گلدان: 20 مدل گلدان (چوبی، کریستال و سرامیک) جدید و شیک

راهنمای خرید گلدان شیک ولاکچری

یکی از بهترین بهانه‌های خرید رفتن، خرید انواع اکسسوری و تزئینات منزل است. گلدان‌ های زیبا، می‌تواند یکی از عناصر مهم جهت تزئیین کردن محل زندگی شما باشد. گلدان ها می‌توانند از جنس سرامیک، شیشه، چوب و یا فلزات باشند. بدون در نظر گرفتن نوع جنس آنها، گلدان‌ ها می‌توانند به تنهایی عامل مزین کردن محیطمان باشند. 

زمانی که اسم گلدان را می‌شنویم اولین چیزی که به ذهنما می‌رسد قطعا محلی برای نگهداری گل و گیاه است. اما امروزه گلدانهای شیک و تزئینی زیادی طراحی شده‌اند که قادرند اطرافمان را زیباتر نمایند. بله، همین گلدان های به ظاهر ساده می‌توانند به راحتی سبب تغییر دکوراسیون و تغییر چیدمان در منزل شوند. با چی بگیر همراه باشید تا جدیدترین مدل گلدان لاکچری را به شما معرفی کند. 

معرفی جدیدترین گلدان دکوری مدرن

 

گلدان دکوری هومز مدل 820402

گلدان دکوری هومز مدل 820402 با ابعاد ۱۴x۱۴x۱۵ سانتی‌متر در تصویر دیده می شود. وزن این گلدان زیبا و شیشه‌ای ۹۰۰ گرم است جنس آن هم از شیشه است. گلدان مورد نظر یک گلدان شیشه‌ای طلایی (یا عسلی رنگ) است. این گلدان از مواد اولیه مرغوب تولید شده که مناسب گلهای طبیعی و مصنوعی است.

گلدان دکوری مدل شیشه ای طرح کلاسیک

گلدان دکوری مدل شیشه‌ای طرح کلاسیک با ابعاد ۷x۷x۱۹ سانتی‌متر و وزن ۲۵۰ گرم یک گلدان مناسب برای رنگی کردن خانه شماست. جنس این گلدان زیبا از شیشه است. این گلدان شیشه‌ای رنگی، ساخته شده با کیفیت بسیار بالای رنگ است. این محصول با ظاهر جذابی که دارد، هم جلوه زیبایی به گیاه می‌دهد هم برای طراحی دکوراسیون و ساخت تراریوم، بسیار مفید است . 

گلدان دکوری مدل صورت انسان کد 001

گلدان دکوری مدل صورت انسان کد 001 دارای جنسی از سرامیک است. این گلدان به صورت طرحی از صورت انسان است. از این مدل گلدان در دکوراسیون سبک مینیمال می‌توان استفاده نمود. این گلدان دکوری سرامیکی ظاهری بسیار شیک و خاصی دارد. 

این گلدان دارای ظاهری براق است که زیبایی آن را دوچندان کرده است. این گلدان برای فضای هال و پذیرایی، اتاق خواب و اتاق کار مناسب است. ابعاد این گلدان سرامیکی زیبا ۱۷x۱۶x۲۵ سانتی‌متر است. 

گلدان دکوری مدل استوانه کد B20

گلدان دکوری مدل استوانه کدB20 با ابعاد ۷x۷x۳۰ سانتی‌متر و وزن ۱۹۵ گرم است. این گلدان زیبا از جنس شیشه است. شما با قرار دادن آن روی میز یا دکورتان می‌توانید زیبایی محیط اطرافتان را چند برابر کنید. 

گلدان دکوری مدل چوبی کد GT.300

گلدان دکوری مدل چوبی کد GT.300با ابعاد ۱۰x۱۰x۱۷ سانتی‌متر را ملاحظه می‌نمایید. این گلدان از جنس چوب است. یک گلدان چوبی زیبا. وزن این گلدان ۵۴۰ گرم است. این گلدان بسیار زیبا یک گلدان دکوری است که در اداره، منزل و در پذیرایی نیز می‌توان از آن بهره برد. 

گلدان دکوری مدل دیواری شیشه ای مجموعه 2 عددی

گلدان دکوری مدل دیواری شیشه ای مجموعه 2 عددی یک تنگ شیشه‌ای دیواری است. این تنگ قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. این تنگ در قسمت بالا دارای یک گیره بوده که به واسطه آن به دیوار میخ می‌شود. تنگ شیشه‌ای به صورت نیم دایره است. که از سمت مسطح بر روی دیوار قرار می‌گیرد. صفحه پشتی تنگ قابلیت حذف شدن دارد و شما می توانید تنگ را تنها به واسطه گیره دور گلوی آن به دیوار متصل کنید. 

این گلدان دکوری شیشه‌ای بسیار مناسب جهت نگهداری پتوس و انواع گلهای رونده است. برای نوروز هم می‌توان از آن به عنوان تنگ ماهی هم استفاده نمود. جنس صفحه و گیره گلویی کار پلاستیک است. قطر قسمت پهن تنگ 18سانت است.

گلدان دکوری طرح فیگور مدل M22 مجموعه 3 عددی

گلدان دکوری طرح فیگور مدل M22 مجموعه 3 عددی است. ابعاد این گلدان دکوری با جنسی از پلی استر ۴۰x۱۵x۲۶ سانتی‌متر و وزنی معادل ۲۰۰۰ گرم دارد. امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از این محصول وجود دارد که شما می‌توانید از آن به عنوان هدیه و استفاده شخصی در اتاق خواب، سالن پذیرایی و حتی بر روی شلف دیواری استفاده کنید. 

گلدان دکوری مدل شفاف

گلدان دکوری مدل شفاف از پرطرفدارترین مدلهای گلدان هست. گلدان طرح برگ شفاف یکی از خاص‌ترین گلدان‌های دکوری شیشه‌ای است که  برای تزیین منزل می باشد. لبه این کار هم از فلز برنج ساخته شده که زیبایی چندین برابری را بوجود می‌آورد. ابعاد این گلدان دکوری شیشه‌ای ۱۶x۱۶x۱۹ سانتی‌متر است. وزن آن هم حدود ۳۵۰ گرم و جنس این گلدان از بلور است.

گلدان دکوری مدل آیلا مینی 013

گلدان دکوری مدل آیلا مینی 013 با ابعاد ۱۳x۱۱x۱۷ سانتی‌متر است. وزن این گلدان سرامیکی زیبا ۱۰۰ گرم است. جنس این گلدان دکوری کاملا از سرامیک  است.

گلدان دکوری آرکاکالا مدل سیلیکونی

گلدان دکوری آرکاکالا مدل سیلیکونی یک گلدان بامزه و پرکاربرد و سبک است.. جنس این گلدان‌ها از نوعی سیلیکون با استقامت و مقاومت بالا طراحی و تولید شده است و جنس آن به نوعی است که به محیط زیست هیچ گونه آسیبی می‌زند و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شود. شما می توانید این گلدان های سیلیکونی زیبا را بر روی هر سطحی غیر از کاغذ دیواری بچسبانید. چسب این گلدان ها طوری است که شما می‌توانید آن را بعد از استفاده تمیز کنید و دوباره جای دیگری بچسبانید. وزن این گلدان‌ها ۶۰ گرم است. 

گلدان دکوری مدل هم‌ آوا مجموعه دو عددی

گلدان دکوری مدل هم‌ آوا مجموعه دو عددی با ابعاد 24 سانتی‌متر در 14.5 سانتی‌متر با ضخامت 3 سانتی‌متر و یک گلدان دایره‌ای شکل با قطر 15 سانتی‌متر و ضخامت 3 سانتی‌متر است. وزن این گلدان 500 گرم است. جنس این گلدان‌های زیبا از چوب است. این محصول از چوب Plywood روسی درجه یک با پوشش ضدآب و شیشه شفاف باکیفیت است. 

گلدان مری گلد مدل 18.5 سانتی‌متری با دسته فلزی چوبی

گلدان مری گلد مدل 18.5 سانتی‌متری با دسته فلزی چوبی، با ارتفاع ۱۸.۵ است. پهنای این کالا ۲۰ سانتی‌متر است. جنس این گلدان از فلز است. اقلام همراهی که با این محصول ارسال می شود یک گلدان پلاستیکی در ابعاد ۱۵× ۱۹سانتی‌متر است. 

گلدان دکوری مدل آبگز كد 800 بسته 2 عددي

گلدان دکوری مدل آبگز كد 800 بسته 2 عددي با ابعاد ۳۰x۱۵x۴۲ سانتی‌متر و وزن ۴۰۰۰ گرم است. جنس این گلدان بسیار زیبا از بلور است. گفتنی است که جنس حباب بلور آبگز عسلي است و جنس پایه‌های آن هم از برنز با آبکاری آنتیک و لاک خورده است. که شما با یک پارچه و یا دستمال نرم و مقداری آب و کف می‌توانید ظروف را به تمیزترین درجه خود برسانید. لازم به یادآوری است که از شستن با اسکاج زبر و محصولات شوینده و ضد عفونی کننده قوی مثل وایتکس و الکل و همچنين شستن در ماشين ظرفشوئي اجتناب نمایید.

گلدان دکوری كد 32 بسته دو عددي به همراه ميوه خوري

گلدان دکوری كد 32 بسته دو عددي به همراه ميوه خوري با ابعاد ۵۵x۲۵x۴۲ سانتی‌متر و وزن ۸۲۰۰ گرم است. این گلدان دکوری و تزئینی از جنس کریستال  ساخته شده است. 

جنس كريستال این گلدان ۲۴ درصد است و جنس پایه و بدنه آن هم از برنز با آبکاری آنتیک و لاک خورده است به همین منظور شما برای تمیز و نظافت کاری با یک پارچه و یا دستمال نرم و مقداری آب و کف می‌توانید ظروف را به تمیزترین درجه خود برسانید.

گلدان دکوری مدل ویولت

گلدان دکوری مدل ویولت از جنس شیشه است. از این محصول می‌توانید به عنوان جایی مناسب برای عودهایتان نیز استفاده کنید و آن را روی سینی دکوری خود قرار دهید. ابعاد این گلدانهای دکوری ۶.۵x۶.۶x۱۳ سانتی‌متر است. بسیار سبک است. وزن آن هم ۲۱۶ گرم است. 

گلدان دکوری آدونیس مدل کوزه ای

گلدان دکوری آدونیس مدل کوزه‌ای گلدانی بسیار زیبا با رنگ نقره‌ای است. ابعاد این گلدان بسیار زیبا ۳۲.۵x۱۶.۵x۵۵.۵ سانتی‌متر است. 

گلدان دکوری مدل SR111

گلدان دکوری مدل SR111 دارای ابعاد ۱۵x۱۵x۱۵ سانتی‌متر است. وزن آن هم حدود ۱۲۳۲ گرم است. جنس این گلدان بسیار زیبا شیشه‌ای است. این گلدان بسیار زیبا دارای دستگیره است. 

گلدان سالونگ دکوری کد 114

گلدان سالونگ دکوری کد 114یک مجموعه 3 عددی است که وزن کوچکترین آن ۲۵۰ متوسط ۳۵۰ و بزرگ‌ترین آن هم ۴۵۰ گرم است. این گلدانهای سرامیک قابلیت شسشتو هم دارند. البته فقط با دست. از این گلدانهای زیبا می‌توانید در همه قسمتهای منزل استفاده نمایید.

گلدان دکوری لمونژ مدل 27

گلدان دکوری لمونژ مدل 27 با طرحی بسیار شیک، زیبا و مخصوص خاص پسندان است. ابعاد این گلدان چینی  ۱۲x۱۲x۲۵ سانتی‌متر است. وزن آن هم کمتر از نیم کیلوگرم است. همانطور که گفتیم جنس این گلدان دکوری از چینی است باید در نگهداری آن کوشا باشید. 

گلدان دکوری مدل سنگی کد 26

گلدان دکوری مدل سنگی کد 26 با ابعاد ۱۰x۱۰x۲۰.۵ سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می نمایید. وزن این گلدان دکوری سنگی حدود 2 کیلوگرم است. سنگی بودن این گلدان سبب شده است که وزن بالایی داشته باشد. اما از این گلدان از زیبایی خاصی برخوردار است. 


در ادامه بخوانید : شمعدان: معرفی انواع جاشمعی چوبی، رومیزی، پایه بلند...+ قیمت

قبل از خرید گلدان به این نکات دقت کنید:

گلدان شیک برای روی میز

اگر قصد خرید بهترین گلدان را دارید، نکاتی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا مطمئن شوید که بهترین گزینه را انتخاب می‌کنید. 

محل قرار دادن گلدان

اولین نکته این است که گلدان را در چه اتاقی قرار می دهید. آیا یک گلدان شیک برای پذیرایی می‌خواهید یا یک گلدان لاکچری برای روی میز، شما باید به طراحی اتاق نگاه کنید و مطمئن شوید که با گزینه های شما برای گلدان مطابقت دارد. تطبیق تم طراحی باید اولویت اول شما باشد. و با دکوراسیون و چیدمان شما همخوانی داشته باشد.

جنس گلدان دکوری

گلدان شما از چه جنسی ساخته شده است. مهم است که  ظاهر آن از چه چیزی  ساخته شده است. ظاهر مناسب خود را بر اساس جنس گلدان خود تعیین کنید. برخی از گلدان ها از رزین، برخی دیگر از شیشه و برخی دیگر از چینی ساخته شده اند.

اگر در چیدمان خانه بیشتر از وسایل چوبی استفاده کرده اید می‌توانید یک گلدان چوبی را انتخاب کنید. اگر چیدمان شما مدرن است از گلدان دکوری مدرن که از جنس فلز و یا سرامیک هستند، می‌توانید استفاده کنید. 

لوازم جانبی همراه گلدان

لوازم جانبی منظور تزئیناتی است که با گلدان ارائه می شود. اغلب اوقات، یک گلدان با یک روبان، طناب یا کنف که در اطراف گلدان پیچیده شده به فروش می‌رسد، تا ظاهر تزئینی بیشتری به آن بدهد. اگر این موارد برای شما مهم است، مطمئن شوید که گلدانی تهیه کرده اید دارای این لوازم باشد.

سخن آخر:

اگر شما برای دکوراسیون منزلتان از گلدان های تک رنگ و یا با رنگهای خنثی بهره برده‌اید می‌توانید با اضافه کردن گلدان های کریستالی، چوبی و یا رنگی سبب تغییر حال و هوای منزلتان شوید. استفاده از گلدان تزئینی و کریستالی و شیشه‌ای با فرمهای خاص و انتزاعی، و طراحی‌های جدید گزینه‌های مناسب جهت استفاده در اتاق نشیمن و پذیرایی هستند. تیم چی‌بگیر، بهترین و پرطرفدارترین گلدان های تزئینی زیبا را برایتان در این مقاله جمع‌آوری کرده است. از خرید اینترنتی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.