غذای خشک سگ: همه چیز درباره خرید غذای خشک سگ و توله سگ

راهنمای خرید غذای سگ

نگهداری از حیوانات خانگی در خانه یکی از اتفافات شایعی ست که امروزه به شدت شاهد آن هستیم. مراقبت از این  قبیل حیوانات خانگی به شدت حائز اهمیت بودا و باید جدی گرفته شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید تغذیه و غذای حیوان خانگی است.

اگر در منازل خود سگ خانگی نگهداری می‌کنید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه سایت چی بگیر باشید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین مدل غذای سگ و غذای سگ هاسکی را به صورت خشک و کنسرو شده برایتان معرفی کرده و بگوییم به چه نکانی برای خرید غذای مناسب سگ و غذای توله سگ باید دقت داشته باشید.

غذای سگ گرن بونتا مدل Croquettes with Beef وزن 10 کیلوگرم

غذای سگ گرن بونتا مدل Croquettes with Beef 

ابعاد بسته بندی این محصول 28×10×37 سانتی‌متر بوده و معادل ۱۰ کیلوگرم غذای سگ از برند گرن بوتا در آن جای داده شده است. این‌ محصول ساخت کشور ایتالیا بوده و محتوای درون آن شامل گوشت گاو، غلات و مشتقات گوشت است.

طعم این غذای سگ مورد قبول حیوان بوده و از نظر  ارزش غذایی دارای پروتئین بالا بودا و به شدت گزینه مناسبی برای خرید است.

کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل Pack 1 وزن 425 گرم مجموعه 4 عددی

کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل Pack 

این غذا مناسب برای سگ‌ها است و ابعاد آن 8×8×10 بوده و وزنی معادل ۴۲۵ گرم دارد. برند این کنسرو غذای سگ نوتری پت و ساخت کشور ایران است. این پک شامل ۴ بسته کنسرو غذای سگ نوتری با طعم‌های گوشت قرمز و مرغ، کدو تنبل، پته گوشت و مرغ و گوشت قرمز است.

مواو اولیه تهیه این غذا کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه طعم دهنده غیر طبیعی در ساخت این محصول استفاده نشده و مکم ویتامینه مناسبی برای حیوانات خانگی شما است.

کنسرو غذای سگ شایر مدل chicken with1 وزن 800 گرم

کنسرو غذای سگ شایر مدل chicken with1 

ابعاد این غذای کنسرو شده سگ 20×20×20 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۸۰۰ گرم است. مواد اولیه استفاده شده در تهیه این کسرو غذای سگ کاملا طبیعی و بدون طعم دهنده‌ها بوده و ساخت ایران است.

کنسرو غذای سگ شایر مدل Chicken&Beef وزن 200 گرم

کنسرو غذای سگ شایر مدل Chicken&Beef 

این کنسرو با طعم مرغ و گوشت قرمز به همراه جگ، مقدار کمی برنج، هویج، نخود سبز، کلم و استخوان است و برای سلامتی حیوانات شما به شدت مناسب است. ابعاد این غذا 5×6×5 سانتی‌متر و وزن آن معادل ۲۰۰ گرم است. این غذای سگ برند شایر و ساخت کشور ایران است.

کنسرو غذای سگ و گربه رويال كنين مدل Recovery وزن 195گرم

کنسرو غذای سگ و گربه رویال کنین مدل Recovery

به جرئت می‌توانیم بگوییم این محصول یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کنسروهای مناسب برای سگ و حتی گربه است. ابعاد این محصول 5×5×5 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل ۱۹۵ گرم دارد و برای دوره نقاهت سگ پس از عمل جراحی به شدت توصیه می‌شود.

کنسرو غذای سگ یو اس پت مدل گوشت بره وزن ۴۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ یو اس پت گوشت بره

اگر غذای حیوان خانگی و سگ‌شما برایتان بسیار مهم و حائز اهمیت است این غذای برند یو اس پت که ساخت کسور ایران می‌باشد، گزینه بسیار مناسبی است‌. ابعاد این غذا 15×10×10 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل ۴۰۰ گرم دارد.

کنسرو غذای سگ دکتر ژان مدل Chicken وزن 0.8 کیلوگرم

کنسرو غذای سگ دکتر ژان 

این کنسور سگ دکتر ژان مدل chiken بوده  و وزن آن معادل ۸۰۰ گرم است. این غذا از محتوای گوشت مرغ بوده  و محصول دکتر ژان برند آلمانی است.

غذای خشک سگ رویال کنین کد93001 وزن 2 کیلوگرم

یکی از بهترین غذای سگ و توله سگ غذای خشک سگ رویال کنین است. این غذا مخصوصا برای توله سگ‌ها بسیار عالی و مقوی است. پروتیئن‌های استفاده شده در این غذای توله سگ قابلیت جذب بالایی دارند. همچنین این غذای توله سگ مجموعه ایی از آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین E و C می‌باشد که سیستم دفاعی سگ را تقویت می‌کند. 

غذای خشک سگ رویال کنین مدل Shih Tzu PUPPY وزن 1500 گرم

اگر شما صاحب یک سگ پاپی شیتزو ملوس هستید این غذای سگ همه‌ی احتیاجات پاپی شما را برآورده می‌کند. وزن این غذای سگ 1500 گرم است و بسیار خوش خوراک است. 

غذای خشک سگ نوتری پت مدل Premium 29 Percent وزن 2 کیلوگرم

اگر قیمت غذای سگ برای شما مهم است این برند یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین مارک غدای سگ است. شما می توانید توله سگ هود را از 2 ماهگی با این غذا تغذیه کنید. این محصول شامل 29% پروتیئن است و از سازمان دامپزشکی مجوز دارد. 


در ادامه بخوانید : قلاده سگ: خرید و قیمت 15 مدل قلاده سگ(هاسکی، پاکوتاه...)

هنگام خرید بهترین برند غذای خشک سگ به چه نکاتی دقت کنیم؟

بهترین برند غذای خشک ایرانی

انتخاب و خرید بهترین غذای سگ ایرانی و بهترین مارک غذای سگ کار نسبتا دشواری است و نیازمند دقت و توجه است.  برای این منظور نکات و عواملی را برایتان شرح می‌دهیم که حتما به هنگام خرید غذای خشک سگ به آن‌ها توجه داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

کیفیت و سالم بودن غذای خشک سگ

مسئله تغذیه سگ بسیار مهم بوده و تاثیر بسزایی در سلامت و طول عمر سگ‌های خانگی دارد. حیوانات نیز باید مانند انسان‌ها به اندازه کافی کربوهیدرات، چربی، مواد معدنی، پروتئین و ویتامین دریافت کنند و به همگان خرید غذای سگ حتما باید به ارزش غذایی و موارد نام برده دقت داشته باشید.

خرید مطابق برنامه درست

برای خرید غذای سگ بهتر است که با یک دامپزشک مشورت کنید. برای خرید غذای خشک سگ به فاکتورهایی مانند نژاد و نوع سگ و وزن و سن آن باید توجه داشته باشید. یک دامپزشک متخصص می‌تواند شما را راهنمایی کند که به عنوان مثال غذای سگ هاسکی باید گونه باشد و چه غذاهایی با گوارش سگ شما سازگار است.

بسته بندی غذای سگ

همانطور که توجه به تغذیه خودتان بسیار مهم و ضروری است باید به سالم بودن غذای کنسرو شده سگ و غذای خشک سگ نهایت دقت را داشته باشید تا بسته بندی مناسبی داشته باشند.

غذاهای ممنوعه برای سگ

برخی از مواد غذایی مانند شکلات و شیرینی‌ها برای سلامت سگ‌ها مضر هستند. و باید توجه داشته باشید که غذاهای ممنوعه به هیچ عنوان در غذای خشک سگ وجود نداشته باشند. به عنوان مثال غذاهایی که شامل سویا و ذرت هستند برای سگ‌ها حساسیت‌زا بوده و بهتر است که در غذاهای کنسرو و خشک شده برای سگ‌ها وجود نداشته باشند.

بهترین برند غذای خشک سگ را انتخاب کنید

توصیه می‌کنیم غذای خشک و کنسرو شده‌ای که برای سگ خود خریداری می‌کنید، حتما از یک مارک و برند معتبر باشد که توسط شرکت معتبر و طبق دستورالعمل‌های کاملا بهداشتی آماده و تهیه شده باشد و به روی  غذای آماده شده به اندازه کافی تحقیق و آزمایش صورت گرفته باشد.

غذایی متناسب با فعالیت سگ

اگر سگ شما بسیار فعال و پرانرژی باشد نیازمند به غذایی است که انرژی مورد نیازش را تامین کرده و به اندازه کافی مغذی باشد. بنابراین حتما به هنگام خرید بهترین مارک غذای خشک سگ به این موارد دقت داشته باشید.

غذای سگ فاقد طعم‌ دهنده‌

لازم به ذکر است که غذای مناسب سگ‌ها به صورت خشک و کنسرو شده باید فاقد طعم دهنده و شیرین کننده‌ها باشند، زیرا این مسئله برای سلامت سگ‌ها به شدت مضر و خطرناک است و باید جدی گرفته شود.

غذای خشک سگ چه مزایایی برای سگ‌ ها دارد؟

برخی از افراد ترجیح می‌دهند که خودشان برای سگ خود غذا تهیه کنند،  نمی‌توانیم بگوییم که این روش نادرست است ولی توجه داشته باشید که تهیه غذای کامل و سالم برای حیوانات خانگی به ویژه سگ‌ها دشوار است. از مزایای استفاده از غذاهای خشک سگ و کنسرو شده می‌توانیم به نکته مهمی اشاره کنیم که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم.

غذاهای خشک شده سگ و کنسرو شده به گونه‌ای است که میزان چربی مورد نیاز حیوان، پروتئین مورد نیاز، کربوهیدرات، سبزیجات و غلات همگی به اندازه کافی در آن وجود داشته و می‌توانیم بگوییم که با تهیه کنسرو غذای سگ سالم‌ترین و کامل‌ترین غذا از جهت مغذی بودن را برای سگ‌های خود فراهم می‌کنید.

بهترین غذا برای توله سگ چیست؟

توجه به تغذیه توله سگ‌ ها به ویژه نژاد توله سگ‌ هاسکی و ژرمن به شدت مهم بوده و باید برای تهیه غذای توله سگ‌ های چندین ماهه تا سن بزرگسالی غذای خاص خودشان را بدهید. برای این قبیل از سگ‌های غذاهای خشک شده و کنسرو شده مناسبی وجود دارد. توصیه می‌کنیم برای خرید از بهترین مارک و برند غذای توله سگ استفاده کنید.

چه مواد غذایی برای سگ‌ ها مضر هستند؟

بهتر است به سگ‌های خود تخم مرغ پخته و شیر و لبنیات بدون لاکتوز ندهید زیرا موجب بروز اسهال در آن‌ها می‌شوند. توجه داشته باشید که سویا متناسب وزن سگ و به ازای هر کیلو وزن سگ فقط ۶ گرم سویا باید در غذای سگ وجود داشته باشد.


در ادامه بخوانید : غذای گربه: خرید و قیمت غذای خشک گربه مفید، رویال کینگ...

میزان غذای سگ باید به چه مقدار باشد؟

معمولا سگ‌های پیر به غذای نسبتا کمتری نیاز دارند اما برای سگ‌های جوان به ازای هر کیلوگرم وزن سگ باید ۲۵ گرم غذا برایش در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که سگ‌های باردار به غذای بیشتری نیاز دارند.

سخن پایانی: 

در این مقاله از سایت چی بگیر برایتان درباره بهترین غذا خشک سگ ایرانی و غذای کنسرو شده سگ گفتیم. و به بررسی قیمت غذای سگ پرداختیم امیدواریم با مطالعه این مقاله و رعایت نکات گفته شده بتوانید یکی از بهترین غذای نام برده و معرفی شده را برای سگ‌ها خود خریداری کنید و سلامت حیوان خانگی خود را تضمین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.