مبل تخت شو: راهنمای خرید و قیمت مبل تخت خواب شو

راهنمای خرید بهترین مارک مبل تختخواب شو

از آنجایی که مبلمان دارای تنوع و مدلها بسیار و گوناگونی است؛ و هر خانه‌ای برحسب نوع چیدمان و دکوراسیون خود وسایل و اسباب خاصی را طلب می‌کند. یکی از انواع مبلمان راحتی که مناسب فضاهای کوچک است و بهترین و مناسب‌ترین کاربرد را در آپارتمان‌های نقلی دارد انواع مبل‌ تخت شو است.

می‌دانید این مبلمان‌ ها چگونه هستند؟؟ مبل‌ های تخت خواب‌ شو معولاً دارای پایه‌ های کوتاه با دسته‌های پهن هستند. چه این مبل یک نفره باشد چه دونفره و یا سه نفره، از آنجایی که این نوع مبل‌ها زیاد جابه‌جا می‌شوند، کمی سبک‌تر ساخته شده‌اند. خاطرنشان می‌کنیم مبل‌ تختخواب‌ شو یک نفره را فقط یک نفر می‌تواند استفاده نماید. به طور تقریبی عرض این مدلها 80 سانتی‌متر است.

با استفاده از مبل‌ هایی با قابلیت تخت شو دارند، می‌توانید از فضا به صورت بهینه استفاده کنید. در ادامه چندین نمونه از بهترین‌ها را مرور می‌کنیم.

مزایای استفاده از مبل تختخواب‌ شو کدام است؟ 

  • از مهم‌ترین مزایای این محصول چند منظوره بودن این مبلمان است. 
  • از آنجایی که طرح‌ها و تنوع مبل‌ها بسیار است شما قادرید هر سبک و مدلی را که بخواهید انتخاب کنید.
  • تنوع در رنگ و مدل سبب شده است تا این محصول با انواع سبکهای چیدمان و دکوراسیون منزل ست شود.
  • برای زمانی که مهمانی در منزل است بهترین جایگزین برای تشک زمینی است.
  • جابه‌جایی این مبل‌ های تختخواب‌ شو در زمان تغییر دکوراسیون بسیار راحت است.
  • شما در هر اندازه‌ای قادرید به خرید این نوع مبل‌ ها هستید.
  • مبل‌ تخت شو از آنجایی که به دیوار نصب نمی‌شوند خسارت کمتری به دیوار اتاق و محل سکونت می‌زند.
  • با استفاده از مبل‌ تختخواب‌ شو شما خواهید توانست از فضای اتاقتان بهینه استفاده نمایید و در زمانی که به تخت نیاز ندارید آن را به صورت مبل در بیاورید.
  • این مدل مبل نسبت به کاربردش قیمتی مناسب دارد.
  • در این نوع تختخواب‌ها معمولا از چوب کمتری استفاده شده است بنابراین کمتر به طبیعت خسارت وارد شده است.
  • در خانه‌هایی که امکان نصب تختخواب‌های دیواری به دلیل ضعف دیوارها وجود دارد. این مدل مبل‌ ها جایگزین مناسبی برای استفاده بهینه از فضا است.

معرفی جدیدترین مدل مبل تخت شو

مبل تختخواب شو یک نفره مدل متکایی

کاناپه مبل تختخواب شو (تخت خواب شو، تختخوابشو) یک نفره دسته متکایی را ملاحظه می‌نمایید. این تخت خواب قابل استفاده برای یک نفر است. عرض این مبل تختخواب شو 120 سانتی‌متر و طول 2 متر و وزنی حدود 40 کیلوگرم بوده و ظرفیت وزنی برای کسی که از این محصول استفاده می‌کند تا 120 کیلوگرم خواهد بود. این مبل تخت خوابشو یک نفره مناسب برای قسمت نشیمن، پذیرایی و قسمت تلویزیون است، همچنین به دلیل ظریف بودن قسمت پشتی و به طور کلی طراحی آن، برای دفاتر و به ویژه هتل‌ها گزینه مناسبی است.

تشک این محصول از فوم پلی‌وارتان است که برای خواب و نشیمن مناسب بوده و بالش خواب استفاده شده برای این محصول از جنس لایکو درجه یک است. پارچه این تختخواب شو دارای کیفیت بالایی با قابلیت شستشو است. جنس روکش پارچه از مازراتی است.

مبل 3 نفره تخت خواب شو تولیدی مبلمان پدیده مدل پازل کد Pz001XS

مبل تخت خواب شو مدل پازل کد Pz001XS  قابل استفاده برای دو نفر است. عرض این محصول در حالت تختخواب 200  در 160 سانتی‌متر است. در حالت کاناپه این محصول یک مبل 3 نفره است همرا باسه عدد جلومبلی قابل استفاده.

وزن این مبل تختخوابشو حدود 31 کیلوگرم بوده و تا  ظرفیت وزنی 500  کیلوگرم را می‌تواند تحمل نماید. جنس بدنه این مبل از پلیمر و روکش آن از پارچه بوده و جنس لایه‌ی میانی آن هم از فوم با قابلیت شستشوی روکش است.

مبل تخت خواب شو یک نفره چشمه نور مدل MA-509/1-YL

مبل تخت خواب شو یک نفره چشمه نور مدل MA-509/1-YL را در تصویر می‌بینید. وزن این مبل تختخواب شو یک نفره 29کیلوگرم و قادر است تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل نماید. 

این مبل تخت خواب شو بیشتر به عنوان مبل راحتی و نیمه تختخواب‌شو استفاده می‌شود. پایه این مبل گردون است. عرض این محصول در حالت مبل 92 سانتی‌متر و در حالت تخت خواب 125 سانتی‌متر است. جنس روکش این مبل تختخواب‌شو از پارچه و با جنس لایه میانی از فوم است. این محصول قابلیت شستشوی روکش را دارد. این مبل به همراه یک عدد کوسن عرضه می‌شود.

مبل تختخواب شو دونفره اسپرت آیسان مدل ساحل

مبل تختخواب شو (کاناپه تختخواب شو، تخت‌خواب‌شو) دونفره اسپرت آیسان مدل ساحل با ضمانت نامه 6 ماهه ارائه می‌شود. این مبل به دلیل ظریف بودن قسمت پشتی و به طور کلی طراحی آن، برای دفاتر و به ویژه هتل‌ها و برای قسمت نشیمن، پذیرایی و قسمت تلویزیون گزینه مناسبی است. 

برای اینکه از این محصول به عنوان تخت دونفره بتوانید استفاده کنید کافی است به قسمت پشتی این محصول به سمت نشیمن گاه فشار وارد کنید.

در تشک این کالا از فوم پلی وارتان استفاده شده است که برای خواب و نشیمن مناسب است. کوسن(بالش) خواب استفاده شده از جنس لایکو درجه یک است. این محصول در حالت تخت در عرض 185 در ارتفاع 50 و طول 125 سانتی‌متر است.

این تختخواب شو دارای طراحی زیبا، سبک، محکم و حتی مناسب برای 3 نفر است.

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل مهدیس

مبل تخت‌خواب‌شو یک نفره مدل مهدیس به طور کلی تمامی قسمت‌ها، حتی دسته‌های آن هم از فلز سبک و بسیار مقاوم و رنگ کوره‌ای ساخته شده است. این مبل تخت‌خواب‌شو مناسب برای استفاده یک نفر است و وزن آن هم حدود 50 کیلوگرم و تاب و تحمل وزن 150 کیلوگرمی استفاده کننده را نیز دارد.

روکش این مبل تخت‌خواب‌شو از پارچه و تشک این مبل هم از جنس اسفنج مرغوب سی‌کیلویی و طبی است. پارچه‌های مبل و متکا از جنس درجه یک خارجی بوده و کل مبل به صورت یک رنگ است. دوخت پارچه‌ها صنعتی و دو سوزنه است. این امر سبب مقاومت و زیبایی ظاهری مبل شده است. جنس لایه‌ی میانی این مبل تخت‌خواب‌شو از فوم با قابلیت شستشوی روکش است.

همراه مبل یک عدد متکای بزرگ هم رنگ و هم جنس پارچه تقدیم می‌گردد.

مبل تخت خواب شو سه نفره مدل M808R508

مبل تخت‌خواب‌شو سه نفره مدل M808R508 را در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید. این مبل قابل استفاده برای پنج نفر را دارد. مبل تخت‌خواب‌شوی موجود در تصویر بالا در وزنی معادل 90 کیلوگرم را دارد. این مبل قادر است تا 450 کیلوگرم وزن را بر روی خودش هم تحمل نماید. 

جنس کلاف این مبل تخت‌خواب‌شو از فلز است و روکشی از پارچه مرغوب دارد که قابلیت شستشوی روکش برای این مبل وجود دارد. گفتنی است جنس لایه میانی این مبل تخت‌خواب‌شو از فوم است. 

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل نفس

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل نفس با عرض 80 سانتی‌متر را ملاحظه می‌کنید. وزن این مبل 40 کیلوگرم است و توانایی تحمل وزن فردی تا 150 کیلوگرم را نیز دارد. جنس بدنه و کلاف این مبل تختخوا‌ب‌شو از فلز است و روکش آن هم از پارچه خارجی زیبا و شیک تهیه شده و به صورت دولایه لایکو دوزی شده که باعث شده هم مایعات ریخته شده روی پارچه به تشک نفوذ نکند هم در برابر شستشوی زیاد مقاوم‌تر باشد.

همراه مبل یک عدد متکای دوقلو هم رنگ از جنس همان پارچه قرار دارد که با الیاف ویسکوز پر شده است تشک این مبل یک تکه و در حالت تخت‌خواب کاملاً یکدست است. این امر سبب راحتی بیشتر برای فرد استفاده کننده شده است.

مبل تخت خواب شو 3 نفره چشمه نور مدل MA-515/PK

مبل تخت خواب شو 3 نفره چشمه نور آن نوع مبل‌هایی است که علاوه بر زیبایی، بسیار راحت است.

این محصول دارای رنگ‌های متفاوت و زیبایی است. بدنه داخلی و اصلی این محصول از فلز است که بسیار مقاوم در برابر انواع ضربه بوده و قابلیت تحمل وزن‌های زیاد را دارد.

اما پارچه استفاده شده برای روکش این محصول از بهترین نوع پارچه است که قابلیت شست‌وشو نیز هم دارد و دارای بافت لطیف و نرم داشته و خواب کمی هم دارد. عرض این مبل در حالت تخت‌خواب 190 سانتی‌متر است.

برای استفاده از این مبل به عنوان تختخواب ویدئوی آموزشی آن را ببینید. این مبل سه نفره در حالت تخت‌خواب. به صورت دو نفره قابل استفاده است. دسته‌های کناری این مبل قابلیت جدا شدن دارد و همچنین در بغل‌های ‌دسته‌ها قفسه برای نگهداری کتاب و لوازم تزئینی تعبیه شده است. همچنین به‌همراه این مبل سه عدد کوسن عرضه خواهد شد.

قبل از هر خرید هر مدل مبل تخت شو این نکات را بخوانید:

قیمت انواع مبل تخت شو

هنگام خرید مبل تختخواب شو نکاتی را باید در نظر بگیرید. انتخاب شما همچنین باید بر اساس اندازه اتاق و آنچه برای شما مناسب است باشد. یک مبل تختخواب شو باید برای استراحت عالی باشد، همچنین بتواند فضای خواب سریع و راحتی را برای مهمانان فراهم کند. 

اندازه مبل تختخواب شو

برای اطمینان از تناسب مبل تختخواب شو، پیشنهاد می کنیم طول، عرض و ارتفاع جایی که مبل قرار می‌گیرد را اندازه گیری کنید. همچنین باید فضای اضافی را برای سایر وسایل مبلمان مانند میز عسلی در نظر بگیرید. از این گذشته، به این موضوع دقت کنید که شما می خواهید مهمانانتان بتوانند آزادانه راه بروند بدون اینکه قطعات بزرگ مبلمان سر راهشان قرار بگیرد. 

رایج ترین انواع مبل تختخواب شو دو نفره هستند. اما می توانید مبل های تخت خواب شو سه نفره و گوشه ای پیدا کنید.

بالشتک های مبل تخت شو

درست مانند هر مبل دیگری، پارچه و مواد پرکننده در یک مبل تختخواب شو مهم است. زیرا مستقیماً روی آن می خوابید. مبل های پر از فوم، نشیمنگاه محکم تری را ارائه می دهند و ساختار باکیفیت تری دارند.

قبل از خرید هرگونه مبلمانی به الیاف به کار برده شده در بالشتک ها و سطح مبل دقت کنید. بالشتک های پر از فوم سطح حمایت محکم تری را ارائه می دهند که گاهی اوقات می تواند برای کسانی که از کمردرد رنج می برند مفید باشد. برخی از مبل‌ های تختخواب‌ شو با تشک‌هایی مانند فوم عرضه می‌شوند.

معایب خرید و استفاده از مبل تخت شو یک نفره و دو نفره چیست؟

  • این نوع مبل‌ ها به راحتی تشک و یا تختخواب‌ها نیستند.
  • در طول زمان و از آنجایی که به صورت مبل نیز این محصول استفاده می‌شود ممکن است سرعت فرسایش بیشتر شود.
  • بعد از استفاده مکرر و طولانی مدت از این مبل‌ها ممکن است فنرهای این تختخواب‌ها صدا بدهند و یا کمی باز و بسته کردن آن دچار اشکال شود.

برای خرید بهترین مدل کاناپه تخت شو به چه نکاتی دقت کنیم؟

  1. جنس  بیشتر مبل و کاناپه های تخت شو  از ام دی اف، و یا فلز است، قبل از خرید از کیفیت مواداستفاده شده در تهیه این محصول اطمینان حاصل کنید.
  2. به کیفیت مواد به کار رفته در تهیه و تولید این محصول اطمینان حاصل کنید. اگر قطعه‌ای از این محصول بی‌کیفیت باشد، کارایی مفید این محصول از بین خواهد رفت.
  3. جک‌های این مدل مبل ها را خوب امتحان کنید. تا ضعفی در باز و بسته شدن آن وجود نداشته باشد.
  4. بهتر است مبلی را انتخاب کنید که دارای تشک یک تکه باشد، درز نداشته باشد زیرا عدم رعایت این امر ممکن است ایجاد کمردرد نماید.
  5. مبل تختخواب‌ شو بهتر است دارای تشک طبی باشد.

آیا می‌توان مبل‌ تختخواب‌ شو را جایگزین تختخواب کرد؟

  • شما با این کار از فضا بهینه استفاده خواهید نمود.
  • با خرید مبل تختخواب‌ شو صرفه‌جویی مناسبی در بودجه‌تان کرده‌اید.
  • بهتر است این مدل تخت‌ ها دارای کلاف تمام فلزی سبک و مستحکم باشند.
  • بهتر است نشیمن مبل تختخواب‌ شو طبی باشد.
  • مکانیزم‌ها و یراق آلات مبل را به خوبی چک کنید.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش را جدی بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.