خوشبو کننده هوا: معرفی بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا برقی، سنسور دار

راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه خوشبو کننده هوا

همان‌طور که می‌دانید خوشبو کننده هوا نقش مهمی در تمیزی خانه و ایجاد بوی تازه در فضا دارد. این محصول بهداشتی علاوه بر از بین بردن بوی بد، می‌تواند رایحه مطبوعی از گل‌های وحشی، مرکبات یا سایر میوه‎‌ها بدهد. برای آشنایی با انواع خوشبو کننده تا پایان این مقاله در سایت چی بگیر همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع خوشبو کننده هوا

در حال حاضر از محصولات مختلفی چون شمع، عود، چوب و ژل‌های معطر برای خوشبو کردن فضا استفاده می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با انواع خوشبو کننده هوا آشنا کنیم.

اسپری خوشبو کننده هوا

این خوشبو کننده به دلیل تنوع رایحه، محبوبیت زیادی دارد و با پوشش دهی وسیع به سرعت بوی بد فضا را از بین می‌برد. اسپری خوشبو کننده علاوه بر از بین بردن بوی بد، به عنوان ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل جزء قدیمی‌ترین خوشبو کننده های هوا بوده و در خانه و محل کار قابل استفاده است.

خوشبو کننده هوا اتوماتیک

این خوشبو کننده هوا اغلب برای سرویس کاربرد دارد و به وسیله باتری کار می‌‌کند. خوشبو کننده هوا اتوماتیک بدون دخالت دست، با دادن زمان و مصرف انرژی کم محیط اطراف را معطر می‌کند. این خوشبو کننده دارای محفظه است و می‌توانید اسپری مورد علاقه خود داخل دستگاه قرار داده و از آن استفاده کنید. خوشبو کننده سنسور دار به نور حساس است و قابلیت تنظیم تعداد اسپری در حالت روز و شب را دارد.

خوشبو کننده هوا برقی

خوشبو کننده هوا برقی عملکردی شبیه به دستگاه پشه کش دارد. به این صورت که با اتصال به پریز روشن می‌شود و پس از گرم شدن ژل یا مایع داخل دستگاه بخار شده و فضا را عطرآگین می‌کند. این دستگاه خوشبو کننده هوا میزان مصرف برق کمی دارد و می‌توانید مخزن آن را مجدد پر کنید.

خوشبو کننده مکانیکی

این مدل خوشبو کننده مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته به این دلیل که نیاز به انرژی و باتری ندارد. دستگاه خوشبو کننده مکانیکی با نصب بر در توالت، با هر بار باز و بسته شدن در، به صورت مکانیکی اسپری می‌شود.

خوشبو کننده هوا انواع گوناگونی دارد که برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی 10 نمونه با کیفیت آن می‌پردازیم.

خوشبوکننده هوا ایفل مدل لوندر حجم 120 میلی لیتر

مشخصات
وزن400 گرم
حجم120 میلی‌لیتر

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل CHANEL حجم 250 میلی لیتر

مشخصات
ابعاد5*5*15 سانتی‌متر
وزن300 گرم
حجم250 میلی‌متر

دستگاه خوشبوکننده هوا افشانه مدل A02

مشخصات
وزن500 گرم
حجم250 میلی‌لیتر


دستگاه خوشبوکننده هوا qxt مدل BLCH حجم 250 میلی لیتر به همراه اسپری خوشبوکننده

مشخصات
وزن350 گرم
حجم250 میلی‌لیتر
نوع عصاره ادکلنی

 دستگاه خوشبوکننده هوا لیزا جونز مدل اکسترا

مشخصات
ابعاد8*8*20 سانتی‌متر
وزن400 گرم
حجم300 میلی‌لیتر

اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل Captain Black حجم 250 میلی لیتر

مشخصات
ابعاد6*6*15 سانتی‌متر
وزن300 گرم
حجم250 میلی‌لیتر

خوشبوکننده هوا سانی کد 04 حجم35میلی لیتر

مشخصات
وزن35 گرم
حجم35 میلی‌لیتر

دستگاه خوشبو کننده هوا لمسر مدل 01

مشخصات
ابعاد12*12*25 سانتی‌متر
وزن500 گرم
حجم250 میلی‌لیتر
سایر توضیحاتفاقد اسپری عطر

دستگاه خوشبوکننده هوا شیدور مدل T1

مشخصات
وزن84 گرم
حجم250 میلی‌لیتر
نوع عصارهاسپری

دستگاه خوشبوکننده هوا ایمپکس مدل SAD400

مشخصات
ابعاد17*17*15.5 سانتی‌متر
حجم400 میلی‌لیتر

کاربرد خوشبو کننده هوا چیست؟

خوشبو کننده محیط در مکان‌های عمومی چون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تجاری، مراکز تفریحی، سالن‌های همایش، هتل‌ها، رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول همچنین در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مجموعه‌های ورزشی، مراکز آموزشی و اماکن مذهبی کاربرد دارد.

نکات مهم قبل از خرید خوشبو کننده هوا

قبل از خرید خوشبو کننده هوا لازم است نکاتی را بدانید تا با اطلاعات کافی برای تهیه آن اقدام کنید. به برخی از این نکات در ادامه اشاره خواهیم کرد.

  • توجه به ایمنی افراد: در هنگام استفاده از خوشبو کننده هوا به این نکته توجه کنید که آیا بوی آن سلامتی افراد حاضر در محیط را به خطر می‌اندازد؟ ممکن است بوی خوشبو کننده برای مادران باردار و افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی مثل آلرژی و آسم مضر باشد.
  • ایمنی حیوانات: استفاده از خوشبو کننده هوا برای کسانی که در خانه حیوان خانگی دارند، توصیه نمی‌شود به این دلیل که احتمال مسمومیت گربه‌ها و سگ‌ها پس از استنشاق آن وجود دارد. 
  • مقدار مصرف خوشبو کننده توسط دستگاه: در هنگام خرید دستگاه خوشبو کننده هوا به میزان مصرف خوشبو کننده داخل مخزن توجه کنید. در صورتی که دستگاه در مدت زمان کمتری خوشبو کننده را مصرف کند، پس از چند روز نیاز به تعویض آن خواهید داشت. این موضوع ممکن است آزاردهنده باشد، پس یک خوشبو کننده حداقل 30 روز باید قابلیت استفاده داشته باشد تا بتوانید از طراوت و بوی مطبوع آن استفاده کنید.
  • توجه به میزان برق مصرفی دستگاه: دستگاه خوشبو کننده برقی باید قابلیت تنظیم دفعات پخش خوشبو کننده و میزان غلظت آن را داشته باشد. این وسیله با تنظیم تایمر باید در حالت خودکار کار کند تا در میزان برق شما صرفه جویی شود.
  • قیمت خوشبو کننده هوا: قیمت دستگاه خوشبو کننده به عوامل زیادی بستگی دارد. کیفیت، نوع خوشبو کننده، برند و قابلیت‌های دستگاه در بالا رفتن قیمت خوشبو کننده تاثیرگذار است. برای انتخاب خوشبو کننده با قیمت مناسب نمونه‌های ارائه شده بالا را مورد ارزیابی قرار دهید.

بهترین خوشبو کننده هوا چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول همان‌طور که از نامش پیداست برای خوشبو کردن محیط کاربرد دارد. اما بهترین خوشبو کننده هوا دارای ماندگاری بالا، بوی متمایز و بسته بندی شیک و منحصر به فرد است و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

خوشبو کننده هوا چه مارکی خوبه؟

امروزه تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید خوشبو کننده هوا در عصاره‌های متنوعی کرده‌اند. بهترین اسپری خوشبو کننده هوا ایرانی برند نیوتیس بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است. با انتخاب این خوشبو کننده و استفاده آن عضو ثابت خانه و محل کار شما خواهد شد.

سخن آخر

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع خوشبو کننده هوا پرداختیم و چند نمونه با کیفیت از آن را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. در ادامه از کاربرد این وسیله گفتیم و به نکات مهم قبل از خرید پرداختیم. حال با اطلاعاتی که به دست آوردید می‌توانید خوشبو کننده مناسب انتخاب و خریداری کنید. اگر تجربه استفاده از خوشبو کننده هوا را دارید مشتاق شنیدن نظراتتان هستیم. در صورت تمایل لینک این صفحه را برای دوستانتان فرستاده و از ما حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.