خرید جدیدترین جامدادی رومیزی دخترانه و فانتزی (جاقلمی)

راهنمای خرید جامدادی رومیزی فانتزی

هر فردی برای داشتن میزی مرتب، نیاز به جامدادی رومیزی دارد. شما عزیزان برای این که بتوانید حین انجام کار تمرکز داشته باشید و از فضای میزتان به نحو احسن استفاده کنید، به یک جاقلمی مناسب احتیاج خواهید داشت. برای آشنایی با انواع جامدادی رومیزی در سایت چی بگیر همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع جامدادی رومیزی 

تنوع مدل‌های جامدادی رومیزی باعث شده است که هر کسی متناسب با میز و فضای مورد‌نظر تصمیم به انتخاب بگیرد. در ادامه به معرفی انواع جاقلمی می‌پردازیم تا بتوانید با توجه به نیازتان مدل مناسب را خریداری کنید.

جامدادی رومیزی فلزی

جاقلمی فلزی در سبک‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند. از بهترین جامدادی رومیزی اداری می‌توان به مدل فلزی توری اشاره کرد که سبک و محکم است. جاقلمی برنجی و برنزی از لحاظ ظاهری زیبا‌تر هستند ولی در مقایسه با مدل‌های توری گران‌تر اند و به عنوان هدیه انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

جامدادی رومیزی پلاستیکی

جامدادی پلاستیکی رومیزی در ابعاد متفاوت ساخته می‌شود و کاربرد‌های زیادی دارد. از این مدل می‌توان برای نگهداری لوازم آرایش، انواع براش و لوازم التحریر استفاده کرد. به طور کلی مدل پلاستیکی در دسته بهترین جامدادی رومیزی دخترانه قرار می‌گیرد. این مدل به عنوان جامدادی رومیزی اداره نیز قابل استفاده است.

جاقلمی چوبی

همان‌طور که می‌دانید جاقلمی چوبی زیبایی منحصر به فردی دارد و به طور کلی مناسب هر فضایی است. جامدادی رومیزی چوبی در طرح‌های مختلف قابل سفارش است و به عنوان جامدادی رومیزی فانتزی طرفداران زیادی دارد.

جامدادی رومیزی سرامیکی و بتنی

استفاده از جامدادی رومیزی سرامیکی و بتنی به میز کارتان جلوه زیبایی می‌بخشد. این مدل ها نسبت به انواع مشابه جاقلمی، سنگین‌تر است. از کاربرد‌های مختلف جامدادی بتنی می‌توان به لیوان، گلدان و جاشمعی اشاره کرد.

جامدادی رومیزی توسط تولیدکنندگان زیادی تولید شده و در بازار موجود است. برای راحتی شما در ادامه به معرفی 10 مدل از جدید‌ترین جاقلمی دخترانه و فانتزی می‌پردازیم.

معرفی چند مدل جامدادی رومیزی دخترانه فانتزی

جامدادی رومیزی فلزی مدل B802

مشخصات
ابعاد۹*۹*۸ سانتی‌متر
وزن۹۰ گرم
ساختار بدنهفلز
کشور مبدا برندچین
سایر توضیحاتاین جامدادی رومیزی دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است
بادوام بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است
رنگمشکی - سفید - آبی - زرد - سبز - صورتی - بنفش - نقره‌ای - نارنجی - فیروزه‌ای - سبز فسفری - سبز آبی - طوسی - سبز روشن - نارنجی کمرنگ - مشکی مات - مشکی براق - کالباسی - ذغالی - صورتی روشن - آبی کمرنگ

جامدادی رومیزی کد 0002

مشخصات
ابعاد۲۳*۱۵*۲۵ سانتی‌متر
وزن۴۵۰ گرم
جنسچوب
کشور مبدا برندایران
رنگمشکی - سفید - قرمز - آبی - زرد - سبز - قهوه‌ای - کرم - نسکافه‌ای - شکلاتی - قهوه‌ای تیره - قهوه‌ای روشن - مشکی مات - گردویی - قهوه‌ای روشن مات - قهوه‌ای روشن براق

جامدادی رومیزی مشکات مدل نازگل کد 12

مشخصات
ابعاد۷*۷*۱۰ سانتی‌متر
وزن۶۰ گرم
جنسپلاستیک
کشور مبدا برندایران
رمگسفید - صورتی - خاکستری - طوسی - کالباسی - صورتی خاکستری - صورتی روشن - وانیلی

جامدادی رومیزی مدل مدیتیشن بسته 3 عددی

مشخصات
ابعاد۷*۵*۶ سانتی‌متر
وزن۴۰۰ گرم
جنسپودر سنگ و رزین
رنگچند رنگ

جامدادی رومیزی طرح کره جغرافیا مدل ids

مشخصات
ابعاد۸*۱۴*۱۹ سانتی‌متر
وزن۳۰۰ گرم
جنسپلی‌استر
کشور مبدا برندایران
رنگمشکی - نقره‌ای - مشکی مات - برنز - طلایی براق

جامدادی رومیزی کمیل مدل 001

مشخصات
ابعاد۱۵*۲۱*۲۶ سانتی‌متر
وزن۶۲۵ گرم
جنس چوب
سایر توضیخاتقطعات این جامدادی قابلیت جدا شدن دارد
رنگکرم

جامدادی رومیزی مدل نو جی نو

مشخصات
ابعاد۸*۸*۱۲ سانتی‌متر
وزن۳۰۰ گرم
ساختار بدنهسنگ
کشور مبدا برندایران
رنگسفید - مشکی - خاکستری - طوسی

جامدادی رومیزی مدل flowers

مشخصات
ابعاد۱۰*۱۰*۸ سانتی‌متر
وزن۴۰۰ گرم
ساختار بدنهبتن
سایر توضیحاتاین جامدادی دستساز است
دارای فوم در سطح زیرین جهت جلوگیری از سر خوردن و ایجاد خط و خش روی سطوح
دارای طراحی ساده و زیبا
ضد آب و ضد خش و دارای پوشش محافظتی نانو
نقاشی شده با رنگ‌های مقاوم 
رنگصورتی - گلبهی - سبز آبی - سبز مغز پسته‌ای

جامدادی رومیزی طرح کیتی

مشخصات
ابعاد۱۷*۷*۲۰ سانتی‌متر
وزن۵۰ گرم
ساختار بدنهچوب
رنگمشکی - سفید - قرمز - صورتی - نقره‌ای - طلایی - چند رنگ

جامدادی رومیزی مدل خرگوش

مشخصات
ابعاد۱۰*۱۰*۲۳ سانتی‌متر
وزن۲۰۰ گرم
ساختار بدنهچوب
رنگسفید - کرم

معیارهای چی بگیر برای خرید جامدادی رومیزی

خرید و قیمت جامدادی و جاقلمی رومیزی

قبل از خرید جاقلمی رومیزی لازم است نکاتی را بدانید تا با اطلاعات کافی تصمیم به تهیه آن بگیرید.

  • توجه به ساختار بدنه: توجه به ساختار بدنه اهمیت زیادی دارد چرا که انتخاب جنس با کیفیت باعث دوام و طول عمر زیاد جاقلمی می‌شود. نمونه‌های جاقلمی معرفی شده بالا از کیفیت بالایی برخوردار اند اما شما می‌توانید با توجه به کاربرد این وسیله مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.
  • ابعاد و وزن جاقلمی: ابعاد جامدادی رومیزی بستگی به حجم و تعداد لوازم مورد استفاده شما دارد. اگر هنرمند هستید و با قلم‌های مختلفی کار می‌کنید بهتر است جاقلمی با ابعاد بزرگتر انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید برای میز کار اداری‌تان جاقلمی تهیه کنید، بهتر است مدلی کوچک‌تر با تعداد فضای زیاد انتخاب کنید.
  • وزن جامدادی رومیزی باید با حجم آن تناسب داشته باشد تا در صورت قرار گرفتن لوازم داخل آن واژگون نشود. در بین انواع جاقلمی، سرامیکی و بتنی سنگین‌تر هستند. اگر قصد خرید جامدادی رومیزی اداری را دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب مدل‌های فلزی، پلاستیکی و چوبی است چرا که سبک‌تر بوده و مدت زمان بشتری قابل استفاده اند. 
  • داشتن محفظه کافی جامدادی: در هنگام خرید جامدادی رومیزی به تعداد محفظه‌ها توجه کنید. جاقلمی با فضای تفکیک شده باعث می‌شود هر کدام از لوازمتان جای مشخصی داشته باشد و به طور کلی میز کارتان مرتب‌تر و تمیز‌تر به چشم می‌آید.
  • جاقلمی رومیزی با طرح زیبا انتخاب کنید: در حالت عادی توجه به شکل ظاهری جامدادی رومیزی از اهمیت زیادی برخوردار است. اما اگر قصد خرید جاقلمی با طرح‌های خاص و منحصر به فرد را دارید، می‌توانید به سراغ مدل‌های فانتزی و یا عتیقه بروید. جامدادی رومیزی فانتزی جنبه تزیینی داشته و ظاهر زیبایی به میز شما می‌دهد و به عنون هدیه انتخاب مناسبی است.

جامدادی رومیزی چه رنج قیمتی دارد؟

قیمت جاقلمی به جنس، تعداد محفظه، ابعاد، طرح و... بستگی دارد. جامدادی رومیزی فانتزی در مقابسه با نمونه‌های دیگر گران‌تر است. جهت اطلاع از قیمت جامدادی رومیزی مدل‌های معرفی شده بالا را مشاهده کنید و پس از ارزیابی کیفیت آن‌ها متناسب با بودجه خود تصمیم به خرید بگیرید.

نحوه تمیز کردن جاقلمی به چه صورت است؟

برای از بین بردن گرد و غبار جاقلمی از دستمال خشک استفاده کنید. برای راحت‌تر تمیز کردن جامدادی رومیزی، بهتر است در قسمت کفی آن یک تکه اسفنج با ضخامت کم قرار دهید تا هنگام تمیز کردن آن به دردسر نیوفتید. جهت نظافت جاقلمی توری توصیه می‌کنیم از برس آرایشی استفاده کنید.

سخن پایانی:

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع جاقلمی پرداختیم و نکات مهم قبل از خرید را مورد بررسی قرار دادیم. حال شما می‌توانید با توجه به اطلاعاتی که دارید برای خرید جامدادی رومیزی اقدام کنید. از شما خواهشمندیم نظراتتان را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید و لینک این صفحه را برای دوستان و علاقه‌مندان بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.