کتری سفری، معرفی بهترین کتری سفری( پرفروش ترین)

گداجوش چیست؟

افرادی که به سفر و طبیعت گردی علاقمند و همچنین کوهنوردان و گردشگران می‌دانند که آماده کردن تجهیزات سفر و گردشگری از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر بگیرند. در طی سفر و کمپینگ هر چقدر وسایل شما مناسبتر و کامل‌تر باشند، قطعا لذت سفر برای شما دو چندان می‌شود. خرید وسایل کوهنوردی و کمپینگ با خریدهای دیگر تفاوت دارد و شما باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در این مقاله از سایت چی بگیر قصد داریم راهنمای خرید بهترین کتری سفری که با نام‌های گداجوش و شامورتی نیز شناخته می‌شود، را بیان کنیم.

همه‌ی طبیعت گردان دوست دارند در طبیعت طعم چای و دم نوش ذغالی تازه دم را تجربه کنند. به این منظور لازم است که کتری مناسب سفر همراه خود داشته باشند. این کتری با کتری‌هایی که در خانه و بر روی گاز قرار می‌گیرند متفاوت است و باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. 

چطور یک کتری جنگلی خوب بخریم؟

مقاومت بالا بدنه: کتری سفری را معمولا از فلز آلومینیوم می‌سازند. که این امر موجب افزایش مقاومت در برابر سایش و حرارت مستقیم آتش می‌شود.

قابلیت قرار گرفتن در آتش: کتری شما باید به گونه‌ای ساخته و طراحی شده باشد که بتوانید به راحتی آن را در حرارت مستقیم قرار دهید. در این مورد به تمام اجزای کتری از جمله بدنه، دسته، درپوش دقت کنید.

سبک بودن گداجوش: تمام وسایلی که برای کوهنوردی و گردش انتخاب می‌شوند از جمله کتری سفری باید سبک و کم جا باشد. تا برای حمل آن برای شما راحت باشد.

گنجایش کتری سفری: این کتریها معمولا کوچک و خوش دست ساخته می‌شوند پس نباید انتظار داشته باشید گنجایش بالایی داشته باشند. گنجایش حدود یک لیتر برای کتری سفری مناسب است. البته قبل از خرید به تعداد نفراتی هم که می‌خواهند از کتری استفاده کننده دقت کنید.

جنس کتری سفری: بهتر است جنسی را انتخاب کنید که در کمترین زمان آب را به جوش بیاورد و انتقال گرمای آن بالا باشد. همچنین برای جلوگیری از ضربه خوردن کتری بهتر است جنسی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی داشته باشد. فراموش نکنید که جنس دسته کتری باید حتما از عایق نسوز باشد. 

لوله کتری سفری: لوله کتری بهتر است کوتاه و قطور باشد تا در هنگام استفاده راحت تر باشید. 

قیمت کتری طبیعت گردی: مانند هر وسیله دیگری قیمت کتری سفری به جنس و کیفیت ساخت آن دارد.

در ادامه چند از بهترین مدل‌های کتری سفری( گداجوش، شامورتی) و کتری برقی سفری که از بیشترین درصد رضایتمندی خریداران برخوردار بودند را به شما معرفی می‌کنیم. در معرفی محصولات سعی کردیم تنوع بالا و انواع سلیقه‌ها را مدنظر قرار دهیم تا شما خرید راحت را تجریه کنید.

معرفی بهترین کتری کوهنوردی

کتری سفری مدل F826

کتری سفری که به گداجوش معروف است، از جنس آلومینیوم ضد زنگ است که مناسب قرار دادن در آتش می‌باشد. این کتری سبک و حدود یک لیتر حجم دارد. برای پیک نیک و کوهنوردی بسیار مناسب و قابل استفاده می‌باشد. 

کتری سفری کد 02

کتری سفری که با نام‌های گداجوش، کندوک یا شامورتی شناخته می‌شود، از مدل‌های مقاوم در برابر حرارت است که مستقیم در آتش قرار می‌گیرد. به علت سبک و خوش دست بودن بسیار مورد استقبال کوهنوردان و طبیعت گردان قرار می‌گیرد.

کتری سفری مدل so33

کتری سفری از مدل‌های باکیفیت که با قرار گرفتن در آتش تغییر رنگ نمی‌دهد. این مدل کتری سفری سبک، کوچک و مناسب برای طبیعت گردی و خوردن چای ذغالی تازه دم می‌باشد. دسته و درپوش قابلیت جدا شدن داردند.

کتری سفری کیو وای اچ مدل WT-B4

کتری سفری کیو وای اچ یک وسیله کاربردی برای علاقمندان به سفر و گردش است. این کتری سفری برقی که از جنس pvc می‌باشد، مقاومت و کیفیت بالایی دارد. همچنین با سرعت بالایی آب را به جوش می‌آورد.

کتری و قوری سفری مدل دبش کد 21

کتری سفری یا شامورتی شامل کتری و قوری با مقاومت بالا و قابل استفاده در آتش مستقیم می‌باشد. کتری 2 لیتر و قوری حدود 1 لیتر حجم دارد، در عین حال سبک است و حمل آن برای طبیعت گردان به خصوص با دسته‌ای که روی آن تعبیه شده، راحت است.

کتری سفری مدل Mt-08

کتری سفری مدل Mt-08 از آلومینیوم با ضخامت بالا تولید شده است. این کتری که حدود 165 گرم وزن دارد که برای گردش کاملا مناسب است. این مدل همچنین برای استفاده مستقیم بر روی حرارت مستقیم آتش کاربرد دارد.

کتری سفری کد 01

کتری سفری که با نام‌های شامورتی یا کندوک نیز شناخته می‌شود، از مدل‌های کاربردی برای کوهنوردی و گردشگری می‌باشد. چون علاوه بر مقاومت بالا در برابر آتش مستقیم، سبک با گنجایش خوب حدود 1000 میلی لیتر می‌باشد.

کتری برقی سفری واتر هیتر مدل طرح 1

کتری برقی سفری از مدل‌های کلاسیک و امروزی است. یک محصول کوچک و بسیار کاربردی که در مدت زمان حدود 1.5 دقیقه آب را جوش می‌آورد. کتری برقی برای سفر و استفاده در محل کار گزینه مناسبی می‌باشد. طراحی زیبا و تنوع در رنگبندی در کنار سیم بلند محصول از مزیتهای دیگر آن است.

کتری سفری بولین مدل Bl200_ca

کتری سفری بولین از دیگر مدل‌هایی است که برای کوهنوردان مناسب است. این مدل با تکنولوژی آدانالیز کاور شده است که مانع از تغییر رنگ و مقاومت در برابر حرارت می‌شود. دسته کتری از سیلیکون نسوز ساخته شده است. 

کتری سفری قایا مدل 1000

کتری سفری قایا دارای بدنه سبک و مقاوم از آلومینیوم آنادایز شده است که باعث ایجاد یک لایه اکسیدی  بر روی آلومینیوم جهت افزایش مقاومت در برابر سایش می‌شود. دسته محصول از پلاستیک نسوز است. 


در ادامه بخوانید : ظرف مسافرتی: 15 مدل سرویس مسافرتی و ظروف پیک نیک جدید (قیمت روز)

برای خرید کتری سفری خوب باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • سبک و کم جا باشد تا حمل آن راحت باشد. 
  • بدنه کتری بهتر است فلزی نباشد تا گرما را به بیرون منتقل نکند.
  • از محکم بودن درپوش و عدم نفوذ به بیرون مطمئن شوید.
  • اگر دارای سیم بلند و محلی برای قرار دادن سیم داشته باشد یک مزیت خوب برای آن محسوب می‌شود.

مزیت کتری سفری برقی چیست؟

برخی از کتری های طبیعت گردی با برق کار می‌کنند و در مدت زمان حدود یک تا دو دقیقه آب را به جوش می‌آورد. این مدل‌ها زمانی که با سرعت بیشتری به آب جوش نیاز دارید گزینه مناسبی هستند.  

سخن آخر:

برخی از مدل‌های کتری سفری با یک لایه اکسیدی پوشانده می‌شوند که مقاومت محصول را در برابر سایش و حرارت  افزایش می‌دهند. البته به همان نسبت قیمت بالاتری نیز دارند و مناسب کوهنوردان حرفه‌ای هستند. در طراحی این مدل معمولا از دسته‌های سیلیکونی نسوز استفاده می‌شود. 

در خرید کتری سفری مهم‌ترین اصل مقاومت بالا در برابر حرارت و سبک بودن است. کتری سفری لذت نوشیدن چای تازه دم در طبیعت را به شما به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.