحت‌تر از این محصولات در نظر گرفته شده است. با توجه به دست ساز بودن، رنگ و طرح استندها در سفارشات محتلف ممکن است کمی متفاوت باشند. این ست زیبا و دست ساز از صنایع دستی زنجان است.

ست چاقو و مصقل 3پارچه رضا کد 1001

ست چاقو و مصقل 3 پارچه رضا با جنس بدنه از فلز و جنس دسته از چوب را در تصویر مشاهده می‌کنید. در توضیح چاقو راسته باید گفت طول دسته آن 5/13 سانتیمتر و طول 5/16 سانتیمتر است. چاقو سلاخی نیز با طول دسته13 سانتیمتر و طول تیغه 14 است. مصقل هم در تصویر می‌بینید که طول دسته آن 11 سانتیمتر و طول تیغه آن هم 14 سانتیمتر است.

ست چاقو آشپزخانه 3 پارچه مدل گلدار

ست چاقو آشپزخانه 3 پارچه مدل گلدارتیغه‌های بسیار تیز و برنده‌ای دارد. جنس بدنه فلز و جنس دسته آن از پلاستیک است. استفاده از لایه رنگی باعث شده شستشوی این چاقوها آسان بوده و علاوه بر آن امکان رشد و تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی آن وجود نداشته باشد.

این ست شامل چاقوی بزرگ 5/14 سانتی‌متری، چاقوی متوسط 13 سانتی‌متری و چاقوی کوچک که 5/9 سانتی‌متر است. از این ست چاقو آشپزها به راحتی می‌توانند استفاده کنند زیرا طرحی ارگونومیک دارد و به مچ و انگشتان آسیبی وارد نمی‌نماید. 

این چاقوهای زیبا و رنگارنگ قابل استفاده برای میوه، سبزیجات و انواع مواد غذایی است زیرا تیغه‌های بسیار تیز و برنده‌ای دارند.  

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.