نکات مهمی که در خرید بوت و نیم بوت زنانه زمستانی نمیدانید!

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کفش‌هایی که در زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بوت و نیم بوت چرم است. خرید پوتین و چکمه دخترانه از جنس چرم طبیعی و دیگر مدل‌های بلند آن به علت ساق دار بودن برای محافظت پاها از سرما بسیار مؤثر هستند و زیبایی ظاهری آن‌ها نیز مزید بر علت پرکاربرد بودن آن‌ها است. این کفش‌ها را می‌توان از نظر ارتفاع ساق، نوع پاشنه و بنددار بودن یا نبودن آن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم نمود. انواع بوت، نیم بوت، چکمه و پوتین جزو این دسته‌بندی‌ها هستند. برای اینکه بدانیم کدام یک از این موارد برای چه منظوری بکار می‌روند و مناسب چه استایل و لباسی هستند، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع بوت زنانه

انواع بوت‌های زنانه

استفاده از بوت و نیم بوت به گذشته‌های دور و زمانی برمی‌گردد که افراد برای حمل و نقل از اسب استفاده می‌کردند. پوشیدن این کفش‌ها نشانه متمول بودن و اصالت فرد بوده و در نتیجه همه افراد قادر به خرید و تهیه آن‌ها نبودند. ولی امروزه تنوع زیادی در این محصولات به وجود آمده و تقریباً تمامی افراد برای ست کردن لباس‌ها و یا محافظت پاها در زمستان از این بوت یا نیم بوت‌ها استفاده می‌کنند. امروز به راحتی می‌توان با خرید اینترنتی و قیمت انواع بوت و نیم بوت زنانه که بسیار مناسب است هر مدل از آن را انتخاب کرده و خریداری نمود. بد نیست با انواع نیم بوت زنانه و بوت آشنا شوید و نحوه ست کردن آن را بدانید:

بوت زنانه مدل چلسی

یکی از راحت‌ترین و خوش‌فرم‌ترین بوت‌های وجود، بوت یا نیم بوت زنانه چلسی است. این کفش‌ها قدمت طولانی دارند و طراحی آن‌ها به گذشته‌های دور باز می‌گردد. از ویژگی‌های اصلی این بوت‌ها می‌توان به عدم استفاده از بند و در مقابل استفاده از دو کش نرم بر روی ساق‌ها نام برد. برای پوشیدن راحت این کفش‌ها، یک عدد حلقه پارچه‌ای در پشت ساق دوخته شده است که به راحتی بتوانید این بوت‌ها را استفاده کنید. معمولاً نیم بوت مجلسی زنانه شیک در مدل‌های بدون پاشنه یا با پاشنه بسیار کوتاه طراحی و دوخته می‌شوند. ولی اگر به دنبال بوت پاشنه بلند هستید می‌توانید با کمی جستجو، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. جنس این بوت‌ها از نبوک یا چرم براق است. انطباق‌پذیری زیاد این کفش‌ها باعث شده است تا با هر استایلی که بخواهید، آن‌ها را ست کنید. راحتی این باعث شده که برای هر موقعیتی بتوانید به راحتی از آن‌ها استفاده لازم را ببرید.

خرید و قیمت انواع بوت زنانه

بوت‌های بندی زنانه

این بوت‌ها نیز تنوع زیادی دارند، به همین دلیل طرفداران خود را در بین خانم‌ها پیدا کرده‌اند. اندازه آن‌ها نیز متغیر است و از نیم بوت تا چکمه بلند را می‌توان در بین نمونه‌های موجود پیدا کرد. پاشنه این قبیل مدل‌ها نیز متفاوت است. از مدل‌های تخت و بدون پاشنه یا مدل‌هایی که پاشنه‌های بلندتر دارند را می‌توانید با انواع استایل ست کنید. مدل‌های کوتاه‌تر را می‌توانید با انواع لباس‌ها یا مانتوهای کوتاه ست کنید و مدل‌هایی با پاشنه یا ارتفاع بلندتر برای استفاده با شلوار تنگ و یا کوتاه بسیار مناسب و زیبا به نظر می‌رسند.

بوت سوارکاری

هرچند این بوت‌ها برای سوارکاران طراحی شده است و با یک کت کوتاه و شلوار چسبان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی امروزه این کفش‌ها مختص این رشته ورزشی نیستند. پوشیدن این چکمه زنانه و مردانه به یکی از استایل‌های روزمره تبدیل شده است و با شلوار لگ و جذب باعث می‌شود تا استایل منحصر به فردی داشته باشید. این سبک برای افرادی که تمایل به استایل اسپرت و کژوال دارند نیز مناسب است. این افراد نیز می‌توانند به همراه پیراهن و شلوار جین جذب از این بوت‌ها استفاده کرده و لذت ببرند. بر عکس ظاهر این بوت‌ها، راحتی را در آن‌ها احساس خواهید کرد و می‌توانید ساعت‌ها بدون اذیت شدن پاهایتان، از این نوع کفش‌ها استفاده کنید.

بوت بایکر

این بوت دخترانه جدید را می‌توانید با شلوارهای چرم تیره ست کرده و استایل خاص خود را داشته باشید. رنگ شلوار بهتر است طوسی، مشکی یا زغالی باشد تا جلوه بهتری به این بوت‌ها بدهند. در هر حال بهتر است شلوار جذب بوده و یا حالت کشی داشته باشد تا کاملاً در داخل بوت قرار گیرد. اندازه این کفش‌ها کوتاه‌تر از بوت‌های سوارکاری بوده و تا کمی بالاتر از مچ پا ارتفاع دارند. بر روی آن‌ها سگک‌هایی طراحی شده که به دور کفش پیچیده می‌شوند و ظاهر زیبایی را به آن می‌دهند. در برخی مدل‌ها از زیپ هم استفاده می‌شود ولی معمولاً بنددار هستند.

بوت چانکی

این بوت‌ها ظاهر بزرگ و درشتی دارند که علت آن پاشنه‌های ضخیم و دندانه دار آن‌ها است. به این بوت‌ها پاشنه مبلی یا لژدار نیز گفته می‌شود و برای افرادی که تمایل به نیم بوت‌های پاشنه دار دارند، انتخاب مناسبی است. معمولاً این کفش‌ها بنددار هستند و در بالای کفش نیز سگکی قرار داده شده است. ارتفاع این بوت‌ها نیز به بالای مچ پا می‌رسد و در قسمت جلوی کفش نیز لژ دارد. برای ست کردن این نیم بوت دخترانه شیک می‌توانید از تیشرت‌های شطرنجی به همراه شلوارهای چسب و یا پالتوهای چرم کمک بگیرید.

خرید و قیما انواع بوت زنانه

بوت‌هایی که تا بالای زانو هستند

یکی دیگر از انواع بوت‌ها که بیشترین ارتفاع را دارند، بوت‌های بالای زانو هستند. این کفش‌ها برای فصل زمستان گزینه مناسبی بوده و در عین حال استایل شیک و منحصر به فردی را نمایش می‌دهند. معمولاً مانتوهای کوتاه و شلوارهای جذب برای این مدل مناسب‌تر هستند. این پوتین و چکمه بلند زنانه باعث می‌شود تا پاها حالت کشیده‌تری به خود بگیرند و معمولاً با انواع رنگ‌ها می‌توان آن را ست کرد.

کلام آخر

بوت یا نیم بوت‌ها یکی از ملزومات برای فصل زمستان هستند ولی انتخاب اینکه با چه لباس و یا استایلی از کدام نوع آن‌ها استفاده شود، نیاز به آشنایی با انواع مختلف آن‌ها دارد. فروشگاه آنلاین چرم سورنا یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی بوت ساق بلند زنانه ، خرید نیم بوت زنانه چرم است. کافی است سری به این فروشگاه بزنید تا با تنوع بالای محصولات ما هیجان‌زده شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.