لباس بچه گانه یلدا: جدیدترین مدل لباس شب یلدا دخترانه و پسرانه

جدیدترین مدل لباس شب یلدا دخترانه

شب یلدا یکی از بزرگترین مراسمات ایرانی است که افراد در این شب میهمانی و جشن‌هایی برگزار می‌کنند. از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است که در این شب افراد کوچکتر به منزل بزرگان خانواده رفته و شب یلدا را کنار هم باشند. ما امروز در این مقاله از وب‌ سایت چی‌ بگیر برایتان ده مدل از بهترین لباس یلدا نوزادی و لباس بچگانه شب یلدا معرفی خواهیم کرد.

اگر شما نیز قصد شرکت در مهمانی‌های شب یلدا را داشته و تمایل به ست کردن لباس فرزندان دختر و پسر خود با تم شب یلدا دارید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به نکات مهمی که ارائه می‌دهیم به هنگام خرید لباس یلدا دخترانه نهایت دقت را داشته باشید.

اهمیت خرید لباس شب یلدا بچه گانه

برای شرکت در جشن‌های عروسی معمولا لباس‌های مجلسی مناسب‌تر هستند و برای رفتن به محیط‌های عمومی لباس‌های رسمی بهترین گزینه ممکن هستند و هر مکانی با توجه به شرایط پوشش خاص خود را دارد. مناسب‌ترین لباس برای شب یلدا، لباسی است که با تم شب یلدا هماهنگی داشته و به آن مرتبط باشد.

از این جهت خرید بهترین لباس شب یلدا ضرورت داشته و همواره خانواده‌ها سعی بر این دارند که ست لباس بچگانه یلدا برای فرزندان خود تهیه و خریداری کرده و خود نیز متناسب با تم شب یلدا لباس مناسب به تن کنند. ما در ادامه خواهیم گفت که برای خرید لباس بچگانه شب یلدا و لباس یلدایی نوزادی به چه مواردی باید توجه داشته باشید.

ست 3 تکه لباس نوزادی باولی مدل هندوانه یلدا

ست ۳ تکه لباس نوزادی باولی مدل هندوانه یلدا

جنس لباس از پنبه بوده و آستین آن بلند است. این لباس حتنا باید در دمای ۳۰ درجه و با ماشین لباسشویی شسته شده و به‌ هیچ‌عنوان با دست آبگیری نشود. از این لباس برای شب یلدا و مهمانی‌ها می‌توانید استفاده کنید.

ست سارافون و هدبند دخترانه مدل یلدا

ست پیراهن و تل مو دخترانه مدل یلدا کد 2020

ست پیراهن و تل مو دخترانه مدل یلدا کد ۲۰۲۰

جنس این لباس از نخ بوده و آستین و قد آن بلند است. از این لباس یلدایی برای روزمره و مهمانی می‌توانید استفاده کنید و سایز آن یک و عرض سینه آن ۲۷ سانتی‌متر و قد آن ۴۰ سانتی‌متر بوده و سایر ۲ آن نیز با عرض سینه۳۰ سانتی‌متر و قد ۴۰ سانتی‌متر موجود است.

ست 3 تکه لباس دخترانه مدل یلدا کد ۱۱۴۳

 ست ۳ تکه لباس دخترانه مدل یلدا کد ۱۱۴

این لباس مناسب شب یلدا آستسن بلند بوده و از جنس نخ است. استایل لباس به صورت راسته بوده و شامل دامن،  پیراهن و هدبند می‌شود.

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا کد Y10

ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا کد y10

جنس این لباس از نخ بوده و آستین بلند بوده و مناسب برای شب یلدا است. جنس این لباس برای پوست نوزادان مناسب است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

ست 4 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد FF-385

ست 3 تکه لباس نوزادی دخترانه طرح هندوانه مدل یلدا کد t77285493-gg

ست ۳ تکه لباس نوزادی دخترانه طرح هندوانه مدل یلدا 

این لباس دخترانه طرح هندوانه که مناسب برای شب یلدا است از جنس نخ بوده و آستین آن بلند است. این لباس هیچ گونه حساسیتی برای پوست کودک شما ایجاد نکرده و بسیار ایمن است.

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد JD-3

مشخصات
جنس نخ
طرح طرح دار
آستینبلند
موارد استفادهاسپرت/ روزمره/ مهمانی

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح انار کد JD-A3

مشخصات
جنس نخ
سایزسایز بندی دارد
آستین بلند

ست 3 تکه لباس نوزادی بی بی وان مدل هندوانه یلدا

مشخصات
جنسچنبه
آستینبلند
سایز  سایز بندی دارد

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا 347

اگر برای شب یلدا قصد خرید لباس مناسب با تم یلدا برای فرزند نوزاد خود هستید، این لباس نخی گزینه مناسبی است و به شدت شیک و فانتزی است.

جنس این ست از تریکو است، این لباس یلدایی نوزادی دارای سایز بندی تا 12 ماه است.

ست کت و پیراهن دخترانه مدل آناناس

این لباس شب یلدا بچه گانه بسیار شیک و مناسب برای دورهمی یلدا است. جنس این ست لباس یلدایی از پنبه می باشد و قد آن تا روی زانو است. 


در ادامه بخوانید : شال و کلاه بچه گانه: خرید جدیدترین مدل شال و کلاه دخترانه و پسرانه

راهنمای خرید لباس شب یلدا بچه گانه و لباس یلدایی نوزادی

جدیدترین مدل لباس شب یلدا دخترانه

اگر فرزند نوزاد و یا دختربچه‌ای با گروه سنی خردسال و کودک دارید و به دنبال مناسب‌ترین لباس یلدا دخترانه هستید، به موارد زید نهایت دقت را داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

سایز لباس شب یلدا دخترانه وپسرانه

لباسی که به مناسبت شب یلدا برای دختران خود انتخاب می‌کنید باید متناسب استایل و تن آن‌ها بوده و بسیار تنگ و یا حتی گشاد نباشد. 

کوتاهی و بلندی لباس یلدایی کودک

توجه داشته باشید که شب یلدا، اولین شب زمستان بوده و هوا به شدت سرد خواهد بود، بنابراین بهتر است که به هنگام خرید به آستین‌های لباس یلدا نوزادی و کودکان نهایت دقت را داشته باشید که بلند باشد. 

جنس پارچه پیراهن یلدایی بچه گانه

از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید بهترین لباس بچگانه یلدا، توجه به جنس پارچه لباس است. اگر قصد خرید لباس برای نوزادان را دارید، باید دقت داشته باشید که جنس پارچه آن به گونه‌ای نباشد که موجب حساسیت نوزاد شود. کیفیت و مرغوبیت پارچه لباس یلدا به شدت مهم بوده و توصیه می‌کنیم ان را جدی بگیرید.

طرح و رنگ لباس بچگانه یلدا

همانطور که اشاره کردیم، لباس بچگانه یلدا، لباسی است که فرزند شما در شب یلدا به تن می‌کند. بنابراین این لباس باید از نظر طرح و رنگ مناسب این شب باشد. به عنوان مثال لباس‌هایی که طرح انار و یا هندوانه دارند، مناسب‌ترین انتخاب‌های ممکن هستند. برای خرید لباس مناسب نوزادان دقت داشته باشید که لباس فاقد آویز باشد، زیرا ممکن است برای سلامتی فرزند شما خطرناک باشد.

چند تکه بودن لباس یلدایی بچه گانه

لباس مناسب شب یلدا معمولا یک تکه نبوده و به صورت ست و چند تکه است. به عنوان مثال شامل پیراهن، شلوار، کلاه، گل‌سر، سارافون و... می‌شود. به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که کلیه اجزای لباس را تحویل بگیرید و ست لباس بچگانه یلدا باید کاملا هماهنگ بوده و تفاوت رنگ چندانی نداشته باشد.

توجه به قابلیت شستشو

لازم به ذکر است که برخی از لباس‌های یلدایی نوزادان و کودکان محدودیت‌هایی در شستشو داشته و باید به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی و در دمای بخصوصی شسته شوند. به هنگام شستشوی این قبیل از لباس‌ها به برچسب روی آن‌ها دقت داشته باشید.

آیا می‌توان از لباس یلدایی پسرانه نوزادی و دخترانه برای روزمره استفاده کرد؟

توجه داشته باشید که شب یلدا یک شب خاص بوده و پس از طی شدن آن شب از لباس بچگانه یلدا می‌توانید به صورت روزمره استفاده کرده و آن را به فرزند خود بپوشانید. از آنجایی که نوزادان و کودکان به سرعت رشد می‌کنند، بهتر است از لباس یلدا بعد از مراسم هم  استفاده کنید، زیرا امکان استفاده مجدد آن در شب یلداهای آتی غیرممکن است.

قیمت لباس یلدایی بچه گانه به چه صورت است؟

لباس بچگانه شب یلدا قیمت متغیری داشته و نمی‌توانیم برای آن عدد خاصی بیان کنید. توجه داشته باشید که عوامل متعددی مانند جنس پارچه، مدل لباس، سایز و... تاثیر بسزایی به روی قیمت لباس دارند و بهتر است لباس‌ با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

سخن پایانی: 

در این مقاله از وب‌ سایت چی‌ بگیر ده مل از بهترین لباس بچگانه یلدا و لباس یلدا نوزادی را برایتان معرفی کردیم. اگر قصد خرید لباس مناسب برای فرزندان خود به مناسبت شب یلدا را داشته باشید، حال با توجه به مدل‌های معرفی شده قدرت انتخاب داشتع و می‌توانید یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کرده و تیپ و استایل فرزندان خود را شیک و خاص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.