جدیدترین مدل زنجیر طلا زنانه (زنجیر طلا مدل کارتیه، باکس...)

جدیدترین مدل زنجیر طلا زنانه (زنجیر طلا کاریته، باکس..)

زنجیر طلا، جزو مواردی است که انواع زیاد وگوناگونی دارد. از آنجایی که سلایق افراد هم بسیار متفاوت است، قابلیت تامین هر نوع سلیقه‌ای را دارد. زنجیرهای طلا معمولا به طور روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و بعضی افراد عادت دارند که همیشه زنجیر طلایی بر گردن داشته باشند. در این مقاله از سایت چی‌بگیر به معرفی بهترین مدل زنجیر طلا زنانه پرداخته ایم با ما همراه باشید.

زنجیر طلا در بین دیگر وسایل طلاها جزو پرطرفدار ترین‌هاست و به عنوان هدیه هم، بسیار مناسب است. زنجیرهای طلا معمولا به سه صورت وارد بازار می‌شوند. اغلب و بیشتر زنجیرهای طلا، طلای جامد یا همان طلای 18 عیار است که زنجیر کاملا از طلا ساخته شده است. نوع دیگر زنجیر طلا، طلای نورده شده است. در این مدل، ورقه‌های طلا بر روی فلزی مانند نقره کشیده می‌شود. قیمت این مدل زنجیرها، از طلای 18 عیار کمتر است.

نوع دیگر زنجیر طلا، زنجیرهایی با روکش طلا هستند، بدین گونه که، یک زنجیر با جنس یک فلز ساخته می‌شود، طلای مذاب شده بر روی آن ریخته می‌شود، طلا به شکل طلای پایه در می‌‌آید. قیمت این گونه زنجیرها از دو نوع بالایی کمتر است.

در ادامه جدیدترین زنجیر طلای زنانه را با هم مرور می‌کنیم:

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ZMM1014 طرح کارتیه حصیری

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل ZMM1014  از آن دسته زنجیرهای طلاست که همواره مد بوده است. همانطور که پیداست، جنس این زنجیر زیبا و شیک از طلا و 18 عیار است.

طول این زنجیر 39 سانتی‌متر است. شکل زنجیر بافت است. این زنجیر طلای با کیفیت در یک جعبه مقوایی تقدیم خواهد شد.

زنجیر طلا 18عیار زنانه کد Z117

زنجیر طلا 18عیار زنانه کد Z117  طنابی و بافتی شکل است. قابل استفاده برای بانوان با سلیقه است. این زنجیر طلای عالی 18 عیار است و طول زنجیر طلا هم 55 سانتی‌متر است. 

این زنجیر از طریق قفل بسته خواهد شد. این زنجیر طلای با کیفیت در یک جعبه مقوایی تقدیم خواهد شد.

5
زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1268

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1268 را در تصویر ملاحظه می‌کنید. این زنجیر طلای 18 عیار با شکل ظاهری ترکیبی است. دو تا زنجیر به هم وصل هستند. و بر روی گردن زیبای خاصی را نمایش می‌دهد. این زنجیر طلای شیک با کیفیت در یک جعبه مقوایی تقدیم خواهد شد.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل KZ001

زنجیر طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل KZ001 ، زنجیر طلایی است با عیار 18 . طول زنجیر 40 سانتی‌متر است و شکل زنجیر حلقه‌ای  است. این زنجیر قابلیت آویزن کردن مدال را دارد و بر گردن بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد.

زنجیر طلا 18 عیار ماهک مدل MM0659

زنجیر طلا 18 عیار ماهک مدل MM0659 زنجیری با مدل شیک و جدید است. عیار این زنجیر بسیار زیبا 18 است.  طول این زنجیر طلای با کیفیت 45 سانتی‌متر است. شکل زنجیر بافت ونیزی است و برای کیفیت بهتر این زنجیر دارای آبکاری زرد است.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل ZT1

زنجیر طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری مدل ZT1 در تصویر بالا مشاهده می‌شود. این زنجیر طلا 18 عیار است. و طول این زنجیر 40 سانتی‌متر است. شکل زنجیر موجود از نوع بافت است. این زنجیر طلای شیک با کیفیت در یک جعبه مقوایی ارسال می‌شود.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0979

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0979  زنجیری شیک و قابل استفاده برای بانوان است. این زنجیر طلای 18 عیار دارای طولی به اندازه 40 سانتی‌متر است. این زنجیر برق و جلوه خاصی دارد. در واقع دارای زنجیر با شکل حلقه‌ای است.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی مدل میرو کد M01

زنجیر طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی مدل میرو کد M01 با ضخامت 2 میلی‌متر در تصویر می‌بینید. این زنجیر طلا 18 عیار است و طول این زنجیر شیک و زیبا هم 40 سانتی‌متر است. شکل زنجیر حالت بافت دارد. و در گردن بانوان جوان زیبایی خاصی پیدا می‌کند.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1283

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1283 زنجیری زیبا و شیک است. این زنجیر طلا مناسب برای استفاده بانوان خاص پسند است. عیار آن هم 18 است. طول زنجیر 44 سانتی‌متر است و شکل زنجیر در هم تنیده شده دارد. بسته‌بندی این زنجیر ساده و در یک بسته مقوایی ارسال خواهد شد.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه گالری مرجان کد 0910

زنجیر طلا 18 عیار زنانه گالری مرجان کد 0910 زنجیری با مدل جذاب و زیبا است. و مناسب برای بانوان و دختران جوان. عیار این زنجیر طلا 18 است. گفتنی است طول این زنجیر که در قسمتهایی دارای گوی طلا نیز هست 40 سانتی‌متر است. شکل خود زنجیر هم حلقه‌ای است. 

لازم به ذکر است که این زنجیر طلا دارای گوی‌های تراش داده شده از جنس طلای 18 عیار است.

زنجیر طلا 18 عیار گوی گالری مدل G62

زنجیر طلای «گوی گالری» مدل «G62» قابل استفاده برای بانوان است. این زنجیر طلای 18 عیار 52 سانتی‌متر است. این زنجیر طلای ظریف باکیفیت است و قابلیت آن را دارد که به آن یک مدال یا آویزی به آن آویزان گردد.

این زنجیر دارای فرم زنجیری بوده که حلقه‌های ریزی دارد و طرح آن بسیار ظریف کار شده‌ است. قفل این زنجیر طلا از نوع ساده یا فنری است که به سادگی باز و بسته می‌شود و نسبت به برخی دیگر از انواع قفل ایمنی بیشتری دارد.

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1271

زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1271 با طول 49 سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می‌کنید. عیار این زنجیر طلا 18 عیار است. این زنجیر شیک و جدید، دارای برق و جلای خاصی بر روی گردن خواهد بود. این زنجیر از آن مدلهاست که خود به تنهایی کاملا زیباست.

برای دیدین جدیدترین مدل نیم ست طلا جدید عروس کلیلک کنید.

در هنگام خرید زنجیر طلا زنانه به موارد زیر دقت کنید.

  • قفل زنجیر را امتحان کنید که سالم باشد. 
  • بهتر است از فروشنده نوع و مدل قفل زنجیر را بپرسید. قفل لابستر برای زنجیرها مناسبند زیرا بسیار محکم هستند.
  • در هنگام خرید حتما از نرمی زنجیر مطمئن شوید. اگر زنجیری خشک باشد، شکننده است و زود پاره می‌شود.
  • زنجیری را تهیه کنید که قسمتهای برآمدگی آن به لباس شما گیر نکند. در غیر این صورت لباسهای زیادی را به دلیل نخ کش شدن از دست خواهید داد.
  • طول زنجیر مورد نظرتان را در نظر داشته باشید.
  • از طلا فروشی‌های مطمئن خریداری نمایید.

زنجیرهای طلا معمولا دارای چه عیاری هستند؟

این نکته کلیدی را در نظر داشته باشید، هرچه طلایی که قصد خریدش را دارید، عیارش بالاتر باشد، پس نرم‌تر است و بنابراین شکننده‌تر. معمولا طلاهای 20 و 22 عیار، اینگونه هستند. عمر این طلاها با این عیار کمتر است.

طلاهای 18 عیار برای استفاده روزمره مناسب‌ترند. البته طلاهایی با عیار 10 و 14 نیز وجود دارند. این طلاها مقاوم‌ترند زیرا فلزهای دیگری نیز در ترکیب این طلا وجود دارد. و به نسبت طلای 18 عیار قیمت کمتری نیز دارند.

کدام مدل زنجیر طلا طول عمر بیشتری دارد؟

مطمئین باشید برای هر نوع سلیقه‌ای زنجیر طلا وجود دارد. بهتر است در هنگام خرید با توجه به میزان استفاده‌تان از زنجیر، آن را خریداری کنید. تجربه نشان داده است که مدل‌هایی نظیر، فیگارو، کارتیه، تسمه‌ای و طنابی، مدل باکسی و گندمی، برای استفاده‌های روزمره مناسب‌ترند. و قابلیت تحمل وزن بیشتری را دارا هستند. 

دیگر مدل‌های زنجیر طلا عبارتند از: زنجیر کابلی، زنجیر فیگارو، زنجیر مارینر یا ملوانی، زنجیر مارینرپاف، زنجیر طنابی، زنجیر کوبایی، زنجیر اسپیگا، زنجیر سنگاپوری، زنجیرهای توپی، زنجیر باکس، زنجیر ماری ، زنجیر رولو، زنجیر کورب، زنجیر پانتر، زنجیر پاپ‌کورن، زنجیر لنگری، زنجیر بیزانتین، زنجیر حلقه‌ اینفنیتی و ......

 زنجیرها دارای قفل‌های متنوعی هستند، معروفترین آنها عبارتند از؛ قفل چنگکی یا قلاب، قفل حلقه‌ای فنری،  قفل مغناطیسی،  قفل جعبه‌ای،  قفل پیچی، قفل چرخان و ....

و در آخر:

گفتنی است برای تمیز کردن زنجیر طلای خود از هر نوع آلودگی از محلول آب و صابون استفاده کنید. می‌توانید از یک مسواک نرم برای تمیز کردن زنجیر بهره ببرید. حتی از محلول ترکیب آب و الکل به میزان هر کدام 50 درصد هم برای تمیز کردن زنجیر می‌توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که اگر تاکید می کنیم که مسواک یا دستمال نرم باشد جهت جلوگیری از خراش افتادن بر روی طلای شماست. با هر روشی که زنجیر را شستشو می‌کنید، پس از شستشو حتما با دستمال و حوله‌ای تمیز آن را خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.