دراور: خرید و قیمت 15 مدل دراور شیک و باکیفیت

پیشنهاد خرید جدیدترین مدل دراور

  • آیا شما نیز همواره برای لباس‌ها و لوازم شخصی خود با کمبود جا مواجه می‌شوید؟
  • برای خرید بهترین دراور لباس باید به چه فاکتورهایی توجه داشت؟
  • یک دراور لباس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از مهم‌ترین لوازمی که در هر خانه‌ای یافت می‌شود، انواع دراور لباس و کمد لباس است. بدون شک تنها به واسطه این کشوها و دراورهای لباس است که ساختار اتاق‌های ما نظم گرفته و از بهم ریختگی لوازم و لباس‌ها به دور می‌ماند.در این مقاله از وب‌ سایت چی‌ بگیر ۱۵ مدل بهترین دراور لباس را برایتان معرفی خواهیم کرد.

اگر از کمبود جا برای لباس‌ها و وسایل خود و فرزندانتان رنج می‌برید و کلافه شده‌اید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله برایتان خواهیم گفت که برای خرید این قبیل از داروهای چوبی لباس و یا دروار پلاستیکی باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشید‌‌‌.

 دراور مدل EILDA

دراور مدل نویسا S&E16

دراور مدل S&E01

دراور مدل D4WKV

دراور کد 191

دراور مدل Drv0001

دراور آینه دار بادریس مدل B820

آینه و دراور لمکده مدل Rl

دراور مدل HEA D1

دراور کودک پلاستیک ناصر مدل FROZEN 1

فایل کشویی مدل 12

فایل کشویی رزگلد کد 748

دراور ایکیا مدل RAST

دراور مدل مودنا کد sd-08

دراور لمكده مدل دلارا 55

ضرورت خرید دراور باکیفیت

با خرید یک دارور چوبی باکیفیت می‌توانید به آراستگی و زیبایی اتاق خواب و سایر قسمت‌های منزل بیفزاید. از طرفی دیگر از بابت گم شدن لوازم خود نگرانی نخواهید داشت. به عنوان مثال می‌توانید کشوهای دراور براساس فصول سال دسته بندی کنید. در یک کشو لباس‌های مناسب بهار، در کشو دیگر پاییز و زمستان و در کشوی دیگر لباس مناسب فصل تابستان را جای دهید.

از طرفی اگر کمد لباس شما به اندازه کافی بزرگ نیست. می‌توانید کشو‌های دراور لباس را بین اعضای خانواده خود تقسیم بندی کنید و به لباس‌ها و لوازم شخصی خود نظم ببخشید. بنابراین اگر با کمبود جا و کشو در خانه‌تان مواجه هستید، خرید یک دراور شیک و باکیفیت یکی از نیازهای ضروری شما است. در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید دراور به چه فاکتورهایی باید دقت داشته باشید.

برای خرید دراور لباس به این نکات دقت کنید:

قیمت دراور لباس

اگر تصمیم به خرید یک دراور شیک و باکیفیت گرفته‌اید، حتماً به موارد و فاکتورهای زیر نهایت دقت را داشته باشید، این موارد مهم‌ عبارت‌اند از:

  • ابعاد و اندازه دارور: دارورهای لباس در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه و ساخته می‌شوند. به عنوان مثال برخی از درآورها در ابعاد نسبتاً بزرگ بوده و به فضای بیشتری نیاز دارند، اما برخی کوچک بوده و به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی هستند.بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً پیش از خرید محل قرار گرفتن دراور لباس را مشخص و سپس اندازه گیری کنید و متناسب با فضایی که دارید دراور لباس بخرید.
  • دراور چند کشویی: برخی از دراورهای کوچک تنها دارای دو و نهایتاً سه کشو هستند، اما برخی تعداد کشوهای بیشتری دارند. حتما به هنگام خرید با توجه به نیازی که دارید تعداد کشوهای دراور را مورد بررسی قرار دهید.
  • جنس دراور: اکثر دراورهایی که در بازار لوازم منزل به فروش می‌روند از جنس چوب هستند. البته لازم به ذکر است که امروزه استفاده از دراورها و انواع فایل پلاستیکی نیز به شدت رایج شده است. به هنگام خرید دراور لازم و ضروری است که جنس چوب و یا پلاستیک را مورد بازبینی قرار دهید و بررسی کنید که آیا کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت دراور کیفیت مناسبی دارند یا خیر؟ توجه داشته باشید که طول عمر و دوام دراور رابطه مستقیمی با جنس چوب و کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت آن دارد.
  • رنگ و طرح: متاسفانه برخی از افراد به مسئله رنگ و طرح دراور لباس بی‌توجه هستند. لازم به ذکر است که دراور با توجه به کاربردی که دارد باید هارمونی مناسبی نیز با محیط منازل شما ایجاد کند. بنابراین حتما به مسئله طرح و رنگ دراور دقت ویژه‌ای داشته باشید.اگر محیط منزل شما کوچک است استفاده از دراورهایی با رنگ روشن موجب می‌شود که فضای منازل شما بزرگتر به نظر برسد. پس حتما به هماهنگی رنگ دراور با سایر لوازم منزل نهایت دقت را داشته باشید.
  • کیفیت دستگیره وسهولت در باز و بسته شدن: از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی که برای خرید دارور لباس باید به آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید، کیفیت دستگیره‌ها و نحوه باز و بسته شدت کشوها است. توجه داشته باشید اگر کشوها دستگیره فلزی دارند، حتما ضد زنگ باشند و نحوه باز و بسته شدن کشوها نیز فاقد ایراد باشد.

افرادی که تمایل به خرید انواع ودراور لباس دارند، معمولا با سوالاتی در این زمینه مواجه می‌شوند، ما در این قسمت به بررسی برخی از سوالات مهم می‌پردازیم. این سوالات عبارت‌اند از:

قیمت دراور لباس چقدر است؟

جالب است بدانید که قیمت دراور لباس پلاستیکی به مراتب ارزان‌تر از دراورهای چوبی است. اگر قیمت دراور جزء اولویت‌های مهم شما است و به دنبال محصول ارزان قیمت هستید، بهتر است که از دراورهای پلاستیکی استقبال کنید. ما در این مقاله تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین دراورهای چوبی را برایتان معرفی کردیم که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.

دراور پایه‌دار مناسب ترند یا بدون پایه؟

دراورهای پایه دار نسبتاً ابعاد کوچک‌تری دارند و معمولا دراورهای بزرگتر دارای چرخ هستند. حتما باید به سلامت چرخ‌های دراور توجه داشته باشید که به راحتی قادر به جابه‌جایی آن‌ها باشید‌‌.

دراور چوبی را در چه محیطی قرار دهیم؟

توصیه می‌کنیم که دراورهای چوبی را در  محیط‌هایی خشکو به دور از رطوبت قرار دهید که دچار پوسیدگی نشوند. برای نظم بخشیدن به درون دراورها بهتر است که وسایل را به صورت مرتب و منظم درون آن‌ها جای دهید.

دراور پلاستیکی بهتر است دراور چوبی؟

بدون شک کیفیت دراور چوبی بهتر از دراور پلاستیکی است. اما حمل دراورهای پلاستیکی آسان‌تر بوده و حتی قابلیت شستشو نیز دارند. این قبیل از دراورهای پلاستیکی در مقابل پوسیدگی و رطوبت نیز مقاومت دارند‌.

سخن پایانی:

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر پانزده مدل از بهترین دراورهای شیک لباس را برایتان معرفی کردیم. همچنین گفتیم که برای خرید دراور با قیمت و کیفیت منلسب بهتر است که به چه موارد مهمی دقت داشته باشید. از شما عزیزان که تا پایان مقاله همراه ما بودید، سپاسگزاریم و از همراهی‌تان بسیار خرسندیم. در ادامه چنانچه نظر، انتقاد و پیشنهادی داشته باشید، می‌توانید با ما به اشتراک گذاشته و برایمان بنویسید. و به شما پیشنهاد خواندن مقاله کمد لباس را نیز می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.