بهترین تبلت سامسونگ در سال 2022

بررسی کامل بهترین مدل‌ تبلت سامسونگ

اگرچه ممکن است، بهترین تبلت‌ سامسونگ به‌پای تبلت‌ های محبوب اپل نرسد، اما این بدان معنا نیست که تبلت‌ سامسونگ ویژگی‌های چشمگیری نداشته باشد که انتظارات شما از تبلت را برآورده کند.

با بررسی‌هایی که ما داشتیم، بهترین تبلت‌ سامسونگ را برای شما گرد هم آوردیم.

بهترین تبلت‌ سامسونگ صفحه‌ نمایش بزرگ و درخشانی دارند که می‌توانید ویدئوها یا تصویرهایی که می‌خواهید را با وضوح‌ بالا ببینید. با تبلت های فوق‌العاده سامسونگ می‌توانید استعداد خود را در ابزارهای مختلف مانند فتوشاپ یا سایر ابزارهای پرکاربرد، پیاده کنید. داشتن بهره‌وری در اندروید به لطف اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل داک یا مایکروسافت آفیس بسیار ساده است.

بهترین تبلت‌ سامسونگ در سال 2022

در این مقاله از سایت چی‌بگیر ما به شما کمک می‌کنیم که متوجه شوید مناسب‌ترین تبلت برای شما کدام است؟!

یکی از بهترین تبلت‌‌هایی که سامسونگ ارائه کرده، سامسونگ Galaxcy Tab S7 هست که نخستین تبلت لمسی دارای صفحه‌کلید جانبی است، چیزی که ما خیلی دوست داشتیم تبلت‌ های اپل هم داشته باشند.

سامسونگ یکی از رهبران بازار تولید گوشی‌های هوشمند است، درنتیجه ما تعجب نکردیم وقتی دیدیم سامسونگ جادوی ماشینی خود را در تبلت‌ ها هم پیاده کرد. سامسونگ سالانه تعداد زیادی تبلت منتشر می‌کند، بنابراین می‌تواند کمی سخت باشد که تصور کنید کدام تبلت بیشتر موردپسند شما قرار می‌گیرد. به همین دلیل فهرستی از بهترین تبلت‌ های سامسونگ که شخصاً بررسی کرده‌ایم، به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین تبلت سامسونگ کدام است؟

طبق تجربه ما، معیارهای صنعت و آزمایش‌های داخلی بهترین تبلت سامسونگ همان Samsung Galaxy Tab S7 است. به لطف قلم آن (قلم محبوب S) که برخلاف iPad Pro، در جعبه آن موجود است، برای طراحی بسیار عالی است.

دقیقاً زمانی که تبلت‌های اپل همه تبلت‌ های اندرویدی را کنار می‌زنند، سامسونگ یک گزینه عالی به‌جای iPad Pro در فضای اندروید به ما ارائه کرد. Samsung Galaxy Tab S7 یک تبلت ظریف و جذاب با نمایشگری 11 اینچی و عملکردی فوق‌العاده است.

سردبیر ما معتقد است Samsung Galaxy Tab S7 بهترین تبلت سامسونگ است. و اگر یکسری لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید جداشونده داشته باشند، می‌تواند جای لپ‌تاپ را بگیرد.

اما شاید Samsung Galaxy Tab S7 Plus هم نتواند نیازهای شما را برآورده کند و به دنبال تبلتی قوی‌تر و با قیمتی مناسب‌تر باشید. بنابراین ما یک فهرست تهیه کردیم که شما بتوانید آنچه متناسب با نیاز شما هست را انتخاب کنید.

مشخصات تبلت سامسونگ TAB S6
وزن 674 g
ابعاد 9.6X6.3x0.2 اینچ
نمایشگر 10.5 اینچ
حافظه 128 گیگ
RAM6GB
CPUQualcomm Snapdragon 855

نکات مثبت تبلت سامسونگ TAB S6:

  • عملکرد سریع
  • صفحه‌کلید دارای پوشش و قابلیت اتصال به تبلت (BookCover)
  • بلندگوهای قدرتمند
  • فاقد جک هدفون

تبلت Galaxy Tab S6 فقط یک تبلت عالی نیست، بلکه با مود DeX، یک رابط کاربری مشابه دسکتاپ که حداکثر از 20 برنامه هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. یکسری از محدودیت‌های اندروید را برطرف می‌کند. همین‌طور ویژگی که تبلت Galaxy Tab S6 را به یک گزینه مناسب به‌عنوان لپ‌تاپ تبدیل می‌کند، صفحه‌کلید لمسی آن است. همین‌طور که انتظار آن می‌رفت، سامسونگ از سخت‌افزارهای خاصی هم استفاده می‌کند، تبلت Galaxy Tab S6 دارای صفحه‌نمایش 10.5 اینچی بسیار زیبایی است که با حاشیه‌های باریک، عملکرد سریع و قلم S فوق‌العاده آن را پشتیبانی می‌کند.

مشخصات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7
وزن 575G
RAM6GB
حافظه داخلی 128 GB
CPUQualcomm Snapdragon 855
نمایشگر 11 اینچ

تبلت های Samsung Galaxy Tab S7 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ به خاطر عمر باتری آن‌ها هستند. این تبلت ها بیش از 13 ساعت عمر باتری دارند.

تبلت های Samsung Galaxy Tab S7 و +Samsung Galaxy Tab S7 هر دو دارای دوربین‌هایی عالی هستند. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی دوربین دوم دارند. همین‌طور دوربین جلو آن 8 مگاپیکسل است. هر دو مدل تبلت نسخه به‌روز شده Samsung Galaxy Tab S6 هستند و قلم پیشرفته هم به محتوای جعبه اضافه‌شده است. تبلت های Samsung Galaxy Tab S7 و +Samsung Galaxy Tab S7 پردازشگرهای سریع‌تری نسبت به مدل قبل دارند و به تکنولوژی 5G هم مجهز شده‌اند.

تبلت +Samsung Galaxy Tab S7 با صفحه‌نمایش 12.4 اینچی 2800 در 1752 پیکسلی یکی از بهترین تبلت‌های سامسونگ است اما به دلیل نمایشگر AMOLED باشکوه آن، عمر باتری کمتری دارد (8 ساعت و 51 دقیقه طول می‌کشد).


در ادامه بخوانید : تبلت سامسونگ a7:بررسی تخصصی و قیمت تبلت سامسونگ a7

چطور بهترین تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم؟

باوجود گزینه‌های متنوعی که در بازار موجود است، ممکن است انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تبلت کمی دلهره‌آور باشد؛ اما تا زمانی که یک تبلت نیازهای شما را برآورده می‌کند، انتخاب بهترین تبلت سامسونگ مانند آب خوردن است.

اگر دانشجو یا کارمندی هستید که مدام از منبع تغذیه (پریز برق) دور هستید، قطعاً نیاز خواهید داشت که تبلتی انتخاب کنید که بیش از 8 ساعت دوام داشته باشد. یک انتخاب خوب در این مورد می‌تواند Samsung Galaxy Tab S6 باشد که باتری آن تقریباً 9 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

شاید شما به دنبال یک سیستم‌عامل مبتنی بر ویندوز باشید تا محدود به سیستم‌عامل اندروید نشوید. در این حالت، Samsung Galaxy Book (12 اینچی) ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

و شاید بیش از هر چیز، داشتن یک نمایشگر زیبا یکی از ویژگی‌هایی است که برای شما مهم‌ترین باشد. در این حالت، Samsung Galaxy Tab S2 (8 اینچی) ممکن است بهترین قرعه برای شما باشد - همچنین برای آن دسته از طرفداران تبلت که تحمل کار کردن با یک وسیله بدقلق را ندارند، بهترین انتخاب خواهد بود.

چطور تبلت‌های سامسونگ را بررسی کنیم؟

ما برای آنکه بتوانیم بررسی جامع و دقیقی از تبلت‌ها را در اختیار خوانندگان مطالب خود قرار بدهیم، مواردی از قبیل عمر باتری، کیفیت صفحه‌نمایش، عملکرد، قدرت انجام چندوظیفه درآن‌واحد و حتی کیفیت صدا را بررسی کردیم. اگر وسایل اضافی مانند قلم S یا صفحه‌کلید جداشونده به همراه یک تبلت وجود داشته باشد، ما تجربه واقعی را مورد آن بیان می‌کنیم به خوانندگان ما بهترین توصیف ازآنچه می‌توانند از یک موردبررسی تبلت سامسونگ داشته باشند، ارائه دهیم.

برای مثال، برای عملکرد، ما از معیار Geekbench برای آزمایش قدرت پردازش تبلت ها استفاده می‌کنیم. همچنین با استفاده از معیار 3DMark قابلیت‌های گرافیکی تبلت های سامسونگ را اندازه می‌گیریم.

همین‌طور ما تبلت‌ های سامسونگ را با دیگر رقبا مانند تبلت‌  اپل مقایسه می‌کنیم تا دید بهتری برای خوانندگان به وجود بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
تبلت قیمت انواع تبلت