معرفی و خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی در سال 2021

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی یکی از سه برند اصلی گوشی‌های هوشمند در دنیا است. این برند به موبایل‌های با آخرین تکنولوژی که قیمت‌هایی منصفانه هم دارند، معروف هستند. گوشی‌ های هوشمند تنها محصولات فوق‌العاده‌ای نیستند که شیائومی تولید کرده است، این برند دیگر گجت‌های هوشمند خانگی و وسایل پوشیدنی مانند ساعت هوشمند هم تولید کرده است.

در دنیای امروز، ساعت‌ هوشمند به ابزاری محبوب تبدیل‌شده‌اند که زندگی را برای مردم راحت می‌کنند. ساعت‌ های هوشمند به‌راحتی به گوشی‌ های هوشمند متصل می‌شوند، بنابراین افراد به‌سرعت متوجه هر پیغامی که دریافت می‌کنند، خواهند شد. علاوه بر این، به پیگیری وضعیت سلامت و حتی داشتن خواب خوب هم کمک می‌کند. 

این ساعت‌ ها درواقع همان گوشی‌هایی هستند که به ساعت تبدیل‌شده‌اند. پس بیشتر توضیح نمی‌دهم و به معرفی بهترین مدل‌ های ساعت شیائومی می‌توانید بخرید، می‌پردازم.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 42mm بند سیلیکونی

ساعت هوشمند مدل Amazfit GTR 42 با بدنه تمام فلز و قاب سرامیکی، بسیار شیک و به‌روز است. باوجود شارژ باتری 12 روزه، حتماً عاشق آن می‌شوید، چراکه هرجایی خواهید، می‌توانید آن را با خود ببرید. در مورد این ساعت هوشمند، شما مجبور نیستید هرروز آن را شارژ کنید.

می‌توانید گوشی سامسونگ یا اپل خود را درصورتی‌که سیستم‌عامل آن‌ها اندروید 5.0 به بالا یا iOS 10.0 به بالا باشد، به این ساعت متصل کنید. باوجود شیشه گوریلا که روی آن نصب است، دیگر نگران ضربه یا شکستن سطح آن نباشید.

تنوع رنگ نمایشگر بالای آن همراه با 12 نوع تصویر زمینه‌ای که دارد، به آن ظاهری خاص می‌بخشد. این ساعت هوشمند برای کسانی که به ساعت‌های ظریف علاقه دارند، انتخاب بسیار خوبی است.

اگر در تنظیم زمان خواب خود مشکل‌ دارید، این ساعت هوشمند با شما کمک می‌کند که خواب منظمی در 24 ساعت داشته باشید. این ساعت حرکات سریع چشم و حتی خمیازه‌هایی که می‌کشید را هم ثبت می‌کند.

سایر ویژگی‌ها:

  • 12 حالت ورزشی مختلف
  • ضد آب تا عمق 50 متری
  • بیش از 100 حالت صفحه‌نمایش
  • در 5 بند رنگی ارائه می‌شود
  • نمایشگر رتینا
  • ناظر ضربان قلب هرروزه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch بند سلیکونی

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند هستید که همه نیازهای شما را در زمان مناسب بر اساس سبک زندگی‌تان تشخیص بدهد، حتماً یکی از مدل‌های Xiaomi Watch Color (Sport Edition) را بخرید. صفحه دایال گرد 1.34 اینچی AMOLED آن، بسیار مدرن و ظریف است.

با بلوتوث 5.0 آن، هیچ‌گاه نگران شکست اتصال به گوشی هوشمند نخواهید بود. همین‌طور یک ارتباط NFC ایجاد می‌کند که اتصال و انتقال داده امنی دارد و بسیار سریع و ساده است.

این ساعت سلامت قلب شما را هم ردیابی می‌کند زیرا ردیابی ضربان قلب دائم دارد. با 6 سنسور دقیقی که دارد تحرکات قلب شما و همین‌طور مسیر حرکت شما را ضبط می‌کند.

ما گفتیم نیازهای شما را تشخیص می‌دهد. این ویژگی هنگام ورزش هم عمل خواهد کرد. این ساعت 16 حالت ورزش دارد که می‌توانید انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند، چه داخل فضای بسته چه در فضای بازورزش کنید، طبق سبک زندگی‌تان هر چیزی لازم داشته باشید برایتان فراهم می‌کند.

سایر ویژگی‌ها:

  • ضدآب تا عمق 50 متر
  • 5 روز عمر باتری
  • VO2Max سه‌گانه
  • دارای قابلیت پخش موزیک داخلی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite طرح بند سلیکونی

مشخصات
وزن 350 گرم
کاربردروزمره/ ورزشی
جنس بدنهآلومینیوم
جنس بندسیلسکون
مکان یابیGPS
سیستم عاملAndroid Wear
حسگرهااثر انگشت (Fingerprint Sensor) اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
قابلیت هاحسگر شتاب سنج (Accelerometer) , ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , Bluetooth ۵.۰ Waterproof level: ۵ ATM

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 بند لاستیکی

مشخصات
جنس شیشهیاقوت
جنس بدنهاستیل
مکان یابی GPS
سازگار با سیستم عامل اندروید ۶.۰ و بالاتر، سیستم عامل iOS ۱۰.۰ و بالاتر
حس گرهاسنجش اکسیژن خون (SPO۲)
شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
زبان قابل پشتیبانیانگلیسی/فارسی

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی

مشخصات 
جنس بدنهپلیمر
جنس بندسیلیکون
فناوری مکان یابیGPS
حس گرهاسنجش اکسیژن خون (SPO۲)
شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
گام شمار
ظرفیت باتری۴۷۰ میلی آمپر ساعت

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 بند سلیکونی

مشخصات
وزن 32 گرم
نوع صفحه نمایشAMOLED
رزولوشن454
فناوری مکان یابیGPS
سازگار با اندروید - ios
حس گرهاژیروسکوپ (Gyro)
سنجش اکسیژن خون (SPO۲)
سنجش نور محیط شتاب‌سنج (Accelerometer) شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
فشارسنج (Barometer)
قطب‌نما (Compass)
گام شمار
ظرفیت باتری۴۲۰ میلی آمپر ساعت

ساعت هوشمند شیائومی مدل SUS 5D Screen Protector Film Voor Redmi Horloge 2 Lite بند سلیکونی

مشخصات
جنس بدنهفلز
جنس بندسیلیکون
فناوری مکان یابیGPS
سیستم عاملAndroid
سازگاریسازگار با گوشی های سیستم عامل اندروید با استفاده از برنامه Xiaomi Wear سازگار با گوشی های سیستم ios با استفاده از برنامه Xiaomi Wear Lite
حس گرهاسنجش اکسیژن خون
شمارشگر ضربان قلب

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR بند چرمی

ساعت هوشمند مدل Amazfit GTR شیائومی ازنظر زیبایی شناسی و همین‌طور عملکرد عالی است. برای اینکه اتصال قوی‌تر و سریع‌تری با گوشی هوشمند ایجاد کند به بلوتوث 5.0 مجهز شده است.

همچنین دارای یک صفحه خیره‌کننده 47 میلی‌متری است که بسیار شیک، رنگارنگ و باریک است. طراحی مدرن و شیک این ساعت هوشمند با هر لباسی که بپوشیم همخوانی دارد، فرقی نمی‌کند چه لباس رسمی بپوشید یا لباس اسپرت، به‌هرحال روی دستان شما می‌درخشد. قطر آن 9.22 میلی‌متر است که باعث می‌شود به‌اندازه‌ای روی دستان شما زیبا باشد که درشت به چشم نیاید.

مدل Amazfit GTR با اندروید 4.4 و iOS 10.0 و بالاتر سازگار است. درست شنیدید. این مدل با اپل هم سازگار است و هیچ مشکلی در اتصال آن پیش نمی‌آید. حتی اگر لازم داشتید می‌توانید با آن به تبلت هم متصل شوید.

هیچ‌وقت هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد، چراکه یک سیستم یادآوری VIP دارد و تماس‌های مهم را به شما نشان می‌دهد حتی اگر گوشی موبایل همراهتان نباشد.

تمام تحرکات شما را 24 ساعت روز در 7 روز هفته ردیابی می‌کند. می‌توانید یک پیام هشدار تنظیم کنید که به شما بگوید چه زمانی وقت استراحت است، چه زمانی باید کارکنید و کی به رخت خواب بروید یا حتی غذا بخورید. این ساعت بهترین دوست شما در شبانه‌روز خواهد بود.

سایر ویژگی‌ها:

  • سیستم نظارت بر ضربان قلب در مقیاس کامل
  • مطابق با ساعت منطقه شما
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • نمایشگر 326 PPI AMOLED
  • 12 حالت مختلف ورزش
  • طراحی فلز و سرامیک

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS بند لاستیکی

مدل Amazfit GTS Smart Watch یکی از خیره‌کننده‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی که هرکسی می‌تواند داشته باشد. با صفحه‌نمایش 1.65 اینچی AMOLED چشم شما در خواندن صفحه ساعت اذیت نمی‌شود.

اگر در حال ورزش کردن هستید، این ساعت 12 حالت مختلف ورزش دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی می‌تواند همه فعالیت‌ها و پیشرفت‌هایتان در ورزش را ثبت کند. حتی می‌توانید ورزش‌های هوازی در هر زمانی که دوست دارید انجام دهید و بدنتان را سالم نگه‌دارید.

باتری این ساعت هم بسیار بادوام است. اگر به صورت منظم از آن استفاده کنید 14 روز بدون شارژ مجدد می‌توانید و حتی در حالت عمر باتری طولانی 32 ساعت دوام می‌آورد. این ساعت بسیار مقرون‌به‌صرفه است و کار آیی بالایی دارد.

سایر ویژگی‌ها:

  • بلوتوث 5.0
  • 12 حالت ورزش
  • دارای مانیتور ضربان قلب
  • ضدآب تا عمق 50 متر
  • GPS بادوام

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل Band 5

آیا به دنبال ساعت هوشمندی با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از ساعت‌های معمولی در بازار می‌گردید؟ پس باید یک ساعت Amazfit Band 5 Smart Bracelet از ساعت‌های مجموعه شیائومی بخرید. این مدل با کاربری جدید و صفحه لمسی ساده و روان خود تجربه‌ای فوق‌العاده برای شما به ارمغان آورده است.

شما می‌توانید فعالیت‌های ورزشی خود را با 11 مدل مختلف ورزش آن همچنان ادامه دهید. حتی می‌توانید مقدار کالری که سوزاندید و قدم‌هایی که برداشتید را هم بشمارید. اگر می‌خواهید شنا کنید هم نیازی ندارید ساعت خود را کنار بگذارید، چراکه این مدل تا عمق 50 متری توانایی تحمل آب را دارد.

از ویژگی‌های دیگری که این ساعت دارد می‌توان ساعت زنگ‌دار آن، جست‌وجوگر موبایل، کرنومتر، باز کردن قفل گوشی موبایل، حالت مزاحم، کنترل موزیک و حتی یادآور اشاره کرد.

سایر ویژگی‌ها:

  • ثبت اکسیژن خون
  • ثبت ضربان قلب 24 ساعته
  • ضد آب تا عمق 50 متر
  • ثبت استرس و زمان خواب
  • PAI یا هوش فعالیت شخصی که تأثیر فعالیت بدنی بر سلامت قلب را اندازه‌گیری می‌کند.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-rex 2 smartwatch

با پوشیدن این ساعت هوشمند شما در مقابل آینده تعظیم خواهید کرد! این ساعت بسیار کوچک‌تر از ساعت‌های معمولی است اما ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد دارد. این ساعت بلوتوث 5.0 دارد که سریع‌ترین و ثابت‌ترین اتصال را با هر گوشی هوشمندی ایجاد می‌کند.

صفحه‌نمایش آن اگرچه کوچک است یعنی 2.7 اینچ؛ اما رزولوشن آن از نوع AMOLED است. همین‌طور یک انحنای خاصی دارد که روی مچ شما راحت قرار بگیرد.

حالا اجازه بدهید مهیج‌ترین بخش این ساعت هوشمند را معرفی کنیم. این ساعت سطح استرس شما را اندازه می‌گیرد و در مواقع ضروری به شما نکته‌های کوچکی می‌گوید که در لحظه آرام شوید.

همین‌طور دارای ویژگی تشخیص اتوماتیک ورزش است که هرروز میزان کالری که می‌سوزانید را ثبت می‌کند. سیستم ثبت حرکات آن‌هم به‌قدری قوی است که هر حرکت شما را ثبت خواهد کرد.

سایر ویژگی‌ها ساعت هوشمند شیائومی:

  • ردیابی سلامت مداوم
  • خاصیت ضد آب تا عمق 50 متر
  • سازگاری با اپلیکیشن Zepp
  • بلوتوث 5.0


در ادامه بخوانید : بهترین مچ بند شیائومی :راهنمای خرید و قیمت می بند 5 (Xiaomi Mi Smart Band 5)

سنسورهای موجود در ساعت هوشمند شیائومی چیست؟

یکی از نقاط قوت ساعت هوشمند شیائومی، سنسورهایی است که اطلاعات مربوط به عملکرد فیزیکی شما را جمع‌آوری می‌کند و مقایسه‌هایی را انجام می‌دهد تا بتوانید به عنوان مثال، پیشرفت خود را در طول تمرین پیگیری کنید. به عبارت دیگر، این سنسورهای ساعت هوشمند شیائومی هستند که میزان و تنوع ویژگی ها و عملکردهای دستگاه را تعیین می کنند.

بنابراین، مدل های مختلفی از ساعت های هوشمند در شیائومی وجود دارد. هر یک از آنها دارای عملکردهای متفاوتی برای برآوردن انواع مختلف اهداف هستند. برای اینکه ایده ای در مورد سنسورهای موجود در ساعت هوشمند شیائومی به شما بدهیم، اصلی ترین آنها را که ممکن است پیدا کنید را جمع آوری کرده ایم:

  • سنسور ضربان قلب PPG: این سنسور می تواند فعال یا برنامه ریزی شود تا ضربان قلب شما را در یک دوره مشخص مانند در طول تمرین کنترل کند. 
  • گام شمار: با استفاده از این سنسور، ساعت هوشمند شیائومی قدم های شما را در حین دویدن تمرین یا مسابقه می شمارد. برخی حتی سرعت، سرعت و کالری سوزی را کنترل می کنند.
  •  شتاب دهنده: این حسگر است که به ساعت هوشمند شیائومی شما اجازه می دهد تا تصویر صفحه نمایش را در حالتی که دستگاه در حالت افقی قرار دارد، نگه دارد.
  •  ژیروسکوپ: این سنسور قادر است به شما اطلاع دهد که ساعت هوشمند شیائومی شما در کدام جهت حرکت می کند. 
  • سنسور ژئومغناطیسی: همانطور که از نام آن پیداست، این سنسور ساعت هوشمند شیائومی با گرفتن میدان مغناطیسی نتایج GPS را بهینه می کند. 
  • فشارسنج: فشارسنج که به عنوان سنسور فشار هوا نیز شناخته می‌شود، هنگامی که GPS فعال است به شما کمک می‌کند، زیرا نشان می‌دهد که برای مثال در پیاده‌روی کالری بیشتری مصرف می‌کنید یا کمتر. 
  • سنسور نور محیطی: این سنسور شدت نور مکانی را که در آن هستید اندازه گیری می کند و با این کار می تواند روشنایی صفحه ساعت هوشمند شیائومی شما را تنظیم کند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی از نظر قیمت کدام مدل است؟

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در مورد ساعت شیائومی وجود دارد آن است که شما مجبور نیستید برای به دست آوردن یک ساعت هوشمند با تمامی ویژگی‌های موردنیازتان هزینه خیلی زیادی بپردازید. این مدل‌ها نسبت به کیفیت و سهولت استفاده آن‌ها، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. شاید به نظر برسد که با توجه به ویژگی‌ها و ظاهر آن‌ها، تنوع قیمتشان بالا است، اما همه آن‌ها یک صرفه‌جویی در هزینه به‌حساب می‌آیند.

ساعت‌های هوشمند شیائومی تنوع بالایی دارند که هرساله این مدل‌ها پیشرفت هم می‌کنند. به‌محض اینکه مدل‌های جدید به بازار بیایند، ما مقاله‌های معرفی آن‌ها را هم منتشر خواهیم کرد.

چه چیزی ساعت هوشمند شیائومی را متفاوت می کند؟

ساعت هوشمند به عنوان یک مینی کامپیوتر یا گوشی هوشمند قابل حمل که به بدنه متصل می شود، کار می کند. اگرچه بین مدل ها و برندهای مختلف تفاوت هایی وجود دارد، اما به طور کلی، ساعت های هوشمند دارای ویژگی های اساسی هستند. 

  • دسترسی به برنامه هایی مانند WhatsApp و Facebook
  • نظارت بر ضربان قلب
  •  ویژگی های موقعیت مکانی مانند GPS.

اما سازنده چینی شیائومی که در سال 2009 شروع به تولید این برند کرد، به دلیل تنوع و سرمایه گذاری در فناوری بالا، شهرت زیادی به دست آورده است.

شیائومی که به دلیل برتری خود در تولید گوشی‌های هوشمند و باندهای هوشمند شناخته شده است، در حال حاضر ساعت‌ های هوشمند برتر و بالاتر از همه را با قیمتی منصفانه ارائه می‌کند. بنابراین، یکی از تفاوت‌ها این است که اگرچه ساعت هوشمند شیائومی با دو سیستم عامل پرکاربرد بازار یعنی iOS و اندروید سازگار است، اما دارای سیستم عامل خاص خود یعنی AmazFit OS است.

به عبارت دیگر، یکی از ویژگی های اصلی ساعت هوشمند شیائومی این است که می توان آن را با گوشی هوشمند یا تبلت شما بدون خطر ناسازگاری با سیستم عامل آن دستگاه ها هماهنگ کرد.

علاوه بر این، ساعت هوشمند شیائومی به شما امکان می دهد تا فعالیت های مختلف، علاوه بر موارد اساسی که قبلا ذکر کردیم، نظارت کنید. از جمله آنها می توان به اتصال همزمان با تقویم، تماس ها و اعلان ها اشاره کرد. و این به دلیل سنسورهایی که در ساعت هوشمند وجود دارد امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.