گاز صفحه ای: معرفی بهترین و پرفروش ترین اجاق گاز صفحه ای

معرفی بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای

گاز صفحه ای چه مارکی خوبه؟ اجاق گاز را می‌توان قلب تپنده آشپزخانه‌ها دانست. معمولا در طول روز بارها از اجاق گاز استفاده می‌کنیم برای همین خرید اجاق گاز بسیار مهم بوده و باید به آن نهایت دقت را داشت. اگر قصد خرید اجاق گاز صفحه ای دارید توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله از سایت چی‌بگیر همراه ما باشید. در این مقاله بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای را برایتان معرفی کرده و نکات مهمی که به هنگام خرید اجاق گاز باید به آن‌ها توجه داشته باشید خواهیم گفت.

انواع اجاق گاز صفحه ای

امروزه دیگر نسل اجاق‌ گازهای قدیمی از بین رفته و گازهای رومیزی صفحه‌ ای با جنس های مختلف از جمله گازهای صفحه‌ ای شیشه‌ای، گازهای صفحه‌ ای استیلی و سایر مدل‌های متنوع اجاق گازهای صفحه ای رومیزی جایگزین آن‌ها شده‌اند. اجاق گاز صفحه ای انواع مختلف دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را برایتان خواهیم گفت. 

بهترین اجاق گازهای صفحه ای به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

گاز صفحه ای برقی

‌اجاق گاز صفحه‌ ای برقی شاید به نظر خنده دار بیاید، ولی باید بدانید که این اجاق گازهای صفحه ای با برق کار کرده و مناسب مکان‌هایی هستند که دسترسی به گاز وجود ندارد. برای خرید این اجاق گاز ها توصیه می‌کنیم بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی و یا خارجی را خریداری کنید تا کیفیت مطلوبی داشته باشد. این دسته از اجاق‌های صفحه ای رومیزی به شدت شیک بوده و زیبایی منحصر به فردی را به آشپزخانه منازل شما می‌بخشند‌.

اجاق گاز صفحه ای گازی

رایج‌ترین نوع اجاق گاز صفحه ای رومیزی را می‌توان جزء این مورد دانست که خود جنس‌های متفاوتی دارد. اجاق گاز صفحه ای به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

  • اجاق گاز رومیزی استیل: استیل این دسته از اجاق گازها آلیاژ بسیار متفاوتی دارند و به دو صورت استیل ساده و استیل آجدار به فروش می‌رسند. اجاق گازهای صفحه ای استیل به شدت مورد پسند و علاقه مشتریان بوده و همواره فروش بسیار بالایی دارند.  اجاق گاز صفحه ای استیل آجدار به دلیل آج‌های روی سطح گاز به راحتی تمیز شده و دوام طولانی مدتی دارد.
  • اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای: اگر زیبایی آشپزخانه اولویت اصلی شماست‌، پیشنهاد می‌کنیم اجاق گاز صفحه‌ ای شیشه‌ای خریداری کنید. این اجاق گاز صفحه ای معمولا در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌روند و شیشه این گازهای صفحه‌ ای به گونه ‌ای است که به راحتی نمی‌شکند و به شدت در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. چنانچه اجاق گاز صفحه ای شیشه‌ای خریداری کردید، باید همواره پس از طبخ و پخت غذا سطح آن را با شوینده‌های مناسب تمیز کنید.
  • اجاق گاز رومیزی استیل و شیشه‌ای: این دسته از اجاق گازهای صفحه ای ترکیب دو مدل قبل بوده و به شدت زیبا و شیک هستند قیمت اجاق گاز صفحه ای شیشه‌ای و استیل به نسبت سایز اجاق گازهای صفحه ای بیشتر است اما زیبایی آن و کیفیت کالا نیز به مراتب بهتر است.

مزایای اجاق گاز صفحه ای رومیزی

از جمله مزایای استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ ای می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • اشغال حجم کمتری از آشپزخانه
  • تمیز کردن آسان
  • طراحی زیبا، مدرن و بروز
  • سهولت در نصب اجاق گاز
  • سهولت در جابه‌جایی اجاق گاز صفحه ای

البته لازم به ذکر است که اجاق گازهای صفحه ای نیز دارای معایبی هستند و در این زمینه می‌توان نداشتن فر و نداشتن شیشه محافظ روی گاز اشاره کرد. این عیوب امروزه برای افراد اهمیت چندانی ندارند زیرا از ماکروویو استفاده می‌کنند.

در ادامه این مقاله تعدادی از بهترین مارک‌های اجاق گاز صفحه ای را برایتان معرفی می‌کنیم، همراه ما باشید.

ابعاد این اجاق گاز صفحه ای شیک 86×50×5 سانتی‌متر و طول گاز 86 سانتی‌متر است و دارای ۵ شعله است. از تجهیزات آن به فندک اتوماتیک، شعله پلوپز و سیستم ایمنی ترموکوبل را می‌توان نام برد.

به جرات می‌توان گفت که برند اخوان یکی از بهترین مارک اجاق گاز صفحه‌ ای ایرانی است و مشتریان زیادی خواهان تولیدات این شرکت هستند.

طول این اجاق گاز 86 سانتی متر است و ابعاد آن بزرگتر از ۸۵ سانتی‌متر است. دارای ۵ شعله شعله پلوپز بوده و رده مصرف انرژی آن A یعنی بهترین مقدلر ممکن است. این اجاق گاز زیبا و صفحه ای دارای سیستم ایمنی ترموکوبل و سرشعله ایتالیایی است. جنس شبکه ان نیز چندن است از سایر مشخصات این گاز به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:.

  • قطعات اصل و اورجینال ساخت ایتالیا
  • راندمان و احتراق ۲۵ درصد بالاتر از استاندارد
  • کاهش زمان پخت
  • لبه شیشه ابزار خورده
  • شعله پخش‌کن های دارای قفل و بست
  • کاهش مصرف گاز و آلایندگی کمتر

ابعاد این اجاق گاز صفحه ای 30×50×15 سانتی‌متر و با طول ۳۰ سانتی‌متر است. اگر آشپزخانه شما نسبتا کوچک است. این اجاق گاز صفحه ای بهترین گزینه مناسب است.

جنس شبکه این اجاق گاز صفحه ای از چندن بوده و منبع تغذیه آن گاز شهری است.مجهز به کابل برق و شعله پلوپز است. اگر برای محیط دفتری خود قصد خرید اجاق گاز صفحه ای شیشه‌ای دارید، توصیه ما خرید این اجاق گاز است.

ابعاد این گاز رومیزی 86*51 است و دارای 5 شعله می‌باشد. جنس شیشه‌ی این گاز از شیشه‌ی ضدخش است. سیستم ایمنی این گاز رومیزی ترموکوبل است. 

ابعاد این گاز منحصر به فرد ایرانی 86x50x5 سانتی‌متر می‌باشد و دارای 5 شعله است. جنس این گاز روزمیزی از استیل است و دارای فندک اتوماتیک و شعله‌ی پلوپز است. سیستم ایمنی این گاز ترموکوبل است. 

گاز رومیزی برتینو دارای 5 شعله است که کار شما را برای استفاده از قابلمه‌های کوچک و بزرگ آسان‌تر می‌کند. شبکه‌ی چدنی روی شعله‌ها دارای فاصله استاندار بین شعله و ظرف پخت غذا می‌باشد. این گاز رومیزی مجهز به فندک و سیستم ترموکوپل بسیار سریع است. 

گاز رومیزی باکیفیت سینجر با جنس شیشه‌ی سکوریت ضدخش طراحی شده است. در این گاز از سیستم ایمنی ترموکوپل استفاده شده است. این گاز مجهز به شعله‌ی پلوپز است. از این گاز رومیزی می‌توانید در آشپزخانه‌های متوسط و بزرگ استفاده کنید.

اجاق برقی رینوزیت را می‌توان یکی از بهترین و شیک‌ترین گازهای برقی هم رده‌ی خود نامید. این گاز برقی صفحه‌ایی دارای سه شعله‌ی 1500 واتی است.سیستم ایمنی این گاز بوسیله‌ی ترموستات تنظیم می‌شود. 

نکاتی مهم برای خرید بهترین اجاق گاز صفحه‌ای رومیزی

توجه به نکات زیر برای خرید بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ضروری است، این نکات عبارت‌اند از:

  • توجه به جنس اجاق گاز رومیزی
  • توجه به برند و مارک اجاق گاز رومیزی
  • در نظر گرفتن ابعاد اجاق گاز صفحه ای 
  • اهمیت داشتن گارانتی و ضمانت نامه
  • توجه به رومیزی یا توکاری بودن اجاق گاز صفحه ای
  • توجه به نحوه تمیز کردن  و مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن اجاق گاز صفحه ای

قیمت بهترین مدل گاز صفحه ای چقدر است؟

وقتی نوبت به انتخاب و خرید گاز صفحه ای می‌رسد، مهمترین عاملی که باید در نظر گرفته شود قیمت گاز است. یک گاز با کیفیت می تواند از یک میلیون تا 7 میلیون تومان باشد. برخی از عواملی که بر روی قیمت گاز صفجه ایی اثر دارد عبارتند از:  تعداد مشعل های اجاق گاز، اندازه مشعل، اجاق گاز یک نفره در مقابل دو نفره، ویژگی های هوشمند و غیره. برای کمک به تصمیم گیری برای خرید خود، توصیه های ما را در مورد بهترین گاز صفحه ای موجود در بازار را ببینید. 

سخن پایانی: 

در این مقاله برایتان درباره انواع اجاق گاز صفحه ای گفته و به بهترین نوع و مدل این دسته از اجاق گازهای صفحه ای رو میزی اشاره کردیم. توصیه می‌کنیم برای خرید اجاق گاز صفحه ای بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای را خریداری کنید تا همواره از کیفیت مطلوب آن نهایت رضایت را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
گاز صفحه ای قیمت انواع گاز صفحه ای