جدیدترین مدل های شال و روسری زنانه+ قیمت روز

قبل از خرید شال و روسری زنانه بخوانید!

در بین پوشاک خانم‌ها یکی از اصلی‌ترین مواردی که بیشتر به چشم می‌آید شال و روسری است. در حقیقت اگر می‌خواهید یک پوشش کاملا زیبا و بی نقص داشته باشید همانطور که به خرید مانتو و سایر لباس‌ها اهمیت می‌دهید از انتخاب شال زنانه خوب هم نباید غافل نشوید چرا که کامل کننده و زیبا کننده پوشش شما است.

وقتی روسری زیبا و مناسب صورت خود می‌پوشید نه تنها تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما دارد، بلکه در دید دیگران نیز زیبا و محبوب جلوه می‌کنید.

تناسب شال و روسری با صورت: یک شال یا روسری هر چقدر هم که گران و زیبا باشد ممکن است با رنگ پوست شما هم‌خوانی نداشته باشد. پس قبل از خرید روسری به رنگ‌هایی که با پوست شما هم‌خوانی دارند توجه کنید. به طور مثال اگر پوستی روشن دارید بهتر است از رنگ‌های گرم مانند زرشکی، یشمی، قرمز و نارنجی یا قهوه‌ای و رنگ‌های این چنینی استفاده کنند. افرادی با پوست تیره نیز بهتر است رنگ‌های کدر و تیره را خیلی انتخاب نکنند.

  • جنس شال و روسری: شال و روسری زنانه مانند سایر پوشاک از متریال‌های مختلفی تولید می‌شود. از جمله الیاف نخ، پلی استر، ابریشم، ساتن و حریر. اما قبلا از خرید بهترین شال یا روسری برای خود باید به کاربرد آن برای خود دقت کنید. به طور مثال یک شال نخی و سبک چیزی است که تمام طول تابستان می‌توانید از آن استفاده کنید و از خنکی و خوش حالتی آن لذت ببرید. در مقابل شال‌ حریر نیز جنس نازک و زیبایی خوبی دارد اما برای استفاده روزمره توصیه نمی‌شود و بیشتر مناسب مهمانی است.
  • انواع دیگر مانند ابریشم نیز کیفیت و لطافت بسیار زیبایی دارد. ابریشم مناسب استفاده در چهار فصل است و به راحتی چروک نمی‌شود. روسری ساتن نسبت به روسری ابریشم قیمت کمتری دارد و جنس براق و زیبایی نیز دارد.
  • قواره شال و روسری: امروزه خانم‌ها روسری‌های قواره بزرگ را بیشتر ترجیح می‌دهند و کمتر از روسری‌های کوچک استفاده می‌کنند. روسری‌های قواره بزرگ زیبا و راحت‌تر هستند. معمولا سایز استاندارد روسری از 90*90 شروع می‌شود و حتی روسری‌هایی با ابعاد 120*120 یا 140*140 به نام روسری‌های قواره بزرگ بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌اند.

روسری زنانه کد 0206


روسری زنانه کد 0206


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روسری زنانه از جنس الیاف نخی با رنگ بندی متنوع کاملا مناسب بهار و تابستان می‌باشد. طرح پارچه ساده و به دلیل جنس سبکی که دارد یک روسری خوش حالت روی سر است. این روسری زنانه قواره بزرگ با ابعاد 120*120 سانتی متر می‌باشد.

روسری زنانه مدل ترکمن کد HO001

روسری زنانه مدل ترکمن کد HO001


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روسری زنانه ترک مدل یلدای ترکمن از جنس پنیه، پلی استر و الیاف نخی می‌باشد. روسری‌های ترکمن به طرح‌های زیبا و خاصشان معروف هستند. ترکیب زیبای رنگ‌ گل‌ها در پس زمینه ای از رنگ سفید واقعا می‌درخشد. این روسری قواره بزرگ با ابعاد 140*140 سانتی متر می‌باشد.

شال زنانه کد 3553

شال زنانه کد 3553


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

انتخاب یک شال سبک نخی برای بهار و تابستان که طرح جذاب و کنتراست رنگی زیبایی دارد قطعا انتخاب خوبی است. طرح زیبا و ترکیب رنگ2ها در این شال ک محصول چشم گیر ایجاد کرده. ابعاد این شال 85*190 سانتی متر می‌باشد.

شال زنانه مدل 178

شال زنانه مدل 178


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شال نخی بسیار سبک و زیبا با رنگ بندی بسیار متنوع که دست شما را برای انتخاب و ست کردن با لباس‌هایتان باز گذاشته است. سادگی و سبکی الیاف نخی این شال باعث می‌شود هر روز آن را بپوشید و در خنکی بهار و گرمای تابستان از آن لذت ببرید. ابعاد شال 62*210 سانتی متر می‌باشد.

شال زنانه مدل 11


شال زنانه مدل 11


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شال زنانه با طرح زیبا و جنس پلی استر مناسب فصل پاییز و بهار می‌باشد. نه تنها برای استفاده روزانه مناب است، بلکه زیبایی و لطافتی که دارد آ« را مناسب استفاده در مهمانی و مجالس نیز می‌کند. این محصول تنوع در رنگبندی دارد و ابعاد 75*200 سانتی متر موجود می‌باشد.

شال زنانه مدل 85698

شال زنانه مدل 85698

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اگر دنبال یک شال نخی با کیفیت می‌گردید که هم خنک باشد و هم  شیک و مجلسی باشد، این شال زنانه با طرح زیبا، کیفیت مطلوب و الیاف نخی تمام نیاز شما از یک شال خوب را برآورده می‌کند. کنتراست رنگ‌ها موجب زیبایی بیشتر این محصول شده است.ابعاد این شال زنانه 80*200 سانتی متر می‌باشد.

روسری زنانه مدل 202073

روسری زنانه مدل 202073

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

برخی افراد دوست دارند روسری با طرح‌های مختلف که تنوع دارند را امتحان کنند. این روسری نیز یک کار متفاوت و البته زیبا است که روی آن نوشته‌هایی با خط نستعلیق، گل و طرح‌های دیگر دارد. روسری قواره بزرگ دارای ابعاد 110*110 می‌باشد.

نقطه منفی محصول:

به علت جنسی که دارد ایستایی نسبتا سختتری روی سر دارد.

شال زنانه گابریل مدل پرنیان

شال زنانه گابریل مدل پرنیان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شال حریر زیبا و خوش حالت که تولید شده توسط بهترین دستگاه‌های نساجی و بافندگی گروه گابریل است. لطافت و کیفیت بالایی دارد و کاملا برای مهمانی و مجالس مناسب است. ابعاد این شال 73*200 سانتی متر می‌باشد.

روسری زنانه کد A64

روسری زنانه کد A64


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روسری زنانه تشکیل شده از الیتاف نخی که موجب خوش حالتی روسری روی سر می‌شود، ترکیب دو رنگ متضاد کنتراست زیبایی ایجاد کرده، البته این مدل دارای تنوع در رنگبندی نیز می‌باشد. روسری قواره بزرگ با ابعاد 140*140 می‌باشد.

روسری زنانه کد 234

روسری زنانه کد 234

قیمت روز، اطلاعات بیشتر و خرید

انتخاب روسری زنانه‌ای که هم برای مهمانی قابل استفاده باشد و هم کاربرد روزمره داشته باشد، یک انتخاب عاقلانه و اقتصادی است. این روسری زنانه از جنس ابریشم بوده،  طرح زیبا و  تنوع در رنگبندی نیز دارد.  می‌توانید آن را با سایر لباس‌هایتان ست کنید. روسری قواره بزرگ با ابعاد 106* 106 می‌باشد.

روسری زنانه مدل ترکمن کد H02

روسری زنانه مدل ترکمن کد H02


قیمت روز، اطلاعات بیشتر و خرید

روسری‌های ترکمن آنقدر نقش‌های زیبا روی خود دارند که نمی‌توان از آن چشم برداشت در عین حالی که برشی ساده دارند اما طرح‌ها و نقش‌های بی‌ظیری روی کشیده‌اند. جنس این مدل از الیاف نخی، پنیه و پلی استر می‌باشد که مناسب برای چهار فصل است. ابعاد این روسری ترکمن 140*140 است.

روسری زنانه مدل T02


روسری زنانه مدل T02


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ابریشم یکی از مرغوب‌ترین متریال‌های دوخت لباس و روسری است که باعث نرمی و لطافت و همچنین خوش حالتی مجصول می‌شود. این روسری زنانه تشکیل شده از ابریشم با طرح زیبا و دارای قواره بزرگ با ابعاد 1*124*124 سانتی متر است.

روسری زنانه طرح گل کد 273

روسری زنانه طرح گل کد 273

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روسری ابریشم با طرح زیبا و جنس لطیف می‌تواند گزینه ایده‌آل برای انتخاب روسری مجلسی یا روزمره باشد. این محصول همچنین می‌تواند انتخابی زیبا برای یک هدیه باشد. روسری ابریشم دارای تنوع در رنگبندی با ابعاد 106*106 می‌باشد.

سخن آخر:

به یاد داشته باشید زیباترین شال یا روسری هم اگر با لباس‌های دیگر شما هم‌خوانی نداشته باشند، زیبایی خود را نشان نمی‌دهند. پس هماهنگی را رعایت کنید تا در ساده‌ترین لباس‌ها نیز بدرخشید. با محصولات معرفی شده در چی بگیر خیالتان از زیبایی و کیفیت محصولات مطئن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.