مینی پرسو چیست؟ معرفی 10 مدل باکیفیت اسپرسوساز دستی

با خرید مینی پرسو فرقی ندارد کجایی، همیشه قهوه‌ات آماده است.

شما در طول روز چندین بار قهوه می‌نوشید؟ اگر جزء افرادی هستید که عاشق قهوه و انواع اسپرسو هستند، توصیه می‌کنیم که مطالعه این مقاله از وب‌سایت چی بگیر را از دست ندهید. ما در این مطلب انواع مینی پرسو را برایتان معرفی کرده و همچنین درباره راهنمای خرید اسپرسوساز مسافرتی خواهیم گفت. اگر در سفرهای خود خلاء یک اسپرسوساز را حس می‌کنید و نوشیدن یک فنجان قهوه خوش‌طعم برایتان دغدغه است، همراه ما باشید. امیدواریم پس از مطالعه این مطالب قادر به خرید مینی پرسو باکیفیت و ارزان قیمت باشید‌.

مینی پرسو چیست؟

مینی پرسو دستگاهی است که برای ساخت آن از اسپرسوسازها الگوبرداری شده است. البته مینی اسپرسو ها به اندازه اسپرسوسازهای اصلی مجهز نبوده و به صورت فشرده هستند. اگر در طول روز به پیاده‌روی‌های طولانی می‌روید و یا عاشق کمپینگ و مسافرت‌های چندین و چند روزه هستید، اسپرسوساز دستی دلخواه و مورد نیاز شما است. 

معرفی ۱۰ مدل از بهترین دستگاه‌ اسپرسو ساز دستی و مینی پرسو

اگر شما نیز، نیازمند خرید مینی پرسو هستید، توصیه می‌کنیم از مدل‌های زیر دیدن فرمایید. این موارد جزء بهترین و متنوع‌ترین مدل‌های انواع مینی پرسو محسوب می‌شوند:

اسپرسو ساز مدل مینی پرسو

مشخصات محصول
وزن محصول400 گرم
ابعاد مخزن16*7*7 سانتی متر
جنس بدنهپلاستیک
جنس درپلاستیک
ویژگی فیلترفیلتر داخلی

اسپرسو ساز مدل مینی پرسو کد Wacaco

مشخصات محصول
ابعاد محصول18*6*6 سانتی متر
وزن محصول360 گرم
گنجایش1
جنس بدنهپلاستیک
جنس درپلاستیک
ویژگی فیلترفیلتر داخلی

اسپرسو ساز تنسر مدل مینی پرسو کد ARMY

مشخصات محصول
ابعاد مخزن10*10*25 سانتی متر
وزن محصول500 گرم

قهوه ساز تریم مدل مینی پرسو کد TX-Pro

مشخصات محصول
وزن محصول500 گرم
ابعاد مخزن10*10*10 سانتی متر
گنجایش100 سی سی
جنس بدنهپلاستیک
جنس مخزنپلاستیک
جنس درپلاستیک
سایر توضیحاتدارای اسکوپ مخصوص پودر

اسپرسو ساز واکاکو مدل Minipresso GR

مشخصات محصول
ابعاد محصول17*7*6 سانتی متر
وزن محصول360 گرم
گنجایش70ML
جنس بدنهپلاستیک
جنس در پلاستیک
ویژگی فیلترفیلتر داخلی

اسپرسو ساز هارمن مدل Wacaco

مشخصات محصول
ابعاد محصول180*60*60 میلی متر
وزن محصول 360 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس درپلاستیک
ویژگی فیلترفیلتر داخلی
سایر توضیحاتاقلام همراه: پیمانه، فنجان، گاور محافظ
مینی پرسو امکان گرم کردن آب را ندارد
وزن کم
آماده سازی در زمان اندک
طراحی منحصر به فرد
کارایی بدون نیاز به برق
کیفیت بالای ساخت

اسپرسو ساز مدل 6 کاپ

مشخصات محصول
ابعاد محصول12*15*20 سانتی متر
وزن محصول600 گرم
جنس بدنهاستیل

اسپرسو ساز مدل minipresso

مشخصات محصول
وزن محصول300 گرم
ابعاد مخزن18*7.5*6.5 سانتی متر

اسپرسوساز پرتابل ایمونز مدل imons portable 010ese

مشخصات محصول
ابعاد محصول8*7*25 سانتی متر
وزن محصول880 گرم
ابعاد مخزن8*7*5 سانتی متر
گنجایش150 ML
جنس بدنه پلاستیک
جنس درپلاستیک
ویژگی فیلترفیلتر داخلی
سایر توضیحاتامکان جوش آوردن آب
قابل استفاده با فندک ماشین
عملکرد خود تمیز شونده
بسته بندی شکیل
دارای دفترچه راهنما
دارای شارژر و شارژر فندکی و فیلتر پلاستیکی همراه محصول

اسپرسو ساز لوواک مدل 1401

مشخصات محصول
وزن محصول300 گرم
ابعاد مخزن7*6*19 سانتی متر
جنس بدنهسیلیکون
جنس مخزنسیلیکون
ویژگی فیلترفیلتر داخلی
سایر توضیحاتدارای پیمانه مخصوص قهوه
دارای کیف مخصوص زیپ دار

معیارهای چی بگیر برای خرید بهترین مینی پرسو

خریدمینی پرسو مسافرتی

اگر قصد شما برای خرید مینی پرسو ارزان جدی است، توصیه می‌کنیم که قدری دست نگه داشته و پس از مطالعه مطالب زیر با آگاهی کامل برای خرید اقدام نمایید. این‌ نکات و فاکتورهای مهم به شرح زیر هستند:

هدف شما از خرید مینی پرسو چیست؟

اگر شما تنها شخصی هستید که در منزلتان از انواع قهوه و اسپرسو استقبال می‌کنید، خرید مینی پرسو برای استفاده روزانه را برایتان توصیه نمی‌کنیم. بهتر است به فکر خرید اسپرسوساز باشد. البته اگر در منزل خود اسپرسوساز داشته و کمبود یک اسپرسوساز مسافرتی را در پیک نیک و سفرهای خود حس می‌کنید، پیشنهاد ما خرید اسپرسوساز است. در نتیجه بهتر است که قبل از اقدام به خرید هدفتان از خرید مینی پرسو را شناسایی کرده و سپس متناسب با نیاز خود خرید کنید.

استاندارد بودن ابعاد و اندازه اسپرسوساز دستی

شما نمی‌توانید با مینی اسپرسوساز دستی برای چندین نفر قهوه درست کنید. با خرید مینی پرسو تریم نهایتاً قادر به آماده کردن دو فنجان قهوه باشید‌. توصیه ما برای شما عزیزان توجه به ابعاد و اندازه اسپرسوساز دستی است. یک اسپرسوساز مسافرتی باید قابلیت جا شدن در کوله پشتی شما را داشته باشد و فضای زیادی را اشغال نکند. بنابراین حتماً در زمان خرید به ابعاد و اندازه اسپرسوساز همراه دقت داشته باشید.

میزان فشردگی و وزن اسپرسوساز مینی

از آنجایی که به مینی پرسو ها اسپرسوساز فشرده می‌گویند، لازم و ضروری است که از نظر وزن مناسب باشند. اکثر اسپرسوساز های دستی نهایتاً 350 تا 450 گرم وزن دارند و به داحتی حمل می‌شوند‌.

داشتن کیف مینی اسپرسوساز

برخی از اسپرسوساز های همراه دارای کیف قابل حمل هستند. حتماً در زمان خرید چک کنید که آیا مینی پرسو شما کیف جهت حمل آسان دستگاه دارد یا نه؟ البته اگر مینی پرسو شما بدون کیف باشد، خودتان به صورت مجزا می‌توانید برای آن کیف مخصوص خریداری کنید.

ظرفیت مینی پرسو همراه

ظرفیت مینی پرسو ها با یکدیگر متنفاوت بوده و برخی قهوه آسیاب شده بیشتری نیاز دارند. توصیه می‌کنین برای خرید به مخزن قهوه اسپرسوساز دستی دقت داشته باشید و متناسب با نیاز و اشتیاقتان به نوشیدن قهوه و اسپرسو دسگاه مینی پرسو باکیفیت خریداری کنید.

جنس بدنه مینی اسپرسو مسافرتی

از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی که برای خرید اسپرسوساز مسافرتی باید به آن دقت داشته باشید، کیفیت و جنس بدنه اسپرسو ساز است. برخی از اسپرسوسازها از جنس پلاستیک فشرده، استیل و سایر متریال هستند. کیفیت جنس بدنه اسپرسوساز ضامن دوام آن است. البته بهتر است که در طول سفر مراقبت از مینی پرسو خود را فراموش نکنید. از این جهت توصیه می‌کنیم که کیفف مخصوص نگهداری اسپرسو ساز دستی خریداری کنید.

قابلیت گرم نگه داشتن آب 

یک مینی پرسو باکیفیت و درجه یک باید قابلیت گرم نگه داشتن آب را را داشته باشد. شما در طبیعت و مسافرت دسترسی به آب جوش ندارید و یک اسپرسوساز همراه باید از این نظر شما را تامین کند. جالب است بدانید که برخی از مینو پرسو های مسالرتی خود قابلیت گرم کردن آب را دارند، البته بدون نیاز به جریان برق.

مینی پرسو چیست و چه کاربردی دارد؟

آموزش نحوه درست کردن قهوه با مینی پرسو 

برای درست کردن قهوه در ایتدا باید آب جوش را در قسمت مخصوص اسپرسوساز مسافرتی بریزید. سپس به وسیله اسکوپ قهوه موردنیاز را به سبد فیلتر اضافه می‌کنید و با فشردن قفل پیستون صبر می‌کنید تا قهوه شما آماده شود.

تفاوت مینی پرسو و نانو پرسو در چیست؟

نانو پرسو در واقع اسپرسو ساز پیشرفته‌تری در مقایسه با مینی پرسو است و میزان فشردگی ان بیشتر بوده و وزن کمتری دارد. برخی از نانو پرسوها خود نیز قابلیت درست کردن آب جوش را دارند. دقت داشته باشید که قیمت مینی پرسو در مقاییه با نانو پرسو ارزانتر است.

آیا می‌توان مینی پرسو مسافرتی را شست؟

بله، شما می‌توانید به صورت دستی اسپرسوساز همراه خود را بشویید و کافی است که آن را از غلاف جدا کرده و سپس ظرف قهوه، فیلتر و سایر قسمت‌هایی را که قابلیت شستشو دارند، بشویید.

آیا برای درست کردن قهوه با مینی اسپرسوساز به قهوه آسیاب شده نیاز است؟

اکثر مینی پرسو ها تنها می‌توانند قهوه آسیاب شده را به یک فنجان نوشیدنی فوق‌العاده خوش‌طعم و خوش عطر تبدیل کنند. البته برخی نیز قهوه آسیاب نشده را به واسطه فیلترهای خود به فنجانی قهوه خوش‌عطر و طعم‌ تبدیل می‌کنند.

سخن پایانی: از همراهی شما عزیزان بسیار خرسندیم و امیدواریم مطالعه این مقاله از سایت چی بگیر برایتان مفید بوده باشد.حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید اسپرسوساز همراه اقدام کرده و همواره از نوشیدن قهوه لذت ببرید. لطفاً در ادامه برایمان درباره تجربه خرید مینی پرسو و استفاده از اسپرسوساز مسافرتی بگویید. به نظر شما یک اسپرسوساز مسافرتی با کیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.