کرم موبر: معرفی بهترین کرم موبر صورت و بدن (زنانه و مردانه)

چگونه یک کرم موبر خوب و باکیفیت خریداری کنیم؟

  • رشد موهای صورت شما چگونه است؟
  • هر از چندگاهی برای اصلاح صورت خود اقدام می‌کنید؟
  • به نظر شما بهترین راهکار برای شیو کردن موهای صورت چیست؟ کرم موبر گزینه مناسبی است؟
  • آیا کرم موبر دائمی برای همیشه موهای زائد را از بین می‌برد؟

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که موهای صورتشان رشد سریعی داشته و یا موهای زائد هورمونی دارند، حتماً به دنبال راهکار مناسب برای رفع آن‌ها هستید. ما در سایت چی بگیر برایتان دربارۀ انواع کرم موبر صورت خواهیم گفت. در برخی مواقع افراد فرصت کافی برای مراجعه به سالن‌های آرایشی و زیبایی برای اصلاح صورت را نداشته و مجبور به استفاده از راهکاری فوری هستند. کرم موبر در این شرایط مناسب و کاربردی است. اگر از مزایا و معایب استفاده از کرم موبر نمی‌دانید و یا نحوۀ استفاده از کرم موبر صورت و بدن را نمی‌دانید همراه سایت چی بگیر باشید.

کرم موبر صورت و بدن سینره حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول
نوع عصاره پاپایا، گل همیشه بهار و آلوئه‌ورا
زمان تاثیرگذاری 3 تا 5 دقیقه
مناسب برای بانوان و آقایان
حجم100 میلی لیتر

کرم موبر بدن رینبو مدل Aloevra حجم 100 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات محصول
نوع عصارهآلوئه‌ورا، رزا
حجم100 میلی لیتر
مناسب برای بانوان و آقایان

کرم موبر صورت و بدن هیدرودرم مناسب برای پوست معمولی حجم 330 میلی لیتر

مشخصات محصول
حجم330 میلی لیتر
مناسب برایبانوان

کرم موبر پریزن مدل Mina حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول
زمان تاثیرگذاری4
ترکیباتبدون عصاره
ویژگی موادضد حساسیت
حجم50 میلی لیتر
مناسب برای بانوان و آقایان

کرم مو بر بدن سروینا مخصوص آقایان مدل ALL skins حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول
نوع عصارهروغن بادام شیرین، روغن کالاندولا، عصاره آلوئه‌ورا
ویژگی موادضدحساسیت
زمان تاثیرگذاری5-10
حجم100 میلی لیتر

کرم موبر هرمودر مدل بلودیزی وزن 100 گرم

مشخصات محصول
زمان تاثیرگذاری7
نوع عصارهبلودیزی
اقلام همراه محصول2 عدد لوسیون 5 میلی گرم
ویژگی موادضدحساسیت
مناسب برایبانوان و آقایان

کرم موبر پریزن مدل m01 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول
زمان تاثیرگذاری4-10
نوع عصارهآلوئه‌ورا، روغن بادام، بیزابولول
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایآقایان

کرم موبر صورت هرمودر مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات محصول
زمان تاثیرگذاری5 الی 12 دقیقه
نوع عصارهعصاره برگ گلوبولاریا و آلوئه‌ورا
اقلام همراهکاردک، لوسیون بعد از اصلاح
ترکیباتدارای گلیسیرین
حجم50 میلی لیتر
مناسب برایبانوان

کرم موبر هرمودر مدل 001 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات محصول
زمان تاثیرگذاری5
حجم100 میلی لیتر
مناسب برایآقایان

کرم موبر بدن دپی حجم 50 میلی لیتر بسته 4 عددی

مشخصات محصول
زمان تاثیری گذاری6
نوع عصارهحاوی عصاره‌های گیاهی
حجم50 میلی لیتر
مناسب برای بانوان و آقایان

طرز استفاده از کرم موبر چگونه است؟

استفاده از کرم موبر بسیار ساده و راحت است اما توصیه می‌شود حتما قبل از مصرف تست شود. در صورتی که هیچ‌گونه حساسیت و التهابی بروز نکرد، کرم را به شرح زیر استفاده کنید.

کرم را بر روی پوست خشک و تمیز قرار داده بطوریکه کاملا موها را بپوشاند. اجازه دهید کرم چند دقیقه بر روی  پوست بماند(حدودا 5 تا 8 دقیقه). سپس آن را به آرامی در خلاف جهت رشد موها، با استفاده از کاردک تمیز کرده و با آب فراوان بشویید. توجه‌ کنید که مدت زمان لازم برای قرارگیری کرم برای هر محصول متفاوت بوده و بر روی آن درج می‌شود. به‌ هیچ‌وجه بیشتر از زمان تعیین شده صبر نکنید لازم‌به‌ذکر است که  این نوع کرم‌ را به‌هیچ عنوان نباید بر روی پوستی که زخم دارد قرار دهید.

انواع کرم موبر صورت، بدن و ناحیه تناسلی

معرفی انواع کرم موبر صورت، بدن و ناحیه تناسلی

کرم های موبر برای قسمت‌های مختلف بدن و برای انواع پوست‌ها تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. توجه به خصوصیت‌ها‌ی کرم‌ موبر، باعث می‌شود از التهاب و حساسیت‌های پوستی جلوگیری کرده و بهترین محصول را انتخاب کنید. ما در این قسمت از مقاله به معرفی انواع کرم های موبر خواهیم پرداخت.

کرم موبر صورت

کرم موبر صورت از ترکیبات مخصوصی ساخته می‌شود تا به پوست صورت آسیبی وارد نشود. در ساخت این کرم معمولا از انواع روغن‌های ارگانیک مانند روغن نارگیل، آوکادو و بادام استفاده می‌شود تا علاوه بر محافظت از پوست باعث رطوبت و شادابی آن نیز شود. اگر دارای پوست حساسی هستید، می‌توانید از کرم موبری که حاوی آلوئه‌ورا هستند استفاده کنید. زیرا آلوئه‌ورا دارای خاصیت ضد التهاب است و از حساسیت احتمالی پوست شما جلوگیری می‌کند.

کرم موبر بدن

در ساخت کرم موبر بدن از فرمالیسیون قوی تری نسبت به کرم صورت استفاده می‌شود تا به راحتی موهای ضخیم بدن را از بین ببرد. این محصولات برای انواع پوست‌های خشک، حساس و نرمال ساخته می‌شوند. با توجه به نوع پوست خود می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. همچنین کرم موبر آقایان نیز در این دسته قرار دارد و متناسب با انواع پوست آقایان تولید می‌شود.

کرم موبر برای ناحیه تناسلی

پوست ناحیه تناسلی بسیار حساس است و حتما باید از کرم‌ موبر مخصوص که با انواع مرطوب کننده‌ها فرموله شده‌اند استفاده کرد. در ساخت این کرم‌ها از مواد مختلفی از جمله روغن کالاندولا، آلوئه‌ورا، عصاره پاپایا و جوجوبا استفاده می‌شود. این مواد دارای خاصیت نرم کنندگی و التیام بخشی هستند.

برای خرید کرم موبر صورت و بدن به این نکات دقت کنید:

نحوه استفاده از کرم موبر

برای خرید یک کرم موبر خوب و باکیفیت باید به معیارهای خاصی توجه کرد. درنظر گرفتن بعضی از این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا انتخاب مناسبی انجام داده و یک اصلاح عالی را تجربه کنید. برخی از این موارد عبارتند از:

مواد سازنده کرم موبر

اولین چیزی که قبل از خرید یک کرم موبر باید توجه شود، مواد سازنده آن است. یک کرم با کیفیت باید حاوی روغن‌های ارگانیک باشد تا علاوه‌بر از بین بردن موهای زائد، از پوست شما محافظت کرده و رطوبت لازم را به آن بدهد. اگر دارای مشکلات پوستی هستید و یا پوست حساسی دارید بهتر‌است از خرید محصولات حاوی مواد شیمیایی مانند الکل، پارافین و روغن معدنی خودداری کنید. زیرا این مواد باعث بسته‌شدن منافذ پوست و آلرژی می‌شوند.

سهولت استفاده از کرم موبر بدن و صورت

کرم موبر به صورت موس، اسپری و ژل تولید می‌شود که هر سه کارکردی مشابه دارند. مدلی را انتخاب کنید که کارکردن با آن برایتان راحت باشد و به سادگی با آب از روی پوست پاک شود. بعضی از لوازم جانبی مانند کاردک استفاده از این محصول را برایتان آسان‌تر می‌کند.

همچنین به حجم کرم‌ که برروی بسته‌بندی آن‌ها درج می‌شود دقت کنید. بهتراست به حجم کالا توجه کرده و متناسب با نیاز خود خرید کنید.

توجه به ویژگی‌های بعد از اصلاح محصول

یک کرم موبر خوب باید بعد از شست‌وشو حالت مرطوب‌کنندگی داشته باشد و از خشک شدن پوست شما جلوگیری کند. کرم موبر حاوی روغن جوجوبا علاوه‌بر نرم کردن پوست، حس شادابی و لطافت را به شما می‌بخشد.

قیمت کرم موبر

بهتراست برای خرید یک کرم با کیفیت کمی هزینه کنید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید. زیرا ممکن است کرم موبر بی‌کیفیت باعث آسیب پوست شما شود.

بهترین برند کرم موبر

سعی کنید کرم موبری را انتخاب کنید که دارای برند معتبر و شناخته‌شده‌ای باشد. امروزه مارک‌های مختلفی وجوددارند که مناسب با انواع پوست‌ها، محصولات باکیفیت و مناسبی را تولید می‌کنند. از بهترین برندهای موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم موبر صورت سی گل
  •  کرم موبر سینره
  •  کرم موبر ویت
  • کرم موبر ماتیا 

سخن پایانی: ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر شما را با انوع کرم های موبر و مزایا و معایب آن آشنا کردیم. همچنین 10 مدل از بهترین برندهای موجود در بازار را برایتان معرفی کردیم. امیداوریم با مطالعه این مقاله بتوانید یک خرید خوب و باکفیتی را انجام دهید. چنانچه تجربه خاصی در استفاده از این محصولات را دارید، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما نیز این سوالات را داشته باشید:

آیا استفاده از کرم موبر در بارداری برای جنین مضر است؟

معمولا استفاده از این کرم‌ها برای زنان در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. زیرا این محصولات حاوی موادشیمیایی فعال هستند و ممکن است این مواد مضر از طریق منافذ باز پوست وارد جریان خون شده و به جنین برسد. از طرفی استنشاق کرم‌های موبر ممکن است باعث بروز تنگی نفس و علائم آلرژیک شود.

آیا کرم موبر باعث جوش صورت می‌شود؟

گاهی استفاده از کرم موبر باعث تحریک پوست می‌شود و اگر دارای پوست حساسی باشید ممکن است دچار آکنه و جوش‌صورت شوید. بنابراین توصیه می‌شود حتما قبل از مصرف کرم را تست کنید.

کرم موبر چه مزایا و معایبی دارد؟

کرم‌های موبر در مدت زمان کم و بدون هیچ‌گونه دردی باعث از بین رفتن موهای زائد صورت و بدن می‌شوند. همچنین استفاده از این محصولات باعث می‌شود سرعت رشد موها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

از معایب این محصولات می‌توان به بوی تند و زننده آن‌ها اشاره‌کرد که ممکن است این رایحه برای بعضی از افراد خوش‌آیند نباشد. البته امروزه کرم‌ های معطری تولید می‌شود که رایحه ملایم‌تری دارند و باعث می‌شوند بوی مواد شیمیایی را راحت‌تر تحمل کرد.

آیا کرم موبر دائمی وجود دارد؟

کلسیم هیدروکسید از جمله مواد مهمی است که در ساخت کرم موبر استفاده شده است. این ماده با حل کردن پروتئین مو باعث از بین رفتن و کنده شدن آن می‌شود. چندبار استفاده متوالی از کرم موبر باعث کاهش رشد موها می‌شود اما به طور دائم موها را از بین نمی‌برد.

کرم موبر صورت چه عوارضی دارد؟

یکی از عوارض شایع کرم موبر خشکی پوست است. استفاده مداوم از این محصولات ممکن است پوست شما را خشک کرده و باعث بروز آکنه و جوش‌صورت شود. همچنین استفاده نادرست از این نوع کرم‌ و باقی‌ماندن آن‌ها به مدت طولانی بر روی پوست بسیار مضر است وباعث سوختن آن می‌شود. سوختگی حاصل از مواد شیمیایی باعث بروز علائمی مانند التهاب، تاول، سوزش و قرمزی پوست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.