جعبه هدیه: پیشنهاد خرید 20 مدل جعبه کادویی (فانتزی و شیک)

پیشنهاد خرید 20 مدل جعبه هدیه شیک و لاکچری

خرید جعبه هدیه و کادوی شیک و فانتزی

جعبه‌های کادویی از مجموعه جعبه‌هایی هستند که در بازار وجود دارند و محبوبیت خاصی نیز در بین مردم پیدا کرده‌اند. زیرا درتمام مناسبتهایی که وجود دارد این جعبه‌های هدیه و کادو می‌توانند زینت بخش هدیه شما شوند و آن را به زیباترین شکل ممکن بیارایند. جعبه‌های هدیه و کادو ایده‌ای بسیار خلاقانه هستند که توانسته‌اند شما را از کادو پیچ کردن یک هدیه نجات داده و راه حل ساده‌تری به نام جعبه‌های مخصوص هدیه را جلوی پای شما قرار دهند.

همانطور که هرکدام از ما حداقل یکبار از این جعبه‌های هدیه و کادو استفاده نموده‌ایم این را می‌دانیم که کیفیت این جعبه‌ها در میزان قیمت آنها تاثیر مستقیمی دارند. این جعبه‌های هدیه در مدل‌های مختلف با مواد مختلف ساخته شده‌اند. از جمله:

  • جعبه‌کادویی مقوایی
  • جعبه کادویی شیشه‌ای
  • جعبه‌ کادویی کاغذی
  • جعبه کادویی فلزی
  • جعبه‌ کادویی چوبی و ....

در هنگام انتخاب جعبه برای هدیه یادتان باشد لزوماً گران‌بها بودن یک جعبه نشان دهنده کیفیت مرغوب آن نیست. جعبه را متناسب با هدیه و مورد هدیه انتخاب کنید. جعبه‌ای مستحکم و مقاوم است که در اتصالات خوب به هم چسبیده شده باشد و پس از قراردادن هدیه درون گیفت باکس اتصالات از یکدیگر جدا نشوند. 

لبه‌های جعبه‌ها را فراموش نکنید آنها باید صاف و یکدست برش خورده باشند و محکم باشند تا به راحتی خم نشوند. در ادامه به چند نمونه از بهترین‌های جعبه هدیه نگاهی می‌اندازیم.

جعبه هدیه کد 35-25

جعبه کادو طرح آلبوم عکس کد 111010010 سایز کوچک

ست هديه و پک هدیه عروسک خرسی مدل 09 به همراه جعبه هدیه

جعبه هدیه لوکس باکس مدل عشق کد LB260

جعبه جواهرات و کارت هدیه رز جاودان مدل گل ماندگار دکوفیوره

جعبه حصیری مدل 01

جعبه هدیه کد 3402 بسته 9 عددی

جعبه هدیه فلزی مدل فنجان کد 06 بسته 3 عددی

جعبه هدیه چوبی کد DG 101

جعبه هدیه مدل تو همانی

جعبه هدیه چوبی مدل j82

جعبه هدیه کد GBX-SL3-RB

  • جعبه هدیه کد GBX-SL3-RB جعبه کادویی از مقوای ماکت با ضخامت دو میلیمتر است. این مدل جعبه دارای دیواره بلند بوده و با تزیین بوسیله روبان ساتن و کنفی جلوه‌ای خاص دارد. ابعاد این جعبه  5/12 در 5/12 در 14 سانتی‌متر است. این جعبه هدیه دارای دسته جهت حمل راحت تر به همراه تگ کوچک جهت یادداشت نام نیز هست.

جعبه هدیه مدل B4 مجموعه 4 عددی

جعبه هدیه مدل B4 مجموعه 4 عددی یک ست تشکیل شده از جعبه‌های هدیه مقوایی است. این 4 عدد جعبه هدیه دارای روکش گالینگور است. این 4 عدد جعبه هدیه مقوایی به گونه طراحی شده است که مناسب برای انواع هدیه در 4 سایز متفاوت است.

جعبه هدیه مدل L کد 110

جعبه هدیه مدل کد 110 ساخته و تولید شده از ام‌دی‌اف 8 میلی‌متر است.  شما می‌توانید با خرید این جعبه آن را برای دم نوش و چای پر کرده و به عنوان هدیه، آن را تقدیم عزیزتان کنید. این جعبه دارای مقسم 12 خانه جهت دمنوش است. گفتنی است جهت تمیز کردن جعبه می‌توان از یک دستمال مرطوب استفاده کرد.

جعبه هدیه فلزی مدل دونات کد 06 مجموعه 3 عددی

جعبه هدیه فلزی مدل دونات کد 06 مجموعه 3 عددی است. دارای در جدا شونده است و در 3 سایز استاندارد و بسیار کاربردی می‌تواند موردی مناسب برای هدیه دادن باشد.

جعبه کادویی چوبی چیزل مدل 9727

یک جعبه کادویی فانتزی و خاص با ابعاد 11*11*11 ک از جنس چوب ساخته شده است. این جعبه کادویی مناسب برای هدایایی مانند ساعت بسیار مناسب است. این جعبه کادویی شکلیل در دو رنگ قهوه‌ایی و کرم و رنگبندی مشکی و قرمز طراحی شد است. 

جعبه هدیه چوبی کادویی آیهان باکس مدل 42

با نزدیک شدن به روز ولنتاین همه به دنبال یک هدیه مناسب برای دوست، نامزد و یا همسر خود هستند. این جعبه کادویی چوبی می‌تواند ارزش هدیه شما را دو چندان کند. ابعاد این جعبه 12*14.5*14.5 است و دارای رنگبندی می‌باشد. 

پاکت هدیه طرح ستاره کد G637

ساک هدیه با طرح ستاره که در دو رنگ آبی و صورتی تولید شده. این ساک هدیه مقوایی بسیار شیک و زیبا است. ابعاد آن 24*19*9.5 سانتی متر است. 

جعبه کادو مدل قلب کد01

جعبه هدیه به شکل قلب نیز می‌تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای هدیه دادن باشد. جنس این جعبه هدیه چوبی است و دارای ابعاد 8×25×28 می‌باشد. همچنین می‌توانید بین رنگ صورتی و قرمز یکی را انتخاب کنید. 

نکته:

شما می‌توانید هر هدیه‌ای را درون جعبه‌ هدیه یا گیفت باکس قرار دهید. کافی است اندازه و سایز هدیه خود را بدانید مثلا اگر قصد دارید در جعبه کادویی که می‌خرید به دلبر و عشق زندگیتان هدیه‌ای را پیش کش کنید بهتر است از جعبه‌ هدیه با رنگهای قرمز سود ببرید. این مدل جعبه‌ها با تنوع بالایی در بازار موجودند.

همچنین در هنگام خرید جعبهکادویی، سایزها را مهم قلمداد کنید. حتما جعبه‌ای را بخرید که اندازه هدیه‌تان باشد، نه بزرگتر نه کوچکتر. درست است که هرچه از دوست رسد نیکوست اما در انتخاب جعبه‌ها خوش سلیقه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.