خرید و قیمت بهترین کاغذ دیجیتال (باقابلیت ذخیره)

کاغذ دیجیتال، دوست‌دار محیط زیست و جایگزین برگه‌های کاغذی

اگر جزء افراد دست به قلم باشید حتماً قفسه‌های کتابخانه‌تان پر از دفترهایی است که هیچ ایده‌ای برای نگهداری از آنها ندارید.  حتی اگر فرزندان دانش‌آموز داشته یا خودتان دانشجو باشید، بدون شک کلی دفتر و دفترچه بدون استفاده یا تمام‌شده دارید، با این دفترها چه می‌کنید؟ ما در این مطلب از وب‌ سایت چی بگیر برای شما عزیزان دربارۀ راهنمای خرید کاغذ دیجیتال خواهیم گفت. دیگر لازم نیست که برای خرید دفترهای کاغذی هزینه‌ای پرداخت کنید. با خرید دستگاه کاغذ دیجیتال ضمن کاهش هزینه خرید دفتر و کاغذ یک گام مفید در راستای حفظ درختان و محیط زیست نیز برداشته‌اید.

کاغذ دیجیتال چیست؟

کاغذ دیجیتال نام معادلی است که برای گجت الکترونیکی در نظر گرفته شده است. در درجه اول باید بگوییم که کاغذ دیجیتال با قابلیت ذخیره، هیچ شباهتی به برگه کاغذ نداشته و بیشتر شبیه به تبلت و صفحه نمایش کوچک است.

برای تولید انواع کاغذ دیجیتال از جوهرهای الکترونیک استفاده می‌شود و جنس صفحه نیز می‌تواند ال ای دی یا ال سی دی باشد. اکثر این صفحات و کاغذ های دیجیتال دارای قلم مخصوص بوده و برخی به‌گونه‌ای هستند که با انگشت دست نیز کار می‌کنند. در حال حاضر افراد زیادی، به ویژه کسانی که دغدغه محافظت از محیط زیست را دارند، کاغذ دیجیتال ارزان و باکیفیت را جایگزین برگه‌های کاغذی کرده‌اند. در ادامه برایتان دربارۀ مزایای خرید کاغذ دیجیتال خواهیم گفت.

کاغذ دیجیتال شیائومی مدل XMXHB02WC

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که همواره دغدغه محیط زیست را داشته و از بابت کاغذ و دفترهایی که خریداری می‌کنید دچار عذاب وجدان می‌شوید، بهتر است برای خرید کاغذ دیجیتال اقدام کنید. این مدل از کاغذ دیجیتال از برند محبوب شیائومی بوده و ظاهر مینیمال دارد. وزن آن برابر با 345 گرم است و به دلیل سبک وزن بودن برای کودکان نیز بسیار مناسب است.

اندازه صفحه نمایش آن برابر با 13.3 اینچ بوده و دارای باطری سکه‌ای CR2025 است. متاسفانه این محصول قابلیت پشتیبانی از فایل‌های ورد و پی دی اف را ندارد و باطری آن نیز قابلیت استفاده تا 6 ماه را دارد. شما می‌توانید از این کاغذ دیجیتال برای ترسیم، نت برداری و... استفاده کنید. این محصول کاربردی می‌تئاند هدیه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و سایر افراد باشد.

کاغذ دیجیتال شیائومی مدل XMXHB01WC

این مدل از کاغذ دیجیتال شیائومی دارای دکمه پاک کردن صفحه به صورت آنی است. از طرفی مجهز به قفل کلید پاک کردن صفحه بوده و برای دانش‌آموزان و دانشجویان کاربردی است. به روی این کاغذ دیجیتال می‌توان با دست ترسیم کرد و نیازمند خرید قلم مخصوص نخواهید بود. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به خاصیت آهنربایی کنار صفحه نمایش اشاره کرد و  باتری آن نیز تا مدت 6 ماه ماندگاری دارد. سایر مشخصات این مدل از کاغذ دیجیتال طبق جدول زیر است.

مشخصات
وزن195 گرم
اندازه صفحه نمایش10.1 اینچ
مشخصات باتریسکه‌ای CR2025
قابلیت پشتیبانی از فایل‌هاندارد
اقلام همراهکاغذ دیجیتالی شیائومی
باتری سکه‌ای
ابعاد224*173*6
نوص صفحهePaper

کاغذ دیجیتال مدل GH21

اگر دلتان می‌خواهد که با پرداخت هزینه‌ای نسبتاً کم کاغذ دیجیتال خریده و گام مفیدی در راستای محیط زیست بردارید این محصول مناسب شما است. وزن آن برابر با 95 گرم بوده و اندازه صفحه نمایش آن نیز 8 اینچ است. این محصول دارای باتری دکمه‌ای است و قابلیت پشتیبانی از فایل را ندارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن قلم حرفه‌ای با کارایی ساده برای نوشتن، طراحی و نقاشی اشاره کرد.

از این مدل کاغذ دیجیتال می‌توان برای نت برداری و ترسیم استفاده کرد و از نظر کاربری نیز برای تمامی سنین اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و... مناسب است. تنوع رنگ این محصول بالا بوده و شما عزیزان می‌توانید مورد دلخواه خود را از سایت دیجی کالا سفارش بدهید. کافی است برای اطلاع از قیمت و سایر مشخصات به روی سایر اطلاعات محصول کلیک کنید.

کاغذ دیجیتالی مدل یونیکورن

مشخصات
وزن300 گرم
اندازه صفحه نمایش8 اینچ
مشخصات باتریCR2025
قابلیت پشتیبانی از فایل‌هاندارد
درگاه‌های ارتباطیبدون پورت اتصال
قابلیت‌های کتابخوان و کاغذ دیجیتالصفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایشلمسی

اگر می‌خواهید برای فرزند دختر خود دستگاه کتابخوان یا کاغذ دیجیتال خریداری کرده و او را نسبت به مطالعه و انجام تکالیف خود ترغیب کنید کاغذ دیجیتال مدل یونیکورن با طرح و رنگ کودکانه انتخاب مناسبی است. رنگ این محصول صورتی است و موردپسند اکثر دختران کوچک است.

کاغذ دیجیتالی مدل 8.5

مشخصات
وزن150 گرم
اندازه صفحه نمایش8.5 اینچ
مشخصات باتریCR2025
قابلیت پشتیبانی از فایل‌هاپاک کردن صفحه با یک کلیک
استفاده از باتری سکه‌ای
مناسب برای نت برداری و ترسیم
درگاه‌های ارتباطیبدون پورت اتصال
قابلیت‌های کتابخوان و کاغذ دیجیتالصفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایشال سی دی


کاغذ دیجیتالی مدل WRITING LCD 8.5 INCH

وزن این مدل از کاغذ دیجیتال تنها 20 گرم بوده و صفحه نمایشی 8.5 اینچی دارد. این محصول مجهز به صفحه نمایش لمسی و قلم همراه است. دیگر لازم نیست هزینه‌ای جداگانه بابت خرید قلم کاغذ دیجیتال بپردازید. این محصول برای کودکان، نوجوانان و حتی مصارف افراد بزرگسال در روزمره و مشاغلی مانند فروشگاه و رستوران مناسب است. از معایب محصول می‌توان به نداشتن حافظه داخلی اشاره کرد؛اما باید بگوییم که کارایی این کاغذ دیجیتال با قیمت مذکور فوق‌العاده مناسب است.

کاغذ دیجیتال مدل کودک کد 5569

اگر دلتان می‌خواهد کاغذ دیجیتال با کیفیت و دقت بالا در نوشتن خریداری کنید این محصول با وزن 120 گرم و اندازه صفحه نمایش 8.5 اینچ گزینه معقول و مناسبی است. نوع صفحه نمایش کاغذ دیجیتال مخصوص کودکان ال سی دی بوده و دارای دکمه مخصوص پاک کردن است.

کاغذ دیجیتال مدل WT85

مشخصات
وزن110 گرم
اندازه صفحه نمایش8 اینچ
قابلیت پشتیبانی از فایلهیچ
سایر مشخصاتصفحه مات
سایر مشخصات صفحه نمایشال سی دی 8 اینچ مات
ابعاد225*145*5
اقلام همراهباطری
قلم مخصوص
نوع صفحه نمایشال سی دی

کاغذ دیجیتال مدل اکتبر

مشخصات
وزن160 گرم
اندازه صفحه نمایش8 اینچ
مشخصات باتریCR2025
قابلیت پشتیبانی از فایلندارد
سایر مشخصات صفحه نمایشدارای دکمه پاک کردن سریع
بدنه قوی
قلم خوش نقش دارد
ابعاد230*150*10
اقلام همراهباطری
قلم مخصوص
نوع صفحه نمایشال سی دی

کاغذ دیجیتال مدل HSP10000

مشخصات
وزن155 گرم
اندازه صفحه نمایش10.1 اینچ
نوع حافظه کارت جانبیندارد
سایر مشخصاتدارای دکمه پاک کردن آنی
استفاده از باتری سکه‌ای
صرفه‌جویی در مصرف کاغذ
مناسب برای تمامی گروه‌های سنی
سایر مشخصات صفحه نمایشاندازه صفحه نمایش آن 10 اینچ است
ابعاد260*160*10 میلی‌متر
اقلام همراهباطری
قلم مخصوص
نوع صفحه نمایشال سی دی


در ادامه بخوانید : کتاب خوان: راهنمای خرید و قیمت بهترین کتابخوان الکترونیکی

بررسی مزایای خرید بهترین کاغذ دیجیتال با قابلیت ذخیره

توصیه می‌کنیم قبل از مطالعه مزایای بهترین کاغذ دیجیتال برای خرید این محصول اقدام نفرمایید. موارد زیر از جمله مزیت و قابلیت‌های منحصربه‌فرد ماغذ دیجیتال محسوب می‌شوند:

  • قابلیت استفاده در آموزش: دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی و متوسطه بسیار بازیگوش بوده و از انجام تکالیف و مطالعه دروس خود طفره می‌روند. استفاده از کاغذ دیجیتال برای آموزش این قبیل از دانش‌آموزان آنها را نسبت به مطالعه دروس ترغیب و تشویق می‌کند. از طرفی کاغذ دیجیتال برای آموزش و تمرین نقاشی گزینه مناسب و معقولی است.
  • جایگزین مناسب کاغذ طراحی: اگر جزء افراد علاقه‌مند به هنر طراحی باشید، حتماٌ خوب می‌دانید که برای یادگیری باید بارها مدل خود را ترسیم کنید. بدون شک خرید برگه و دفتر نقاشی در شرایط مشابه برایتان هزینه‌بردار خواهد بود. پیشنهاد ما برایتان خرید کاغذ دیجیتال برای ترسیم و طراحی است. خوشبختانه این صفحات قابلیت ذخیره‌سازی داشته و می‌توانید نتایج تمرین‌های خود را در دفعات مکرر بررسی و مقایسه کنید.
  • کاربری آسان: استفاده از کاغذ دیجیتال برای تمامی گروه‌های سنی اعم از افراد خردسال و کودک و حتی بزرگسالان کاربردی و بسیار آسان است. اگر دستگاه شما مجهز به قلم مخصوص نیست، می‌توانید به کمک دست یا خرید قلم نوشتن را به مراتب برای خود آسان کنید. این دستگاه برای فروشندگان، افراد بازاریاب و ویزیتور نیز گزینه ایده‌آلی است و این افراد به راحتی می‌توانند اسناد خود را در کاغذ دیجیتال ثبت کنند.
  • قابلیت استفاده مکرر: مهم‌ترین مزیت خرید کاغذ دیجیتال این است که امکان استفاده از آن هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و مشابه دفتر یکبار مصرف نیست که پس از استفاده دور انداخته شود. با خرید کاغذ دیجیتال در زمینه خرید دفتر و کاغذ نیز صرفه‌جویی می‌کنید.
  • وزن سبک و مناسب: خوشبختانه مدل‌های پیشرفته کاغذ دیجیتال وزن سبکی داشته و حمل آن برای دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار آسان است.
  • سازگار با طبیعت: به نظر شما سالانه چند درخت برای تولید کاغذ و درخت قطع می‌شوند؟ خرید کاغذ دیجیتال و استفاده از آن موجب حفظ همین تعداد درخت شده و به مراتب نتایج سودمندی برای محیط زیست خواهد داشت. 

حتماً با این اوصاف شما نیز نسبت به خرید کاغذ دیجیتال ترغیب شده‌اید. بدون شک در این مرحله سوالاتی دربارۀ قیمت کاغذ دیجیتال ذهن شما را به خود مشغول کرده است. اگرچه فاکتور قیمت بسیار مهم است اما برای خرید کاغذ دیجیتال کافی نیست. در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید بهترین دستگاه کاغذ دیجیتال باید به چه مواردی دقت داشته باشید.

نکات مهم برای خرید کاغذ دیجیتال

موارد زیر از جمله موارد مهم برای انتخاب دستگاه کاغذ دیجیتال محسوب می‌شوند:

بررسی کیفیت صفحه نمایش

هرچه کیفیت صفحه نمایش کاغذ دیجیتال بهتر باشد به مراتب نوشتن و استفاده از آن نیز راحت‌تر خواهد بود. در نتیجه توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید وضوح صفحه نمایش و تعداد پیکسل‌ها و رزولوشن آن را موردبررسی قرار دهید. همچنین کیفیت جوهر الکترونیکی و تکنولوژی ساخت آن نیز حائز اهمیت است. به این منظور توصیه می‌کنیم ضمن توجه به قیمت کاغذ دیجیتال کیفیت جنس محصولات متنوع را نیز با یکدیگر مقایسه کنید.

ابعاد و اندازه کاغذ دیجیتال

هر کدام از محصولاتی که در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای شما معرفی کردیم، ابعاد و اندازه متفاوتی دارند. پیشنهاد می‌کنیم متناسبی با نیازی که دارید و استفاده‌ای که قرار است از کاغذ دیجیتال داشته باشید، ابعاد و اندازه دستگاه را مشخص کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. برخی از این صفحات ابعادی برابر با 8 اینچ و برخی حتی نزدیک به 13 اینچ هستند.

رنگی و غیررنگی بودن کاغذ دیجیتال

مدل‌های قدیمی کاغذ دیجیتال به صورت غیر رنگی بوده و در اکثر مواقع سیاه و سفید هستند. لازم به ذکر است که مدل‌های امروزی و پیشرفته  دارای مانیتور و صفحه نمایش رنگی هستند و انتخاب این محصولات به سلیقه و بودجه شما برای پرداخت قیمت کاغذ دیجیتال بستگی دارد.

بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه

قبل از اقدام به خرید کلیه متریال موجود در کاغذ دیجیتال از جمله تک تک اعضای سخت افزاری آن را مورد بررسی قرار داده و سپس آیتم‌های نرم افزاری آن را چک کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه انتخاب شده با نیاز و هدف شما از خرید سازگاری داشته باشد.

بهترین برند کاغذ دیجیتال چیست؟

بدون شک کاغذ دیجیتال شیائومی جزء بهترین برند کاغذ دیجیتال محسوب می‌شود. البته توصیه می‌کنیم محصولات کاغذ دیجیتال سونی را نیز مورد ارزیابی قرار داده و سپس متناسب با بودجه خود کاغذ دیجیتال ارزان یا گران‌قیمت بخرید. 

کاغذ دیجیتال از کجا بخریم؟

اگر دلتان می‌خواهد که کاغذ دیجیتال با ضمانت و گارانتی خریداری کرده و از بابت کیفیت جنس آن نیز اطمینان خاطر داشته باشید، پیشنهاد ما برای شما خرید محصولات معرفی شده از کالاهای موجود در دیجی کالا است. این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که کاغذ دیجیتال با رعایت نکات ایمنی برایتان ارسال شود. همچنین توصیه می‌کنیم قبل از نهایی کردن سفارش خود نظرات سایر کاربران را بررسی کنید.

کاربرد کاغذ دیجیتال چیست؟

کاغذ دیجیتال گزینه مناسبی برای دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و... است. از کاغذ دیجیتال برای ثبت اسناد، ترسیم، نقاشی و... می‌توان استفاده کرد.

آیا کاغذ دیجیتال دارای حافظه داخلی است؟

خیر برخی از آنها دارای حافظه داخلی نبوده و برخی نیز مجهز به حافظه داخلی نیستند. لازم به ذکر است که اکثر کاغذهای دیجیتال قابلیت پشتیبانی از فایل را ندارند.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌ سایت چی بگیر برای شما عزیزان دربارۀ راهنمای خرید کاغذ دیجیتال شیائومی و سونی و سایر برندهای دیگر صحبت کردیم. اگر به موارد عنوان شده در این مطلب دقت داشته باشید، بدون شک قادر به خرید بهترین کاغذ دیجیتال خواهید بود. چنانچه تجربه استفاده از این محصول را دارید، برای ما و سایر مخاطبان چی بگیر از نظرات و تجربیات خود بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.