فلاسک هوشمند چیست؟ قیمت 10 مدل فلاسک هوشمند دماسنج دار

فلاسک هوشمند چیست؟

در واقع فلاسک هوشمند همان فلاسک معمولی هستند که به سنسور دما مجهز شده‌ است. این امکان به شما در تشخیص سرد و یا گرم بودن مایعی که داخل فلاسک است کمک می‌کند. صفحه نمایشگر موجود بر روی فلاسک شما را از دمای مایع داخل فلاسک خبر می‌کند. معمولا نمایشگر بر روی درب فلاسک به صورت نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است. فلاسک‌ دیجیتالی معمولا دمای مایعات را بیشتر در درون خود حفظ می‌کنند. خواه سرد باشد یا گرم.

چرا باید یک فلاسک هوشمند و درجه دار بخریم؟

شاید کمتر به این فکر کرده باشیم که مگر می‌شود فلاسک هم هوشمند باشد؟ با شیوع تکنولوژی و هوشمند شدن تمام وسایل منزل، عجیب هم نیست که بتوان فلاسکی هوشمند داشت. هوشمندی فلاسک به ما کمک خواهد کرد تا دمای مصرفی نوشیدنی خود را بدانیم و از اینکه چای یا هر نوشیدنی دیگری که لذت نوشیدن آن به گرم بودن آن است، سرد مصرف نکنیم. 

ممکن است به کمپی رفته باشید، یا پیاده روی سبک داشته باشید، و در آن محل نیاز به مصرف آب خنک، و یا نوشیدنی گرم داشته باشید، با داشتن فلاسک هوشمند شما از دمای مایع مصرفی مطلع خواهید شد و نوشیدنی را گوارا مصرف می‌کنید. در ادامه تیم چی‌ بگیر، 10 مدل از پرطرفدارترین این محصول را به شما معرفی خواهد نمود.

معرفی بهترین مدل فلاسک هوشمند:

فلاسک هوشمند مدل 2192.3 گنجایش 0.450 لیتر بدون شارژر بوده و باطری آن مدت طولانی عمر می‌کند و قابل تعویض است. این فلاسک آب داغ را به مدت زیاد حدوداً 6 ساعت بصورت کیپ و داغ حفظ می‌کند. ابعاد این فلاسک هوشمند ۲۳x۶x۶ سانتی‌متر است. جنس بدنه آن هم از استیل  بوده و درب آن هم پیچی است. این فلاسک هوشمند قابلیت حفظ دمای سرمایشی و گرمایشی را دارد.

فلاسک درما مدل هوشمند DR050 گنجایش 0.350 لیتر را در تصویر ملاحظه می‌نمایید. این فلاسک کارایی دو منظوره دارد. هم می‌تواند مانند کتری آب را به جوش آورد و هم زمانی که بیرون از خانه هستید از آن به عنوان یک فلاسک آب گرم استفاده کنید. ظرفیت 350 میلی لیتری این فلاسک، می‌تواند نیاز روزانه شما را پاسخگو باشد. بدنه فلاسک متشکل از سه لایه عایق است که مانع از سوختن دست شما می‌شود. لایه داخلی که در تماس با آب گرم می باشد، از جنس استیل ضدزنگ بوده و مانع از تولید باکتری می‌شود. ابعاد این فلاسک هوشمند ۲۲x۸x۸ سانتی‌متر و تقریباً ۳۰۰ گرم وزن دارد. جنس آن هم کاملاً از پلاستیک است. این فلاسک هوشمند قابلیت حفظ دما را دارد. 

فلاسک هوشمند مدل 058 گنجایش 0.5 لیتر دارای ابعاد ۶x۵.۵x۲۲ سانتی‌متر است. وزن این فلاسک زیبا ۲۷۴ گرم و گنجایش آن هم، همانطور که در عنوان این فلاسک هم آمده است ۰.۵ لیتر است. 

داخل این فلاسک یک صافی استیل قرار دارد که مانع مخلوط شدن دمنوش گیاهی و چای با آب می‌شود و شما به راحتی می‌توانید توری یا صافی را از لیوان دمنوش ساز جدا کنید و بشورید. جنس این فلاسک پرطرفدار از  استیل ۳۰۴ ضد زنگ است. این فلاسک قابلیت حفظ دما را دارد.

فلاسک هوشمند مدل UQ گنجایش 0.5 لیتر در تصویر دیده می‌شود. ابعاد این فلاسک هوشمند ۵x۵x۲۲ سانتی‌متر است و وزن آن هم حدود ۲۵۰ گرم. گنجایش آن همانطور که پیداست حدود ۰.۵ لیتر بوده. و جنس آن هم از استیل ضد زنگ است. شما به‌راحتی می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه LCD آن از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید. داخل این فلاسک یک صافی استیل قرار دارد که مانع مخلوط شدن دمنوش گیاهی و چای با آب خواهد شد. نوع سری این فلاسک هم از نوع پیچی است. 

فلاسک هوشمند مدل دماسنج‌دارsmart-01  گنجایش 1 لیتر در ابعاد ۲۸x۷x۷ سانتی‌متر با وزن ۳۹۵ گرم تولید شده است. گنجایش این فلاسک هوشمند ۱ لیتر است. جنس آن از استیل بوده و نوع سری آن هم پیچی است. گفتنی است فلاسک دماسنج‌دار یونیک یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ساخت المان با طراحی هوشمندانه و دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه‌گیری دما است که به راحتی می‌توانید با ضربه‌زدن روی صفحه LCD آن از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید. 

فلاسک مدل هوشمند روکش چرم مصنوعی گنجایش 0.5 لیتر با ابعاد ۶x۵x۲۲ سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. این فلاسک دارای یک روکش چرمی است که آن را زیبا کرده است. وزن این فلاسک ۲۷۰ گرم بوده و گنجایش آن ۰.۵ لیتر است. جنس این فلاسک از استیل است. این فلاسک قابلیت حفظ دما را دارد. 

فلاسک مدل هوشمند روکش چرم مصنوعی گنجایش 0.5 لیتر با ابعاد ۶x۵x۲۲ سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. این فلاسک دارای یک روکش چرمی است که آن را زیبا کرده است. وزن این فلاسک ۲۷۰ گرم بوده و گنجایش آن ۰.۵ لیتر است. جنس این فلاسک از استیل است. این فلاسک قابلیت حفظ دما را دارد. 

فلاسک مدل F2 گنجایش 0.5 لیتر دارای پوششی از چرم است. چرم دور این فلاسک علاوه بر ظاهر زیبا و ضد آب بودن آن، دمای داخل فلاسک را مدت زمان بیشتری ثابت نگه می‌دارد. گفتنی است ابعاد این فلاسک هوشمند ۶x۵x۲۲ سانتی‌متراست. وزن آن هم حدود ۲۷۰ گرم و گنجایش آن هم ۰.۵ لیتراست. جنس این فلاسک از استیل بوده و قابلیت حفظ دما را دارد. 

فلاسک هوشمند پرووان مدل PBS01 گنجایش 0.5 لیتر بسیار زیبا است. این فلاسک دو جداره دارای ابعاد ۲۳x۷x۷ سانتی‌متر است. وزن آن هم حدود ۲۸۰ گرم بوده و گنجایش حدود ۵۰۰ لیتر آب را داراست. جنس این فلاسک از استیل ضد زنگ و از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. نوع سری و در آن هم از نوع  پیچی است.


در ادامه بخوانید : فلاسک: معرفی و قیمت بهترین مارک فلاکس چای(استیل)

معیارهای چی بگیر برای خرید فلاسک درجه دار:

فلاسک هوشمند چیست؟ قیمت روز و خرید آنلاین

شما می توانید انواع فلاسک هوشمند را در بازار بیابید که بسته به محدوده قیمت، ویژگی های متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما، اگر قصد دارید به طور منظم از فلاسک دماسنج دار خود برای تمرینات یا دویدن در فضای باز استفاده کنید، بهتر است هر محصول را به دقت بررسی کنید و محصولی را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های مطلوبی باشد.

کیفت ساخت فلاسک درجه دار:

اولین و مهمترین چیزی که قبل از خرید فلاسک آب هوشمند باید در نظر بگیرید کیفیت ساخت آن و مدت زمان ماندگاری آن است. از آنجایی که بطری های آب معمولاً در فضای باز در سالن‌های ورزشی یا پارک‌ها استفاده می شوند، روزانه دستگاه را در معرض عوامل خارجی زیادی قرار خواهید داد. اگر فلاسک شما از مواد بادوام ساخته شده باشد، نباید برای شما مشکلی ایجاد کند و قطعا چندین سال بدون هیچ ایرادی دوام خواهد آورد. اما نکته مهم دیگر داشتن مواد ضد خش است تا فلاسک هوشمند نیز درخشش اولیه خود را حفظ کند.

نوع و ظرفیت باتری:

انواع مختلف فلاسک های هوشمند از نظر نوع باتری و عملکرد متفاوت هستند. در حالی که برخی از فلاسک ها قابل شارژ هستند و زمان پشتیبان‌گیری مشخصی دارند، برخی از آنها با باتری کار می‌کنند و باتری آنها در حدود 5 سال طول عمر دارد. بنابراین، به این زودی نگران خرید باتری جدید برای این فلاسک ها نباشید. 

سنسورها و ویژگی ها خاص در فلاسک دماسنج دار:

 یک فلاسک هوشمند درجه دار در مقایسه با یک بطری آب معمولی می تواند ویژگی های بسیار بیشتری ارائه دهد زیرا برخی از آنها به یک بلندگوی داخلی یا یک یادآوری نوشیدنی مجهز هستند. برخی از فلاسک های هوشمند دارای چراغ های LED هستند که روشن می شوند تا به شما یادآوری کنند که زمان نوشیدن آب فرا رسیده است. شما همچنین می توانید LED ها را تنطیم کنید. 

ظرفیت فلاسک هوشمند:

اگر فلاسک هوشمند شما قادر به ذخیره آب مورد نیاز شما در حین ورزش یا دویدن نباشد، دیگر ویژگی های هوشمند بی فایده خواهند بود. بنابراین، باید روی ظرفیت موجود بطری آب هوشمند تمرکز کنید و مطمئن شوید که می‌توان آن را در فضای باز بدون نیاز به تکیه بر منابع اضافی برای دریافت آب مناسب استفاده کرد.

هدف اصلی یک بطری آب هوشمند ذخیره آبی است که می توانید در حین حرکت از آن استفاده کنید. بنابراین، قطعا باید ظرفیت بطری آب را در نظر بگیرید و بررسی کنید که آیا به بطری با ظرفیت کمتر یا بیشتر نیاز دارید.

قیمت فلاسک هوشمند شیائومی

به طور معمول، ظرفیت آنها از 300 میلی لیتر تا 1000 میلی لیتر متغیر است. توجه داشته باشید که ظرفیت بر اندازه فلاسک تأثیر می گذارد اما لزوماً یک فلاسک بزرگ ظرفیت بیشتری نخواهد داشت. اندازه و ظرفیت فلاسک خود را با دقت انتخاب کنید.

درب فلاسک درجه دار:

ممکن است فکر کنید درب فلاسک چندان مهم نیست، اما بسیار مهم است! درپوش باید محکم، باشد و نباید به راحتی جدا شود. درب آن باید 100% ضد نشتی باشد تا فلاسک به درستی کار کند و به راحتی تمیز شود. درپوش‌های پیچ روی درب‌ها گزینه‌ای عالی هستند زیرا پایداری بیشتری به درب می‌دهند. با این حال، درب باید کاملاً متناسب با فلاسک باشد. بسیاری از درب ها به عنوان یک فنجان در فلاسک ها استفاده می‌شوند. این فنجان ها می‌تواند کمک بسیاری برای ما باشد.

قیمت فلاسک هوشمند:

طیف وسیعی از فلاسک های هوشمند و درجه دار در حال حاضر در بازار موجود است. با افزایش محبوبیت آنها، بر تعداد تولید کنندگان این نوع فلاسک نیز اضافه می‌شود. اگر دقت کنید می توانید ارزان ترین تا گران ترین نوع آنها را پیدا کنید. همه آنها در ویژگی ها، ظرفیت و عایق حرارتی متفاوت هستند. قبل از اینکه به دنبال طراحی و چیزهای دیگر در یک فلاسک باشید، اول و مهمتر از همه، بودجه خود را تعیین کنید.

حفظ حرارت :

به معنی زمان تخمینی است که یک فلاسک هوشمند می‌تواند مواد را گرم نگه دارد. فلاسک های حرارتی دارای عایق حرارتی عالی هستند. آنها معمولاً یک دوره نگهداری گرما 4-5 ساعت ارائه می دهند در حالی که برخی از مارک ها می توانند نرخ حفظ گرما را 12-24 ساعت ارائه دهند.

سوال هایی که قبل از خرید فلاسک هوشمند باید بپرسید:

فلاسک دماسنج دار چقدر آب جوش را گرم نگه می دارد؟

به طور متوسط، آب جوش در یک فلاسک درجه دار را می توان حدود 6 ساعت نگه داشت. حدود 12 ساعت دیگر به دمای ولرم می رسد. یک قانون ساده این است که یک فلاسک هوشمند بزرگ می تواند آب را برای مدت طولانی گرم نگه دارد.

چرا داخل فلاسک حرارتی خلاء وجود دارد؟

خلاء برای جلوگیری از انتقال حرارت است. این یک روش برای حفظ دمای نوشیدنی‌ هاست.

آیا می توانم شیر را در فلاسک دماسنج دار به مدت طولانی نگه دارم؟

اگرچه فلاسک درجه دار شما می تواند نوشیدنی های شما را حدود 12 ساعت سرد نگه دارد، اما هنوز محصولات لبنی بدون فرآوری مانند شیر توصیه نمی شود. این به دلیل خطر فساد آن است. با این حال، می توانید قهوه سرد، چای سرد و سایر موارد را نگه دارید.

آیا در ساخت فلاسک هوشمند از سرب استفاده شده؟

خیر، برای ایمنی مصرف کنندگان، فلاسک های درجه دار و هوشمند بدون سرب هستند. آنها هیچ گونه تهدیدی برای قرار گرفتن در معرض سرب ندارند زیرا اصلاً حاوی سرب نیستند.

نتیجه:

یک فلاسک هوشمند قطعا انتخاب مناسبی برای کسانی است که سلامت خود را جدی می گیرند و می خواهند یک همراه عالی برای استفاده روزانه داشته باشند. یک فلاسک درجه دار مناسب چندین سال برای شما دوام می آورد و نتایج رضایت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. می‌توانید سطح هیدراتاسیون بدن خود را با برنامه همراه گوشی هوشمند به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که یک روال سالم برای مصرف آب خود دنبال می‌کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام  فلاسک هوشمند را باید بخرید، به انتخاب های ما برای نگاهی بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
قمقمه و فلاسک کودک و نوزاد قیمت انواع قمقمه و فلاسک کودک و نوزاد