برندهای معروف دستبند طلا که هر خانمی باید بشناسد!

با افزایش علاقه افراد به حوزه مد و فشن، نگاه مشتریان در انتخاب طلا و جواهرات به سمت بهترین‌ها است. آنها برندهای برتر جهان را در این زمینه دنبال می‌کنند تا ببینند چه طرح‌های به‌روزی برای زیورآلات رونمایی شده است. به همین علت طراحان طلا تحت تأثیر قرار گرفته و از طرح‌های جهانی الگوبرداری می‌کنند. هدف همه‌ی فروشندگان این است که با جلب رضایت مشتریان، افراد بیشتری را جذب کنند.

در صورتی که خرید از یک برند معروف برایتان دشوار است، می‌توانید به‌سمت نمونه‌های داخلی بروید؛ چرا که طراحان ایرانی را در الگوبرداری از آنها نباید دست کم گرفت. ابتدا بیایید با هم نگاهی به بعضی از برندهای معروف دستبند طلا بیاندازیم و ببینیم الگوهای جهانی چه سلیقه‌ای را پیشنهاد می‌دهند.

برند Ananya؛ تجلی انرژی و معنویت

بسیاری از ما علاقه‌مند به استفاده از زیورآلاتی شبیه به دانه‌های تسبیح هستیم. تسبیح نشانگر معنویت است. معنویت جزیی از وجود انسان بوده و ما چه بخواهیم یا نخواهیم، به‌سمت آن می‌رویم. اگر به خرید زیورآلاتی با سنگ‌های متنوع مثل یاقوت، زمرد و غیره علاقه زیادی دارید، این موضوع نشانگر تأثیر زیاد بعد معنوی در جریان زندگی شما است.

Ananya از برندهای معروف دستبند طلا بوده و محصولات این برند را در لیست پرفروشترین دستبندها در فروشگاه‌های مختلف می‌توان مشاهده کرد. این برند به Ananya Malhotra، طراحی هندی در عرصه‌ی جواهر و زیورآلات تعلق دارد که با برند شخصی خودش فعالیت می‌کند.

همانطور که از سرزمین هند انتظار می‌رود، در محصولات Ananya رنگ‌های متنوعی به‌کار برده شده است. این رنگ‌ها با استفاده از سنگ‌های مختلف به دست می‌آید؛ اگر دستبند طلایی از این برند بخرید دست‌های شما در جریان انرژی قرار می‌گیرد.

«دستبند طلای 18 عیار با سنگ‌های متنوع» طرحی از برند Ananya است که در آن سعی شده تعادل هفت چاکرا برقرار شود. در این محصول علاوه‌بر طلا از سنگ‌های الماس، یاقوت کبود، کوارتز کریستالی و مالاشیت کابوشون نیز استفاده شده است. در دستبندی با دانه‌های تسبیح و سنگ‌های مختلف، معنویت تجلی خاصی پیدا می‌کند.

برند Tiffuny؛ مطابق با سلیقه‌ی جهانی

یکی از بهترین لحظات برای ما ایرانی‌ها نامزدی و ازدواج است که سعی می‌کنیم که خاطره‌ای خوش از این دوران در آلبوم خاطراتمان باقی بماند. یکی از مواردی که خاطرات ازدواج را برای ما شیرین کرده و معمولاً هم تا آخر عمر با ما باقی می‌ماند، حلقه‌ی نامزدی است.

نمی‌توان از برندهای معروف دستبند طلا نام برد و اسمی از Tiffuny به میان آورده نشود؛ برندی که عاشقان طلا و جواهر آرزو می‌کنند که خرید حلقه‌های نامزدی آن را در خاطرات خود ثبت کنند. تیفانی از نام‌های پرطرفدار جواهر و زیورآلات است که کالاهای لوکس هم تولید می‌کند.

از برند جهانی تیفانی انتظار داریم که طرح‌های مدرن و به‌روزی را برای دستبندهای طلای خود در نظر بگیرد. این برند معروف با فروش گسترده محصولات خود در سطح جهان و فعالیت وسیع حتماً سلیقه‌ی جهانی را بیشتر می‌شناسد.

دستبند طلایی را در تصویر زیر می‌بینیم که ایده‌ی ساده‌ای در طراحی آن وجود دارد. اما همین ایده‌ی ساده ظاهری مدرن به دستبند می‌دهد. در این محصول تیفانی، انتهای یک سیم طلا به خود سیم گره خورده است. اگر از نمای دیگر به دستبند نگاه کنیم دو حلقه را داریم که انگار از یک مرکز آویزان شده‌اند.

دستبند برند Tiffuny

گره نمادی از یک پیوند جدایی‌ناپذیر است؛ پیوندی که دستبند طلای بالا می‌خواهد آن را حفظ کند. اتصال لولایی هم در میانه‌ی دستبند مورد نظر دیده می‌شود که آن را از حالت زمختی درمی‌آورد. اگر عاشق تیفانی هستید و آن را در صدر برندهای معروف دستبند طلا قرار می‌دهید محصول زیر یکی دیگر از بهترین گزینه‌های خرید برایتان به شمار می‌آید.

برند Piaget؛ جواهرفروش سوئیسی

در میان جواهر و زیورآلات، آن دسته که از حلقه‌های زنجیر کوچک تشکیل شده‌اند محبوبیت خاص خود را دارند. اگر شما هم موافقید که یک دستبند طلا با دانه‌های زنجیر، که در میان نشانی را در بر گرفته‌اند، زیبایی خاصی دارد نگاهی به محصول زیر از برند Piaget بیاندازید.

دستبند برند Piaget

Piaget سوئیسی، در میان برندهای معروف دستبند طلا جایگاه مخصوصی برای کسانی که اهل ظرافت و طرفدار آثار مینیمال هستند، باز کرده است. یکی از دستبندهای معروف این برند را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. در این دستبند با طلای 18 عیار، یک زنجیر با دانه‌های کوچک تشکیل شده که یک مهره‌ی مالاشیت سبز و الماس تراش را در میان احاطه می‌کند.

 اگر فکر می‌کنید که در دستبند Piaget بهتر بود به‌جای مهره و الماس تراش چیز دیگری کار گذاشته می‌شد، مثلاً یک نشان قلب یا پروانه، نمی‌توان به سلیقه‌ی شما ایراد گرفت. در ادامه فروشگاهی با این نوع از دستبندها با تنوعی بی‌نظیر به شما معرفی خواهیم کرد.

سوئیس را ساعت‌فروش جهان می‌شناسیم اما شرکت Piaget نام این کشور را به صنعت جواهرسازی نیز آورده است. اگر دنبال یک ست ساعت و دستبند می‌گردید شاید مورد مناسب را در محصولات این برند پیدا کردید.

برند Cartier؛ هنجارشکن

شاید در صنعت جواهر و زیورآلات کمتر کسی به‌سراغ پیچ‌ و مهره‌ها برود و از آنها برای طراحی ایده بگیرد. اما در مقاطعی از زمان، خلاقیت واقعی در شکستن همین هنجارها است. آیا نمی‌توان تصور کرد که اشکال مهندسی هم برای طراحی طلا و جواهر استفاده شوند؟ اگر می‌گویید که طلای مهندسی شده زمخت بوده و یک دنیای حساب شده را برای انسان تداعی می‌کند کمی رنگ زرد طلایی را برای آنها تصور کنید؛ شاید نظرتان عوض شد!

در بین برندهای معروف دستبند طلا طراحانی هستند که به‌سراغ ایده‌هایی می‌روند که کمتر کسی به فکر استفاده از آنها می‌افتد. یکی از آنها  کارتیر است؛ شرکت فرانسوی Cartier در صنعت جواهر و ساعت فعالیت دارد.

کارتیر دستبند طلای زیر را طراحی و تولید می‌کند. بدنه‌ی این دستبند شبیه یک فنر فشرده است که ابتدا و انتهای آن با یک پیچ و مهره‌ی طلایی موم به هم وصل شده است. اگر در بین دستبندهای مطرح جهان در 2022 بگردید احتمالاً دستبند طلا کارتیر را متفاوت خواهید دانست. طراحی آن صنعتی بوده و تقریبا حالتی بی‌روح دارد. اما رنگ زرد طلا این قدرت را دارد که جلوه‌ای متفاوت به آن بدهد.

دستبند برند Cartier

برندهای معروف دستبند طلا را از کجا تهیه کنیم؟

چهار مورد از بهترین‌ترین برندهای معروف دستبند طلا را مثال زدیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را از نظر طراحی محصولات دارند. همچنین در این میان تنوع هم به‌نوعی رعایت شده است. جواهرات و زیورآلاتی در کشور ما طراحی می‌شوند، نشانگر شخصیت و هویت ملی ما هستند. از طرفی نباید الگوها و سلیقه‌های جهانی را نادیده گرفت؛ مخصوصاً در حال حاضر مردم جهان ارتباط آسانی با یکدیگر دارند و ما هم گاهی بی‌اختیار به‌سمت مد و فشن جهانی می‌رویم.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید دستبند نقره مردانه و زنانه و دستبند طلا مردانه و زنانه با طراحی عالی، طلا باش است. این فروشگاه تنوع بی‌نظیری از انواع دستبندهای طلا دارد که با هر سلیقه‌ای متناسب هستند. همچنین هر کدام از طراحان طلاباش ایده‌های خودشان را برای ساخت دستبند طلا داشته و خوشحالیم که در این میان به طرح‌های برندهای معروف دستبند طلا هم توجه می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید دستبندهایی با این سبک هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه طلا باش زده و از بین محصولات متنوع بهترین را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.