تقویت ناخن: بهترین محلول و سرم تقویت ناخن (پرفروش ترین)

معرفی بهترین تقویت کننده ناخن

چقدر به سلامت و زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید؟ حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی ناخن‌هایتان سست و شکننده شده و زیبایی و استحکام قبل را ندارد. برخلاف تصور بسیاری از افراد که گمان می‌کنند ناخن‌ها نیاز به مراقبت ندارد باید بدانید ناخن نیز مانند سایر قسمت‌های بدن نیاز به رسیدگی و رساندن مواد مغذی دارد تا زیبایی دست‌های شما را دو چندان کند. در این نوشتار از چی بگیر سعی کرده ایم شما را با بهترین محلول و سرم تقویت ناخن آشنا کنیم.

سرم تقویت ناخن

ناخن از کراتین و ترکیبات گوگردی ساخته شده که حفظ سلامت آن بسیار ضروری است زیرا بسیاری از مواد ناسالم از طریق ناخن‌ها دفع می‌شوند. ناخن انسان علاوه بر نقشی که در زیبایی برای ما دارد، برای انجام فعالیت‌ها و نیز سلامت بدن مهم است.

اگر مدتی است که ناخن‌هایتان زود می‌شکنند، پوسته پوسته می‌شوند و یا رشد کافی ندارند، بهتر است به فکر درمان و خرید بهترین تقویت کننده ناخن باشید تا زیبایی را به آن‌ها برگردانید. از شایع ترین مشکلات ناخن خشکی زیاد است که عوارض زیادی به دنبال دارد. با چی بگیر همراه باشید تا بهترین درمان خانگی برای ناخن شکننده و بهترین تقویت کننده ناخن خارجی و ایرانی را که محبوبیت زیادی بین مصرف کنندگان داشته‌اند را با هم بررسی کنیم.

معرفی بهترین محلول تقویت ناخن

روغن تقویت کننده ناخن ساروما مدل S205 حجم 15 میلی لیتر

روغن تقویت کننده ناخن ساروما از جمله بهترین ترمیم کننده و تقویت کننده ناخن می‌باشد. این محصول به علت دارا بودن موادطبیعی از جمله روغن بادام تلخ، روغن بادام شیرین، گیاه دم اسب، کرچک، جوانه گندم، گلیسیرین و آلوئه‌ورا استحکام ناخن را بالا می‌برد. 

نکات مثبت محصول:

حاوی ویتامین B5 و E

ترمیم ناخن آسیب دیده

جلوگیری از آسیب ناخن‌های سالم 

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم کد 01 حجم 8 میلی لیتر

روغن تقویت کننده ناخن هیدرودرم علاوه بر نقشی که در افزایش انعطاف پذیری و مقاومت ناخن دارد، موجب نرم کنندگی و مرطوب کنندگی ناخن و پوست اطراف آن نیز می‌شود. این خاصیت از پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی ناخن جلوگیری می‌کند.

 تولید کننده محصول با به کار گیری محصولات طبیعی مانند روغن بادام شیرین، گل گاو زبان، جوجوبا، دانه انگور که هر کدام خواص بی‌نظیر خود را دارا هستند، یک کمپلس فوق العاده تقویت کننده برای داشتن ناخن‌هایی محکم و زیبا ایجاد کرده است.

نکات مثبت محصول:

شفاف کننده و براق کننده ناخن

جلوگیری از قارچ ناخن

حاوی ویتامین E و A

محافظت ناخن در برابر اشعه ماوراء بنفش

لوسیون تقویت کننده ناخن سیلکر مدل 34A حجم 40 میلی لیتر

لوسیون ترمیم کننده سیلکر به افرادی که ناخن‌های شکننده دارند یا ناخن‌هایشان در اثر عوامل مختلف آسیب دیده، توصیه می‌شود. این محصول با داشتن ذرات سیلیکون و کراتین موجب افزایش استحکام و ضخامت ناخن می‌شود.

نکات مثبت محصول:

رطوبت رسانی عمیق

حاوی ویتامین E

جلوگیری از شاخه شاخه شدن پوست اطراف ناخن




کرم تقویت کننده ناخن نئودرم سری Renewal مدل Intense حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم تقویت کننده ناخن نئودرم از نمونه‌های پرطرفدار و رضایت بخش برای مصرف کنندگان بوده است. به کارگیری مواد طبیعی در این محصول موجب نرمی، رطوبت رسانی و جلوگیری از شکنندگی ناخن می‌شود. 

وجود کراتین هیدرولیز شده که دارای اسید آمینه سیستین است باعث ایجاد یک لایه رطوبت رسان و افزایش استحکام ناخن می‌شود همچنین وجود مواد مغذی مانند روغن جوجوبا از خشک شدن و شکنندگی ناخن جلوگیری می‌کند.

نکات مثبت محصول:

حاوی ویتامین E و A

ایجاد شفافیت روی سطح ناخن

لوسیون تقویت کننده ناخن رسپینا مدل L9 حجم 9 میلی لیتر

لوسیون تقویت کننده ناخن رسپینا یک لوسیون گیاهی با درصد بالای ترکیبات دارویی گیاهی برای درمان مشکلات ناخن می‌باشد. فرمولاسیون منحصر به فردی دارد و موجب افزایش خون رسانی و افزایش رشد ناخن می‌شود. 

نکات برگزیده محصول:

فاقد مواد شیمیایی

ترمیم کننده، محرک رشد و سلول سازی 

حاوی زینک و ویتامین

کرم تقویت کننده ناخن های کیس مدل Nailactan حجم 30 میلی لیتر

کرم تقویت کننده ناخن کیس برای خانم‌هایی که در اثر عوامل مختلف مانند ژنتیک، مشکلات قارچی، انجام مانیکور و عوامل دیگر ناخن‌های شکننده و خشک دارند، بسیار مفید است. این محصول نیز با به کار گیری مواد طبیعی مانند هسته انگور و آووکادو ناخن را تقویت، خشکی و شکنندگی آن را برطرف می‌نماید.

نکات مثبت محصول:

حاوی امگا 3 و امگا 6

دارای ویتامین A و B و E

سرم تقویت کننده ناخن تالیکا مدل Regenerator حجم 1.8 میلی لیتر

سرم تقویت کننده ناخن تالیکا یک درمان کامل و عالی برای هر گونه مشکلات ناخن، ماتریکس، کوتیکول می‌باشد. به کار گیری مواد کمیاب و موثر مانند صمغ بنژامین، صمغ مرمکی و روغن خالص کندر در سرم موجب آبرسانی به ناخن و پوست اطراف آن، تقویت و استحکام ناخن و همچنین محرک رشد می‌باشد.

نکات مثبت محصول:

قابل استفاده روی لاک

بدون عطر، رنگ و مواد نگه‌ دارنده

جلوگیری از عفونت قارچی و باکتریال



محلول کوتیکول ناخن هیدرودرم کد 01 حجم 8 میلی لیتر

پوست اضافی اطراف ناخن برای خیلی از افراد ناخوشایند است و زیبایی دست و ناخن‌ها را از بین می‌برد. محلول از بین برنده پوست اطراف ناخن هیدرودرم عملکرد نرم کننده، از بین برنده کوتیکول‌های مرده و خواص آنتی باکتریایی دارد. 

نکات مثبت محصول: 

حاوی ویتامین C و کمک به جذب آهن


در ادامه بخوانید : فیس براش چیست؟ راهنمای خرید بهترین برس پاکسازی صورت


در ادامه بخوانید : خرید بهترین مارک مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک (پرفروش ترین)

شایع ترین دلایل سستی و شکنندگی ناخن:

عوامل درونی و بیرونی زیادی در حفظ سلامت ناخن تاثیر گذارند که بررسی می‌کنیم:

  • فقر آهن و کم خونی بدن 
  • ضعف بدن و کمبود پروتیین و املاح معدنی
  • کاهش رطوبت و چربی بدن 
  • تغذیه نادرست و کمبود بیوتین در رژیم غذایی
  • کاشت ناخن، اکستنشن، مانیکور و پدیکور ناخن به مدت طولانی
  • استفاده از لاک و استون به دفعات زیاد
  • استفاده نکردن از سرم و لوسیون تقویت کننده ناخن
  • شستشوی زیاد دست با مواد شوینده

همه از عواملی هستند که می‌توانند سلامت ناخن را به خطر بیندازند. 

چطور ناخن هایی سالم و زیبا داشته باشیم؟

داشتن ناخن سالم که بدون نیاز به مانیکور و کاشت ناخن زیبایی داشته باشد چندان کار سختی نیست. 

  • رژیم غذایی صحیح: رژیم غذایی غنی از املاح معدنی، ویتامین‌ها به خصوص ویتامین B، A، E ,  و همچنین از بین بردن کم خونی و گنجاندن مواد پروتیئنی برای از بین بردن ضعف بدن بسیار ضروری است. داشتن یک رژیم غذایی مناسب بهترین تقویت کننده ناخن است. 
  • به مقدار کافی آب بنوشید: نوشیدن آب در طول روز خشکی ناخن‌ را کاهش می‌دهد و رطوبت لازم را به آن‌ها می‌رساند. همچنین برای مدتی از زیباکننده‌های غیر طبیعی دوری کنید تا فولیکول‌ها خود را بازسازی کنند.
  • تقویت ناخن خانگی: ترکیب زرده تخم مرغ و یک قاشق عسل، روغن زیتون و آبلیمو و همچنین روغن‌های گیاهی مانند کرچک، بادام شیرین و تلخ، نارگیل و روغن هسته انگور همه از مواد طبیعی و بسیار مفید برای ناخن می‌باشند.

اگر بعد از تمام این‌ها همچنان حس می‌کنید ناخن شما خشک و شکننده است استفاده از تقویت کننده ناخن از برندهای معتبر و سرم تقویت ناخن تا حد زیادی می‌تواند ناخن را بازسازی کند.

قطره رشد ناخن از چه موادی تشکیل شده است؟

محلول تقویت کننده ناخن عموما از مواد طبیعی مانند کرچک، روغن بادام و هسته انگور و موادی مشابه تشکیل می‌شود که مجموع آنها به همراه ویتامین‌های مورد نیاز ناخن یک کمپلس درمانی و تقویت کننده برای شما به ارمغان می‌آورد. برخی از انواع سرم تقویت کننده ناخن خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی نیز دارند.

سخن آخر:

یکی از بهترین درمان‌های سریع و رضایت بخش که مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز را به ناخن می‌رساند،استفاده از سرم و محلول تقویت کننده ناخن می‌باشد که به علت اثردهی سریعی که دارند بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. با انتخاب بهترین قطره رشد ناخن می‌توانید از شکنندگی ناخن‌های خود جلوگیری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - راضیه

کرم ناخن نئودرم بسیار عالی است.

21 تیر 1400 - 11:58

پاسخ