شورت زنانه: خرید بهترین مارک شورت زنانه شیک (لامبادا، فانتزی)

راهنمای خرید بهترین مارک شورت نخی زنانه

از دیگر اجزاء پوشیدنی لباس زیر است. لباس زير جز مهمترين لباس‌هاي يک فرد است. بايد نظافت این لباس بیش از پیش انجام شود. در واقع دقت در انتخاب و نحوه شستن این لباس باید به صورت کامل و صحيح صورت گیرد. خطر ایجاد عفونت و بیماریهایی با طول درمان بالا، با عدم رعایت نکات بهداشتی و عدم دقت کافی در انتخاب لباس زیر از نظر جنس و اندازه، می‌تواند به راحتی دامن‌گیر شود.

انتخاب شورت زنانه که یکی از پر نیاز ترین لباس های مورد نیاز هر خانمی می‌باشد، بسیار انتخب مهمی است. متاسفانه اکثر خانم‌ها در انتخاب لباس زیر زنانه و شورت زنانه دقت کافی را به خرج نمی‌دهند. و این امر زمینه ساز مشکلات فراوانی برای آنها می‌شود. در این مقاله از سایت چی بگیر با ما همراه باشید تا مهمترین نکات برای خرید شورت زنانه را با هم بررسی کنیم. و بهترین برند شورت زنانه ساده و مجلسی را به شما معرفی کنیم. 

خرید بهترین مارک شورت زنانه ایرانی و خارجی

شورت زنانه کژین مدل NA-GR-PI مجموعه 3 عددی، با پارچه تریکو پنبه لاکرا دوخته شده است. این پارچه به گونه‌ای است که کشسانی خوبی داشته و در تولید لباس زیر زنانه بسیار کاربرد دارد. در واقع این جنس پارچه تشکیل شده از 95 درصد نخ. فرم این شورت‌ها مدل اسلیپ است. برای نگهداری هرچه بهتر این مدل لباس‌ها بهتر است برای شستشوی آنها از مواد سفید کننده استفاده نکنید و در دمای کم اتوکشی کنید. اگر قصد دارید از ماشین لباس‌شویی برای شستن آنها بهره ببرید دمای ماشین لباس‌شویی کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد باشد. این محصول در ایران تولید شده است. 

شورت زنانه مدل B7 را در تصویر می‌بینید. این مدل شورت از کیفیت خوبی برخوردار است. زیباست و طراحی خوبی نیز دارد. ترکیبات به کار رفته در جنس این شورت زنانه، نخ، گیپور و پلی استر است. دارای کشسانی خوبی است و از طرف مخاطبین جزو پرطرفدارهاست. 

شورت زنانه آریان نخ باف کد 2315 مجموعه سه عددی کاملا و صددرصد از نخ تهیه شده است. دارای طرحی زیباست و تن خوری خوب دارد. در رنگ خاکستری دارای سه طیف است. فرم شورت مورد نظر اسلیپ است. این مدل شورت هم دارای طرفداران زیادی است. این محصول دارای تن‌خوری زیبا، خوش دوخت، با پارچه ظریف و محکم و جنسی خوب است. 

شورت زنانه کوزا کد Y - 7 مجموعه 7 عددی برند اصل کوزا koza از کشور ترکيه است. این شورتهای پرطرفدار 100 درصد نخي و بسيار لطيف هستند. این مدل شورت برای کسانی مناسب است که دارای حساسیت بالا هستند. فرم شورتهای کوزا اسلیپ است. این شورتها آنتي باکتريال نیز هستند. برای نگهداری هرچه بهتر شورتهای کوزا بهتر است آنها را در دمایی کمتر از 30 درجه شستشو کنید و حتما جلوی آفتاب خشک نمایید. 

شورت زنانه ژولانیک مدل لامبادا کد L-BMBRNKP مجموعه 7 عددی با جنس کاملا از نخ است. طرح این شورتها ساده است. و فرم شورت تانگ است. این شورتهای لامبادا دارای کمرکشی بوده و کشسانی مطلوب بدون حساسیت هستند. این محصول نرم و لطیف است. برای نگهداری هرچه بهتر این شورتها بهتر است با دمایی کمتر از 30 درجه سانتیگراد شستشو شود. با دمای کم اتو کشی شده و اصلا خشکشویی نشود. این محصول در ایران تولید شده است. 

شورت زنانه مدل فانتزی گیپور فاق باز کد8585 تهیه شده از گیپور و نخ است. این شورت مدل فانتزی است و طرح‌دار است. این محصول از گیپور فوق العاده زیبا و با کیفیت دوخته شده است. فرم شورت تانگ است. طراحی و کیفیت دوخت این شورت بسیار خوب است. 

شورت زنانه الا مدل 4006 کد 21004 مجموعه 4 عددی برندی از کشور ترکیه است. جنس این مجموعه شورت 4 عددی از نخ و تریکو است. فرم شورت اسلیپ است. این مجموعه شورت زنانه الا، در انواع رنگ‌بندی عرضه شده و از آن جنسهایی است که ایجاد حساسیت و تعریق نمی‌کند. در تولید این محصول تمامی استانداردهای یک لباس زیر مناسب مورد توجه قرار گرفته. برای نگهداری هرچه بهتر و بیشتر این لباس زیر آن را پایین‌تر از 40 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید. 

شورت زنانه آداک کد 141 مجموعه 7 عددی، جنس آن از نخ است. طرح‌دار است و فرم شورت هم اسلیپ است. این شورت زنانه نخی نرم و لطیف است. برای نگهداری بهتر این لباس زیر بهتر است از شستشوی آن با سفید کننده اجتناب کنید و آن را با آب ولرم بشویید. این محصول در ایران تولید شده است. 

شورت زنانه کژین مدل N-106 تهیه شده از 95 درصد الیاف نخی و 5 درصد الاستین است. این محصول تولیدی در کشور ایران است. پارچه این محصول قابلیت کشسانی فوق‌العاده‌ای دارد که برای دوخت لباس زیر بسیار مناسب است. برای نگهداری هرچه بهتر این محصول بهتر است در هنگام شستشو از مواد سفید کننده و خشک کن استفاده نکنید و آن را با دمای کم اتوکشی کنید.

شورت زنانه مدل لامبادا کد 278 مدلی فانتزی و زیباست. دارای جنس از گیپور و نخ است. فرم شورت تانگا است و این محصول در ایران تولید شده است. 

قبل از شورت زنانه ساده و طرح دار به این نکات دقت کنید:

بهترین گزینه ها برای خرید شورت زنانه مجلسی

شورت نخی و پنبه ایی زنانه

پنبه و نخ رایج ترین و قابل تنفس ترین پارچه برای شورت زنانه است. این جنس برای استفاده روزمره عالی است. معمولا تمام شورت های معمولی شما از پنبه خالص ساخته شده اند. شورت زنانه نخی برای تابستان، تمرین و استفاده روزانه بهترین انتخاب است.

اگر از طرفدارن شورت زنانه گیاهی هستید. شورت های نخی و پنبه ایی می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند. 

شورت توری زنانه

توری برای لباس زیر زنانه فانتزی شما استفاده می شود. این جنس نیز سبک، شفاف و بدون درز است. از آنجایی که بسیار سست و نازک است، برای زمستان ها چندان مناسب نیست. بهتر است اگر قصد خرید شورت توری و شورت گیپور را دارید، از مارک های استاندارد خریداری کنید زیرا این نوع جنس اگر کیفیت خوبی نداشته باشد می تواند باعث عفونت و قارچ شود. 

ساتن و ابریشم

ساتن بسیار نرم و لوکس است. یک لباس زیر از جنس ساتن می‌تواند بسیار لاکچری باشد. از ساتن بیشتر برای ست لباس زیر زنانه استفاده می‌شود. 

همچنین اگر می‌خواهید یک ست فانتزی و بسیار لوکس زنانه را خریداری کنید، ما جنس ابریشم را به شما پیشنهاد می‌کنیمو ابریشم بسیار لطیف و مناسب لباس زیر فانتزی می‌باشد. 

برای خرید بهترین مارک شورت زنانه خارجی و ایرانی به این نکات دقت کنید:

سایز شورت زنانه

اندازه خود را بشناسید، قبل از خرید، اندازه دور کمر و باسن خود را اندازه بگیرید تا بتوانید بر اساس آن بهترین انتخاب را داشته باشید . لازم است دقت کنید که هر برندی اندازه های مختلفی دارد. بنابراین در این مورد دقت لازم را به خرج دهید.

مدل شورت زنانه 

مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. چه تیپی را باید بخرید. شورت زنانه ساده، لامبادا، توری و یا شورت زنانه اسپوت....همه شورت ها برای همه تیپ های شخصیتی مناسب نیستند، بنابراین بسته به تیپ بدنی، فصل و غیره، شورت مناسب خود را انتخاب کنید.

نکاتی برای بهداشت لباس زیر زنانه:

  1. پوشیدن لباس زیر قابل تنفس مهمترین چیزی است که هنگام خرید شورت زنانه باید به خاطر بسپارید.
  2. این پوشش باید راحت باشد، نباید خیلی گشاد یا خیلی سفت باشد، و قطعا نباید به پوست شما بچسبد.
  3. آنها را مرتباً عوض کنید و برای مدت طولانی از یک شورت استفاده نکنید. بیش از یک روز یک لباس زیر را نپوشید.
  4. استفاده از لباس‌ زیر زنانه فانتزی خود را محدود کنید، مانند جوراب شلواری، بند جی، لباس‌های بدون فاق و غیره. باکتری‌ها می‌توانند به سرعت وارد ناحیه واژن شما شوند و باعث بیماری شوند.
  5. شما باید به طور منظم لباس زیر خود را تعویض کنید. دور انداختن آن ها هر 6 ماه یا یک سال یک ایده عالی است.
  6. اگر بتوانید شورت پریودی خود را جدا از لباس های روزمره خود نگه دارید، بهتر است.
  7. در نهایت، مراقب لکه‌های روی لباس زیر خود باشید باشید. بهداشت واژن باید بخش مهمی از رژیم شما باشد.
  8. بهتر است از لباسهای زیر با رنگ روشن استفاده کنید. در این حالت شما به راحتی رنگهای ترشحی خود را خواهید دید. و اگر خدای نکرده دچار عفونت خاصی بودید با سرعت به آن پی خواهید برد.
  9. هرگز با شلوار و یا لباسهای رنگ روشن خود لباس زیر تیره نپوشید. لباس زیر شما در این حالت، پررنگ نشان داده خواهد شد و معمولا از روی شلوار سایه می‌اندازد. 

بهترین روش شستشوی لباس زیر زنانه چه روشی است؟

اولین کار جدا کردن لباس‌های زیر از بقیه لباس‌هاست. بهتر این است که از صابون و یا یک شوینده ملایم برای شستشوی این محصول استفاده کنید. زیرا بیشترین و طولانی‌ترین تماس را این محصولات با قسمت‌های حساس پوست بدن شما دارد. پس باید مواد شوینده آنها ضد آلرژی باشد. رعایت این نکته به شما کمک خواهد کرد که پوست را تحریک نکرده و از خارش و ایجاد هرگونه آلرژی جلوگیری به عمل آید. 

برای خشک کردن این نوع محصولات بهتر است در حرارت کم خشک شوند، ارزان‌ترین نوع انرژی برای خشک کردن، استفاده از آفتاب است. یا اگر وسواسی در نوع خشک کردن آن دارید می‌توانید از اتو با حرارت ملایم برای قسمتهای وسط لباس زیر بهره ببرید. توصیه ما به شما شستشوی دستی لباس‌های زیر است.

سخن آخر:

برای خرید بهترین مارک شورت نخی زنانه بهتر است نهایت دقت خود را به خرج دهید. اگر لباس زیر شما جنس نامناسبی داشته باشد و یا در آن از مواد پلاستیکی استفاده شده باشد. باعث بیماری‌های زیادی در خانم‌ها می شود. 

در انتها خواندن مقاله لباس زیر مردانه را نیز به شما پیشنهاد می‌کنم. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - تیم چی بگیر

عزیزم شما با کلیک بر روی اطلاعات بیشتر می توانید محصول مورد نطر خود را انتخاب کنید. محصولات با کیفیت بالا و تخفیف های بسیار عالی در دسترس شما هستند.

20 بهمن 1400 - 14:32

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناهید مرادی این مدل شرتها عمده فروشی دارن از کجا باید تهیه کرد

آدرس عمده فروشی این شرتها رو میخواستم خانم ریاضی فکر کنم مسولشون هستن

نظرات چی بگیر - ناشناس

مخصوصا شرت ۸تای بودن ۳تای بودن و لامبادا توری شیک و مشکی توری نخی داشتید پنبه ایبود گفتم اگه قیمت مناسب باشه جین کامل زیاد بر میدارم ممنون

20 بهمن 1400 - 02:42

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناهید مرادی

سلام چه قیمت هستن اگر مناسب هستن عمده خریداری میکنم

20 بهمن 1400 - 02:40

پاسخ