پوشک بزرگسال: خرید و قیمت پوشک شورتی بزرگسال (ارزان و باکیفیت)

راهنمای خرید پوشک شورتی ارزان و با کیفیت

معمولا با بالا‌رفتن سن، افراد مسن دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند. این بیماری نیز ممکن است به صورت مقطعی برای خانم‌ها به دلیل بارداری، زایمان و یائسگی به وجود آید. از این رو پوشیدن پوشک به افراد کمک می‌کند تا در طول شبانه روز کمتر رنج بکشند. ما در سایت چی بگیر مطالبی را به اشتراک می‌گذاریم که مطالعه آن برای خرید پوشک بزرگسال برای شما عزیزان مفید خواهد بود.

انواع پوشک بزرگسال

پوشینه بزرگسال انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی سه مدل از متداول‌ترین آن می‌پردازیم.

پوشک بزرگسال چسبی

این پوشک همان‌طور که از نامش پیدا است، به وسیله چسب‌های کناری باز و بسته می‌شود. توجه کنید که این مدل به عنوان لباس زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک بار مصرف است. این پوشک برای بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند، مناسب است. این پوشینه دارای علامت‌هایی است که به محض پر شدن، زمان تعویض پوشک را نشان می‌دهد.

پوشک شورتی بزرگسال

طراحی این پوشک مانند شورت است و قسمت‌های کناری از جمله کمر و ران دارای کش‌های ریز و محکمی است که سبب می‌شود پوشک متناسب سایز بدن بیمار باشد. این مدل پوشک اغلب برای افرادی که قادر به حرکت نیستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که پوشیدن و درآوردن آن راحت‌تر است. 

پوشک بزرگسال با قابلیت استفاده مجدد

این پوشینه بزرگسال قابلیت شستشو و استفاده مجدد دارد از این رو انتخابی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. لایه داخلی پوشینه شورتی چند بار مصرف از پارچه نرم با قابلیت جذب بالا بوده که مانع نشت رطوبت به خارج می‌شود. لایه خارجی آن نیز ضدآب است و در برابر شستشو از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.

در حال حاضر پوشک بزرگسال توسط برند‌های مختلف ایرانی و خارجی تولید و به بازار عرضه می‌شود. جهت سهولت خرید، 10 نمونه از معتبر‌ترین پوشینه بزرگسال موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. 

پوشک شورتی بزرگسال اوونی مدل لارج بسته 8 عددی

این پوشک سطحی نرم و لطیف دارد. به دلیل داشتن لایه محافظ از نشت مایعات به بیرون محافظت می‌کند. پوشک شورتی اوونی مطابق با آناتومی بدن تولید شده و برای محکم شدن آن در قسمت دور پا از کش استفاده شده است.

مشخصات
سایزlarge
تعداد در هر بسته8 عدد
اندازه دور کمر96-140 سانتی‌متر
مناسببانوان و آقایان

پوشینه چسبی بزرگسال ایزی لایف سایز بزرگ بسته 14 عددی

لایه رویی این پوشک به نرمی کتان بوده و حساسیت ایجاد نمی‌کند. به دلیل تحرک راحت در قسمت کناره‎‌ها از کش استفاده شده و متناسب با فرم است. برای جذب سریع مایعات از پدر جاذب و الیاف سلولزی در قسمت مرکزی پوشک استفاده شده است. چسب‌های قابل تنظیم این محصول برای تناسب بهتر با اندازه دور کمر افراد است.

مشخصات
سایزlarge
تعداد در هر بسته14 عدد
ویژگی‌های بهداشتی محصولضد باکتری
اندازه دور کمر90-130 سانتی‌متر
مناسب برایبانوان و آقایان

پوشینه شورتی بزرگسال کرولی مدل Protect Plus Care سایز M بسته 10 عددی

این پوشک ساخت کشور آلمان است و در ادامه به معرفی مشخصات آن می‌پردازیم.

مشخصات
سایزMedium
تعداد در هر بسته10 عدد
اندازه دور کمر80-125 سانتی‌متر
مناسب برایبانوان و آقایان

پوشینه شورتی بزرگسال تادو مدل DA28

این پوشینه با لایه بیرونی ضدآب قابلیت استفاده به صورت روزانه را دارد. لایه داخلی این محصول لطیف بوده و قدرت جذب بالایی دارد. امکان استفاده از پوشک به طور همزمان وجود دارد. این مدل در قسمت کمر و پا‌ها دارای کش بوده و قابلیت استفاده مجدد پس از شستشو را دارد.

مشخصات
سایزsmall
کشور مبدا برندایران
تعداد در هر بستهیک عدد
اندازه دور کمر60-90 سانتی‌متر
مناسب برایبانوان و آقایان

پوشینه بزرگسال مبارک مدل آبتین سایز متوسط مجموعه 2 عددی

برای آشنایی با مشخصات این محصول جدول زیر را مطالعه کنید.

مشخصات
سایزMedium
تعداد در هر بسته12 عدد
اندازه دور کمر120-170 سانتی‌متر
مناسب برایبانوان و آقایان

 پوشینه شورتی بزرگسال فلوفسان مدل مدیوم اکسترا بسته ۱۴ عددی

این پوشک قدرت جذب 1800 سی سی مایعات را دارد. برای دریافت سایر مشخصات جدول زیر را ارزیابی کنید.

مشخصات
سایزMedium
تعداد در هر بسته14 عدد
اندازه دور کمر70-100 سانتی‌متر
ویژگی‌های بهداشتی محصولضد باکتری
مناسب برایبانوان و آقایان

پوشینه چسبی بزرگسال پاراسل سایز بزرگ بسته 12 عددی

از ویژگی‌های پوشک پاراسل می‌توان به لایه پشت کتانی، قدرت جذب سریع و بالا، لایه محافظ پهن و توده جذب دو‌لایه اشاره کرد.

مشخصات
سایزLarge
تعداد در هر بسته10 عدد
ویژگی‌های بهداشتی محصولضد باکتری
اندازه دور کمر90-130 سانتی‌متر
مناسب برایبانوان و آقایان

پوشینه شورتی بانوان فلوفسان مدل Large بسته 7 عددی

این پوشک زنانه متناسب با ارگونومی بدن خانم‌ها طراحی شده و به دلیل استفاده از پودر جاذب از نشت رطوبت و بوی بدن جلوگیری می‌کند. در لایه‌هایی که به طور مستقیم در تماس با پوست هستند از پلاستیک و لاتکس استفاده نشده، به همین دلیل هیچ گونه حساسیتی برای بدن ایجاد نمی‌کند. با استفاده از این پوشک به هیچ عنوان محدودیت حرکتی و یا نشتی نخواهید داشت. این محصول دارای بافت یکپارچه بوده و برجستگی و نمود خارجی ندارد. به دلیل داشتن نشانگر تعویض، می‌توانید در زمان مناسب پوشک را عوض کنید.

مشخصات
سایزLarge
تعداد در هر بسته7 عدد
ویژگی‌های بهداشتی محصولضد باکتری
اندازه دور کمر100-150 سانتی‌متر
مناسب برایبانوان

پوشینه شورتی بزرگسالان سلپد کد 001 سایز مدیوم بسته 10 عددی

این پوشک ساخت کشور ترکیه بوده و در تولید آن از الیاف با کیفیت استفاده شده از ایجاد هر گونه حساسیت و التهاب پوستی جلوگیری می‌کند. طراحی این پوشک مطابق با ارگونومی بدن است و به هیچ عنوان برجستگی و نمود خارجی ندارد.

مشخصات
سایزMedium
تعداد در هر بسته
10 عدد
ویژگی‌های بهداشتی محصولضد باکتری
اندازه دور کمر80-125 سانتی‌متر

پوشینه شورتی بزرگسالان نوا اسلیپ مدل 002 سایز اکسترا لارج بسته 14 عددی

از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به قدر جذب بالای آن اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر جدول زیر را مطالعه کنید.

مشخصات
سایزXL
تعداد در هر بسته14 عدد
اندازه دور کمر110-150
مناسب برایبانوان و آقایان


در ادامه بخوانید : دستگاه قند خون: راهنمای خرید و قیمت بهترین دستگاه تست قند خون

قبل از خرید پوشک بزرگسال چه مواردی را باید مد نظر داشت؟

خرید و قیمت پوشک بزرگسال

خرید پوشینه بزرگسال اطلاعات کافی می‌طلبد تا مدل مناسب با توجه به شرایط بیمار تهیه شود. همراه ما باشید تا چند مورد مهم در ادامه یادآوری کنیم.

  • انتخاب نوع مناسب: توجه به این نکته از این جهت اهمیت دارد که پوشک را باید متناسب با وضعیت جسمانی و میزان تحرک بیمار انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر بیمار به دلایل گوناگون قادر به حرکت نباشد، پوشاندن و درآوردن پوشک دشوار خواهد بود. از این رو مدل چسبی یا شورتی یک بار مصرف برای او توصیه می‌شود.
  • توجه به سایز: همان‌طور که می‌دانید انتخاب سایز مناسب، یکی از فاکتور‌های مهم محسوب می‌شود. چرا که پوشینه به مدت چند سال در تماس مستقیم با بدن بیمار است. در صورت بزرگ بودن سایز پوشک، احتمال نشتی و عدم جذب رطوبت وجود دارد. چنانچه اندازه پوشینه کوچک‌تر باشد بیمار دچار حساسیت و التهاب پوستی خواهد شد.
  • میزان جذب پوشینه: سطح جذب پوشک رابطه مستقیم با مدت زمان استفاده آن دارد. به عنوان مثال اگر قصد دارید از پوشینه برای مدت محدود یک الی دو ساعت استفاده کنید، می‌توانید مدلی با میزان جذب کمتر انتخاب کنید. اما در صورتی که پوشک بزرگسال را برای مصرف شبانه یا چند ساعته مورد استفاده قرار می‌دهید، نیاز به پوشینه با میزان جذب بالا دارید.
  • قیمت پوشک بزرگسال: قیمت پوشینه بزرگسال نسبت به نوع، برند، کیفیت و میزان جذب ارزیابی می‌شود. برای این که بتوانید پوشک بزرگسال ارزان تهیه کنید، باید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و در صورت داشتن کیفیت کافی اقدام به خرید کنید. برای خرید پوشک ارزان بهتر است به طور مستقیم از تولید کننده و با حذف واسطه یا در دوره تخفیف آن را تهیه کنید.

شاید سوال شما هم باشد:

چه زمانی نیاز به استفاده از پوشک بزرگسال به وجود می‌آید؟

با بالا رفتن سن کم کم نشانه‌هایی از پیری در افراد ایجاد می‌شود. زمانی که افراد نسبت به گذشته در انجام کار‌های شخصی خود دچار مشکل می‌شود. ممکن است بعضی اوقات هنگام عطسه، سرفه و خنده دچار بی اختیاری ادرار شوند. از دست دادن کنترل ادرار به مرور باعث بروز نشانه‌هایی می‌شود که نیاز به استفاده پوشیده به وجود آید.

تحت چه شرایطی استفاده از پوشک بزرگسال ضروری است؟

افرادی که دچار بیماری و مشکلاتی شامل بی اختیاری، اختلال حرکتی، اسهال شدید و زوال عقل می‌شوند، استفاده از پوشک به توصیه پزشک امری ضروری محسوب می‌شود. اما انتخاب مدل پوشک به شدت بیماری و میزان ترشحات بدن بستگی دارد.

پوشک شورتی بزرگسال در طول شبانه روز چند بار باید تعویض شود؟

پوشک روزانه به طور متوسط هر 8 ساعت (پس از 3 بار ادرار) تعویض می‌شود. اما پوشک شبانه به دلیل جذب بالا تا 12 ساعت قابلیت استفاده دارد. توجه داشته باشید که تعویض هر دو پوشک (روزانه و شبانه) بلافاصله پس از مدفوع ضروری است.

کلام آخر

هدف ما در وب سایت چی بگیر اشتراک گذاری مطالب کاربردی در خصوص پوشینه بزرگسال است. چنانچه سوالاتی در این زمینه داشته و یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، پاسخگوی شما عزیزان هستیم. خواهشمندیم در صورت تمایل و جهت حمایت از ما لینک این صفحه را برای دوستانتان ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.