10 مدل استند و ساج سفری ارزان قیمت و باکیفیت (بهترین ساج سفری)

ساج سفری چیست؟

به محض اینکه اسمی از پیک‌نیک و سفرهای یک تا چندروزه میاد، استفاده از ساج‌ سفری، در جلوی چشممان رقص کنان به حرکت در می‌آیند. استند و ساج، یک وسیله همه کاره برای آشپزی و تهیه غذای گرم در کمپینگ‌ها و پیک‌نیک‌ها با حداقل اشغال فضا به شمار می‌روند. هرچند چون ساج‌ سفری از جنس چدن هستند وزن آنها را نمی‌توان نادیده گرفت. اندازه ساج و یا استند هم در میزان وزن و سنگینی آن نقش به سزایی دارد. اگر بیشتر از دو نفر هستید، به سایز مورد نظر جهت خرید دقت نمایید. ظرفیت و اندازه ساچ باید طوری باشد که قادر باشد نیازتان را برطرف نماید.

استند یک سه‌پایه فلزی است. که به صورت ایستاده است. با استفاده از استند شما قادر خواهید بود، کتری و قوری را به آن آویزان کنید. و با همین شیوه غذا را بر روی آتش گرم کنید.

اما ساج چیست، ساج یا همان تابه گرد فلزی، که در ایران چهره و نامی آشنا جهت پختن نان دارد. به شما کمک می‌کند تا بتوانید با آویزان کردن آن بر استند و یا قرار دادنش بر روی سه پایه، در کمپینگ‌ها از خوردن یک غذای گرم آتیشی لذت ببرید.

استفاده از ساج‌ و استند به شما کمک خواهد کرد، لحظات زیبایی را در کنار آتش و عزیزانتان در دل طبیعت بگذرانید. در ادامه تیم چی‌بگیر گلچینی از بهترین‌های ساج و استند را با شما مرور خواهد کرد.

معرفی بهترین استند و ساج سفری:

استند و اجاق زغالی کد 0325 مناسب برای پخت و پز برای 4 نفر است. برای درست کردن و گرم کردن غذا در این ساج سفری باید از ذغال استفاده کنید. استند سفری این مجموعه سه پایه است. این منقل سفری پرکاربرد از طریق زنجیر بر استند آویزان می‌شود.

سه پایه این مجموعه با رنگ کوره‌ای رنگ آمیزی شده و کیفیت خوبی دارد. و دارای روکش لعاب نسوز است.

استند و آتشدان سفرى مدل شايسته مخصوص سفر و طبیعت‌گردی است. از این استند و آتشدان می‌توان در ویلا و حیاط منزل نیز به آسانی استفاده نمود. حمل ونقل این مدل هم بسیار آسان است. 

جنس این استند و منقل از فلز است. در قسمت آتشدان به راحتی می‌توان آتش درست کرد و در قسمت روی آتشدان کباب درست نمود. استند این مدل دارای زنجیر است و زنجیر آن هم قابل تنظیم ارتفاع است. 

این آتشدان و استند با کیفیت خوب و محکمی که دارد می‌تواند شما را در طبیعت‌گردی‌ها و کمپینگ‌ها شما را همراهی نماید.

استند سفری مدل MA1007 یک استند سفری تاشو است. از جنس تسمه فولادی بسیار محکم و دارای مقاومت بالاست. در برابر حرارت و وزن سنگین به راحتی مقاومت می‌کند. اما حجم کمی را اشغال می‌کند. به راحتی قابل حمل است و دوام زیادی دارد. 

وزن این استند سفری مناسب طبیعت گردی کمتر از یک کیلوگرم است. شما به راحتی می‌توانید ساج سفری خود را نیز بر روی این استند تاشو قرار دهید.

استند سفری مکران مدل MA110 یک استندی مقاوم و قوی با قابلیت استفاده در چند حالت، همزمان اشغال فضای کم و مناسب برای پیک نیک و مسافرت را در تصویر مشاهده می‌کنید.

از مهمترین ویژگی‌های استند سفری مکران باید گفت؛ این استند سفری دارای 4 پایه نوک تیز با دوطبقه جای میله است. نصب آن آسان است. 3 پایه 60 سانتی 3 پایه 55 سانتی. این استند در یک کیف ضد آب به راحتی جمع می‌شود. پس فضای کمی را اشغال می‌کند. جنس بدنه آن به رنگ استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک در هنگام تولید با دوام است.

با خرید این محصول به راحتی می‌توانید در سفر، کمپینگ‌ها و اردوهای یک تا چندروزه غذا طبخ کنید. با استفاده از این استند شما یک کباب پز خواهید داشت. از طرفی با استفاده از مثلث فلزی و سه میله بلند، می‌توانید یک سه پایه داشته باشید و ظروف دسته دار یا کتری را برای پخت و پز به زنجیر قلاب کنید. شما می‌توانید با 4 پایه کوتاه این مجموعه را به اندازه کف ظرف به زمین بکوبید و روی آن ظرف پخت و پز قراردهید.

استند و ساج سفری کد 325 شما را قادر می‌سازد در دل طبیعت باشید، و شام و نهار و حتی صبحانه را مهمان خودتان. سه پایه این محصول طول 110 سانتی‌متری دارد با میله‌ها و زنجیر محکم. این ها، این امکان را به ساج سفری می‌دهد که با زنجیر مستحکمی بر روی آتش آویزان بماند. 

ساج این محصول با آویز با روکش گرانیتی و دسته‌های چوبی قابل باز شدن، انتخاب خوب برای دورهمی‌های شما در منزل، سفر، ویلا و طبیعت گردی خواهد بود. 

ابعاد ساج 110 در 60 در 60 سانتی‌متر با وزنی معادل 3 کیلوگرم است.

اجاق و ساج سفری مدل Medi01 که در تصویر ملاحظه می‌کنید وسیله‌ای گاز سو و مناسب برای پخت انواع نان مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایز آن کوچک است و دارای شعله پخش کن نیز در زیر ساج است. میزان حرارت و گرمایش آن از طریق شیر فلکه گاز قابل تنظیم است.

این ساج دو نفره کوچک و جمع و جور است. و برای منزل وسیله‌ای کاربردی است.

ساج سفری مدل E102 یک وسیله‌ای مناسب برای قرار گرفتن بر روی آتش مستقیم و درست کردن غذا است. جنس اين ساج سفری از تفلون است. آشپزي و شستشو را براي شما در طبيعت آسان خواهد نمود. ساج‌های سفری با توجه به اینکه نیاز به حمل در مسافرت یا استفاده در کمپینگ را دارد خیلی مهم است که سبک وزن باشند. ساج سفری موجود در تصویر حدود 1 کیلوگرم وزن دارد. 

این مدل ساج سفری مناسب برای 4 نفر است. عمق مناسبی دارد. کیفیت مناسبی هم دارد. محل گیره اتصال به زنجیر هم در این مدل تعبیه شده است. 

استند و ساج سفری مدل M401 محصولی کاربردی است. این محصول چهار عدد پایه به ارتفاع 86 سانتی‌متر دارد. این محصول یک عدد ساجِ تفلون و یک عدد گریل از جنس فلز دارد. ساج این محصول از جنس تفلون درجه يك است. ساج و گريل هردو توسط سه زنجیر فوق‌العاده مقاوم به پایه‌های آن متصل است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع زنجیر اشاره کرد. از این زنجیر برای آویزان کردن کتری و لوازم پخت و پز بهره ببرید. 

این محصول دارای ابعاد 86 × 62 × 80 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 3000 گرم دارد. در ساخت این محصول از فلز استفاده شده است. این محصول متشکل از استند سه پایه، زنجیر، ساج و توری گیریل بوده که با توجه به طراحی که دارد می‌توانید از توری گریل برای کباب کردن و از ساج برای درست کردن غذای مورد نظر خود استفاده کنید. 

استند سفری مدل T451 از جنس فلز ساخته شده است. وسیله‌ای ساده و کاربردی جهت آشپزی و طبخ غذا در طبیعت و کمپینگ‌هاست. این وسیله تاشو است. محکم بوده و کیفیت ساخت خوبی دارد. فضای کمی را اشغال می‌کند و جابه‌جایی آن به دلیل تاشو بودن آسان است. طول پایه‌های این استند سفری در حالت باز 15 سانتی‌متر است.

ساج سفری مدل DF020 به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در طبیعت آشپزی کنید؛ ساج سفری قطر 42 سانتی‌متری با جنس گرانیتی دارد که با ورق 2 میلی‌متر فولادی گرانیتی از نوع نچسب مناسب برای آشپزی راحت در طبیعت با مقاومت بالا در برابر حرارت ساخته شده است.     .

این ساج سفری گرانیتی دارای کیفیت خوبی است، به راحتی شستشو می‌شود. دارای کیف مناسب برای حمل و نقل است و مجهز به یک جیب برای قراردادن پایه ‌ها وقاشق چوبی.

این ساج سفری گرانیتی با پایه جدا شونده و بسیار کاربردی دارای اندازه مناسبی است و کیفیت مناسبی نیز دارد. شاید تنها ضعف این مدل نداشتن درب است. گفتنی است این محصول دارای 3 عدد پایه با قابلیت جدا شونده است. این امر سبب شده است تا این محصول فضای کمتری را در هنگام بسته‌شدن اشغال کند. 

استند و ساج سفری مدل A102 از جنس فلز ساخته و تولید شده است. بنابراین مقاومت خوبی در برابر قرار گرفتن با حرارت مستقیم و غیرمستقیم دارد. ابعاد این استند و ساج سفری 83 در 60 در 90 سانتی‌متر است. 

استند این محصول دارای زنجیری با طول 60 سانتی‌متر است که مناسب برای آویزان کردن کتری بر روی آتش است. در صورتی که که قصد طبیعت گردی را دارید داشتن امکانات کافی ضروری است به همین دلیل ما استند و ساج سفری مدل A102 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گفتنی است این محصول یک استند مسافرتی و کم‌جا برای قرار دادن سیخ کباب، ساج و آویزان کردن کتری بر روی آتش دارد. خاطر نشان می‌کنیم تنظیم ارتفاع از ویژگی‌های این محصول است. یادآور می‌شویم جنس پایه‌های این مجموعه بسیار خوب است و همچنین دارای دو کاور جداگانه برای پایه‌ها و ماهی‌تابه نیز هست.


در ادامه بخوانید : 10 مدل از بهترین مارک اجاق گاز سفری (ارزان ترین و پرفروش)


در ادامه بخوانید : 10مدل از با کیفیت ترین منقل های سفری با قیمت مناسب

خرید و قیمت بهترین ساج سفری

بهترین جنس برای ساج و استند سفری چیست؟

بیشتر تولید کنندگان این گونه وسایل، به دلیل مجاورت بسیار زیاد آنها با آتش، و یا قرار دادن مستقیم آنها بر روی آتش، ساج و استند را از جنس استیل‌های ضد زنگ، چدن، و یا فلزی با روکش تفلون می‌سازند. امروزه استفاده از ساج سفری چدن بسیار رایج شده است. این نوع ساح ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت آنها نیز مناسب تر از نمونه های دیگر است.

قیمت ساج و استند سفری چقدر است؟

چندین عامل بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار است. داشتن در و دستگیره بر روی ساج، سایز و اندازه آن، وزن و جنس ساج تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد. تاثیر وجود کیف حمل آسان این محصولات، را نیز می‌توان در افزایش قیمت موثر دانست. 

اگر استند نیز، از جنس فولاد و آهن با کیفیت ضد زنگ باشد، از ایستایی و مقاومت خوبی نیز برخوردار باشد، تاثیری بر افزایش قیمت آن خواهد داشت.

چطور باید ساج سفری و استند را بشوریم؟

توصیه می‌شود پس از هربار استفاده از ساج آن را خوب شستشو کنید. اگر جنس ساج شما چودنی باشد، حساسیت شستشوی آن کمتر است. اما اگر ساج دارای روکش تفلون باشد باید دقت کنید تا با سیم ظرفشویی آن را نشویید و کفگیر و قاشق فلزی را بر ته آن نکشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.