شلوار بارداری: خرید و قیمت شلوار حاملگی (اداری، پارچه ایی، دکمه دار)

راهنمای خرید شلوار بارداری:

از آنجایی که در دوران بی‌نظیر و شاید کمی سخت بارداری، بانوان عزیز دچار تغییر سایز در قسمت شکم و باسن می‌شوند؛ از این رو لازم است از شلوارهایی استفاده نماییند که مناسب این دوران است. شلوار حاملگی نباید به قسمت شکم فشار بیاورد. تا بانوان عزیز باردار بتواند راحت و آسوده باشد. بهتر است بگوییم پوشیدن شلوار بارداری راحت برای بارداران عزیز همانند تغذیه مناسب در این دوران لازم و ضروری است.

پوشیدن شلوار بارداری مناسب با ماه بانوان باردار عزیز به دلیل وجود قسمت کمرکشی، سبب می‌شود که جنین درون شکم مادر اذیت نشده و در روند رشد آن خللی ایجاد نگردد. البته احساس نیاز به تغییر در لباسها و تغییر در ظاهر فرد باردار از اواخر ماه سوم بارداری شروع می‌شود. اما از آنجایی که این شلوارها مدام مورد استفاده قرار خواهند گرفت بهتر است با دقت انتخاب شوند؛ از نوع جنس و شکل ظاهری آن گرفته تا حساسیت در مورد لطافت و یا نازکی این مدل شلوارها.

انواع شلوار حاملگی:

شلوار بارداری روی شکم:

این نوع شلوار دارای یک کش به عنوان کمربند است. اگر پوشش کامل را ترجیح می دهید یا پوشیدن شلوارهای فاق بلند را ترجیح می‌دهید، این شلوار عالی است. تنها عیبی که این نوع شلوار بارداری دارد احساس گرما و تعرق به علت وجود کش در آن است.

شلوار بارداری زیر شکم: 

این شلوارها با فاق کوتاه برای نشستن زیر شکم طراحی شده اند. برای افرادی که عادت به پوشیدن شلوارهای فاق  کوتاه یا شلوار جین دارند عالی است. 

شلوار بارداری با کش قابل تنظیم:

این شلوار روی کمر شما قرار می گیرد. در دوخت این نوع شلوار بارداری از بند کشی قابل تنظیم استفاده شده و بسیار مناسب برای دوران بارداری می‌باشد. 

شلوار بارداری دکمه ایی:

اگر از آن دسته زنانی هستید که هیچ علاقه ایی به پوشیدن شلوارهای گشاد ندارید شلوار حاملگی دکمه دار را انتخاب کنید. این نوع شلوار را می‌توانید به راحتی در ماه های اولیه که هنوز شکم شما فرم خود را از دست نداده به راحتی بپوشید. این مدل شلوار به شلوار بارداری اداری نیز معروف است. 

لگ بارداری:

یکی از متنوع ترین شلوارهایی که در دوران بارداری می‌توانید استفاده کنید. لگ های بارداری تمام کش هستند. شما هیچ فشاری را تحمل نمی کنید. تنوع رنگی این نوع شلوارهای باردای بسیار زیاد است. دقت کنید که در فصل های سرد سال کاربرد چندانی ندارند. همچنین چون در تولید این مدل شلوار از پلاستیک و پلی استر استفاده شده ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. استفاده طولانی مدت از این نوع شلوار پیشنهاد نمی‌شود. 

در ادامه چی‌ بگیر بهترین شلوار مناسب بارداری را به شما معرفی خواهد نمود. باما همراه باشید.

معرفی بهترین و راحت ترین شلوار بارداری

شلوار بارداری کیکی رایکی مدل BB3355-001

شلوار بارداری کیکی رایکی مدل BB3355-001 تولید کشور ایران است. جنس این شلوار از پلی‌استر است. طرح آن ساده است. این شلوار بارداری تا تا مچ پا پایین می‌آید. استایل این شلوار راسته و راحت است. و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. درباره جنس این شلوار باید گفت که این شلوار تهیه شده از 73 درصد پلی‌استر، 24 درصد ریون و 3 درصد لاکرا. این شلوار به دلیل داشتن فاق بلند و کش بافت در قسمت شکم برای خانم‌های باردار بسیار مناسب است. برای نگهداری بهتر این شلوار بهتر است آن را با دمای آب 30 درجه شستشو کنید. اتوکشی نکنید و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. 

شلوار بارداری اسمارا کد Z-F09

شلوار بارداری اسمارا کد Z-F09 دارای جنسی از نخ است. یک طراحی ساده دارد. اما استایل این شلوار بارداری کشی و جذب است. مورد استفاده این شلوار بارداری جذب برای روزمره امکان پذیر است. برای نگهداری هرچه بهتر این شلوار بهتر است آن را در دمای متوسط اتوکشی کنید و در آبی کمتر از 40 درجه سانتی‌گراد هم شستشو نمایید. 

از مهمترین مزایای استفاده از این شلوار بارداری جذب، راحت بودن و نرم بودن آن است. 

شلوار بارداری مدل اسپای

شلوار بارداری مدل اسپای، دارای جنسی از الیاف نخی است. سبک و راحت است. طرحی ساده دارد. و قد این شلوار تا مچ پا پایین می‌آید. استایل این لباس جذب است. این شلوار بارداری در ایران تولید شده و دارای جنسی عالی و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. 

شلوار بارداری اسمارا کد 006 رنگ طوسی

شلوار بارداری اسمارا کد006 رنگ طوسی در تصویر دیده می‌شود. جنس این شلوار از الیاف نخی، پلی استر و نخ است. طرحی ساده دارد و قد این شلوار تا زیر مچ پا پایین می‌آید. استایل این شلوار راسته است. مدل این شلوار گونه‌ای است که برای موارد اسپرت، روزمره و مهمانی قابل استفاده است. جنس این شلوار بسیار نرم و لطیف است و برای خانم‌های باردار بسیار مناسب است.  کشور تولید کننده این شلوار بارداری آلمان است. 

جوراب شلواری بارداری اسمارا مدل 5490986

جوراب شلواری بارداری اسمارا مدل 5490986 دارای جنسی از الاستین و نخ است. طرح آن ساده است. ضخامت آن متوسط بوده و در کشور آلمان تولید شده است.

شلوار بارداری کیابی مدل mat001

شلوار بارداری کیابی مدل mat001 دارای جنسی از نخ و ویسکوز است. طرح آن ساده ست. استایل این لباس راسته و راحت است. برای استفاده روزمره این شلوار بسیار مناسب است. کشور مبدا این برند فرانسه است.

شلوارک بارداری کد A070

شلوارک بارداری کد A070 که در تصویر می‌بینید دارای جنسی است جین است. بسیار راحت و نرم است. استایل این شلوارک بارداری جذب است. و برای استفاده روزمره مناسب است. این شلوارک بارداری در چین تولید شده است.

ست تونیک و شلوار بارداری کیکی رایکی مدل BB6302-003

ست تونیک و شلوار بارداری کیکی رایکی مدل BB6302-003 دارای جنس از نخ است. طرحی ساده دارد و برای بارداری بسیار مناسب است. این تونیک و شلوار تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی است که برای بانوان باردار بسیار مناسب است. تی‌شرت این ست دارای پارچه ساده‌ای است و یقه آن هم گرد است. اما شلوار این ست دارای کمری با کشی و پارچه طرح‌دار است. این ست شیک و زیبا دارای رنگهای متنوعی است و مناسب برای استفاده روزمره. برای نگهداری هرچه بهتر این ست، آن را با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید و با دمای متوسط اتوکشی کنید. برای سالم‌تر ماندن آن از خشک کن استفاده نکنید. این ست بارداری در ایران تولید شده است. 


در ادامه بخوانید : مانتو بارداری: جدیدترین مدل مانتو بارداری مجلسی و اداری(شیک ترین)

نکات مهم برای خرید شلوار بارداری

لازم به توضیح و گفتنی است در هنگام خرید شلوارهای بارداری فصل را از یاد نبرید تا مطابق با فصلی که در آن باردار هستید خرید انجام دهید. مثلا در تابستان و بهار بهتر است از شلوارهای نخی و کمی گشاد استفاده نمایید تا علاوه بر راحتی در آن دچار حساسیت نشده و پوست بدن هم تنفس نماید.

پارچه شلوار حاملگی:

مطمئن شوید که شلوار بارداری از پارچه سبک، نرم، قابل تنفس و کششی ساخته شده است تا شما احساس راحتی داشته باشید. بهترین گزینه های پارچه عبارتند از: پنبه، ابریشم مصنوعی/ویسکوز، ژرسه پنبه ای و جین کشدار. همه آنها بسیار کشش دار و انعطاف پذیر هستند، به این معنی که می توانید آنها را بعد از زایمان نیز استفاده کنید. شلوار بارداری پارچه ایی برای کسانی که پوست حساس دارند توصیه می‌شود. 

استایل شلوار بارداری:

شلوارهای بارداری در مدل‌های مختلف وجود دارند، شلوار بارداری چسبی، شلوار بارداری راسته، دمپا، دکمه دار و پارچه ایی یکی را انتخاب کنید که با تیپ بدنی شما مطابقت دارد.

مدل شلوار بارداری:

شلوار بارداری سبب می‌شود که مادر در آن احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته باشد. در هنگام خرید دقت نمایید که کدام مدل را خرید کرده‌اید از آن مدلها که در قسمت جلوی خود دارای کش است یا ازآن شلوارهایی که در قسمت پهلو دارای کش و بند و یا دکمه هستند.

قیمت شلوار حاملگی:

در نظر داشته باشید که قیمت شلوار رابطه مستقیم با راحتی و جنس آن خواهد داشت. بهتر است با میزان مبلغی که برای این کار کنار گذاشته‌اید بهترین خرید را انجام دهید.

در ماه چندم بارداری باید شلوار حاملگی بخریم؟

بارداری در افراد مختلف متفاوت است، با این حال، به عنوان یک قانون کلی، به محض اینکه متوجه شدید که شلوارهای معمولی شما تنگ شده و در آن احساس خوبی ندارید، باید شروع به پوشیدن شلوار بارداری کنید. علاوه بر این، می‌توانید به دنبال این نشانه‌های گویا باشید که نشان می‌دهد زمان آن رسیده که شلوارهای معمولی خود را بازنشسته کنید و روی شلوارهای بارداری سرمایه‌گذاری کنید:

  • شما اغلب مجبور می شوید دکمه بالایی شلوار معمولی خود را باز کنید تا احساس راحتی کنید. 
  • بیشتر اوقات احساس نفخ می کنید و شلوارهای تنگ شما وضعیت را بدتر می کند.
  • برآمدگی شکم شما بیشتر شده.
  • پوشیدن تاپ و پیراهن های دکمه دار برای شما به یک چالش تبدیل شده است.
  • در پارچه های سبک ، قابل تنفس و کششی مانند پارچه های نخی و پنبه ایی احساس راحتی بیشتری می کنید.

چرا در بارداری بهتر است از شلوار و لباس‌ مخصوص آن دوران استفاده نمود؟

  • با پوشیدن شلوارهای بارداری احساس راحتی بیشتر به بانوی باردار دست خواهد داد.
  • در دوران بارداری نباید هیچ‌گونه فشاری به جنین و به شکم مادر وارد شود.
  • سایز شلوارهای بارداری متناسب با بزرگی شکم مادر قابل تنظیم و بزرگ شدن هستند.
  • درست است که مادران باردار ممکن است تناسب اندام خود را در آن دوران از دست بدهند اما می‌توانند با استفاده از شلوار و لباس مناسب مخصوص آن دوران همچنان شیک و زیبا به نظر برسند.

سخن آخر

در آخر لازم است چند نکته را درباره خرید این مدل شلوارها یادآور شویم:

  • بهتر است در هنگام خرید شلوار بارداری جنس شلوار را در نظر بگیرید و با توجه به جنس آن خرید نمایید. 
  • همچنین قیمت شلوار بارداری را از قلم نیاندازید. نباید این شلوار آنقدر گران باشد که از نظر اقتصادی شما را تحت فشار قرار دهد.
  • کیفیت دوخت شلوارهای بارداری نکته مهمی است که نباید از دید پنهان باقی بماند. شلوار مورد نظر را خوب وارسی کنید شلوار دچار پارگی، نخ کش شدن، یا در رفتگی نباشد همچنین کیفیت دوخت آن یکسان و یکدست باشد.
  • از رنگ شلوارهای بارداری غافل نشوید. این دوران کوتاه است و بهتر است از رنگی استفاده شود که با بیشتر لباسهای شما قابلیت ست شدن داشته باشد. نیازی به اسراف در انتخاب چندین رنگ و مدل شلوار نیست.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - فریده امیدی

سفارش شکم بند لاغری

17 تیر 1400 - 23:19

پاسخ
نظرات چی بگیر - فریده امیدی

شکم بند لاغری

17 تیر 1400 - 23:17

پاسخ