راهنمای خرید هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro /قیمت روز

بررسی و قیمت galaxy buds 2 pro

ایربادSamsung Galaxy Buds 2 Pro  صدایی عالی همراه با فن‌آوری کنترل و حذف نویز فعال (ANC) ارائه می‌دهد. این هدفون بی سیم سامسونگ یکی از وسایل سمعی ضروری برای کسانی است که  موبایل گلکسی دارند و همواره باید همراه خود داشته باشند.

  طراحی هدفون سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

سامسونگ ادعا می‌کند که طراحی این ایرباد، 15 درصد کوچکتر از نسخه اصلی یعنی ایرباد گلکسی بادز پرو است، اما وزن و ابعاد کلی آنها تقریباً مشابه است. هر دو این ایربادها، همراه با محافظ تقویت‌شده، کاهنده صدای جریان هوا، قدرت پاسخ‌گویی گسترده‌تر در کنترل لمسی و جزئیات تزئینی محدود به شکل بیضی برجسته با دریچه‌ای سیاه رنگ در بالای آن عرضه شده‌اند.

ساختار این ایرباد نسبت به ایربادSamsung Galaxy Buds2  عالی است اما تفاوت چندانی با ایربادSamsung Galaxy Buds Pro  ندارد. بدنه تمام پلاستیکی آن دارای یک روکش نرم و عالی است که ظاهر مستحکمی دارد. طرح آن کمی شبیه به شکلات تخم مرغی کوچک کادبری می‌باشد (به ویژه نمونه بنفش رنگ آن) که کاملاً در گوش فرو می‌رود و افتادن روی سطح سخت باعث ترک برداشتن بدنه آن نمی‌شود. همچنین این ایرباد دارای استاندارد IPX7 برای ضد آب بودن هست، به این معنی که در برابر تعریق مقاوم است و می‌توان حتی با آن برای لحظه‌ای در آب غوطه‌ور شد.

جعبه شارژ جمع‌ و‌ جور آن از جذاب‌ترین جعبه شارژهای موجود در بازار است. یک مربع پلاستیکی کوچک و فوق‌العاده سبک (کمتر از 45 گرم)، که حمل آن را آسان کرده و ایربادها را در هنگام باز کردن در جعبه، به زیبایی نمایش می‌دهد. درب جعبه دارای آهن‌رباهای قوی است که در محکم بسته نگه‌داشتن آن مزیت به حساب می‌آید و ایمنی ایربادها را هنگام شارژ شدن تضمین می‌کند.

کنترل‌ها و دستیار دیجیتال Samsung Galaxy Buds 2 Pro

galaxy buds 2 pro خرید و قیمت روز

  • امکانات لمسی آن عالی است؛
  • ویژگی‌های فعال‌سازی صوتی قابل سرویس دارد؛
  • اما نمی‌توان تنظیمات را شخصی‌سازی کرد.

پنل‌های لمسی سامسونگ، عملکردهای متعددی را فعال می‌کنند و ورودی را با دقت بالایی ثبت می‌کنند. گوشی‌های این ایرباد، به ندرت ضربه‌های تک/دو/سه‌گانه را اشتباه تعبیر می‌کنند. تنها ابزاری که می‌توان به صورت سفارشی، شخصی‌سازی کرد، حرکت لمس و نگه‌داشتن است که به کاربران اجازه می‌دهد دستیار دیجیتالی وصل شدن به تلفن یا تغیر حجم صدا را به هر دو گوشی اختصاص دهند. توصیه می‌کنیم از دومی صرف‌نظر کنید، چرا که در بخش آزمایشگاهی، به ویژگی بسیار دقیقی به نام Double Tap Earbud Edge پی برده‌اند که مشخص کرده کاهش صدا (گوش چپ) یا افزایش صدا (گوش راست) در گوش اتفاق می‌افتد و ارتباطی به تنظیمات ایرباد ندارد.

روش کار Galaxy Buds 2 Pro منحصرفرد است. تنها زمانی که هر دو گوشی ایرباد از گوش برداشته می‌شوند، مکث خودکار، با تاخیری 2ثانیه‌ای قبل از اجرای دستور، فعال می‌شود. هنگام قرار دادن ایرباد‌ها در گوش، پخش خودکار، پس از ضربه زدن روی هدفون چپ یا راست، پخش را دوباره از سر می‌گیرد.

دستیار صوتی‌هایی همچون دستیار صوتی اپل (Siri) و دستیار صوتی Google، ابزارهای مناسبی هستند و به خوبی کار می‌کنند.Bixby  دستیار صوتی اصلی Galaxy Buds 2 Pro است اما همانند دستیار صوتی موجود در Galaxy Buds قبلی کار نمی‌کند و برای دریافت پاسخ سؤالات ساده‌ای مانند "برنامه بعدی من چه زمانی است؟" باید چندین مرتبه تلاش کرد. نگران‌کننده‌تر از این مورد، مشکل فعال‌سازی این دستیار صوتی با عبارت "سلام بیکسبی" است. بنابراین این ویژگی همیشه هنگام گفتن عبارت فعالسازی، اجرا نمی‌شود.

کیفیت صدا در هدفون گلکسی بادز پرو 2

  • مملو از فن‌آوری صوتی است؛
  • صدای فوق‌العاده‌ای در دستگاه‌های گلکسی ارائه می‌دهد؛
  • استفاده از قابلیت کنترل و حذف نویز فعال (ANC)، همراستا با ارتقا کیفیت عمل می‌کند.

سامسونگ، ایربادSamsung Galaxy Buds 2 Pro  را به فن‌آوری‌های صوتی برتر مجهز کرده که شامل صدای 360 درجه، آوای 24بیتی HiFi، بلوتوث 5.3 (LE Audio-Ready)، کُدک مقیاس‌پذیر سامسونگ (SSC)، که نرخ بیت را به صورت پویا از 88 کیلوبیت بر ثانیه به 512 کیلوبیت در ثانیه تنظیم می کند و یک بلندگوی دو طرفه coaxial سفارشی (درایورهای اختصاصی تویتر و ووفر) که توسط متخصص صوتی AKG متعلق به سامسونگ تنظیم شده، می باشد. دیگر ایرباد‌های بی‌سیم رده بالا، چنین ترکیب گسترده‌ای از مشخصات صوتی را ندارند و هنگام گوش دادن با دستگاه‌های Galaxy، آوای فاخر و وسیعی که تقویت شده، دریافت می‌شود.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

مزایا و معایب هدفون Galaxy Buds2 Pro

مزایامعایب
وسعت صوتی گسترده‌ای دارد.عمر باتری ناامید‌کننده است.
در کنترل و حذف نویز فعال (ANC) موثر عمل می‌کند.دستیار هوشمند بیکسبی (Bixby) نیاز به کار دارد.
دارای طراحی منسجم و کاربردی است.
در اتصال به سایر دستگاه‌ها، عالی است.

طراحی و راحتی هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

  • کوچکتر و راحت‌تر از نسخه اصلی است.
  • کیف شارژ شیکی دارد.
  • دارای امکاناتی با قابل تطبیق می‌باشد.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

کنترل و حذف نویز فعال (ANC

  • در حذف نویز از AirPods Pro بهتر عمل می‌کند؛
  • به طور موثر صدای باد را کاهش می‌دهد؛
  • دارای حالت شنیدن چندگانه محیطی است.

ظاهراً این ایرباد‌ها 40 درصد صدای خارجی بیشتری نسبت به پیشینیان خود فیلتر می‌کنند، اگرچه تشخیص آن بسیار سخت است. در هر صورت، Galaxy Buds 2 Pro یک حذف‌کننده نویز خوب دارد که تداخل پس‌زمینه را بهتر از اکثر ایربادهای دارای قابلیت کنترل و حذف فعال نویز (ANC) از جمله AirPods Pro به حداقل می‌رساند.

هر ایرباد دارای سه میکروفون برای جلوگیری از صداهای خارجی در بالاترین سطح و کاهش حضور باد است، که چیدمان میکروفون در ترکیب با محافظ باد بسیار خوب عمل می کند. جلوه‌های سریع و جزیی ایجاد شده توسط جریان هواهای تند برای شنوایی شما ضعیف‌تر است، اگرچه کاملاً مانند حالت ضد باد فعال در ایرباد Sennheiser Momentum True Wireless 3 نیست.

حالت کنترل و حذف نویز فعال (ANC) بیشتر اوقات همچون عایق صدا عمل می‌کند و باعث کاهش حواس‌پرتی‌های رایج به خصوص در پیاده‌روهای شلوغ و یا در مجاورت صدای بلند تلویزیون‌ها می‌شود.

امکانات و اپلیکیشن ویژه galaxy buds 2 pro

  • یک لیست طولانی و مفید از امکانات خاص دارد؛
  • دارای قابلیت توسعه به سایر دستگاه‌های سامسونگ است.

همه ابزارهای پوشیدنی سامسونگ (مانند ایربادها و ساعت‌های هوشمند) از طریق برنامه Galaxy Wearable به دستگاه متصل می‌شوند. ویژگی‌های ضروری موجود که به چندین مورد از آنها قبلاً پرداخته‌ایم، عبارتند از: صدای 360 درجه، دارای کارکرد آسان، دستیار صوتی Bixby فعال، سفارشی‌سازی کاربردی، معیار تناسب ایرباد، اکولایزر، حالت بازی، کنترل‌های نویز (ANC/Ambient) و تشخیص صدا.

هدفون Samsung Galaxy Buds 2 Pro قابلیت اتصال به برنامه Galaxy Wearable را دارد و تنظیماتش در این برنامه نمایش داده می‌شود.

سایر امکانات قابل توجه این ایرباد عبارت‌اند از: نشانگرهای سطح باتری، به روز رسانی سیستم عامل، قابلیت خواندن اعلان‌ها، امکان یافتن ایربادها از طریق سامانه Find My Earbuds و ویجت صفحه اصلی برای فعالسازی قابلیت ANC و عملکرد کنترل لمسی.

امکانات این ایرباد، قابلیت توسعه در سایر برنامه‌ها را نیز دارد. دستاوردهای سامسونگ همچون SSC و Wireless PowerShare علاوه بر امکان اتصال به تلویزیون سامسونگ، برای اتصال به مدل های 2022 عرضه شده‌اند. محصول اخیر از ویژگی‌های ذکر‌شده مانند فرمان صوتی Bixby و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری و جعبه شارژ گلکسی بادز پرو 2

بررسی کامل buds 2 pro/ قیمت روز

  • فعال کردن قابلیت کنترل و حذف نویز فعال (ANC) باعث کاهش زمان استفاده از این ایرباد می‌شود؛ 
  • این ایرباد دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس است.

متاسفانه مدل‌های دارای قابلیت حذف نویز در محصولات سامسونگ، هنگام استفاده از ANC زمان کوتاهی قابل استفاده هستند. ایربادSamsung Galaxy Buds 2 Pro  در حال ستفاده از قابلیتANC  تنها می‌تواند 5 ساعت روشن بماند که فقط 30 دقیقه بیشتر از AirPods Pro است. 

خاموش کردن ANC عمر باتری را تا 8 ساعت افزایش می‌دهد. با این حال، استفاده از صدا در حجم بالا و ویژگی‌های خاص، این زمان را بین 1 تا 2 ساعت کاهش خواهد داد. در صورت استفاده محدود (2 ساعت در روز) این امکان را به شما می‌دهد که 2 روز بتوانید از این ایرباد استفاده کنید. رقبایی مانند ایرباد Sony WF-1000XM4 می‌تواند 8 تا 12 ساعت کار کند و حتی گزینه‌های ارزان‌قیمتی مانند ایرباد JLab Epic Air Sport ANC در حدود 11 تا 15 ساعت با هر بار شارژ، قابلیت استفاده دارد.

جعبه شارژ ایرباد گلکسی سامسونگ Buds 2 Pro  به صورت بی‌سیم، بر روی پد شارژ مجهز به Qi شارژ می‌شود.

کیس شارژ بی‌سیم، با توجه به نحوه استفاده از ایربادها، بین 18 تا 29 ساعت شارژ را حفظ می‌کند که تفاوت زیادی با کیس ایرباد AirPods Pro ندارد (24 ساعت).

نکته مثبت این ایرباد، داشتن فن‌آوری شارژ سریع سامسونگ است که در 5 دقیقه، شارژ مصرفی 1 ساعت و در 10 دقیقه تا شارژ مصرفی 2.5 ساعت را ذخیره می‌کند. کاربران گلکسی همچنین با قرار دادن آن در پشت گوشی هوشمند گلکسی از طریق Wireless PowerShare می‌توانند این قاب را شارژ کنند.

کیفیت تماس و اتصال در گلکسی بادز 2 پرو

  • برای تماس صوتی و تصویری، عالی است؛
  • بین دستگاه‌های سامسونگ دارای سوئیچ خودکار است؛
  • تکنولوژی multipoint یا چنداتصالی ندارد.

ایربادSamsung Galaxy Buds 2 Pro  یکی از بهترین هدفون‌های دارای میکروفون برای تماس‌های صوتی و تصویری است. آرایه سه میکروفون سامسونگ، امکان برقراری تماس‌هایی با صدای بلند و واضح همراه با حداقل تداخل صداهای پس‌زمینه را به شما می‌دهد . هنگام چت کردن، اثرات سریع و جزئی اختلال به شدت کاهش می‌یابد. همانطور که قبلا به صورت جزئی اشاره شد، عایق صدا در تمامی تنظیمات اجرا شده و مورد نگران‌کننده‌ای وجود ندارد. همینطور ایرباد‌ها در ویدئو کنفرانس، عمکرد قابل قبولی داشتند بطوری که در ارتباط با مخاطب‌های متعدد، اکثر آنها از بلندی و وضوح صدا رضایت داشتند.

چگونه Samsung Galaxy Buds 2 را کنترل می کنید؟

کنترل هدفون آنقدرها هم پیچیده نیست، و می توانید خلاصه عملیات رایج را در زیر بیابید. توجه داشته باشید که می‌توانید عملکرد کنترل‌های لمسی را با باز کردن برنامه Galaxy Wearable و رفتن به منوی «کنترل‌های لمسی» تغییر دهید. می‌توانید کنترل‌های دستیار صوتی، کنترل‌های ANC و کنترل‌های پخش موسیقی را به یک نقطه تغییر دهید.

یک ضربه پخش توقف
دو ضربه آهنگ بعدی؛ پاسخ/پایان دادن به تماس
نگه داشتنآهنگ قبلی؛ گزینه سفارشی؛ رد تماس

آیا باید برنامه Galaxy Wearable را دانلود کنید؟

اگر گوشی اندرویدی دارید، باید اپلیکیشن Samsung Galaxy Wearable را دریافت کنید. برای دارندگان آیفون، هیچ پشتیبانی در Galaxy Buds 2 در iOS وجود ندارد. درست است.

گلکسی بادز 2 پرو چگونه متصل می شود؟

این هدفون ها از بلوتوث 5.2 استفاده می کنند که فرصتی را برای پشتیبانی LE Audio و کدک LC3 ایجاد می کند. می‌توانید بلافاصله Galaxy Buds 2 را به هر دستگاه سامسونگ متصل کنید. 

هنگامی که قاب را برای اولین بار در نزدیکی گوشی سامسونگ خود باز می کنید، یک اعلان پاپ آپ روی گوشی شما ظاهر می شود که از شما اجازه می خواهد آن را به Galaxy Buds 2 متصل کند. پس از انجام این کار، پایداری اتصال در داخل یا خارج قابل اعتماد است. 

اگر گوشی اندرویدی غیرسامسونگ دارید، می‌توانید از طریق برنامه Galaxy Wearable یا از طریق تنظیمات بلوتوث گوشی خود به Galaxy Buds 2 متصل شوید. گلکسی بادز 2 مانند بقیه ایرفون های سامسونگ از چند کدک بلوتوث پشتیبانی می کند: SBC، AAC و کدک مقیاس پذیر سامسونگ.

 کدک اختصاصی مشابه aptX Adaptive کار می‌کند، به طور مداوم کیفیت اتصال و صدا را متعادل می‌کند و به صورت پویا نرخ بیت را از 88-512 کیلوبیت بر ثانیه تنظیم می‌کند. این باعث می‌شود Galaxy Buds 2 گزینه‌ای عالی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشد.

باتری سامسونگ گلکسی بادز 2 چقدر دوام می آورد؟

Samsung Galaxy Buds 2 دارای عمر باتری  5 ساعت با حذف نویز است. کیس شارژ 15 ساعت بیشتر زمان پخش در حال حرکت را فراهم می کند. شارژ سریع 5 دقیقه ای هدفون ها را 60 دقیقه شارژر می کند، بنابراین ورزشکاران فراموشکار همیشه موسیقی برای گوش دادن در حین تمرینات خود خواهند داشت.

 شما چند راه برای شارژ کردن جعبه دارید که پر زرق و برق ترین گزینه Wireless Powershare است. برای انجام این کار، PowerShare را در دستگاه سامسونگ خود فعال کنید و قاب را در بالای آن قرار دهید. این تمام چیزی است که برای شارژ شدن نیاز دارید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را روی یک تشک شارژ Qi قرار دهید یا با کابل USB-C ارائه‌شده، مسیر سیمی را طی کنید.

آیا حذف نویز در Galaxy Buds 2 خوب است؟

گلکسی بادز 2 نسبت به گلکسی بادز پرو از قابلیت حذف نویز و عایق کاری بهتری برخوردار است، اما بهترین جفت هدفون حذف نویز نیست. ANC سامسونگ فرکانس‌های پایین را بی‌صدا می‌کند. هنگام روشن و خاموش کردن حذف نویز متوجه تفاوت خواهید شد.

صدای Samsung Galaxy Buds 2 چگونه است؟

وقتی Galaxy Buds 2 را می‌خرید، روی یک پاسخ فرکانسی دلپذیر سرمایه‌گذاری می‌کنید که ژانرهای مختلف موسیقی را به خوبی بازتولید می‌کند. متوجه نت‌های باس نسبتاً تقویت‌ شده خواهید شد و متوجه خواهید شد که چگونه میانه‌ها به وضوح شنیده می‌شوند(مگر اینکه آهنگی پر از سازهای بیس باشد).

آیا می توانید از Galaxy Buds 2 برای تماس های تلفنی استفاده کنید؟

قطعاً می‌توانید از Galaxy Buds 2 برای تماس‌های تلفنی استفاده کنید، اما انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید: این هدفون نمی‌تواند با یک میکروفون خارجی مقایسه شود. سیستم میکروفون سه گانه سامسونگ بسیار چشمگیر است، نه خیره کننده.

آیا  Samsung Galaxy Buds 2 ارزش خرید را دارد؟ قیمت buds 2 pro؟

گلکسی بادز 2 خرید خوبی برای شنوندگانی است که هدفون هایی با کیفیت صدای خوب و شارژ سریع می خواهند. گلکسی بادز پلاس در طول سال‌ها بدون مشکل ماندگار بوده است.ما امیدوارم سامسونگ حساسیت پنل های لمسی هدفون خود را برطرف کند، اما این مشکل با جابجایی به یک جفت گلکسی بادز دیگر حل نخواهد شد. در نهایت، Samsung Galaxy Buds 2 راه جدیدی را ایجاد نمی کند. این هدفون  به سادگی عملکرد خوبی دارد و نسبت به قیمت آن دارای قابلیت حذف نویز قوی است. با این حال، اگر به حذف نویز اهمیتی نمی دهید، گلکسی بادز پلاس یک گنج واقعی است که به خوبی با پیکسل بادز سری A گوگل مقایسه می شود.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید طراحی هدفون جذاب‌تری با چند ویژگی نرم‌افزاری بیشتر و کیفیت میکروفون بسیار بهتر داشته باشید، در عوض Galaxy Buds Pro را تهیه کنید.

سخن آخر

بعد از تلاش فراوان، سامسونگ بالاخره یک رقیب جدی AirPods Pro، حداقل برای دارندگان گلکسی عرضه کرد. کیفیت صدا به تنهایی باعث می‌شود ایرباد Galaxy Buds 2 Pro ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد. تجربه صوتی با کیفیت بالا و صدای سه‌بعدی قانع‌کننده همراه با ردیابی دقیق را به ارمغان می‌آورد. قابلیت کنترل و حذف نویز فعال (ANC) سامسونگ، محصولاتش را در بهترین رده‌های این فن‌آوری نگه داشته و نزدیک به 90 درصد از صداهای نویزی محیط را مسدود می‌کند. طراحی به روز شده همچنین راحتی و عایق صدا را بهبود می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.