بهترین و باکیفیت ترین کیف پول و جاکارتی چرم مردانه

بهترین کیف و جاکارتی‌ چرم مردانه:

جاکارتی جزو اکسسوری‌هایی است که هم در بین زنان و هم در بین مردان طرفداران زیادی دارد. استفاده از کیف پول‌ و جاکارتی چرم طبیعی در مردان رایج است. چرم گاوی برای کیفهای جیبی مردانه مناسب‌تر است. البته گفتنی است کیف‌ های جیبی مردانه از نظر جنس انواع متفاوت و مختلفی دارد. از جمله کیفهایی از جنس کتان، پارچه، چرم مصنوعی و ... است.

همچنین انواع کیف پول جیبی مردانه عبارتند از:

  • کیف پول چرم جیبی
  • کیف پول چرم کتی
  • کیف پول چرم دو لت
  • کیف پول چرم سه لت

در بین انواع کیف مردانه بالا کوچک‌ترین کیف، کیف پول چرم جیبی است که معمولا به صورت کتاب باز و بسته می‌شود و سایز آنها 9 و یا 10 در 11 سانتیمتر به صورت بسته است.

کیف‌ پول مردانه معمولا در طیفی از رنگهای قهوه‌ای، مشکی و یا رنگهای خنثی طراحی و ساخته می‌شوند یا حداقل در بین کیف‌ پول حاضری و آماده مردانه اینگونه است. اگر کیفی خاص با مدل و رنگی خاص را در نظر دارید می‌توانید به تولیدکنندگان در این عرصه سفارش دهید. در ادامه تیم چی‌بگیر نظر شما را به بهترین‌های این اکسسوری جذاب جلب خواهد نمود.

 

کیف پول مردانه چرم شهرزاد مدل چرم گاوی

کیف پول مردانه چرم شهرزاد مدل چرم گاوی با دارا بودن 13 محفظه نگهدارنده کارت، یک نگهدارنده کارت پرسنلی یا عکس و یک محفظه نگهداری پول نقد  را در تصویر مشاهده می‌کنید. همانطور که پیداست این کیف از چرم طبیعی گاوی ساخته شده و ابعاد آن 10 در 9 سانتی‌متر است. 

برای نگهداری هرچه بهتر این کیف پول چرم گاوی بهتر است آن را به طور ماهانه با روغن نگهداری چرم، واکس بزنید. این محصول در ایران تولید شده است.

کیف پول چرم طبیعی زانکو چرم مدل مدیرانM2

کیف پول چرم طبیعی زانکو چرم مدل مدیرانM2  دارای جنسی از مرغوب‌ترین چرم گاوی طبیعی است. ابعاد این کیف پول که دارای 7 جای نگهدارنده کارت اعتباری و ویزیت است 10 در 20 سانتی‌متر است. 

همچنین این کیف قابلیت نگهداری 3 عکس را نیز دارد. این کیف پول چرم طبیعی دارای بند چرمی جهت بسته شدن درب کیف نیز هست.

جاکارتی مدل چرم طبیعی پاییزی

جا کارتی مدل چرم پاییزی جنسی از چرم طبیعی دارد. مدل این جاکارتی کتابی است و ابعاد آن هم 6 در 10 سانتی‌متر است. این جاکارتی قابلیت نگهداری کارت ویزیت را نیز دارد. 

کیف پول چرم طبیعی چرم بارز مدل DM49

کیف پول چرم طبیعی آدین چرم مدل DM49 کالایی است که از صفر تا صد آن در ایران تولید شده است. در و اقع یک محصول کاملا ایرانی است. برای تهیه این کیف پول از چرم گاوی درجه یک استفاده شده و چرم آن به گونه‌ای است که با رنگ گیاهی رنگ شده و ضد حساسیت است. این کیف پول چرم طبیعی مردانه در جعبه مخصوص تقدیم خواهد شد. 

جاکارتی دالوتی مدل Merlin CH1

جاکارتی دالوتی مدل Merlin CH1 از جنس چرم طبیعی و مرغوب گاوی است. درون این جاکارتی چرم طبیعی می‌توانید اسکناس نیز نگهداری کنید. البته به صورت تاشده. این جاکارتی قابلیت نگهداری 6 عدد کارت اعتباری و تا 20 عدد کارت ویزیت را دارد. بسیار سبک بوده و حمل آن آسان است. این محصول از محصولاتی است که در ایران تولید شده و دارای کیفیت بالایی است. 

کیف پول مردانه چرم نگار طرح شعر مدل CN-205046

کیف پول مردانه چرم نگار طرح شعر مدل CN-205046 جزو مدلهای کتابی است. این کیف پول بسیار پرطرفدار بوده زیرا جای بسیار کمی را هم در کیف و هم در جیب اشغال می‌کند. جنس آن از چرم طبیعی است و طراحی خوبی دارد. کیفیت ساخت آن هم نسبت به قیمت و طراحی آن نمره خوبی را به خود اختصاص می‌دهد.

کیف پول مردانه چرم مشهد مدل D0517-001

کیف پول مردانه چرم مشهد مدل D0517-001 دارای جنسی از چرم طبیعی است. این کیف پول مردانه به صورت کتابی باز و بسته می‌شد. ابعاد آن هم 10 در 20 سانتی‌متر است. این کیف پول مردانه چرم دارای دو محفظه نگهداری اسکناس است و همچنین مجهز به محل نگهداری عکس. این محصول کاملا تولید ایران است. کسانی که از این کیف پول مردانه استفاده کردند معتقدند که طراحی زیبا و خوبی دارد. شکیل و زیباست و چرم آن هم دارای کیفیت عالی و خوبی است.

جاکارتی چرم کن ا مدل D-361

جاکارتی چرم کن ا مدل D-361 محصولی است تولید شده در ایران. در واقع برند آن هم ایرانی است. جنس این کیف چرم طبیعی است و به صورت ساده و کتابی باز و بسته می‌شود. این کیف زیبا مخصوص نگهداری کارت اعتباری است. همچنین قابلیت نگهداری کارت ویزیت را هم دارد. گفتنی است این محصول از چرم گاوی اعلاء ساخته شده که طرح کروکو براق دارد. این محصول بسیار مناسب هدیه است. برای این جاکارتی عالی و زیبا یک جعبه چوبی هم در نظر گرفته شده است. 

کیف پول چرم لانکا مدل 50015

کیف پول چرم لانکا مدل 50015 را در تصویر می‌بینید. جنس این کیف چرم مردانه از چرم طبیعی با کیفیت و خوبی است. این کیف هم از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. در واقع قسمتی دارد که مجهز به زیپ است و قسمت اسکناس و کارت‌های اعتباری، به صورت کتابی باز وبسته می‌شود. ابعاد این کیف پول چرم مردانه 12 در 23 سانتی‌متر است. البته این کیف پول چرم برای بانوان هم قابل استفاده هست. گفتنی است که این کیف مجهز به محل نگداری کارت ویزیت نیز هست.

جاکارتی چرم جانتا مدل 196c

جاکارتی چرم جانتا مدل 196c  دارای جنسی از چرم طبیعی است. این جاکارتی زیبا که دارای چندین رنگ نیز هست از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. این جاکارتی محل نگهداری سوزن و دو عدد سیم‌کارت نیز دارد. این جاکارتی قابلیت  نگهداری 11 کارت اعتباری و 11 کارت ویزیت را دارد. وزن این جاکارتی چرم بسیار سبک است. 

ابعاد کیف این جاکارتی چرم در  طول:11 سانتیمتر و در عرضسانتیمتر است. سرزیپ این کیف هم حتی از جنس چرم طبیعی است. این کیف چرم برای هدیه بسیار مناسب است زیرا دارای بستهبندی شیک جهت هدیه نیز هست. این محصول در ایران تولید شده است. 

در هنگام خرید کیف پول چرم به این نکات دقت کنید:

  •  طراحی و دوخت کیف پول چرمدر نظر داشته باشید طراحی و دوخت کیف‌های پول چرم مردانه بسیار با هم متفاوت هستند. همین امر ظاهری متفاوت و گوناگون با کیفیتی متفاوت را برای این محصول ایجاد کرده است. بعضی از تولیدکنندگان فقط برای لایه رویه کیف‌های پول از چرم طبیعی استفاده نموده و برای لایه‌های درونی و داخلی چرم مصنوعی، کتان، برزنت و یا چرمهای طبیعی ضعیف به کار می‌برند. در هنگام خرید به این مساله دقت نمایید.
  • کیفیت کیف پول: همچنین تولیدکنندگان کیف‌های پول چرم مردانه ممکن است برای تولید این اکسسوری از یراق‌ها و ابزارآلاتی چون زیپ، سرزیپ، حلقه و مگنتها و ..... از جنس نامرغوب و درجه دو استفاده نمایند. در هنگام خرید حتما این قطعات را چک نمایید. بهتر است این اقلام از جنس برنج و یا فولاد ضد زنگ باشند. تا از خراب شدگی سریع و صدمه رساندن به چرم در امان باشید. هرچند تمام این مواردی که ذکر شد بر قیمت این محصول تاثیر خواهد گذاشت.
  • گارانتی و ضمانت چرم: حائز اهمیت است شما در هنگام خرید یک اکسسوری چرم هرچند کوچک، از گارانتی و ضمانت پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید. تا اگر زیپ و یا قسمتهای دیگر کیف که در معرض فرسایش هستند دچار خرابی شد بتوانید بدون هیچ هزینه‌ای و یا با اطمینان خاطر از خدمات پس از فروش آن را برای تعمیر ارسال کرده و مجدداً استفاده نمایید. وجود گارانتی سبب اعتماد خریدار به فروشنده و احترام فروشنده به خریدار خواهد شد.
  • تعداد جیب های کیف: برای خرید یک کیف پول مردانه نیازتان را در ذهن مرور کنید تا ببینید که به چه قسمتهایی در یک کیف نیازمندید. کیف‌های پول معمولاً باید مجهز به محلی برای کارتهای بانکی، محلی برای پول خورد، مکانی برای قراردادن اسکناس هستند. بر طبق نیاز و خواسته خود شما می توانید درنظر بگیرید چگونه کیف پولی می‌خواهید.
  • قیمت کیف پول مردانه: به طور کلی یک کیف پول با چرم طبیعی به دلیل ماندگاری بالا به خاطر کیفیت ماده اولیه که همان چرم باشد گران‌تر از قیمت همین محصول با جنس دیگری است به همین دلیل در هنگام استفاده از این اکسسوری دقت لازم را به عمل بیاورید.

 سخن آخر

در آخر یادآور می شویم که برای داشتن کیف پول چرم با عمر طولانی آن محصول را از تابش مستقیم نورخورشید دور نگهدارید. همچنین سعی کنید آن را در معرض مواد شیمیایی قرار ندهید. سعی کنید دستی که حاوی عطر و یا کرم خورده است را به کیف نمالید. برای بهتر ماندن محصول مورد نظرتان حتما نحوه تمیز کردن و برق انداختن آن را از فروشنده سوال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.